abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116146698
Vandaag kreeg ik een bestelling binnen die ik had geplaatst bij een website, wat boeken en een DVD. Maar daarnaast kreeg ik een 2e pakket met ook mijn naam er op waar een behoorlijk dure harde schijf in zat. De pakbon in het 2e pakket was het zelfde als de 1e, mijn naam er op en de schijf staat ook nergens op de bon.

Ik laat hem nog even in de verpakking om te kijken of de site er contact over opneemt, maar als ze dat niet doen mag ik hem dan houden? Of ben ik nu al verplicht om contact op te nemen en hem terug te sturen? Vond het namelijk wel een leuk cadeautje :Y)
No amount of money ever bought a second of time.
pi_116146771
Of je het verplicht bent weet ik niet. Maar denk wel dat het achterhaald word in het systeem.

Ik zou persoonlijk ook wachten op contact.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_116146854
Heb je voor beide moeten tekenen?
pi_116146878
Nee ik hoefde niet te tekenen voor de pakketten. Ik nam ze aan en de postbode zei dat het zo goed was.
  Boks-Chick woensdag 29 augustus 2012 @ 13:57:52 #5
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_116146882
Je zegt in de OP dat je de bestelling geplaatst hebt bij die webshop. Dus dan moet je gewoon betalen lijkt mij :). Factuur zal nog wel komen.

ohw wacht, je hebt het alleen over het tweede pakket, dat had je niet besteld?
lolwut
pi_116146911
Nee, ik heb alleen de boeken en de DVD besteld. De harde schijf heb ik niet besteld en ik vermoed dat hij voor iemand anders was bedoeld :D
pi_116146920
quote:
19s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:57 schreef BrandX het volgende:
Je zegt in de OP dat je de bestelling geplaatst hebt bij die webshop. Dus dan moet je gewoon betalen lijkt mij :). Factuur zal nog wel komen.

ohw wacht, je hebt het alleen over het tweede pakket, dat had je niet besteld?
Boeken en DVD had hij besteld, maar de HDD?
pi_116146930
Doe eens netjes en stuur die schijf terug.
pi_116146972
Als ze daar om vragen zal ik dat ook zeker netjes doen O-)
pi_116146994
Staat hij niet op de factuur? (dat toevallig in je winkelmand zat bij het betalen zeg maar?)
My Saxo Goes Bwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhp.
automaat, dan krijg je dat :)
pi_116147027
Nee hij stond niet op de factuur, niet op de pakbon en ik weet zeker dat ik er ook niet voor heb betaald.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 14:03:21 #12
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116147075
Ik zou gewoon bellen en ze vertellen wat er gebeurd is, maar hee, ik word dan ook nooit rijk :')
Niet over de rug van een ander iig.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_116147176
Denk dat het weer zo'n postbode is die zijn dag niet heeft ! Hij zag het pakketje liggen in zijn auto en mogelijk veel lijkt op het eerste pakket. Komt bij iedere pakket bezorger wel eens voor in de eerste maanden. Beter is van niet natuurlijk. Denk dat je hier wel netjes aan doet om contact op te nemen met dienst die pakket kwam bezorgen. Deze kunnen dan excuses aanbieden bij klant die op harde schijf zit te wachten !

Goed voor je Karma weet je ;)
pi_116147228
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:06 schreef Meike26 het volgende:
Denk dat het weer zo'n postbode is die zijn dag niet heeft ! Zag het pakketje liggen in zijn auto en mogelijk veel lijkt op het eerste pakket. Komt bij iedere pakket bezorger wel eens voor in de eerste maanden. Beter is van niet natuurlijk, maar denk dat je hier wel netjes aan doet om contact op te nemen met dienst die pakket kwam bezorgen. Deze kunnen dan excuses aanbieden bij klant die op harde schijf zit te wachten !

Goed voor je Karma weet je ;)
Nope, op beide pakketten stond mijn adres. Daar heeft de postbode weinig mee te maken lijkt me.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 14:09:16 #15
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_116147318
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:03 schreef Leandra het volgende:
Ik zou gewoon bellen en ze vertellen wat er gebeurd is, maar hee, ik word dan ook nooit rijk :')
Niet over de rug van een ander iig.
Ik zou het nog gaan afgeven bij PostNL ook.
The love you take is equal to the love you make.
pi_116147323
foutje van het bedrijf in uw voordeel: ga direct langs Start ;)
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_116147409
En toch kun je beter de hdd terugsturen. Misschien krijg je zelfs een tegoedbon voor je eerlijkheid.

Tenminste, dat zou ik doen.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_116147457
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:11 schreef Ridocar het volgende:
En toch kun je beter de hdd terugsturen. Misschien krijg je zelfs een tegoedbon voor je eerlijkheid.

Tenminste, dat zou ik doen.
Ik zou eerst bellen voordat je dat ding terug stuurt. Ik zou ook gaan voor de mogelijke beloning :P
  woensdag 29 augustus 2012 @ 14:14:48 #19
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116147558
quote:
15s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:09 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik zou het nog gaan afgeven bij PostNL ook.
Ja idd, portokosten betalen is me een brug te ver, maar terugsturen zou niet meer dan logisch zijn.
Maar goed, ik zeg het ook tegen het kassameisje als ze teveel wisselgeld teruggeeft.

En ja, ik zeik ook als er teveel aangeslagen is, dat gaat twee kanten op.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_116147971
Alles wat je krijgt toegestuurd waar je niet zelf om gevraagd hebt mag je houden van de wet.
Zonder dat je het hoeft terug te geven. (zelfde principe als louché praktijken waar je zomaar iets krijgt en opeens een factuur krijgt of je even wilt betalen zonder dat je ergens vanaf weet)

Zou wat anders zijn als iemand anders z'n naam erop stond of op de eventuele bijgeleverde factuur.
pi_116148744
Nice :D. Nou ben ik niet zo moeilijk om in bezwaar te gaan als ze er contact over opnemen, maar zolang ze dat niet doen hou ik hem lekker hier. ^O^

pi_116150340
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:09 schreef Leipo666 het volgende:
foutje van het bedrijf in uw voordeel: ga direct langs Start ;)
^O^
pi_116150717
quote:
6:203, 1:
Degene die een ander zonder rechtsgrond een goed heeft gegeven, is gerechtigd dit van de ontvanger als onverschuldigd betaald terug te vorderen.
Succes.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_116151214
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:29 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Succes.
Zou even lekker worden, kan je mensen ongevraagd allerlei shit toesturen en vervolgens een factuur er achteraan :')
pi_116151291
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:43 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Zou even lekker worden, kan je mensen ongevraagd allerlei shit toesturen en vervolgens een factuur er achteraan :')
Ik zou zeggen; als ze het terug willen komen ze het maar ophalen. Of de verzendkosten vergoeden (wat erg logisch is denk ik).
pi_116151392
Ik laat jullie weten wat er gebeurt. Als ik over een week of 2 nog steeds niets heb gehoord dan maak ik hem open en maak ik er zeer dankbaar gebruik van.

Zal je zien dat ze de volgende dag een mailtje sturen :')
pi_116151402
Je moet hem zoizo houden, moeten zij maar niet zo dom zijn!
Het moet niet gekker worden!
  woensdag 29 augustus 2012 @ 15:48:37 #28
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_116151431
Gewoon lekker verpatsen.
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
pi_116151946
ze kunnen toch nooit achterhalen waar dat pakketje heen is gegaan zodra de rechtmatige eigenaar claimt niks gehad te hebben.

Immers wijst niks in hun systeem daarop. (dat jij hem moet hebben)
pi_116152500
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:59 schreef z0rz0r het volgende:
ze kunnen toch nooit achterhalen waar dat pakketje heen is gegaan zodra de rechtmatige eigenaar claimt niks gehad te hebben.

Immers wijst niks in hun systeem daarop. (dat jij hem moet hebben)
Waarom zouden ze dat niet kunne achterhalen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')