Je zou een negatieve eigenschap zo kunnen verwoorden dat het toch nog positief klinkt. Dat doe ik altijd als ze een slechte eigenschap vragen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:55 schreef Rafeiro het volgende:
Meh binnenkort een sollicitatiegesprek, of eigenlijk kennismakingsgesprek. En dan moet je 3 kernwoorden over je zelf geven.
Loyaal gaat er sowieso tussen zitten, maar die andere 2...
Ergens zou ik ze willen verrassen door het goed/slecht/goed systeem toe te passen.
1e en laatste blijven immers hangen maar je geeft wel toe aan je zwaktes.
Maar de slechte eigenschap moet dan wel minimaal zijn uiteraard.
Groepsgewijze screening
Maar het moet met 3 woordenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je zou een negatieve eigenschap zo kunnen verwoorden dat het toch nog positief klinkt. Dat doe ik altijd als ze een slechte eigenschap vragen.
Meestal komt dat neer op iets als "Ik ben enorm perfectionistisch, zorgt dat ik erg precies werk en altijd het beste wil, maar soms te lang blijf haken bij een taak"
Dan zeg je iets dat negatief is, maar eigenlijk domineert het positieve.
quote:Bij de voorstelronde wordt van u verwacht dat u zichzelf introduceert door uw naam, recente werkervaring en drie kernwoorden die uzelf goed omschrijven te noemen.
Ik ook, heb jij mij gezoend?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:12 schreef heloef het volgende:
Ik ben continu zo moe terwijl ik niks doe.
Overijverig.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:13 schreef Rafeiro het volgende:
is er een woord voor te veel dingen ineens op je vork willen nemen?
Overambitieus is weer TE, maar ik maak soms dingen niet helemaal "AF' omdat ik alles doe.
Maar iets in die geest.
Nee maar ik heb totaal geen enkele vorm van inspanning geleverd.quote:
Het is ook niet het niet afmaken, maar met te veel dingen bezig gaan. Waardoor je soms wat laat liggen. Niet nee kunnen zeggen. Oh dat doe ik wel. En dan doe je het wel maar als een 6 ipv een 8/9 die je wilt. Beetje dat idee.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:15 schreef twi het volgende:
Denk niet dat je bij een sollicitatie moet zeggen dat je dingen soms niet helemaal af maakt
"Ik vind het moeilijk om nee te zeggen". Oh, maar het moest in drie woorden hè?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Het is ook niet het niet afmaken, maar met te veel dingen bezig gaan. Waardoor je soms wat laat liggen. Niet nee kunnen zeggen. Oh dat doe ik wel. En dan doe je het wel maar als een 6 ipv een 8/9 die je wilt. Beetje dat idee.
Loyaalquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:18 schreef twi het volgende:
[..]
"Ik vind het moeilijk om nee te zeggen". Oh, maar het moest in drie woorden hè?
"Nee"
Trutjequote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:18 schreef twi het volgende:
[..]
"Ik vind het moeilijk om nee te zeggen". Oh, maar het moest in drie woorden hè?
"Nee"
Ik vind 'm goed.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Loyaal
Overijverig
Nee
Niks meer aan doen.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Loyaal
Overijverig
Nee
Niks meer aan doen.
Ploegendienst, en dat lijkt me zo heerlijk.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:24 schreef Myraela het volgende:
Je krijgt meestal wel de kans jezelf uit te leggen. En zo niet, dan neemt het bedrijf de sollicitaties niet serieus en is het gewoon zo'n bedrijf waar ze iedereen aannemen omdat ze veel mensen nodig hebben en mensen het nooit lang volhouden, zoals callcenters.
Dan zou ik flexibel sowieso noemen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ploegendienst, en dat lijkt me zo heerlijk.
Wel een goede idd.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan zou ik flexibel sowieso noemen.
Ik lig netquote:
Ik heb zo een dagje cursus ook wel bekend als loserparadequote:
Veel plezierquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:32 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Straks naar de Action, spulletjes halen.
Maar, eerst paardrijden.
Zet je 'm altijd voor de deurquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mogguh![]()
Vanuit huis meteen de bus in kunnen stappen en rijden, daar kan ik wel aan wennen
Acht stuks schattige broekjes voor 8,80, ik heb zequote:
Je kan daar bij jou voor de deur toch helemaal niet parkeren?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mogguh![]()
Vanuit huis meteen de bus in kunnen stappen en rijden, daar kan ik wel aan wennen
Ook lekkerquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:03 schreef STING het volgende:
[..]
Een Surinaams broodje kip-kerrie, ik heb het straks
Pics plsquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Acht stuks schattige broekjes voor 8,80, ik heb ze.
Oh jawel hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kan daar bij jou voor de deur toch helemaal niet parkeren?
Laat thuis, vroeg op, dichtbij beginnen, dus beetje rusttijd rekken.. Normaal mag je hem niet zomaar mee naar huis nemen van de baas, alleen bij toestemming..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:59 schreef twi het volgende:
[..]
Zet je 'm altijd voor de deurWaarom kon je 'm er nu zetten?
Ohquote:
Ik bagger daar alles vol. Je weet tochquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:06 schreef twi het volgende:
Wat is het stil hier nu er zoveel wordt geslowchat in de serieuze reeks
Have no fear, I am here.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:06 schreef twi het volgende:
Wat is het stil hier nu er zoveel wordt geslowchat in de serieuze reeks
Prima! Ik heb mijn stem nog, na 5 uur pratenquote:
Ja, wel kei moe nu. Nog nooit zolang achter elkaar les gegeven.quote:
quote:
Is het nog een mooie telefoon? Indien HTC One X/S of Samsung S3 heb ik interesse voor een schappelijk prijsje.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Prima! Ik heb mijn stem nog, na 5 uur praten
Weinig orde problemen, 1 telefoon afgepakt, 1 klas was muisstil, andere klassen deden wel mee gelukkig.
Ik weet nog wel een lekkere man voor je.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prima! Ik heb mijn stem nog, na 5 uur praten
Weinig orde problemen, 1 telefoon afgepakt, 1 klas was muisstil, andere klassen deden wel mee gelukkig.
[..]
Ja, wel kei moe nu. Nog nooit zolang achter elkaar les gegeven.
[..]
Ik geloof niet in single vrouwen. Al in geen tijden meer 1 gezien.
Woops, daar ging mijn broekje.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een lekkere man voor je.
Was wel een HTC, maar weet niet welk type. Teruggegeven aan het einde van het blokuur.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:23 schreef twi het volgende:
[..]
Is het nog een mooie telefoon? Indien HTC One X/S of Samsung S3 heb ik interesse voor een schappelijk prijsje.
Eerste keer is waarschuwing. 2de keer is een week kwijt. Verder weet ik niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:29 schreef twi het volgende:
Teruggegeven, wat een faal. Weet je hoe duur die dingen zijn in de winkel?
dat is diefstal gok ik zo.....quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerste keer is waarschuwing. 2de keer is een week kwijt. Verder weet ik niet.
Euh, niet?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Barbie, twi en mur zijn geen single toch
Nee. Als ze er moeilijk over doen zeg je dat hun ouders hem op kunnen komen halen, en dat je dan wel even een gesprekje met ze wil.quote:
Waarom is dat diefstal? Het is niet alsof het afgenomen wordt.quote:
barbusse.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja, helaas.
En wie is barbie eigenlijk?
jullie hebben je ook gewoon aan het nederlandse recht te houden toch? dus je mag niet zomaar iets afpakken en houden. dat is diefstal.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee. Als ze er moeilijk over doen zeg je dat hun ouders hem op kunnen komen halen, en dat je dan wel even een gesprekje met ze wil.
als jij iets van mij afpakt zonder toestemming dan is dat diefstal. ongeacht wanneer jij van plan bent het terug te geven.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom is dat diefstal? Het is niet alsof het afgenomen wordt.
Ik pak niks af.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:46 schreef rival het volgende:
[..]
als jij iets van mij afpakt zonder toestemming dan is dat diefstal. ongeacht wanneer jij van plan bent het terug te geven.
Nu kan ik myr niet zachtjes doen.quote:
Ik dacht dat we het geheim hielden.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
NEE JE BENT VAN MIJ LEKKERDING
U riep?quote:
Idd, niet houden nee. Na een week krijg je hem terug.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:45 schreef rival het volgende:
[..]
jullie hebben je ook gewoon aan het nederlandse recht te houden toch? dus je mag niet zomaar iets afpakken en houden. dat is diefstal.
Dan mogen ze zelf langskomen om hem op te halen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:50 schreef Myraela het volgende:
Ik vermoed dat als ouders bellen dat ze die telefoon meteen terug krijgen, alleen de meeste ouders zullen dat gewoon niet doen.
als bepaalde regels in strijd zijn met het recht dan gelden die sowieso niet toch? iedereen kan een velletje schrijven met regels en een ander dat laten tekenen, dat maakt het niet per definitie rechtsgeldig toch?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Idd, niet houden nee. Na een week krijg je hem terug.
Was je het er niet mee eens? Het stond duidelijk in de schoolregels, je had een andere school kunnen kiezen.
Dan hebben ze ook een week een kind dat niet continu kan Facebooken tijdens het eten, vinden ze alleen maar fijn.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:50 schreef Myraela het volgende:
Ik vermoed dat als ouders bellen dat ze die telefoon meteen terug krijgen, alleen de meeste ouders zullen dat gewoon niet doen.
Maar deze is wel rechtsgeldig.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:51 schreef rival het volgende:
[..]
als bepaalde regels in strijd zijn met het recht dan gelden die sowieso niet toch? iedereen kan een velletje schrijven met regels en een ander dat laten tekenen, dat maakt het niet per definitie rechtsgeldig toch?
Ja, lekker. En met u?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:53 schreef dawg het volgende:
[..]
men vroeg wie barbie is.
hoe is het barb?
ik vraag het mij af hoor..... de mijne kreeg je in ieder geval nietquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar deze is wel rechtsgeldig.Het is een manier van straffen die gewoon mag. Vooral omdat het een reactie is op het verstoren van de les.
Ga je erom vechtûh met de meester jongûh?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:54 schreef rival het volgende:
[..]
ik vraag het mij af hoor..... de mijne kreeg je in ieder geval niet
Simpel, dan mag je je melden bij de conrector.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:54 schreef rival het volgende:
[..]
niet met meneer Hamel, damn wat was die breedquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga je erom vechtûh met de meester jongûh?
Ook goed, dan had je bij mij de rest van het blok niet meer binnen hoeven komen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:54 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Simpel, dan mag je je melden bij de conrector.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |