dacht dat hij vandaag zou spelenquote:
Zie ik hier een voorzichtige poging tot jinxenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Als Sam het verknalt (kan echt niet) blijf ik alleen over.
Zag je. Zonder succes...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:43 schreef APK het volgende:
[..]
Zie ik hier een voorzichtige poging tot jinxen
Dat was op dat moment niet waar.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Als Sam het verknalt (kan echt niet) blijf ik alleen over.
Sock was allang klaar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:50 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Dat was op dat moment niet waar.
Ikquote:Op maandag 3 september 2012 07:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
Volgens mij zijn we inmiddels al bij de rondepick aangekomen, wie corrigeert me?
Speelschema ronde 4:
Roger Federer (SUI)[1] vs. Mardy Fish (USA)[23]
Andy Murray (GBR)[3] vs. Milos Raonic (CAN)[15]
Nicolas Almagro (ESP)[11] vs. Tomas Berdych (CZE)[6]
Marin Cilic (CRO)[12] vs. Martin Klizan (SVK)
Janko Tipsarevic (SRB) vs. Philipp Kohlschreiber (GER) OR John Isner (USA)
Richard Gasquet (FRA) vs. David Ferrer (ESP)
Juan Martin Del Potro (ARG) vs. Andy Roddick (USA)
Stanislas Wawrinka (SUI) vs. Novak Djokovic (SRB)
1. Monday 8/27 Men's 1st Roundquote:
Nee, het in onzin om de vierde ronde een ronde pick te maken als er geen noodzaak is. Die ronde pick is er niet om het spel makkelijker te maken, maar omdat je met 2 spelers in de kwartfinale nooit meer kunt uitspelen.quote:Op maandag 3 september 2012 09:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het is vanaf nu dus al een rondepick.
Nou vooruit. Op jouw verantwoording.quote:Op maandag 3 september 2012 09:56 schreef XL het volgende:
[..]
Nee, het in onzin om de vierde ronde een ronde pick te maken als er geen noodzaak is. Die ronde pick is er niet om het spel makkelijker te maken, maar omdat je met 2 spelers in de kwartfinale nooit meer kunt uitspelen.
Als je voor de score in de problemen komt hakken we pick 1 er wel af.
Zoals allesquote:Op maandag 3 september 2012 10:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Nou vooruit. Op jouw verantwoording.
snap je regel 8 nu nog steeds niet!quote:Op maandag 3 september 2012 16:42 schreef wimderon het volgende:
dag 8: Cilic
Leuk dat er nu ineens weer twee picks zijn in de vierde ronde, terwijl er vorig jaar maar eentje was 'omdat je anders niet uitkwam' en dat in 2010 zelfs vooraf al bepaald werd.
Nou ja, meer omdat je hem blijkbaar niet wil uitspelenquote:Op woensdag 5 september 2012 18:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Weet ik, Berdych is niet makkelijk.
quote:Op woensdag 5 september 2012 18:50 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nou ja, meer omdat je hem blijkbaar niet wil uitspelen
Goede switch, maar waarschijnlijk niet ingegeven door je hoop op een eindzegequote:Op woensdag 5 september 2012 18:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Weet ik, Berdych is niet makkelijk.
Gaan de meesten toch niet halen zonder dope of een fake blessure een jaar eerderquote:
Tof!quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:21 schreef BobW het volgende:
Alles of niets dan maar weer.
11. Berdych
De puntentelling wordt een stukje doorgeschoven, dus je krijgt nu pas punten vanaf pick 2. Volgende toernooi is het Pekao Szczecin Open 2012. Een gouwe ouwe.quote:Op maandag 10 september 2012 10:54 schreef mickael79 het volgende:
Hoe gaat de puntentelling met 12 picks?
En welk toernooi komt er in plaats van Alphen?
Verliesdquote:
Ik vind het vrij droogquote:
Ik ook. Sta er ook van te kijken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:00 schreef Tim86 het volgende:
Eerste keer dat ik kansen heb op WTF deelname
Ik heb dit jaar na de Australian Open de boel al opgegeven, volgend jaar beter.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:00 schreef Tim86 het volgende:
Eerste keer dat ik kansen heb op WTF deelname
Ik switch naar: [Q] Alexander RUMYANTSEV (RUS)quote:
je hebt geluk, want volgens mij was die partij al lang en breed begonnen (heeft opgegeven bij 6-2, 3-1 achterstand.quote:
Ik zie het nu net ja haha.quote:Op maandag 17 september 2012 13:49 schreef franklop het volgende:
[..]
je hebt geluk, want volgens mij was die partij al lang en breed begonnen (heeft opgegeven bij 6-2, 3-1 achterstand.
Oh, per ongeluk 500 gedaan. Wil je het verschil terugstorten?quote:Op maandag 17 september 2012 13:57 schreef franklop het volgende:
geen dank hoor, graag 5euro naar rekening nummer 13.37.666.69
helaas, storing bij de Rabobank, gaat niet lukkenquote:Op maandag 17 september 2012 14:57 schreef mickael79 het volgende:
[..]
Oh, per ongeluk 500 gedaan. Wil je het verschil terugstorten?
quote:Op maandag 17 september 2012 21:59 schreef APK het volgende:
Oh, er zitten volgens mij een paar dubbels in het plan gier.
Die wedstrijd is al afgelopen en heeft 1:15 geduurd.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:11 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Pick 2 Sergejev
Ben ik nog op tijd?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik heb echt niks gezien. Totaal vergeten. Verder zal er wel niks meer mogelijk zijn.
Je zal maar een kaartje hebbenquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:09 schreef Tim86 het volgende:
Volgens de OP hier http://www.atpworldtour.com/posting/2012/448/op.pdf is dat alles ja.
Vrouwen, werk, studiequote:
Nee, maar het is er wel eentje uit het buut'nland.quote:Op woensdag 19 september 2012 10:20 schreef XL het volgende:
Heet ze wel Ulrike?
Ik wil eventueel wel weer meer voor de game doen! Ik heb vrouwen (al is er altijd het risico dat er XS-jes komen) en studie inmiddels onder controle en kan dat met weinig tijdverspilling aan tegenwoordig, maar alleen de game dragen kan ik niet. Vooral omdat ik soms weken heb waarin ik teveel voor werk in het buitenland zit en slechte internetverbindingen heb. Ik zou dus sowieso duo/trio/kwartet functies ambiëren.
uit Drenthe? ben je eindelijk met norich?quote:Op woensdag 19 september 2012 11:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Nee, maar het is er wel eentje uit het buut'nland.
Zoals ik het momenteel met m'n Excelletjes doe, zou ik persoonlijk een eenmansfunctie aanraden. Maar ik heb niet de illusie dat ik het op de makkelijkste manier doe, ik denk wel dat het geautomatiseerder kan.
Ik heb in het verleden toen ik er nog bij betrokken was al een aantal zaken met intel aangepast in excelquote:Op woensdag 19 september 2012 11:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Oeh, we hebben vast wel wat Excel-toppers in huis?
Zonder Bruce117 zat ik nu nog met m'n zakjapannertje te klooien! Ik heb daarna nog wel wat dingen aangepast en uitgebreid, maar ik weet zeker dat een Excel-guru zoals jij er wat mooiers van kan maken.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:31 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden toen ik er nog bij betrokken was al een aantal zaken met intel aangepast in excel
Maar mijn aanwezigheid op fok is de laatste tijd ook niet meer zo frequent als de jaren daarvoor. Iets met tijdgebrek enzoquote:Op woensdag 19 september 2012 11:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Zonder Bruce117 zat ik nu nog met m'n zakjapannertje te klooien! Ik heb daarna nog wel wat dingen aangepast en uitgebreid, maar ik weet zeker dat een Excel-guru zoals jij er wat mooiers van kan maken.
Ik kom niet uit Drenthe XLquote:Op woensdag 19 september 2012 11:30 schreef XL het volgende:
[..]
uit Drenthe? ben je eindelijk met norich?
Strijdend ten onder gegaan. Respect!quote:Op woensdag 19 september 2012 23:20 schreef Salamando het volgende:
Ik ga eens lekker rebels picken.
4. Mertl
Jammer hoorquote:Op donderdag 20 september 2012 16:21 schreef mickael79 het volgende:
[..]
Strijdend ten onder gegaan. Respect!
Ik gokte op Drenthe, omdat ik denk dat Vaduz uit het noorden komt... maar niet cool genoeg is voor een echte Groninger. Dat jij uit dezelfde provincie komt is alleen een aanname doordat ik dacht dat Vaduz dan lekker met jou uit zijn bundel kan sms-en.quote:
Ach, woon jij ook over de grens?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:33 schreef norich het volgende:
[..]
Alle wijzen komen toch uit het oosten -Vaduz-
Heb ik even gewoond, maar woon nu in het zuiden des lands.quote:
Daar heb ik even gewoond, maar ik was te slim en moest naar het Oosten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:38 schreef norich het volgende:
[..]
Heb ik even gewoond, maar woon nu in het zuiden des lands.
Ik heb ook heel lang in het oosten gewoond, van Nederland dan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:40 schreef XL het volgende:
[..]
Daar heb ik even gewoond, maar ik was te slim en moest naar het Oosten.
Ik bespeur enige frictie binnen deze ooit zo harmonieuze XL-relatiequote:Op vrijdag 21 september 2012 17:59 schreef norich het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat jij ervan vindt.
Ik pakte m'n telefoon met belbundel terug.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:08 schreef APK het volgende:
[..]
Ik bespeur enige frictie binnen deze ooit zo harmonieuze XL-relatie
Dat moest bij mijn IQ rigoreuzer, aber sonst alles gutquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:50 schreef norich het volgende:
[..]
Ik heb ook heel lang in het oosten gewoond, van Nederland dan.
Gefällt's dir in Deutschland besser als in den Niederlanden?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:04 schreef XL het volgende:
[..]
Dat moest bij mijn IQ rigoreuzer, aber sonst alles gut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |