Moet elke keer lachen om dat stomme plaatje. Hoe kan ik nou noten.quote:
De man heet Samsom... Met 2x een m dusquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:50 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Neeh ik zie wel een verbond tussen Samson en Roemer(tijdens het thuisdebat zag ik het geflirt van Samson naar Roemer en andersom)
Owh, ik niet.. Zit hier niet vaak genoeg denk ikquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:05 schreef MrBaas het volgende:
Ik heb een CDA advertentie ook al een aantal keer langs zien komen op FOK! Misschien straks ook de SGP hier op FOK!?
Afgezien daarvan is het populistisch gelul vind ik.. Het strafrecht is een zaak tussen verdachten en de staat (OM) en de rechterlijke macht oordeelt.. Slachtoffers moeten mijns inziens hun zegje kunnen doen (over wat het met hen gedaan heeft enzo), maar we moeten niet gaan doorschieten...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:07 schreef MrBaas het volgende:
Zag net op FOK! een VVD advertentie, iets van: Meeleven met slachtoffers, niet met daders. STEM VVD!
Jullie hebben geeveedee 2 jaar de tijd gehad samen met de PVV om dat soort wetten er doorheen te drukken. Wou het CDA echt niet buigen voor zo'n belangrijk punt van de VVD & PVV?
Als ik het goed begrepen had dan mochten die ouders van de misbruikte kinderen door Robert M hun verhaal niet doen omdat ze geen direct slachtoffer waren of iets dergelijks, dat vond ik echt niet kunnen. Maar het feit dat volgens de VVD het slachtoffer vaak wordt gestraft in plaats van de daderquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Afgezien daarvan is het populistisch gelul vind ik.. Het strafrecht is een zaak tussen verdachten en de staat (OM) en de rechterlijke macht oordeelt.. Slachtoffers moeten mijns inziens hun zegje kunnen doen (over wat het met hen gedaan heeft enzo), maar we moeten niet gaan doorschieten...
Toch gaan de SP en PVV samen waarschijnlijk rond de 50 zetels halen en als je die twee partijen uitsluit dan wordt het nog moeilijk om een coalitie te vormen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik probeer altijd mensen van de SP af te praten naar de PVDA toe omdat die toch het dichste bij hun standpunten ligt en minder schadelijk is van Nederland. Zelf moge het duidelijk zijn wat ik stem maar ik hoop wel op een coalitie met oa de PVDA.
SP en de PVV mogen buiten beschouwing blijven met de coalitievormingen. Allebei belachelijke ideeën. Tevens: http://www.nu.nl/nieuws/2(...)werkgelegenheid.html
En in het nrc stond een artikel over de dat de AOW 65 blijft maar dat ze wel 0 euro krijgen tot 2025. In principe gewoon 66 dus
[ afbeelding ]
Volgens mij gaf Wilders in het premiersdebat aan dat niet te willenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:23 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Toch gaan de SP en PVV samen waarschijnlijk rond de 50 zetels halen en als je die twee partijen uitsluit dan wordt het nog moeilijk om een coalitie te vormen.
Wat precies niet?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Volgens mij gaf Wilders in het premiersdebat aan dat niet te willen
De man draait met alle winden mee.. Als hij denkt ergens flink veel kiezers mee te trekken dan roept hij het... Roepen, roepen, roepen.. Of zal ik het "benoemen" noemen?? Realistische (in de zin van juridisch, economisch en praktisch haalbaar) oplossingen heb ik nog nooit van hem gehoord...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:25 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Wat precies niet?
Ik hoorde vandaag nog dat hij SP-PVV-VVD wel zag zitten.
Weet niet zeker, ik keek om 3 uur 's nachts toen ik terug kwam uit de sauna helemaal loom enzoquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:25 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Wat precies niet?
Ik hoorde vandaag nog dat hij SP-PVV-VVD wel zag zitten.
Sauna tot 03:00 uur openquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Weet niet zeker, ik keek om 3 uur 's nachts toen ik terug kwam uit de sauna helemaal loom enzo
Ik zou niet verder vragenquote:
Nouja, niet om maar totquote:
Jouw vriend is vrij dom moet ik helaas zeggen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:28 schreef Sylvana het volgende:
Als ik SP zou gaan stemmen stopt mijn vriend met werken zegt ie
(aangezien ze mensen met een hoog inkomen meer belasting willen laten betalen, waardoor iedereen netto evenveel overhoudt. Dan maakt het dus niet uit of je manager of arbeider bent en heeft het ook geen nut meer om loonsverhoging te krijgen zegt ie.)
Maar nee, ook al stem ik geen SP, ik haal mensen ook niet over om op de partij waarop ik wel stem te stemmen. We discussiëren er wel over en dan mag de ander fijn zelf een keuze maken
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 02:45 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb van een aantal mensen gehoord dat zij SP wilden stemmen omdat ze Roemer zo'n 'leuke vent' vonden. Toen heb ik maar eens uitgelegd wat nou eigenlijk de standpunten van de partij zijn.
Dat hielp.
Ik heb dit 1 keer geprobeerd bij een overtuigd VVD'er. Kwam alleen maar ruzie van.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 02:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Wanneer mensen niet weten waar ze op moeten stemmen dan raad ik de SP aan, ik geef dan altijd een lijstje met zeer goede argumenten waarom een stem op de SP de moeite waard is.
Haha, nee.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:18 schreef Spellmeista het volgende:
Halen jullie ook jullie familie en medeburgers over om op de SP te stemmen?
Gisteren al dat kansloze idee over strategisch stemmen op de SP (met als voorbeeld dat je PVV bent), en nu het overhalen van mensen om SP te stemmen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:18 schreef Spellmeista het volgende:
Halen jullie ook jullie familie en medeburgers over om op de SP te stemmen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |