Iedereenquote:
Ik werk nu ook eerst een jaar en daarna waarschijnlijk op mezelf + studeren. Wat je ook kan doen is kijken of je in februari in kan stromen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik moet heel snel vanaf nu een opleiding kiezen of een jaar werken...
Een jaar werken vind ik wel een beetje te lang duren eerlijk gezegd... Verdomme.
Maar dat heb je ook met dat fruitbier.. Terwijl daar helemaal nix inzit.. maar evengoed voel je het wel..quote:
Behalve als je n ban hebt ...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Iedereen
[..]
Ik werk nu ook eerst een jaar en daarna waarschijnlijk op mezelf + studeren. Wat je ook kan doen is kijken of je in februari in kan stromen.
Nee, lekker + geilquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:34 schreef Ga.aguyim het volgende:
die plaatjes in de op zijn wel vies
Ik drink geen bier, ook geen fruitbier of rosebierquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:34 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Maar dat heb je ook met dat fruitbier.. Terwijl daar helemaal nix inzit.. maar evengoed voel je het wel..
Fysieke gesteldheid is heul belangrijk in de autosport.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fit de nurbergring op
Bam stoere ik
Als je nooit drinkt voel je dat welquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:34 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Maar dat heb je ook met dat fruitbier.. Terwijl daar helemaal nix inzit.. maar evengoed voel je het wel..
Ben je weer stout geweest!?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh, heb nog ban. Ook van DM.
Ja, maar dat heb ik echt met van alles!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je nooit drinkt voel je dat wel
quote:
Ik ben ook zooooo'n stijve harry de hark..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:36 schreef Fera het volgende:
[..]Waarom is mijn klas de enige die niet danst? In je eentje is ook zo suf.
Ik kán niet eens dansenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:36 schreef Fera het volgende:
[..]Waarom is mijn klas de enige die niet danst? In je eentje is ook zo suf.
Damn it. Duurt lang altijd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh, heb nog ban. Ook van DM.
Dat is de opa van Grijsbaard, ik dus!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh...
Opa bakkebaard zijn schuld, niet de mijne.
Guppiequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:36 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ja, maar dat heb ik echt met van alles!
Ik n beetje, maar genieten en los gaan is t belangrijkst.quote:
ik heb nooit opquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:36 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Plaats jij dan maar wat, wat jij leuk vindt..
Nooit meer?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gaan ze er ook niet afhalen denk hoor.
Cool! Mannen die dansen.quote:
quote:
pcies lekker boeiend of je Kan dansen als je maar plezier hebtquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik n beetje, maar genieten en los gaan is t belangrijkst.
Nee, dit is valse bescheidenheidquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]Is er iets wat jij niet goed kan?
Ik ook niet, totdat ik een bepaalde hoeveelheid drank op heb. Dan vind ikzelf opeens dat ik wel kan dansen.quote:
Was ik al bang voor ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, dit is valse bescheidenheid.
Waarvoor?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:40 schreef Grijsbaard het volgende:
Ik ben een beetje erg zenuwachtig..
Idd! Proost!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
pcies lekker boeiend of je Kan dansen als je maar plezier hebt
en vind de rest dat dan ookquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ook niet, totdat ik een bepaalde hoeveelheid drank op heb. Dan vind ikzelf opeens dat ik wel kan dansen.
Heb vrijdag niet één date, maar twee! Dusja spannend.. Wil wel een beetje goed voor de dag komen..quote:
qftquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
pcies lekker boeiend of je Kan dansen als je maar plezier hebt
Echt los gaan zal je mij ook nooit zien doen, ik ben niet zo'n type. Ik chill liever aan de bar, en dan te hopen dat ik er niet vanaf flikker als ik weg gaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik n beetje, maar genieten en los gaan is t belangrijkst.
Haha, ook tegelijkertijd geplandquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:41 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Heb vrijdag niet één date, maar twee! Dusja spannend.. Wil wel een beetje goed voor de dag komen..
Die zijn tot nu toe altijd beleefd genoeg geweest om er niets van te zeggen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en vind de rest dat dan ook
Haha jaaah.. xDquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Haha, ook tegelijkertijd gepland?
Als het een trio wordt, ben jij mijn nieuwe heldquote:
En als ik zeg dat ik dat al een keer heb gehad? :$quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als het een trio wordt, ben jij mijn nieuwe held.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:43 schreef Tamashii het volgende:
Poes heeft me net gekrabd, nu heb ik 3 krassen in mijn nek. Maar door de alcohol voel ik waarschijnlijk weinig, want normaal ben ik een watje en zat ik nu te huilen.
Oja en trouwens.. dat kan niet, dan moet het een kwartet worden aangezien een vriend van me mee gaat..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja heel vreemde gewaarwording dit.quote:
en bij meerderequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Double date lijkt me dus echt niks.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:43 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Oja en trouwens.. dat kan niet, dan moet het een kwartet worden aangezien een vriend van me mee gaat..![]()
Haha, bij mij rinkelt de wekker om 6 uur weerquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja heel vreemde gewaarwording dit.Maar thanks. Morgen 8 uur op.
Haha het zijn vriendinnen van elkaar, dus 2 vliegen in 1 klap..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Double date lijkt me dus echt niks.
Ik ook niet hoor. Ik heb zelfs maar 1 bedpartner gehadquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:44 schreef Tamashii het volgende:
Ik ben echt preuts als ik hier zo kijk.Niks geen trio's en gangbangs.
Waarom niet? xD Ik ben ruimdenkend toch wel..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:44 schreef Tamashii het volgende:
Ieder zn ding, ik ben n beetje all round, maar dansen is iets waarvan ik voel dat ik t moet doen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Echt los gaan zal je mij ook nooit zien doen, ik ben niet zo'n type. Ik chill liever aan de bar, en dan te hopen dat ik er niet vanaf flikker als ik weg ga
Als je twee vrouwen dezelfde dag hebt ontmoet met een date, aan elkaar voorstelt terwijl ze dachten alleen met je te hebben afgesproken en die avond nog met allebei seks gaat hebben?quote:
wat niet is kan nog komenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:44 schreef Tamashii het volgende:
Waarom ik dat niet gehad heb? Ik zeg niet dat het me niet leuk lijkt he....quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:45 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Waarom niet? xD Ik ben ruimdenkend toch wel..
Een vriend gaat mee op een date?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:43 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Oja en trouwens.. dat kan niet, dan moet het een kwartet worden aangezien een vriend van me mee gaat..![]()
Aha ik snap 'm!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waarom ik dat niet gehad heb? Ik zeg niet dat het me niet leuk lijkt he....
Kan ook zijn dat ik nog niet genoeg drank op hebquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ieder zn ding, ik ben n beetje all round, maar dansen is iets waarvan ik voel dat ik t moet doen.
Ik ken niet veel pasjes, ik doe maar wat. Maar vooral met de heupen idd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:42 schreef kingtoppie het volgende:
Ik dans ook maar een beetje als een tamme hoor... Maar ben wel soepel in de heupen...... Kan goed bewegingen volgen dat soort ongein..
tegelijktijd seks meehebbenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je twee vrouwen dezelfde dag hebt ontmoet met een date, aan elkaar voorstelt terwijl ze dachten alleen met je te hebben afgesproken en die avond nog met allebei seks gaat hebben?
Hij is ook vrijgezel, dus wie weet zit er ook wel wat voor hem tussen., xDquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een vriend gaat mee op een date?
Als wingman, of wat?
Nicequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tegelijktijd seks meehebben![]()
is mij trouwens ook maar 1 keer gelukt
Zo hoort het ook bij vrouwen. Ik ben een keer te aangeschoten geweest en zat ik echt met mijn billen tegen mijn vriend aan te schuren en maar op de grond te zakken en weer omhoog en whatever allemaal. Moet ik nog heel lang aanhoren.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ken niet veel pasjes, ik doe maar wat. Maar vooral met de heupen idd.
Mij dus ook maar 1x, maar ik ben "nog maar" 18..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tegelijktijd seks meehebben![]()
is mij trouwens ook maar 1 keer gelukt
niets voor Jou ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:44 schreef Tamashii het volgende:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zo hoort het ook bij vrouwen. Ik ben een keer te aangeschoten geweest en zat ik echt met mijn billen tegen mijn vriend aan te schuren en maar op de grond te zakken en weer omhoog en whatever allemaal. Moet ik nog heel lang aanhoren.
Welterusten! xxquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:47 schreef LovelyLady het volgende:
Oh er snurkt er al 1... Ik ga ook aftaaien
Truste liefjes
quote:
Niet tof.quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:47 schreef LovelyLady het volgende:
Oh er snurkt er al 1... Ik ga ook aftaaien
Truste liefjes
Dat is toch normaalquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zo hoort het ook bij vrouwen. Ik ben een keer te aangeschoten geweest en zat ik echt met mijn billen tegen mijn vriend aan te schuren en maar op de grond te zakken en weer omhoog en whatever allemaal. Moet ik nog heel lang aanhoren.
Geil.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik dans ook thuis, in mn eentje waar niemand t ziet. Het is een soort behoefte die ik voel bij bepaalde muziek.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat ik nog niet genoeg drank op hebMaar ik kom sowieso niet zo vaak in een kroeg oid
Misschien was het komisch, maar je vriend zal het vast niet erg gevonden hebbenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
[..]
Niet tof.Al helemaal niet omdat ik vond dat ik heel goed danste, blijkbaar was het eerder komisch.
Nee, hij deed namelijk heel goed mee.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien was het komisch, maar je vriend zal het vast niet erg gevonden hebben
Dat is wel herkenbaar, ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh, kijk, dat maakt het een ander verhaal. Alleen thuis = muziek hard aan = losgaan, ook zonder alcoholquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik dans ook thuis, in mn eentje waar niemand t ziet. Het is een soort behoefte die ik voel bij bepaalde muziek.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
[..]
Niet tof.Al helemaal niet omdat ik vond dat ik heel goed danste, blijkbaar was het eerder komisch.
Hehehequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, hij deed namelijk heel goed mee.![]()
Zo ergquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:51 schreef kingtoppie het volgende:
Ik stond ook ergens droog te neuken in turkije....
Vriendinnen van der beschermde der later maar... Namen der maar van me weg, stelletje cockblockers
De teefjesquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:51 schreef kingtoppie het volgende:
Ik stond ook ergens droog te neuken in turkije....
Vriendinnen van der beschermde der later maar... Namen der maar van me weg, stelletje cockblockers
Wat gaat iedereen vroeg pittenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dromenland, trusten liedjesop de neus voor wie hebben wil
Het was een natte!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dromenland, trusten liedjesop de neus voor wie hebben wil
taartje eten?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Oh mensen internet is evil!!!![]()
Net nog maar even een bestelling de deur uitgedaan voor taartdecoraties, Dingen die ik echt nodig heb, maar ook dingen die ik misschien in de toekomst echt nodig heb
Youtube maar. Toffe liedjes, kei lekker wijf.quote:
Okequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Youtube maar. Toffe liedjes, kei lekker wijf.
Telefoon?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:00 schreef kingtoppie het volgende:
Alizee kan wel wulps dansen, daar blijft het wel bij eigenlijk....
Ik ga ook vroeg mijn bed in... Moet morgen weer werken om 10 en ik heb geen wekker...
Deze week eerst nog een proefbruidstaart maken, maar daarna wil ik best een seks SC taart maken hoorquote:
Cooliewoellie!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Deze week eerst nog een proefbruidstaart maken, maar daarna wil ik best een seks SC taart maken hoor
Ligt ie toevallig niet bij de Mediamarkt?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik, mijn telefoon is kwijt / kapot / zoek.
Sexyquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Deze week eerst nog een proefbruidstaart maken, maar daarna wil ik best een seks SC taart maken hoor
Sommige tv's kun je ook instellen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik, mijn telefoon is kwijt / kapot / zoek.
?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:03 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ligt ie toevallig niet bij de Mediamarkt?
Ja hoor, dan moet alleen iedereen wel bij elkaar zijn!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:02 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Cooliewoellie!Morgen we die dan ook met z'n allen delen? :$
Of iedereen lukt is een vraag, maar we zouden het toch kunnen proberen?!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja hoor, dan moet alleen iedereen wel bij elkaar zijn!
Er werd al gesproken over een meet laatstquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja hoor, dan moet alleen iedereen wel bij elkaar zijn!
Thanks! Het is voor een bruidspaar die pas na ons trouwen, maar kan mij wel 200 euro opleveren, Dus u roept ik draaiquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sexy
Succes met je (proef)bruidstaart
[..]
Sommige tv's kun je ook instellen.
Ik zeg; DOEN!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Thanks! Het is voor een bruidspaar die pas na ons trouwen, maar kan mij wel 200 euro opleveren, Dus u roept ik draai
Damn right! Geeft altijd een euforisch gevoel, een soort high.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, kijk, dat maakt het een ander verhaal. Alleen thuis = muziek hard aan = losgaan, ook zonder alcohol
Dat zou mooi uitkomen!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er werd al gesproken over een meet laatst
Nice! Mooi meegenomenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Thanks! Het is voor een bruidspaar die pas na ons trouwen, maar kan mij wel 200 euro opleveren, Dus u roept ik draai
Zoiets ja, en ik ben gek op drummen, dus ik fantaseer een heel drumstel bij elkaarquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Damn right! Geeft altijd een euforisch gevoel, een soort high.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice! Mooi meegenomen
Je ging je eigen bruidstaart toch ook zelf maken?
slaap lekker! xquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Nou schatjes, Als er een meet komt en ik kan, maak ik wel taart, maar nu ga ik slapen!
Sweet dreams
Gaaf!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zoiets ja, en ik ben gek op drummen, dus ik fantaseer een heel drumstel bij elkaar
Jawohlquote:
Etenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:08 schreef Grijsbaard het volgende:
Ik ga nog ff eten.. Tot zo misschien en anders: Slaap lekker!
Like a boss.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
JawohlZo heb ik ook een keer kaarten gewonnen voor een concert via 3FM
[..]
EtenNu heb ik zin in KFC
Bummer. Welke band/zanger/dinges?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was kut, want hoofdact was uurtje bezig en moest ik alweer gaan voor de laatste trein
12 jaar drumervaring hierquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zoiets ja, en ik ben gek op drummen, dus ik fantaseer een heel drumstel bij elkaar
Niet zo bekend; Kontrust. Hier bekend van :quote:
Wut?! Ik kan het wel, maar nooit in een band gespeeld. Ja in een muziekband, maar niet op drumstel.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
12 jaar drumervaring hier.
En piano.
Jep, deze twee dingen teisterden de buurt hier:quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:30 schreef kingtoppie het volgende:
12 jaar drumervaring? Jezus, dat is bijna mijn leeftijd man.
Nicequote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jep, deze twee dingen teisterden de buurt hier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat gaat snel jaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice
Wel lang geleden, volgens mij ben ik het alweer verleerd
Wel jammerquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat gaat snel ja.
Toen ik ging studeren ging het drumstel het huis uit. De piano is ook van mijn moeder en zusje geweest.
het werd een wrap met shoarma.quote:[b]Op woensdag 29 augustus 2012 00:10 schreef Vinniiee het volgende bericht
[..]
EtenNu heb ik zin in KFC
Lekkerquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:38 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
het werd een wrap met shoarma.
Echte muziek.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jep, deze twee dingen teisterden de buurt hier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jup!quote:
You need anything?quote:
Ach, schat toch. *knuffelt*quote:
*knuffelt*quote:
Is dat van n liedje?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:44 schreef kingtoppie het volgende:
Im falling into grace with youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Oew, welke? Of heet t zo?quote:
quote:
Ga ik luisteren als ik thuis ben, klinkt goed.quote:
Where u at?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ga ik luisteren als ik thuis ben, klinkt goed.
Introkamp school.quote:
Vrachtwagenchauffeur?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 07:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
Zo nou wachten bij de tweede klant tot ze me lossen
Dolfinarium.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:11 schreef Fera het volgende:
In de bus richting Harderwijk. Dan 1,5-2 u reizen naar huis.
Mooi reisje voor de boegquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:11 schreef Fera het volgende:
schatje vond ik ook niet verkeerd klinken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja hoi, de dames natuurlijk
Speciaal voor jou: Goedemorgen kerel
Dat zeg knetter maar tegen jequote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:15 schreef JJH het volgende:
[..]
schatje vond ik ook niet verkeerd klinken.
Mwoa, zit toch best veel ruimte tussen hoor. Arnhem-Zwolle zit niet zo dicht tegen elkaar.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:18 schreef JJH het volgende:
[..]
knus hè.
Lang geleden dat ik zo hoog stond.
Geduld hebbenquote:
Alleen gister al 276.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mwoa, zit toch best veel ruimte tussen hoor. Arnhem-Zwolle zit niet zo dicht tegen elkaar.
Hehehe, nooit gecheckt en snap er ook vrij weinig van. Heb ik nou dit jaar/maand 276 berichten gepost?
[..]
Geduld hebben
Moggequote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
goodmeurning lady's and gentlepeople!
Mogguh.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
goodmeurning lady's and gentlepeople!
Wat voor leven heb je dan?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:23 schreef JJH het volgende:
[..]
en het alltime record is meer dan 2000 volgens mij.
Meer nutteloze posts dan inhoud denk ik. Maar vraag het tong80 eens.quote:
24 aan het postenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:23 schreef JJH het volgende:
[..]
en het alltime record is meer dan 2000 volgens mij.
Geenquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:25 schreef Tamashii het volgende:
Hahahahahahaha, ik vind dat geniale lijsten. Kan precies zien wanneer ik wel en niet druk ben. Al kom ik nooit meer in de top 3 denk ik.
Mogguh meis.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:25 schreef Tamashii het volgende:
Hahahahahahaha, ik vind dat geniale lijsten. Kan precies zien wanneer ik wel en niet druk ben. Al kom ik nooit meer in de top 3 denk ik.
Lijkt me wel eens leuk om te doen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zijn dat vooropgezette pogingen hoor.
Hehehequote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lijkt me wel eens leuk om te doen.FOKmarathon posten.
Ik post alleen in R&P, SEX, KEL, KPD, GAM.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:38 schreef Tamashii het volgende:
Ik geloof ik iets van 500 ofzo, toen ik 'snachts op FOK! zat en meedeed aan bagger.
Ik post voornamelijk in SEX, R&P en PTAquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:38 schreef Tamashii het volgende:
Ik geloof ik iets van 500 ofzo, toen ik 'snachts op FOK! zat en meedeed aan bagger.
Welkom in mijn wereldquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:11 schreef Fera het volgende:
Als ik van mijn ouders naar België ga dan reis ik drie + uurquote:
Dat is wel lang jaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als ik van mijn ouders naar België ga dan reis ik drie + uurtwee keer per week
Jap ik voel jequote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is wel lang jaIk deed 1,5 jaar lang 2.15 uur in de trein zitten, elk weekend, en af en toe ook nog eens door de weeks
![]()
Je rijd motorquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:02 schreef sararaats het volgende:
Ik rij met m'n Harley Trapson naar de kinesist.
Met de auto enkel naar Kalmthout voor therapie en vrijwilligerswerk.
Hihihi, je voelt mequote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jap ik voel jetoen ik nog in Utrecht zat en ik ging naar België dan zat ik nog een extra uur
twee keer of meer per week
Oh geen moeite mee.. Ik slaap gewoon of lees een boekquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hihihi, je voelt me![]()
![]()
Op een gegeven moment heb je er genoeg van.
en dat. Wat een uitvinding.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Niks fijner dan met de auto reizen trouwens.
Ik heb er op zich geen moeite mee als ik iets te doen heb. Maar vanwege rug blessure kan ik niet langer als een half uur stil zitten.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh geen moeite mee.. Ik slaap gewoon of lees een boek
Hihaho fangirl modus : op mijn iPad natuurlijk
Partyquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:09 schreef sararaats het volgende:
D-day want de tape mag van m'n voet
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh geen moeite mee.. Ik slaap gewoon of lees een boek
Hihaho fangirl modus : op mijn iPad natuurlijk
Klopt.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Niks fijner dan met de auto reizen trouwens.
Zit liever achter het stuurquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt.ook of al helemaal als bijrijder.
ik heb ook altijd lastquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb er op zich geen moeite mee als ik iets te doen heb. Maar vanwege rug blessure kan ik niet langer als een half uur stil zitten.
ik rij liever zelf.... en dan vind ik het leuk om de persoon naast me iig 1 keer in angst te laten zittenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt.ook of al helemaal als bijrijder.
dat is toch compleet onhandig.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Krijgt hij koffie speciaal voor hem gezet, speciaal voor hem ingeschonken met speciaal voor hem een lief cocktailparasolletje erbij.. is mr dr niet blij mee
en goedemorgen
Hehehe heerlijk. Maar ik kan nog niet rijden.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik rij liever zelf.... en dan vind ik het leuk om de persoon naast me iig 1 keer in angst te laten zitten
Hoihoihoihoihoiquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tamashiigeile donder van me
Ahwquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb ook altijd last
Van mijn rug nek hoofd en knieën.als het te erg is omdat ik te lang stil zit ga ik slapen. Het is mij al zovaak overkomen dat ik wakker werd omdat ik eruit moest.. En stond op en omviel in het gangpad omdat mijn benen sliepen
Klote als je door de pijn niet kan slapen..
Gelukkig word ik gehaald als het niet gaat
Klote zegquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ahw
Onderrug en linker been hier (ja echt alleen links xD)
Als ik wil slapen lukt het nooit en als ik er na een kwartier moet overstappen flikker ik in slaap
Goed voor elkaar
Gelukkig is t eenmalig. Jij doet dit elke dag?quote:
hihi neequote:
Twee keer per week drie uurquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig is t eenmalig. Jij doet dit elke dag?
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hihi neesorry
later missschien wel weeralvast sorry
quote:
dat viind ik van mezelf ook wel eens....quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]gelukkig maar, ik vind mezelf niet altijd lief hoor
Bah, dat is lang. Waarvoor?quote:
Dat zegt niks zonder dat je zegt waar je vandaan moet komenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:27 schreef Nixx- het volgende:
Ik vind 2x per week naar en van Maastricht al een pokkeneind.
Waaromquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat viind ik van mezelf ook wel eens....
Ik ga straks een kadootje kopen.voor je.
Had het gister al gezien maar had mijn portomonnee nie mee
Daarom ga ik naar massage therapiequote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Best wel, en de fysio kan er niks aan doen behalve masseren
Van mijn ouders naar huisquote:
Kun je die direct benaderen of moet dat via de huisarts?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Daarom ga ik naar massage therapie
Directquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kun je die direct benaderen of moet dat via de huisarts?
Graag gedaanquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan ga ik dat eens opzoeken, dankje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |