Boeken en DVD had hij besteld, maar de HDD?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:57 schreef BrandX het volgende:
Je zegt in de OP dat je de bestelling geplaatst hebt bij die webshop. Dus dan moet je gewoon betalen lijkt mij. Factuur zal nog wel komen.
ohw wacht, je hebt het alleen over het tweede pakket, dat had je niet besteld?
Nope, op beide pakketten stond mijn adres. Daar heeft de postbode weinig mee te maken lijkt me.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:06 schreef Meike26 het volgende:
Denk dat het weer zo'n postbode is die zijn dag niet heeft ! Zag het pakketje liggen in zijn auto en mogelijk veel lijkt op het eerste pakket. Komt bij iedere pakket bezorger wel eens voor in de eerste maanden. Beter is van niet natuurlijk, maar denk dat je hier wel netjes aan doet om contact op te nemen met dienst die pakket kwam bezorgen. Deze kunnen dan excuses aanbieden bij klant die op harde schijf zit te wachten !
Goed voor je Karma weet je
Ik zou het nog gaan afgeven bij PostNL ook.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:03 schreef Leandra het volgende:
Ik zou gewoon bellen en ze vertellen wat er gebeurd is, maar hee, ik word dan ook nooit rijk
Niet over de rug van een ander iig.
Ik zou eerst bellen voordat je dat ding terug stuurt. Ik zou ook gaan voor de mogelijke beloningquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:11 schreef Ridocar het volgende:
En toch kun je beter de hdd terugsturen. Misschien krijg je zelfs een tegoedbon voor je eerlijkheid.
Tenminste, dat zou ik doen.
Ja idd, portokosten betalen is me een brug te ver, maar terugsturen zou niet meer dan logisch zijn.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zou het nog gaan afgeven bij PostNL ook.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:09 schreef Leipo666 het volgende:
foutje van het bedrijf in uw voordeel: ga direct langs Start
Succes.quote:6:203, 1:
Degene die een ander zonder rechtsgrond een goed heeft gegeven, is gerechtigd dit van de ontvanger als onverschuldigd betaald terug te vorderen.
Zou even lekker worden, kan je mensen ongevraagd allerlei shit toesturen en vervolgens een factuur er achteraanquote:
Ik zou zeggen; als ze het terug willen komen ze het maar ophalen. Of de verzendkosten vergoeden (wat erg logisch is denk ik).quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:43 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Zou even lekker worden, kan je mensen ongevraagd allerlei shit toesturen en vervolgens een factuur er achteraan
Waarom zouden ze dat niet kunne achterhalen?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:59 schreef z0rz0r het volgende:
ze kunnen toch nooit achterhalen waar dat pakketje heen is gegaan zodra de rechtmatige eigenaar claimt niks gehad te hebben.
Immers wijst niks in hun systeem daarop. (dat jij hem moet hebben)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |