op ebay kan je het zoveel goedkoper vinden hequote:Op zaterdag 1 september 2012 15:35 schreef Klonk het volgende:
net ook maar dat pack gekocht bij the phonehouse waar die mooie flipcover, dockje en nog wat dingen inzaten. en inderdaad nette prijs voor dat setje en het maakt het toestel echt af.
Duh, weet ik, had ik nu ff geen zin in. Voor 5 euro minder ofzo had ik geen zin om 3 weken te wachten, in dit geval danquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:46 schreef Mirel het volgende:
[..]
op ebay kan je het zoveel goedkoper vinden he
Als je een Samsung account hebt kun je hier de optie 'Wipe my mobile' vinden: https://account.samsung.c(...)getServieInfoList.doquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Mensen ik zit met een vraag. Ik heb per ongeluk mijn blauwe S3 verkocht zonder deze te resetten. Dit gebeurde in een moment van onoplettendheid. De koper wilde namelijk de S3 werkend testen alvorens het te kopen. Toen de koop beklonken was het echter te laat. Hij nam de S3 mee. Nu is mijn vraag echter, als ik mijn wachtwoord voor Google Mail en Twitter verander, zou hij dan nog de oudere berichten kunnen lezen, en mijn oude e-mails kunnen opzoeken?
geef eens n link dan?quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:46 schreef Mirel het volgende:
[..]
op ebay kan je het zoveel goedkoper vinden he
Dit kan toch alleen als desbetreffende smartphone jouw simkaart erin heeft zitten?quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:31 schreef APK het volgende:
[..]
Als je een Samsung account hebt kun je hier de optie 'Wipe my mobile' vinden: https://account.samsung.c(...)getServieInfoList.do
Hoewel het dan eigenlijk 'Wipe somebody else's mobile' is, dus ik weet niet of het legaal is.
Contactgegevens van deze persoon alleen opgeslagen op de S3. Maar zo lang deze persoon geen toegang meer heeft tot mijn Twitter account en Gmail is het nog te overzien. Zou hij nog berichten kunnen inzien op Twitter als je wachtwoord gewijzigd is, logt een device dan automatisch dan ook uit als je er gebruik van wilt maken? En krijgt hij nog nieuwe ''push'' notifications te zien op Google wanneer je wachtwoord gewijzigd is.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:39 schreef Klonk het volgende:
Even contact opnemen met de koper en kijken of jullie samen iets kunnen regelen?
Dat weet ik eigenlijk niet, lijkt mij idd wel logisch...quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dit kan toch alleen als desbetreffende smartphone jouw simkaart erin heeft zitten?
Heb ook al lange tijd een desire. Was het een grote stap wat beeldscherm formaat betreft toen je eenmaal de GS3 in de hand had?quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:16 schreef Metalfreak het volgende:
Zo, heb er vandaag ook eenLekker soepel in evrgelijking met mijn Desire. Ik mis wel Sense een beetje, maar dat is nog een kwestie van tweaken...
Is dat een vraag of een mededelingquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Iemand met een officiële Samsung flip cover, beschermt het tegen val schade.
Ongeveer 2 weken geleden heb ik dan toch nog de accessoire-kit ontvangen van Vodafonequote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:52 schreef Papabear het volgende:
Zijn er trouwens nog FOK!kers die via de pre-order bij Voldafone hebben besteld en de acccessoire-kit niet hebben ontvangen? Kit bestaat uit een flip-cover, extra batterij en bureaulader.
Ik heb zojuist gesproken met de klantenservice en te horen gekregen dat ook hiermee problemen zijn met de levering, maar dat ze deze alsnog gaan naleveren (streeftijd ongeveer 8 tot 10 werkdagen).
Ik heb in ieder geval een aantekening laten maken dat ik hierover gebeld heb
Project Butterquote:Op zaterdag 1 september 2012 09:59 schreef Fendy het volgende:
[..]
Kun jij al 3 verschillen noemen ten opzichte van ICS waardoor je dit zo graag wilt?
Gaat dat niet behoorlijk ten koste van de accu?quote:Op zondag 2 september 2012 01:20 schreef xSouL het volgende:
Project Butter
De hardware in je telefoon word continu aan het draaien gezet, zodat hij jouw een smoothe ervaring kan bieden. Geen haperingen tijdens scrollen of swipen. De animaties worden continu 60fps gerendert wat erg indrukwekkend is.
Nope. Daarom is het ook zo spectaculair.quote:Op zondag 2 september 2012 01:28 schreef APK het volgende:
[..]
Gaat dat niet behoorlijk ten koste van de accu?
Hmm, MIUI raad ik je nog niet aan voor de S3. Ik had een MIUI build op mijn S3 geflashed vorige week. Hij was echt enorm smooth. Misschien wel de meest smooth Rom die ik ooit heb geprobeerd. Alleen veel force closes, bugs etc.quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:09 schreef SunTzu het volgende:
Hoi iedereen, ben sinds gisteren ook de eigenaar van een S3 heb hiervoor een HTC Desire gehad die ik had geroot met een MIUI rom. Ik zag op youtube dat er voor de S3 ook al zo'n ROM beschikbaar is.
Zijn er hier nog meer mensen die hun S3 hebben geroot en zo ja welke ROM gebruiken jullie?
Voor de rest ben ik wel blij met het grote scherm maar volgens mij gaat de batterij wel snel leeg of niet?
Kan hem pas sinds een uur geleden gebruiken omdat de verkoper de verkeerde simkaart had meegegeven gisteren
Klinkt goed!quote:Op zondag 2 september 2012 01:29 schreef Vaatwastablet het volgende:
Nope. Daarom is het ook zo spectaculair.
12 minuten, en hij zet de S3 pas aan na 1:30quote:
Ja het is een technisch verhaaltje. Heeft iets te maken met V-sync wat een vrij algemeen begrip is binnen hardware rendering.quote:Op zondag 2 september 2012 01:34 schreef APK het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Als het waar is, want 'hardware die continu aan het draaien gezet wordt' lijkt mij toch niet batterijvriendelijk
Tenzij ze dus iets heel erg fout deden voor 'Butter'
Ja mijne ook niet, teveel iOS achtig met die ronde hoeken en geen App launcher. Vind iOS sowieso niet zo mooi, heel erg speels en toy-ish. Doe mij een maar wat meer zakelijkere look.quote:Op zondag 2 september 2012 01:37 schreef APK het volgende:
[..]
12 minuten, en hij zet de S3 pas aan na 1:30
Niet mijn ding
Het is duidelijk een vraag, dacht dat je het wel kon zien.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:52 schreef Papabear het volgende:
[..]
Is dat een vraag of een mededeling![]()
Ik heb de originele, maar ik zou hem niet op de grond laten stuiteren
Precies. De S3 kopen en voor iets meer dan 100 euro een Ainol fire ofzo uit China halen.quote:Op zondag 2 september 2012 10:27 schreef JohnB52 het volgende:
Op tweakers.net staan tests met n hoop smartphones, dacht dat je 9 uur film of 5 uur kon browsen op de sgs3.
Waarom geen tablet voor thuis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |