omdat hij geen kogel wilt koppenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:28 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Waarom zou 1 van de gevangengenomen passagiers zeggen dat de piloot niet mag landen?
rtl 7quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:28 schreef starla het volgende:
Waar blijven die extra nieuwsuitzendingen!?![]()
Vol verwachting doe ik de kijkbuis aan...op NL 1 nieuws van gisteren, op NL 2 dansende BN'ers en op NL 3 de smurfen!
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:29 schreef muzas het volgende:
Sjonge jonge, als kees kut uit appingen z'n appelboom door de schutting van de buren groeit, is de NOS er binnen 4 minuten bij... En nu niet eens een cameraatje @ polderbaan
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:28 schreef starla het volgende:
Vol verwachting doe ik de kijkbuis aan...op NL 1 nieuws van gisteren, op NL 2 dansende BN'ers en op NL 3 de smurfen!
Ze mogen er niet komen ivm de bom die er nog ligt.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:29 schreef muzas het volgende:
Sjonge jonge, als kees kut uit appingen z'n appelboom door de schutting van de buren groeit, is de NOS er binnen 4 minuten bij... En nu niet eens een cameraatje @ polderbaan
Ik ga voor de smurfen in dat gevalquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:28 schreef starla het volgende:
denken dat je vuurwapens op een vliegtuig kan krijgenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
omdat hij geen kogel wilt koppen
Ow wacht nee daar kan ik niks aan doen wat ik heb dyslectie ... ofzoquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:27 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
boort
Maar ze kunnen niet rond blijven vliegen hé, iets met kerosine enzo
Ah joh, die is al 70 jaar nie afgegaanquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:29 schreef Auti het volgende:
[..]
Ze mogen er niet komen ivm de bom die er nog ligt.
Ik ookquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:29 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik ga voor de smurfen in dat geval
Idd. NOS doet het prima.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat gejank op de NOS hier nu weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |