abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 september 2012 @ 21:00:27 #101
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_116282146
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 20:16 schreef Metalfreak het volgende:
Zo, heb er vandaag ook een :) Lekker soepel in evrgelijking met mijn Desire. Ik mis wel Sense een beetje, maar dat is nog een kwestie van tweaken...
Heb ook al lange tijd een desire. Was het een grote stap wat beeldscherm formaat betreft toen je eenmaal de GS3 in de hand had?
*Hosselcopter*
  zaterdag 1 september 2012 @ 22:32:17 #102
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_116287041
Iemand met een officiële Samsung flip cover, beschermt het tegen val schade.

[ Bericht 6% gewijzigd door MisterJ.Lo op 01-09-2012 22:39:56 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_116287995
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Iemand met een officiële Samsung flip cover, beschermt het tegen val schade.
Is dat een vraag of een mededeling :?

Ik heb de originele, maar ik zou hem niet op de grond laten stuiteren :P

quote:
2s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 12:52 schreef Papabear het volgende:
Zijn er trouwens nog FOK!kers die via de pre-order bij Voldafone hebben besteld en de acccessoire-kit niet hebben ontvangen? Kit bestaat uit een flip-cover, extra batterij en bureaulader.

Ik heb zojuist gesproken met de klantenservice en te horen gekregen dat ook hiermee problemen zijn met de levering, maar dat ze deze alsnog gaan naleveren (streeftijd ongeveer 8 tot 10 werkdagen).
Ik heb in ieder geval een aantekening laten maken dat ik hierover gebeld heb :)

Ongeveer 2 weken geleden heb ik dan toch nog de accessoire-kit ontvangen van Vodafone :) Hierin zat dus o.a. de originele flip-cover.

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2012 23:11:02 ]
  zondag 2 september 2012 @ 01:20:09 #104
371602 xSouL
kaak dicht
pi_116293373
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 september 2012 09:59 schreef Fendy het volgende:

[..]

Kun jij al 3 verschillen noemen ten opzichte van ICS waardoor je dit zo graag wilt?
Project Butter
De hardware in je telefoon word continu aan het draaien gezet, zodat hij jouw een smoothe ervaring kan bieden. Geen haperingen tijdens scrollen of swipen. De animaties worden continu 60fps gerendert wat erg indrukwekkend is.

Google Now
Dit is een feature wat je kan vergelijken als Siri voor de iPhone. Het word zeg maar je persoonlijke assistant. Ik gebruik het nu al een week op mijn S3 en ik kan niet meer zonder. Het is gewoon WAUW! Hij weet gewoon wanneer ik moet werken, hoe laat ik moet vertrekken vanuit huis om op tijd te komen op werk. Hij houd rekening met druk verkeer via Google Traffic. Hoe lang het duurt voor je thuis bent. Je kan zoeken naar de dichts bijzijnde McDonalds of Italiaanse Restaurant. Hij laat je weten hoeveel jouw favoriete voetbalteam heeft gespeeld. etc. etc.

Nieuwe notification-bar
Dit is ook een vette, als je en notification binnen krijgt als een e-mail. Kan je met twee vingers naar beneden heen swipen en hij klapt de notifcation uit. Vanaf daar kan je meteen een actie verrichten. Stel je hebt een gemiste oproep, kan je de notification uitklappen en vervolgens kiezen of je hem wilt terug bellen of te smsen i.p.v. eerst naar de Call app te gaan.

Widgets replace
Hoewel dit niet iets speciaal is, maar wel handig. Als je een widget op je homescreen zet, dan replaced hij de icons. Dit kon voorheen niet. Stel je had 2 rijen van apps boven in je homescreen en je wou liever een widget daarboven plaatsen, moest je eerst al die apps naar beneden verplaatsen om ruimte te maken voor die widget. Maar nu replaced hij die icons gewoon naar beneden en ook als er geen plek is voor een widget dan verkleint hij hem naar een size waar hij wel inpast.

Al met al een enorm vette update en die shit wat google brouwt laatste tijd is wel echt next level...
  zondag 2 september 2012 @ 01:28:06 #105
6941 APK
Factual, I think.
pi_116293596
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 01:20 schreef xSouL het volgende:

Project Butter
De hardware in je telefoon word continu aan het draaien gezet, zodat hij jouw een smoothe ervaring kan bieden. Geen haperingen tijdens scrollen of swipen. De animaties worden continu 60fps gerendert wat erg indrukwekkend is.
Gaat dat niet behoorlijk ten koste van de accu? :o

En dat Google Now kan mij vooralsnog gestolen worden.
Als ik wil dat iemand stiekem alles van mij weet door mijn gangen na te gaan dan begin ik wel weer een relatie ofzo :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zondag 2 september 2012 @ 01:29:09 #106
381234 Vaatwastablet
Mening van vrijheidsuiting
pi_116293626
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 01:28 schreef APK het volgende:

[..]

Gaat dat niet behoorlijk ten koste van de accu? :o
Nope. Daarom is het ook zo spectaculair.
  zondag 2 september 2012 @ 01:32:57 #107
371602 xSouL
kaak dicht
pi_116293754
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 15:09 schreef SunTzu het volgende:
Hoi iedereen, ben sinds gisteren ook de eigenaar van een S3 heb hiervoor een HTC Desire gehad die ik had geroot met een MIUI rom. Ik zag op youtube dat er voor de S3 ook al zo'n ROM beschikbaar is.
Zijn er hier nog meer mensen die hun S3 hebben geroot en zo ja welke ROM gebruiken jullie?

Voor de rest ben ik wel blij met het grote scherm maar volgens mij gaat de batterij wel snel leeg of niet?
Kan hem pas sinds een uur geleden gebruiken omdat de verkoper de verkeerde simkaart had meegegeven gisteren :')
Hmm, MIUI raad ik je nog niet aan voor de S3. Ik had een MIUI build op mijn S3 geflashed vorige week. Hij was echt enorm smooth. Misschien wel de meest smooth Rom die ik ooit heb geprobeerd. Alleen veel force closes, bugs etc.

Het was wel de nieuwste MIUI build met Jellybean framework. Want als ik dit filmpje zo zie zijn er meerdere varianten en ontwikkelaars die MIUI porten naar de S3 (Geweldig zo´n actieve community) :)

Deze lijkt het wel goed te doen alleen is een ICS build, wat niet veel uitmaakt. Want de ontwikkelaar gaat pas over na Jelly Bean, zodra hij officieel voor de S3 verkrijgbaar is. Dan pas zal hij de source bugvrij overnemen, zonder allerlei toestanden. Stond in zijn XDA topic:

Genoeg keuze en er zijn zoveel vette roms om voor te kiezen. Is een kwestie van smaak en voorkeur.
  zondag 2 september 2012 @ 01:34:11 #108
6941 APK
Factual, I think.
pi_116293795
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2012 01:29 schreef Vaatwastablet het volgende:

Nope. Daarom is het ook zo spectaculair.
Klinkt goed!
Als het waar is, want 'hardware die continu aan het draaien gezet wordt' lijkt mij toch niet batterijvriendelijk :o
Tenzij ze dus iets heel erg fout deden voor 'Butter' :P
  zondag 2 september 2012 @ 01:37:25 #109
6941 APK
Factual, I think.
pi_116293903
quote:
12 minuten, en hij zet de S3 pas aan na 1:30 :D
Niet mijn ding :+
  zondag 2 september 2012 @ 01:43:41 #110
371602 xSouL
kaak dicht
pi_116294122
quote:
14s.gif Op zondag 2 september 2012 01:34 schreef APK het volgende:

[..]

Klinkt goed!
Als het waar is, want 'hardware die continu aan het draaien gezet wordt' lijkt mij toch niet batterijvriendelijk :o
Tenzij ze dus iets heel erg fout deden voor 'Butter' :P
Ja het is een technisch verhaaltje. Heeft iets te maken met V-sync wat een vrij algemeen begrip is binnen hardware rendering.

Voorheen was het zo bij Android dat je eerst het scherm aanraakt. Vervolgens stuurt hij de opdracht aan de processor om het te verwerken en daarna geeft hij het aan de GPU (grafische kaart) door om een animatie te spuwen op je scherm.

Stel je klikt op een knop, tot de animatie komt duurde altijd even. Hoewel het onder de motorkap wel goed draait en werkt. Komt de animatie wat later, wat je al snel het gevoel krijgt dat het te 'langzaam' is.

Android heeft dus iets bedacht waardoor de Processor, GPU en Touch continu in sync blijven werken, waardoor de animaties blijven vloeien, zonder enkele haperingen. Al heb je 15 applicaties aanstaan, de telefoon zal geen haperingen (meer) vertonen.

Op de Galaxy Nexus was het indrukwekkend. Gewoon de multi-tasking i.c.m. Project butter is enorm geniaal. Ben benieuwd hoe het er op de Galaxy S3 zal zijn. :)
  zondag 2 september 2012 @ 01:45:03 #111
371602 xSouL
kaak dicht
pi_116294170
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 01:37 schreef APK het volgende:

[..]

12 minuten, en hij zet de S3 pas aan na 1:30 :D
Niet mijn ding :+
Ja mijne ook niet, teveel iOS achtig met die ronde hoeken en geen App launcher. Vind iOS sowieso niet zo mooi, heel erg speels en toy-ish. Doe mij een maar wat meer zakelijkere look.
pi_116294655
Ik rol nog even verder met 4.04. Is JB goed?
  zondag 2 september 2012 @ 09:59:53 #113
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_116296954
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:52 schreef Papabear het volgende:

[..]

Is dat een vraag of een mededeling :?

Ik heb de originele, maar ik zou hem niet op de grond laten stuiteren :P

Het is duidelijk een vraag, dacht dat je het wel kon zien.
  zondag 2 september 2012 @ 10:21:08 #114
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_116297170
Ik ben zwaar aan het twijfelen tussen de GS3 en de Note2.

Bezit momenteel een desire wat tevens mijn eerste smartphone was. De redenen dat ik me aan een Samsung wil wagen is dat ik slechte ervaringen heb met de batterijduur van mijn HTC en zo te lezen is dat bij de One X niet anders.

Heb de Note of GS3 nog niet in real life aangeschouwd. Browse onwijs veel op m'n desire, kijk documentaires, films of lees lange stukken tekst. Bijna altijd moet er double tapped worden omdat het anders te klein is om fatsoenlijk te lezen.

Dan nog merk ik dat er oogvermoeidheid optreedt omdat ik op zo'n klein vlak moet focussen.

De note2 zou daarom een logische keus zijn maar het formaat zal misschien iets teveel van het goede zijn? En dan is er ook nog de prijs. Naarmate de GS3 de zesmaanden grens na release nadert zal die ongetwijfeld in prijs zakken met aantrekkelijke acties. De eerste Note zou ook een optie kunnen zijn maar die schijnt geen LED indicator te hebben wat ik bij tijde toch een erg handig iets vind.

Zijn de bovenstaande activiteiten goed te doen op en GS3 bij lange sessies?
*Hosselcopter*
pi_116297256
Op tweakers.net staan tests met n hoop smartphones, dacht dat je 9 uur film of 5 uur kon browsen op de sgs3.

Waarom geen tablet voor thuis?
pi_116298343
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 10:27 schreef JohnB52 het volgende:
Op tweakers.net staan tests met n hoop smartphones, dacht dat je 9 uur film of 5 uur kon browsen op de sgs3.

Waarom geen tablet voor thuis?
Precies. De S3 kopen en voor iets meer dan 100 euro een Ainol fire ofzo uit China halen.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_116298931
wel n beetje gelijkwaardige tablet. anders ga je alsnog internetten op je telefoon thuis ;)
  zondag 2 september 2012 @ 12:17:21 #118
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_116299366
Best een toffe metaal detector app dit, maar die geluidjes willen maar niet aan, weet iemand hoe je ze aan krijgt? https://play.google.com/s(...)tyLnNpcmEubWV0YWwiXQ..
When all else fails, you always have delusion.
  zondag 2 september 2012 @ 12:41:22 #119
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_116300047
Toffe homescreen.
pi_116300199
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 12:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Toffe homescreen.
[ afbeelding ]
Meh.
pi_116300707
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 12:00 schreef JohnB52 het volgende:
wel n beetje gelijkwaardige tablet. anders ga je alsnog internetten op je telefoon thuis ;)
De Ainol Fire is hartstikke goed. Ik heb een veel mindere Ainol (de Elf II) en ik surf bijna nooit meer thuis op mijn telefoon.

quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 12:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Toffe homescreen.
[ afbeelding ]
Uhm.... Smaken verschillen, godzijdank.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  zondag 2 september 2012 @ 13:09:06 #122
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_116300816
Smaken verschillen inderdaad, gelukkig.
  zondag 2 september 2012 @ 23:24:48 #123
381234 Vaatwastablet
pi_116331512
Kent iemand een app waarmee je bookmarks als een app kan laten verschijnen op een homescreen?
Zeg maar ik wil mijn bookmark fok op mijn homescherm, krijg ik het fok icoontje. Zoals het gaat lijken op een app.

Raar verwoord maar okee.
  maandag 3 september 2012 @ 00:40:37 #124
381234 Vaatwastablet
pi_116334126
Dit bedoel ik dus.
Wat ik wil krijgen is dit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wat ik krijg is dit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terwijl hij eerst ook zo voluit en scherp als dat fok icoontje.
Zelfde probleem bij zowel Chrome als de stock browser.
  maandag 3 september 2012 @ 01:13:38 #125
371602 xSouL
kaak dicht
pi_116334670
Je moet de pagina eerst in je Bookmarks stoppen, vervolgens ga naar 'Widgets' en kies je uit de Bookmarks widget van 1x1. Hier laat hij je kiezen welke pagina uit jouw bookmarks op de homescreen moet worden gezet en dan pakt hij automatisch het FOK! icoontje erbij als of het een app is.
  maandag 3 september 2012 @ 01:16:50 #126
371602 xSouL
kaak dicht
pi_116334707
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2012 10:21 schreef Dibble het volgende:
Ik ben zwaar aan het twijfelen tussen de GS3 en de Note2.

Bezit momenteel een desire wat tevens mijn eerste smartphone was. De redenen dat ik me aan een Samsung wil wagen is dat ik slechte ervaringen heb met de batterijduur van mijn HTC en zo te lezen is dat bij de One X niet anders.

Heb de Note of GS3 nog niet in real life aangeschouwd. Browse onwijs veel op m'n desire, kijk documentaires, films of lees lange stukken tekst. Bijna altijd moet er double tapped worden omdat het anders te klein is om fatsoenlijk te lezen.

Dan nog merk ik dat er oogvermoeidheid optreedt omdat ik op zo'n klein vlak moet focussen.

De note2 zou daarom een logische keus zijn maar het formaat zal misschien iets teveel van het goede zijn? En dan is er ook nog de prijs. Naarmate de GS3 de zesmaanden grens na release nadert zal die ongetwijfeld in prijs zakken met aantrekkelijke acties. De eerste Note zou ook een optie kunnen zijn maar die schijnt geen LED indicator te hebben wat ik bij tijde toch een erg handig iets vind.

Zijn de bovenstaande activiteiten goed te doen op en GS3 bij lange sessies?
Je moet er rekening meehouden dat de Galaxy S3 ook vrij groot is. Je zou het eerst daar eens mee kunnen proberen, want een Note II is wel heel erg overkill. Het is wel een super toffe telefoon en heeft wat betere specs dan de S3. Dit zul je bijna niet merken, maar ik (persoonlijk) vind een Note gewoon te groot. De galaxy S3 is eigenlijk het maximum formaat die nog fatsoenlijk bedienbaar is. :)
pi_116336183
Note 2 is te groot. Ga idd alsjeblieft voor de S3. Let op, de S3 is al 1,3 inch groter qua scherm dan een iPhone. Meer wil je echt niet.
pi_116337375
Een 4s is net zo groot als het scherm van de S3 :)
  maandag 3 september 2012 @ 10:05:11 #129
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_116337989
quote:

[..]

Project Butter

Google Now
Dit is een feature wat je kan vergelijken als Siri voor de iPhone. Het word zeg maar je persoonlijke assistant. Ik gebruik het nu al een week op mijn S3 en ik kan niet meer zonder. Het is gewoon WAUW! Hij weet gewoon wanneer ik moet werken, hoe laat ik moet vertrekken vanuit huis om op tijd te komen op werk. Hij houd rekening met druk verkeer via Google Traffic. Hoe lang het duurt voor je thuis bent. Je kan zoeken naar de dichts bijzijnde McDonalds of Italiaanse Restaurant. Hij laat je weten hoeveel jouw favoriete voetbalteam heeft gespeeld. etc. etc.

Nieuwe notification-bar
Dit is ook een vette, als je en notification binnen krijgt als een e-mail. Kan je met twee vingers naar beneden heen swipen en hij klapt de notifcation uit. Vanaf daar kan je meteen een actie verrichten. Stel je hebt een gemiste oproep, kan je de notification uitklappen en vervolgens kiezen of je hem wilt terug bellen of te smsen i.p.v. eerst naar de Call app te gaan.

Widgets replace
Hoewel dit niet iets speciaal is, maar wel handig. Als je een widget op je homescreen zet, dan replaced hij de icons. Dit kon voorheen niet. Stel je had 2 rijen van apps boven in je homescreen en je wou liever een widget daarboven plaatsen, moest je eerst al die apps naar beneden verplaatsen om ruimte te maken voor die widget. Maar nu replaced hij die icons gewoon naar beneden en ook als er geen plek is voor een widget dan verkleint hij hem naar een size waar hij wel inpast.

Al met al een enorm vette update en die shit wat google brouwt laatste tijd is wel echt next level...
Dit is precies waarom je volledig voor Google moet gaan.
  maandag 3 september 2012 @ 10:15:14 #130
19529 Fendy
True Spirit
pi_116338200
quote:

[..]

Project Butter

Google Now

Nieuwe notification-bar

Widgets replace

Mee eens, ik had nog niet eerder van Project Butter gehoord, maar die slomo filmpjes geven het wel erg duidelijk weer.

Maar zijn hier al mensen met een officiele JB build dan?
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  maandag 3 september 2012 @ 12:16:14 #131
371602 xSouL
kaak dicht
pi_116341211
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 09:32 schreef JohnB52 het volgende:
Een 4s is net zo groot als het scherm van de S3 :)
:') Hoe kom je daar nou bij?!

De S3 is op schaal beduidend groter.
  maandag 3 september 2012 @ 12:17:40 #132
371602 xSouL
kaak dicht
pi_116341248
quote:
2s.gif Op maandag 3 september 2012 10:15 schreef Fendy het volgende:

[..]

Mee eens, ik had nog niet eerder van Project Butter gehoord, maar die slomo filmpjes geven het wel erg duidelijk weer.

Maar zijn hier al mensen met een officiele JB build dan?
Nope, nog geen officiele builds. Er zijn wel twee versies van Samsung uitgelekt voor de S3 met Jelly Bean. De eerste was niet zo stabiel en de tweede build schijnt al redelijk voor daily basis te kunnen word gebruikt.

Project Butter is helaas nog niet geimplementeerd in beide versies, dus nog even geduld. :D Ik denk dat hij deze week gaat uitkomen.
  maandag 3 september 2012 @ 12:19:58 #133
19529 Fendy
True Spirit
pi_116341316
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 12:16 schreef xSouL het volgende:

[..]

:') Hoe kom je daar nou bij?!

De S3 is op schaal beduidend groter.
Ik denk zomaar dat hij bedoelt dat als je een 4S op een S3 legt, dat dan de complete 4S net zo groot is als alleen het scherm van de S3. Ofzo.
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  maandag 3 september 2012 @ 12:29:33 #134
371602 xSouL
kaak dicht
pi_116341566
quote:
2s.gif Op maandag 3 september 2012 12:19 schreef Fendy het volgende:

[..]

Ik denk zomaar dat hij bedoelt dat als je een 4S op een S3 legt, dat dan de complete 4S net zo groot is als alleen het scherm van de S3. Ofzo.
Och, ik zie het nu pas inderdaad. :') Stom van me....
  maandag 3 september 2012 @ 12:34:59 #135
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_116341698
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 12:29 schreef xSouL het volgende:

[..]

Och, ik zie het nu pas inderdaad. :') Stom van me....
Je bent niet de eerste die die opmerking fout interpreteert :P

Ik had ze zelf naast mekaar gehouden, of beter gezegd, op mekaar.
  maandag 3 september 2012 @ 15:02:05 #136
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_116345389
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 12:34 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Je bent niet de eerste die die opmerking fout interpreteert :P

Ik had ze zelf naast mekaar gehouden, of beter gezegd, op mekaar.
Whehe, ik had 'm zaterdag ook naast de iPhone 4 van een vriend liggen, hij was er blijkbaar zo van onder de indruk dat hij er gisteren ook eentje besteld heeft :D
Don't let my username fool you...
  maandag 3 september 2012 @ 15:03:31 #137
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_116345435
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 15:02 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Whehe, ik had 'm zaterdag ook naast de iPhone 4 van een vriend liggen, hij was er blijkbaar zo van onder de indruk dat hij er gisteren ook eentje besteld heeft :D
Het is dan ook het beste toestel van dit moment :)
pi_116345996
Als ik mijn toestel aan de lader zet, dan gaat het scherm niet uit. Het dimt wel, zoals altijd, maar normaal geproken gaat hij uit daarna. Aan de lader blijft hij gedimd aan.
Op zich niet zo'n ramp, maar als ik hem 's nachts aan de lader doe, en het scherm uitzet, gaan hij weer aan zodra de batterij vol zit.
Is dat bij meer mensen zo?
En dan vraag ik me dus af of het scherm daar ook schade van ondervindt, als er uren lang hetzelfde in beeld is.
  maandag 3 september 2012 @ 15:39:10 #139
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_116346639
Ok, het wordt een galaxy s3 dan.

Als iemand een voordelige abbo+toestel weet hoor ik het graag.

1gb aan internet per maand heb ik genoeg aan en minder dan 100 belminuten.

Het toestel kan ook los aangeschaft worden waar ik eigenlijk voorkeur aan geef maar 500 euro is dan weer zo'n pak geld B-)
*Hosselcopter*
  maandag 3 september 2012 @ 16:23:10 #140
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_116348209
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 15:39 schreef Dibble het volgende:

Het toestel kan ook los aangeschaft worden waar ik eigenlijk voorkeur aan geef maar 500 euro is dan weer zo'n pak geld B-)
Ik heb 'm nu met een iSmart 75 van T-Mobile :)
Don't let my username fool you...
pi_116348726
S3 laadde niet meer op. Via KPN winkel terug laten brengen. Hoelang (aangezien KPN dit niet wist) duurt zo'n geintje over het algemeen?
Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
pi_116348817
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:35 schreef draadstalig het volgende:
S3 laadde niet meer op. Via KPN winkel terug laten brengen. Hoelang (aangezien KPN dit niet wist) duurt zo'n geintje over het algemeen?
Ik zou toch wel met een week of 2 tot 3 rekening houden.
pi_116348892
quote:
2s.gif Op maandag 3 september 2012 16:37 schreef Papabear het volgende:

[..]

Ik zou toch wel met een week of 2 tot 3 rekening houden.
Pff wat een gezeik. Hij is verzekert en ik was nog aan het overwegen om het in een glas met water te leggen, aangezien ik aanneem dat dit sneller gaat. Had ik achteraf dus beter kunnen doen..
Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
  maandag 3 september 2012 @ 17:13:47 #144
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_116350358
Nice, wist dus niet dat je met KIES je iPhone contacten gewoon over kunt zetten op de S3. Een aantal nummers die ik kwijt was heb ik nu eindelijk terug.

[ Bericht 1% gewijzigd door MisterJ.Lo op 03-09-2012 17:19:12 ]
  maandag 3 september 2012 @ 17:16:02 #145
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_116350448
-

[ Bericht 15% gewijzigd door MisterJ.Lo op 03-09-2012 17:26:14 ]
pi_116353897
Ik wil mn S3 rooten, hoe kan ik mijn telefoon het beste backuppen?
pi_116357567
Al gefixed! Dat was makkelijk. :D
pi_116363420
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 15:19 schreef exile79 het volgende:
Als ik mijn toestel aan de lader zet, dan gaat het scherm niet uit. Het dimt wel, zoals altijd, maar normaal geproken gaat hij uit daarna. Aan de lader blijft hij gedimd aan.
Op zich niet zo'n ramp, maar als ik hem 's nachts aan de lader doe, en het scherm uitzet, gaan hij weer aan zodra de batterij vol zit.
Is dat bij meer mensen zo?
En dan vraag ik me dus af of het scherm daar ook schade van ondervindt, als er uren lang hetzelfde in beeld is.
Sinds de laatste update heb ik dat ook.
pi_116374948
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:39 schreef TjetMaster het volgende:

[..]

Sinds de laatste update heb ik dat ook.
Hmmm. heeft dit er bij mij dan wellicht voor gezorgd dat hij niet goed meer oplaad...?
pi_116379162
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 15:39 schreef Dibble het volgende:

Als je hem los kan betalen is dat vaak over de hele periode gezien wel goedkoper om te doen. Gewoon een 2 jarig sim only abonnement nemen en los kopen. Zet het eens naast elkaar dan weet je het gelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')