Boeken en DVD had hij besteld, maar de HDD?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:57 schreef BrandX het volgende:
Je zegt in de OP dat je de bestelling geplaatst hebt bij die webshop. Dus dan moet je gewoon betalen lijkt mij. Factuur zal nog wel komen.
ohw wacht, je hebt het alleen over het tweede pakket, dat had je niet besteld?
Nope, op beide pakketten stond mijn adres. Daar heeft de postbode weinig mee te maken lijkt me.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:06 schreef Meike26 het volgende:
Denk dat het weer zo'n postbode is die zijn dag niet heeft ! Zag het pakketje liggen in zijn auto en mogelijk veel lijkt op het eerste pakket. Komt bij iedere pakket bezorger wel eens voor in de eerste maanden. Beter is van niet natuurlijk, maar denk dat je hier wel netjes aan doet om contact op te nemen met dienst die pakket kwam bezorgen. Deze kunnen dan excuses aanbieden bij klant die op harde schijf zit te wachten !
Goed voor je Karma weet je
Ik zou het nog gaan afgeven bij PostNL ook.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:03 schreef Leandra het volgende:
Ik zou gewoon bellen en ze vertellen wat er gebeurd is, maar hee, ik word dan ook nooit rijk
Niet over de rug van een ander iig.
Ik zou eerst bellen voordat je dat ding terug stuurt. Ik zou ook gaan voor de mogelijke beloningquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:11 schreef Ridocar het volgende:
En toch kun je beter de hdd terugsturen. Misschien krijg je zelfs een tegoedbon voor je eerlijkheid.
Tenminste, dat zou ik doen.
Ja idd, portokosten betalen is me een brug te ver, maar terugsturen zou niet meer dan logisch zijn.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zou het nog gaan afgeven bij PostNL ook.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:09 schreef Leipo666 het volgende:
foutje van het bedrijf in uw voordeel: ga direct langs Start
Succes.quote:6:203, 1:
Degene die een ander zonder rechtsgrond een goed heeft gegeven, is gerechtigd dit van de ontvanger als onverschuldigd betaald terug te vorderen.
Zou even lekker worden, kan je mensen ongevraagd allerlei shit toesturen en vervolgens een factuur er achteraanquote:
Ik zou zeggen; als ze het terug willen komen ze het maar ophalen. Of de verzendkosten vergoeden (wat erg logisch is denk ik).quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:43 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Zou even lekker worden, kan je mensen ongevraagd allerlei shit toesturen en vervolgens een factuur er achteraan
Waarom zouden ze dat niet kunne achterhalen?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:59 schreef z0rz0r het volgende:
ze kunnen toch nooit achterhalen waar dat pakketje heen is gegaan zodra de rechtmatige eigenaar claimt niks gehad te hebben.
Immers wijst niks in hun systeem daarop. (dat jij hem moet hebben)
Ik denk juist wel dat ze het kunnen zien. Is namelijk verzonden naar zijn adres.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:59 schreef z0rz0r het volgende:
ze kunnen toch nooit achterhalen waar dat pakketje heen is gegaan zodra de rechtmatige eigenaar claimt niks gehad te hebben.
Immers wijst niks in hun systeem daarop. (dat jij hem moet hebben)
Maar in de OP staat dat de pakbon van pakket 2 (schijf) identiek was aan de pakbon in pakket 1 (wel door TS besteld spul). Ik denk dat iemand zijn pakbon 2 keer heeft geprint en die extra kopie vervolgens bij een verkeerd pakket heeft gedouwd.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:16 schreef fokexpert het volgende:
[..]
Ik denk juist wel dat ze het kunnen zien. Is namelijk verzonden naar zijn adres.
Sorry je hebt gelijk. Heb niet goed gelezenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar in de OP staat dat de pakbon van pakket 2 (schijf) identiek was aan de pakbon in pakket 1 (wel door TS besteld spul). Ik denk dat iemand zijn pakbon 2 keer heeft geprint en die extra kopie vervolgens bij een verkeerd pakket heeft gedouwd.
De ontvanger van dat pakket (die dus niks krijgt) gaat vanzelf wel reclameren, maar het lijkt me sterk dat het bedrijf kan achterhalen waar die harde schijf dan wel naartoe gestuurd is.
Verplicht om contact op te nemen ben je alleen moreel. Terugsturen? Kwestie van fatsoen, retour afzender. Ervoor betalen zou ik niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:53 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik laat hem nog even in de verpakking om te kijken of de site er contact over opneemt, maar als ze dat niet doen mag ik hem dan houden? Of ben ik nu al verplicht om contact op te nemen en hem terug te sturen? Vond het namelijk wel een leuk cadeautje
Halloquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Alles wat je krijgt toegestuurd waar je niet zelf om gevraagd hebt mag je houden van de wet.
Zonder dat je het hoeft terug te geven. (zelfde principe als louché praktijken waar je zomaar iets krijgt en opeens een factuur krijgt of je even wilt betalen zonder dat je ergens vanaf weet)
Zou wat anders zijn als iemand anders z'n naam erop stond of op de eventuele bijgeleverde factuur.
Dat is niet TS zijn probleem. Het bedrijf is dan verplicht om een HDD op te sturen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:42 schreef ElisaB het volgende:
En nog een vraagje aan TS: hoe hard was je gaan huilen als je een HDD had besteld (en betaald), maar een boek had ontvangen??
Moest jij niet eens gaan wandelen en er 3 maanden over doen?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:44 schreef computerprobleem het volgende:
Lekker houden.
Zou ik ook doen (net als de rest die hier post, alleen ze zijn blijkbaar jaloers en gunnen het je niet. Vandaar dat ze jou ''aanraden'' het terug sturen, dan heb jij het in ieder geval ook niet).
Been there, done that. Kreeg idd een tegoedbon voor de eerlijkheid.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:11 schreef Ridocar het volgende:
En toch kun je beter de hdd terugsturen. Misschien krijg je zelfs een tegoedbon voor je eerlijkheid.
Tenminste, dat zou ik doen.
Nee, dat is geen jaloezie. Niet iedereen denkt alleen maar aan zijn eigen belang.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:44 schreef computerprobleem het volgende:
Lekker houden.
Zou ik ook doen (net als de rest die hier post, alleen ze zijn blijkbaar jaloers en gunnen het je niet. Vandaar dat ze jou ''aanraden'' het terug sturen, dan heb jij het in ieder geval ook niet).
Nou nou, eerst dreigen dat je mij wilt mishandelen (ik heb de quote nog bewaard in Word) en nu scheld je mij weer uit? Niet echt aardig hoor, ElisaB.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Moest jij niet eens gaan wandelen en er 3 maanden over doen?
Pedant stuk vreten dat je er bent
Maar omgekeerd geldt het niet, want deze eerlijkheid is alleen van toepassing op de leverancier of zo?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:45 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Dat is niet TS zijn probleem. Het bedrijf is dan verplicht om een HDD op te sturen.
In de grote mensen wereld denkt 99% van de grote mensen aan eigen belangquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, dat is geen jaloezie. Niet iedereen denkt alleen maar aan zijn eigen belang.
Die mensen zijn niet groot, alleen maar langquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:47 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
In de grote mensen wereld denkt 99% van de grote mensen aan eigen belang.
Oh ja, dat zul jij weten. Snotneus.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:47 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
In de grote mensen wereld denkt 99% van de grote mensen aan eigen belang.
Nou vooruit, reageer ik nog één keer >>>quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:46 schreef computerprobleem het volgende:
Nou nou, eerst dreigen dat je mij wilt mishandelen (ik heb de quote nog bewaard in Word) en nu scheld je mij weer uit? Niet echt aardig hoor, ElisaB.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou aangifte doen als ik jou was
Owja; houdoe ey
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Inderdaad.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar omgekeerd geldt het niet, want deze eerlijkheid is alleen van toepassing op de leverancier of zo?
Ow ja, en nu ga ik je weer negeren. Gewoon, omdat het kan
Pas op hoor; CP bewaart dit soort posts in Word. Waarschijnlijk onder het kopje 'belediging'quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:48 schreef Lienekien het volgende:
Oh ja, dat zul jij weten. Snotneus.
Ja, dat weet ik ja.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh ja, dat zul jij weten. Snotneus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |