Iedereenquote:
Ik werk nu ook eerst een jaar en daarna waarschijnlijk op mezelf + studeren. Wat je ook kan doen is kijken of je in februari in kan stromen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik moet heel snel vanaf nu een opleiding kiezen of een jaar werken...
Een jaar werken vind ik wel een beetje te lang duren eerlijk gezegd... Verdomme.
Maar dat heb je ook met dat fruitbier.. Terwijl daar helemaal nix inzit.. maar evengoed voel je het wel..quote:
Behalve als je n ban hebt ...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Iedereen
[..]
Ik werk nu ook eerst een jaar en daarna waarschijnlijk op mezelf + studeren. Wat je ook kan doen is kijken of je in februari in kan stromen.
Nee, lekker + geilquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:34 schreef Ga.aguyim het volgende:
die plaatjes in de op zijn wel vies
Ik drink geen bier, ook geen fruitbier of rosebierquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:34 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Maar dat heb je ook met dat fruitbier.. Terwijl daar helemaal nix inzit.. maar evengoed voel je het wel..
Fysieke gesteldheid is heul belangrijk in de autosport.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fit de nurbergring op
Bam stoere ik
Als je nooit drinkt voel je dat welquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:34 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Maar dat heb je ook met dat fruitbier.. Terwijl daar helemaal nix inzit.. maar evengoed voel je het wel..
Ben je weer stout geweest!?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh, heb nog ban. Ook van DM.
Ja, maar dat heb ik echt met van alles!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je nooit drinkt voel je dat wel
quote:
Ik ben ook zooooo'n stijve harry de hark..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:36 schreef Fera het volgende:
[..]Waarom is mijn klas de enige die niet danst? In je eentje is ook zo suf.
Ik kán niet eens dansenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:36 schreef Fera het volgende:
[..]Waarom is mijn klas de enige die niet danst? In je eentje is ook zo suf.
Damn it. Duurt lang altijd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh, heb nog ban. Ook van DM.
Dat is de opa van Grijsbaard, ik dus!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh...
Opa bakkebaard zijn schuld, niet de mijne.
Guppiequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:36 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ja, maar dat heb ik echt met van alles!
Ik n beetje, maar genieten en los gaan is t belangrijkst.quote:
ik heb nooit opquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:36 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Plaats jij dan maar wat, wat jij leuk vindt..
Nooit meer?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gaan ze er ook niet afhalen denk hoor.
Cool! Mannen die dansen.quote:
quote:
pcies lekker boeiend of je Kan dansen als je maar plezier hebtquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik n beetje, maar genieten en los gaan is t belangrijkst.
Nee, dit is valse bescheidenheidquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]Is er iets wat jij niet goed kan?
Ik ook niet, totdat ik een bepaalde hoeveelheid drank op heb. Dan vind ikzelf opeens dat ik wel kan dansen.quote:
Was ik al bang voor ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, dit is valse bescheidenheid.
Waarvoor?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:40 schreef Grijsbaard het volgende:
Ik ben een beetje erg zenuwachtig..
Idd! Proost!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
pcies lekker boeiend of je Kan dansen als je maar plezier hebt
en vind de rest dat dan ookquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ook niet, totdat ik een bepaalde hoeveelheid drank op heb. Dan vind ikzelf opeens dat ik wel kan dansen.
Heb vrijdag niet één date, maar twee! Dusja spannend.. Wil wel een beetje goed voor de dag komen..quote:
qftquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
pcies lekker boeiend of je Kan dansen als je maar plezier hebt
Echt los gaan zal je mij ook nooit zien doen, ik ben niet zo'n type. Ik chill liever aan de bar, en dan te hopen dat ik er niet vanaf flikker als ik weg gaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik n beetje, maar genieten en los gaan is t belangrijkst.
Haha, ook tegelijkertijd geplandquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:41 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Heb vrijdag niet één date, maar twee! Dusja spannend.. Wil wel een beetje goed voor de dag komen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |