quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:52 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad slick uit. Als ik nog eens voor een kawa ga dan wordt het een blauwe Z750 (zoiets als dit:)
[ afbeelding ]
Alhoewel ik de KLR650 ook erg tof eruit vind zien. Misschien als alternatief voor de TA en de ténéré?
[ afbeelding ]
Die KLR650 is leuk! Als vervanging voor de Tenere bedoel ik dan.. Die tenere vond ik namelijk niet bepaald bijzonder..quote:
Ik vind 'm prima hoor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:57 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Tsja ik moest toch watDuurde wat langer met plaatjes zoeken dus ik had de LAPO
Denk je dat ik geld 'te veel' heb? Het was de bedoeling om te gaan sparen, maar als ik dit vol houdt blijft er weinig van overquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:01 schreef Mirgeam het volgende:
Overschot aan geld mag je ook gewoon op m'n rekening storten hoor vin, scheelt je ook benzine
Denk 't dus mooi niet. Zal wel weer een eurotje of 200 vanaf vliegen, want nieuwe broek + handschoenen nodig.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:02 schreef WhiteJoker het volgende:
Ik hou me ook aanbevolenAls je donderdag toch naar Premium gaat kan je de rekening wel betalen lol xD
Die snavel zou ik er zelf wel af slopen overigens... ben eerder fan van een laag spatbordquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:00 schreef WhiteJoker het volgende:
Denk dat ik verliefd ben geworden op die KLR650![]()
KLE500 welquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:06 schreef WhiteJoker het volgende:
Naja maakt ook niet echt, want hij wordt niet in NL verkocht![]()
BTW Vin: Misschien zien we elkaar donderdag nog wel, ik hoop dat ik tegen die tijd iets gehoord heb over m'n fiets.
Zou kunnenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:06 schreef WhiteJoker het volgende:
Naja maakt ook niet echt, want hij wordt niet in NL verkocht![]()
BTW Vin: Misschien zien we elkaar donderdag nog wel, ik hoop dat ik tegen die tijd iets gehoord heb over m'n fiets.
Je gaat brommers kieken?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:08 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga even op zoek naar zo'n chick die daar werkt (), en even kijken bij haar fiets
Carbsquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:09 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wel geinahg dat zowel die KLR als KLE allebei geen injectie hebben. Zoals het eigk hoort.
Die is ook wel tof!quote:
Geen idee, als je per motor komt denk ik wel. Dan ga ik gewoon op zoek naar een 20 jarige knul die achter vrouwelijke werknemers aanzit. Die trouwens best lekker zijn daar...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou kunnenZou je me herkennen?
Ik ga even op zoek naar zo'n chick die daar werkt (), en even kijken bij haar fiets
Donderdagavond trouwens, uurtje of 7 schat ik.
Kloptquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:10 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Die is ook wel tof!
[..]
Geen idee, als je per motor komt denk ik wel. Dan ga ik gewoon op zoek naar een 20 jarige knul die achter vrouwelijke werknemers aanzit. Die trouwens best lekker zijn daar...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Brommers_kiekenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Motorbroek + handschoenen scoren, hopelijk bij chickie die daar werkt en me zaterdag spotte
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:57 schreef Lilliesleaf het volgende:
Die tenere vond ik namelijk niet bepaald bijzonder..
Op die fiets. Hmm nee ik denk niet dat het zover komtquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Brommers_kieken
[..]
Top gozer inderdaadquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:16 schreef JK1982 het volgende:
De monteur van Premium, Jamie, is trouwens wel een goeie gast. Heeft hier in Dronten bij Motorplanet gewerkt..
Huh hooivork? What for? Ik heb alleen dezequote:
Toffe gast inderdaad. Ze zijn ook gewoon eerlijk. Hij zei: Denk niet dat het aan je olie ligt, da's gewoon puur toeval. We gaan het eerst onderzoeken en daarna krijg je gewoon een prijs van me en kan je zelf kiezen of je het doet of niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:16 schreef JK1982 het volgende:
De monteur van Premium, Jamie, is trouwens wel een goeie gast. Heeft hier in Dronten bij Motorplanet gewerkt..
Hij heeft mij (toen nog ons) wel eens flink gematst met reparaties..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:22 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Huh hooivork? What for? Ik heb alleen deze
[..]
Toffe gast inderdaad. Ze zijn ook gewoon eerlijk. Hij zei: Denk niet dat het aan je olie ligt, da's gewoon puur toeval. We gaan het eerst onderzoeken en daarna krijg je gewoon een prijs van me en kan je zelf kiezen of je het doet of niet.
WTF die koffers aan de voorkantquote:
Hij heeft bij mij ook een half uur arbeid niet gerekend. Toch netjes, want ik liet wat extra doen want ik van te voren niet aangegeven had.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:28 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hij heeft mij (toen nog ons) wel eens flink gematst met reparaties..
Was wel prettig. Hoewel dus dat idee van gas/sproeiernaalden elders geopperd werd n.a.v. het inhouden..
Nou, bijvoorbeeld..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij heeft bij mij ook een half uur arbeid niet gerekend. Toch netjes, want ik liet wat extra doen want ik van te voren niet aangegeven had.
Dat beetje remvloeistof kostte dan wel 10 euro ex btw, maar dat mag de pret niet drukken. Wat mij betreft een prima vent, kan je ook een leuk babbeltje mee maken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nou, bijvoorbeeld..
Ik zou er eigenlijk nog steeds eens langsgaan, ben er nog niet geweest sinds hij daar werkt..
Truequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Bizar inderdaad.. maarja, gewichtsverdeling
Voor hoeveel ml?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat beetje remvloeistof kostte dan wel 10 euro ex btw,
Hmmz, zat effe bij Louis te kijken wat je daar voor remvloeistof betaalt namelijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee, nieuwe staalomwonden leidingen erop, dus volledig moeten ontluchten
In ieder geval geen 250mlquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmmz, zat effe bij Louis te kijken wat je daar voor remvloeistof betaalt namelijk.
Ik heb geen flauw idee wat er in een remsysteem gaat. Maargoed.. Ze moeten ergens op verdienen hè..
*knip*quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:00 schreef Mickeys het volgende:
Sweet dreams all enne.... laat die palen nou lekker palen zijn![]()
![]()
![]()
Valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:59 schreef WhiteJoker het volgende:
Tijdens hun officiële openingsceremonie heb ik m'n vering laten testen. Kwam uit dat de schokbrekers vanuit de fabriek uit vrij slap waren. Was geloof ik 260 euro om zowel voor als achter door HyperPro te laten vervangen.
Volgens mij ging het voornamelijk om allroad motoren die ook op zanderige wegen gebruikt wordt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:30 schreef Lilliesleaf het volgende:
Even paar vraagjes n.a.v. wat jullie besproken hebben:
Over dat gedoe met ABS en dat het verplicht wordt.. Wat is er mis met ABS? Waarom zou je het niet willen hebben?
Ja, dat wou ik ook doen, maar toen kon ik nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:59 schreef WhiteJoker het volgende:
Tijdens hun officiële openingsceremonie heb ik m'n vering laten testen. Kwam uit dat de schokbrekers vanuit de fabriek uit vrij slap waren. Was geloof ik 260 euro om zowel voor als achter door HyperPro te laten vervangen.
ABS wil je niet op zand want dan zal je ABS ingrijpen wanneer jij het niet wilt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:30 schreef Lilliesleaf het volgende:
Over dat gedoe met ABS en dat het verplicht wordt.. Wat is er mis met ABS? Waarom zou je het niet willen hebben?
En over bandjes.. Om de hoeveel km vervang je gemiddeld je banden? (normaal gebruik, niet elke dag 100 km snelweg etc.)
Mijn vorige achterband was met 10k km op de slijtnokken, nog zo'n 2 mm over. Voorband kon nog wel minstens 5k km gok ik..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:30 schreef Lilliesleaf het volgende:
En over bandjes.. Om de hoeveel km vervang je gemiddeld je banden? (normaal gebruik, niet elke dag 100 km snelweg etc.)
Uhmzz morgen maar is omdraaien scheelt weer een krat pils.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:21 schreef Vinniiee het volgende:
Over het algemeen gaat een achterband minder lang mee als een voorband
Banden omdraaien? Wat voor motor heb jij dat je voor en achter zelfde banden hebtquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uhmzz morgen maar is omdraaien scheelt weer een krat pils.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Banden omdraaien? Wat voor motor heb jij dat je voor en achter zelfde banden hebt
Bij CoolBlue (eigenaar van o.a. Videocamerashop) kan je toch ook gelijk aangeven dat je het wil ophalen bij een postkantoor? Kreeg daar geloof ik laatst een mail overquote:Op woensdag 29 augustus 2012 07:51 schreef lipjes het volgende:
Crap...
Bezorgdatum: vandaag 12:30 - 17:30
Dat gaat ophalen bij het postkantoor worden
Ja dat klopt, maar ik denk op hoop van zege.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:15 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Bij CoolBlue (eigenaar van o.a. Videocamerashop) kan je toch ook gelijk aangeven dat je het wil ophalen bij een postkantoor? Kreeg daar geloof ik laatst een mail over
Buren?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:51 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar ik denk op hoop van zege.
Achja, vanavond ff aangeven dat ze het moeten afdroppen bij het postkantoor, moet ik alleen ff kijken hoe ik dat ga doen.
Die gaat om half 6 dicht en ik ben pas om kwart voor 6 thuis
Als de buren hem willen/kunnen accepteren vind ik het ook prima.quote:
Hmm ja, dan zou ik er ook niet zo snel om vragenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:53 schreef lipjes het volgende:
[..]
Als de buren hem willen/kunnen accepteren vind ik het ook prima.
En zit nog in mijn proeftijd he
Da's volgens mij geen enkel probleem bij CB bestellingen. Staat er "Voor ontvangst van deze zending is een handtekening vereist." op die pagina?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:53 schreef lipjes het volgende:
[..]
Als de buren hem willen/kunnen accepteren vind ik het ook prima.
En zit nog in mijn proeftijd he
Had al 2 dagen vrij gehadquote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm ja, dan zou ik er ook niet zo snel om vragen
Kan het nergens vindenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:54 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Da's volgens mij geen enkel probleem bij CB bestellingen. Staat er "Voor ontvangst van deze zending is een handtekening vereist." op die pagina?
Perfect, hopen dat die vandaag thuisblijvenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:03 schreef Salatrel het volgende:
coolblue droppen ze gewoon bij de buren
Hmm, even rustig aan doen dan.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:01 schreef lipjes het volgende:
[..]
Had al 2 dagen vrij gehad
[..]
Kan het nergens vinden
Mijn eerste 500 gram magere yoghurt alweer opquote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:52 schreef Vinniiee het volgende:
1,5kg kwark en 2L volle melk op de planning voor vandaag
Paars en kloppendquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:27 schreef Mickeys het volgende:
Goedesmorgens all.... prachtig (motor)weer
(hoe is het met de zwelling stinkie?)
Ik heb het idee dat ik door het brood wat ik eet geen energie over houdt.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:22 schreef stinkie het volgende:
[..]
Mijn eerste 500 gram magere yoghurt alweer op
Vanmiddag wat brood met kip en vanavond geen idee nog. Als het meer
Koolhydraat vrij is. Eens kijken of trainen weer lukt
Moet je stukkie gaan rijdenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:27 schreef Mickeys het volgende:
Goedesmorgens all.... prachtig (motor)weer
(hoe is het met de zwelling stinkie?)
Waarom krijg ik nu een heel raar beeld in mijn kopquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:30 schreef stinkie het volgende:
[..]
Paars en kloppend
Veel beter, vanavond mss weer sportschool. Andere trainingen en de motor moeten nog maar een weekje wachten.
Je dacht hetzelfde als ikquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:30 schreef lipjes het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nu een heel raar beeld in mijn kop
En daarbij de combi Paars en Kloppendquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je dacht hetzelfde als ik![]()
Vooral ook omdat: 'hoe is het met je zwelling?'
Inderdaadquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:31 schreef lipjes het volgende:
[..]
En daarbij de combi Paars en Kloppend
Klinkt als heel pijnlijk.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:30 schreef stinkie het volgende:
[..]
Paars en kloppend
Veel beter, vanavond mss weer sportschool. Andere trainingen en de motor moeten nog maar een weekje wachten.
Eigenlijk wel, maar mijn lijf werkt niet mee (verkouden en spierpijn en zo)quote:
Hmm, dat is niet zo mooi.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:35 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar mijn lijf werkt niet mee (verkouden en spierpijn en zo)
21/22 als zijn geboortejaar klopt in zijn profiel.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:44 schreef Mickeys het volgende:
Lipjes is zeker ook nog heel jong, net als Vin en zo![]()
Jullie denken echt te veel door.
En nu achterover op de bank hier... uitzieken en zo
Heel jong?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:44 schreef Mickeys het volgende:
Beterschap! Lekker rustig aan doen dus, vandaag..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:44 schreef Mickeys het volgende:
Nou ja, ze denken wel aan de juiste regio. Maar dat is ook best ernstig eigenlijkquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:44 schreef Mickeys het volgende:
Wat heb je ook alweer precies?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:00 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nou ja, ze denken wel aan de juiste regio. Maar dat is ook best ernstig eigenlijk
Jij weet niet wat sterilisatie inhoudt?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:12 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dus je bent nu geen echte man meer?
Geintje, sterkte
Dat weet ik ook wel, een klein snipje door de zaadleiders/buisjes/whateverquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij weet niet wat sterilisatie inhoudt?Sterilisatie is wat anders dan je pik afhakken.
Ook al zou dat zijn gedaan, dan is hij nog steeds man (vind ik) anders zou ik ook geen vrouw meer zijn nu alles aan de binnenkant op dat gebied weg is gehaald (gevolg ziekte) en dat voel ik me toch echt nog wel hoor.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij weet niet wat sterilisatie inhoudt?Sterilisatie is wat anders dan je pik afhakken.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:22 schreef lipjes het volgende:
volgens mij kan ik nu even beter ophouden met grapjes te maken
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:21 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, een klein snipje door de zaadleiders/buisjes/whatever
Vind ik ook hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:22 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ook al zou dat zijn gedaan, dan is hij nog steeds man (vind ik) anders zou ik ook geen vrouw meer zijn nu alles aan de binnenkant op dat gebied weg is gehaald (gevolg ziekte) en dat voel ik me toch echt nog wel hoor.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:45 schreef stinkie het volgende:
He, ik rij een Haybusa, hoeveel mannelijker wil je het hebben
Omdat je er niet mee te sturen valtquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:45 schreef lipjes het volgende:
[..]
Das niks voor mij, rijd mijn eigen zo de kloot in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk aan, dat scheelt weer een hoop.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:30 schreef WhiteJoker het volgende:
Net gebeld door PremiumZover hij het kon zien zijn het alleen de bougies en is het een relatief goedkope, easy fix. Het lag iig ver onder het bedrag dat ik had gereserveerd
Als je m 's avonds op kan halen kan je ook wel met mij meeliftenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:33 schreef WhiteJoker het volgende:
De reparatie is voor morgen gepland, dus kans is groot dat je hem 's avonds kan spottenIk moet werken namelijk... Wel ff kijken of ik iemand zo gek kan krijgen mij een lift naar Premium te geven zodat ik zelf terug kan rijden
Of ff een half uurtje met motorpak aan in de bus![]()
Dat heb ook niet aan jou gelegen, of wel somsquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:56 schreef Lilliesleaf het volgende:
Morgen de introdag van de studie op de faculteit.![]()
Het doel dat ik een jaar geleden had gesteld - eerste dag van uni met de motor naar de faculteit - dus niet gehaald.
Nu kan je wel in je meest favoriete/sexy outfit naar schoolquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:56 schreef Lilliesleaf het volgende:
Morgen de introdag van de studie op de faculteit.![]()
Het doel dat ik een jaar geleden had gesteld - eerste dag van uni met de motor naar de faculteit - dus niet gehaald.
Op zich wel. Ik had ruim de tijd genomen om dat te kunnen halen, met als plan: eerst autorijbewijs (want daar kon ik al mee beginnen voor m'n 18de) dan zodra ik 18 was rijexamen en zodra ik m'n rijbewijs had door met lessen. Had immers dat rijbewijs ook nodig om naar het oefenterrein te kunnen komen, behalve dat, het maakt AVD gewoon makkelijker.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:57 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat heb ook niet aan jou gelegen, of wel soms
Dan leg je jezelf ook een enorme druk op. Alles in 1 keer halen is een godswonder te noemen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:00 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Op zich wel. Ik had ruim de tijd genomen om dat te kunnen halen, met als plan: eerst autorijbewijs (want daar kon ik al mee beginnen voor m'n 18de) dan zodra ik 18 was rijexamen en zodra ik m'n rijbewijs had door met lessen. Had immers dat rijbewijs ook nodig om naar het oefenterrein te kunnen komen, behalve dat, het maakt AVD gewoon makkelijker.
Alleen had niemand verwacht dat ik zo faalangstig zou worden voor examens en dat ik uiteindelijk 3x auto-examen heb moeten doen.. Da's toch alweer zo'n 2-3 maanden vertraging in het plan.
Misschien wel, al moet ik zeggen: ik wist van mezelf dat ik gewoon veel aanleg had wat betreft autorijden en dat bleek ook bij de lessen, vandaar dat het best als een verrassing kwam.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:01 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dan leg je jezelf ook een enorme druk op. Alles in 1 keer halen is een godswonder te noemen.
Andersom lieverdquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:05 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Misschien wel, al moet ik zeggen: ik wist van mezelf dat ik gewoon veel aanleg had wat betreft autorijden en dat bleek ook bij de lessen, vandaar dat het best als een verrassing kwam.
En verder, ach, ik had het werkelijk niet sneller dan dit kunnen doen. M'n eerste auto-examen was 4 dagen na m'n 18de verjaardag ofzo, en de examens daarop steeds zsm ingepland. 1,5 week na m'n rijbewijs opgehaald te hebben begonnen met AVD, 2 week later dat examen gehaald en nu dus nog AVB.
Toch blijft het ergens wel een beetje balen, het 'gezonde' balen, dat wel. Ben niet boos op mezelf dat ik het niet eerder heb kunnen halen gelukkig.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:01 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dan leg je jezelf ook een enorme druk op. Alles in 1 keer halen is een godswonder te noemen.
Meh, ik had hem bijna in één keer, alleen op de terugweg naar het CBR door rood rijden mag schijnbaar nietquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:01 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Al kon je je wel concentreren: Vallen tijdens AVB = gezakt.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:48 schreef Mickeys het volgende:
Alleen AVB 2 keer gedaan omdat ik de eerste keer onderuit ging met de motor en mij niet meer kon concentreren op de rest van het examen. Verder alles in 1 keer gehaald (A en B)
Toch niet zo slim eejquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:48 schreef Lilliesleaf het volgende:
Terug van de kapper.. super leuk geknipt.. en toen zat ik op de fiets en dacht ik: shit.
Er zitten nu heel veel korte laagjes in, hoe ga ik er in godsnaam voor zorgen dat dat niet voor m'n gezicht komt te hangen met een helm op.![]()
Dat worden veeeeel schuifjes.
Was nog voor het opstellen van een opdracht waardoor het niet voor het examen mee zou tellen (zei de examinator)quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:49 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Al kon je je wel concentreren: Vallen tijdens AVB = gezakt.
Ach, ik rij de komende weken toch nog niet veel.quote:
Ah joh, kop op, niet bij de pakken neer gaan zittenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:53 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ach, ik rij de komende weken toch nog niet veel.![]()
En, slim? misschien niet heel erg slim nee.. Maar wel erg mooi.
Je mag vallen bij AVB, dan moet je gewoon de oefening herkansen. Alleen bij de noodstop geldt; vallen is instant zakken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:49 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Al kon je je wel concentreren: Vallen tijdens AVB = gezakt.
Dat vraagt om...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:53 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ach, ik rij de komende weken toch nog niet veel.![]()
En, slim? misschien niet heel erg slim nee.. Maar wel erg mooi.
Ik moest gaan opstellen om uit stilstand links of recht te gaan. Om op te stellen hadden ze het "inrij" stukje ook al als een soort van haaks inrijden gemaakt. En omdat die kalote lesmotoren voor mij te hoog en te zwaar waren knakte ik dus door mijn knie en lag ik languit met been onder de motorquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:38 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Je mag vallen bij AVB, dan moet je gewoon de oefening herkansen. Alleen bij de noodstop geldt; vallen is instant zakken.
Ik weet zeker dat de instructeurs zeiden dat vallen = gezakt. De oefening fout doen gaat tot zo ver, alleen als je daadwerkelijk valt tijdens een oefening dan is het gewoon gevaarlijk geworden om je deel te laten nemen aan het verkeer.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:38 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Je mag vallen bij AVB, dan moet je gewoon de oefening herkansen. Alleen bij de noodstop geldt; vallen is instant zakken.
Het was nog voor de daadwerkelijke opdracht, gaf examinator ook aan, dat ik door die valpartij niet gezakt zou zijn, maar ik kon daarna gewoon niet meer. Huilend van de pijn de rest van je AVB afleggen gaat niet en ik moest het 8je ook nog doen... dat mislukte dan ook jammerlijk beide kerenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:59 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat de instructeurs zeiden dat vallen = gezakt. De oefening fout doen gaat tot zo ver, alleen als je daadwerkelijk valt tijdens een oefening dan is het gewoon gevaarlijk geworden om je deel te laten nemen aan het verkeer.
Kan er op de CBR-site alleen niks over vinden.. raar.
Ik heb dat toen bij mijn AVB helemaal niet gehoord over dat vallen. Zal het eens opzoeken, maar lijkt me stug ergens.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:59 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat de instructeurs zeiden dat vallen = gezakt. De oefening fout doen gaat tot zo ver, alleen als je daadwerkelijk valt tijdens een oefening dan is het gewoon gevaarlijk geworden om je deel te laten nemen aan het verkeer.
Kan er op de CBR-site alleen niks over vinden.. raar.
*kuch* dat was niet ik per ongeluk?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:57 schreef Mirgeam het volgende:
Bij m'n AVB pleurde voor me iemand van de motor... Zag er niet uit
16 gig is voor normale doeleinden meer dan geschikt. Op reis heb ik er een 32GB in gedaan, dan kan je je cam zelf ook als backupopslag gebruiken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:55 schreef WhiteJoker het volgende:
Lipjes, heb jij ook een MicroSD kaart meebesteld met de camera? Hoeveel GB heb je genomen? Zit te twijfelen of 16GB genoeg is.
Halverwege m'n AVB dacht ik na over wat ik had gehaald en wat ik nog moest... en toch bedacht ik me dat dat me totaal niet boeide, en ik gewoon zo goed mogelijk moest rijdenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:01 schreef whY... het volgende:
Haha ik kei vol zenuwen met AVB klapt die jappie voor me onderuit bij de noodstop. Nou toen zat mijn hart m'n in keel en in mijn schoenen.
Dat dus. Ik begrijp precies wat je bedoelt.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:14 schreef whY... het volgende:
De persoon voor mij had trouwens een fiets zonder ABS en er lag misschien wat zand bij de noodstop. Het was gelijk einde oefening voor hem en de motor (wat een deuk zeg).
Gelukkig kan ik in een verkeerssituatie normaal reageren en zijn mijn technieken gewoon goedalleen examens trek ik niet zo.
Bij mij stond'ie scheef, omdat de zijrand van 'n helm dus schijnbaar schuin aflooptquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:20 schreef lipjes het volgende:
Zojuist 1e testrit met de camera gedaan.
Staat de camera te laag
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:21 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Bij mij stond'ie scheef, omdat de zijrand van 'n helm dus schijnbaar schuin afloopt![]()
Oh, en pics!
Succes, ben benieuwdquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:36 schreef lipjes het volgende:
2e is beter, nu ff 900mb naar YT uploaden
Nice! Vind het nog wel meevallen qua prijsquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:30 schreef WhiteJoker het volgende:
Jeuj! Motor rijdt weer!Carbs schoongemaakt en bougies vervangen. Ik heb ook Doctor's Orders meegekregen: Moet een flinke rit maken met de motor om hem weer even door te laten lopen. Hij is nu wat eigenwijs. M'n portomonnee is wel 180 euro lichter, of nou ja morgen. Want ik haal hem morgen pas op. Waarschijnlijk toch met de bus. Lijkt me wel een grappige gewaarwording.
Haha is goed hoor, zal d'r wel ff rondlopen. Motor spotten van zo'n chick daar en broek/handschoenen kopenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:52 schreef WhiteJoker het volgende:
Haha ik zal proberen te timen dat ik om 7 uur bij Premium benKunnen we elkaar spotten haha
Idd, kunnen we mooi wat materiaal schieten zondagquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:03 schreef WhiteJoker het volgende:
Lipjes! Wij willen video's zien...Graag vóór 22:30 zodat ik nog op tijd kan bestellen
![]()
Ziet er goed uit Lipjes.... zou hem alleen wel aan het stuur bevestigd willen hebben, dat heen en weer gaan met je hoofd word ik beetje zeeziek van. Kan dat ook met deze en waar had je m besteld?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:24 schreef lipjes het volgende:
Astu.
Morgen schiet ik er nog 1.
YT kon de schokkerigheid verhelpen, maar daar heb ik nee op gezegd.
Hint, geluid zacht of uit!
Liggen al klaar, ingepakt en al. Hoeft enkel je adres nog maar opquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:36 schreef WhiteJoker het volgende:
Check! Ziet er goed uit, bestelling is geplaatst
edit: wow, ze zijn wel snel. Status een minuut nadat de bestelling geplaatst is: Je bestelling is ingepakt
Videocamerashop.nl zegt dat er een buis-bevestiging bij zit. Gok dus dat het wel kanquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ziet er goed uit Lipjes.... zou hem alleen wel aan het stuur bevestigd willen hebben, dat heen en weer gaan met je hoofd word ik beetje zeeziek van. Kan dat ook met deze en waar had je m besteld?
Jij hebt de laatste gok ik:quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:46 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Videocamerashop.nl zegt dat er een buis-bevestiging bij zit. Gok dus dat het wel kan
quote:Actuele status: tijdelijk uitverkocht
Verwacht: leverdatum onbekend
Zo apart dat ik gewoon al die wegen herkenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:24 schreef lipjes het volgende:
Astu.
Wat waren eigenlijk de klachten dan ?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:30 schreef WhiteJoker het volgende:
Jeuj! Motor rijdt weer!Carbs schoongemaakt en bougies vervangen. Ik heb ook Doctor's Orders meegekregen: Moet een flinke rit maken met de motor om hem weer even door te laten lopen. Hij is nu wat eigenwijs. M'n portomonnee is wel 180 euro lichter, of nou ja morgen. Want ik haal hem morgen pas op. Waarschijnlijk toch met de bus. Lijkt me wel een grappige gewaarwording.
Ik ben dus niet de enige die het nogal troebel vind?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo apart dat ik gewoon al die wegen herkenEn kut stoplichten daar bij Q8 inderdaad
Ik vind de beeldkwaliteit alleen niks
Oh dat stond er niet toen ik die link quote en ik had toch echt een nieuwe pagina geopendquote:
Liep slecht stationair en viel dus uit.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:49 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Wat waren eigenlijk de klachten dan ?
Sorry maar teruglezen in deze reeks is bijna onmogelijk
Daar betaal je dan ook naar. Als je betere kwaliteit wilt moet je meer gaan betalen. Ik vind dit prima!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo apart dat ik gewoon al die wegen herkenEn kut stoplichten daar bij Q8 inderdaad
Gewoon even op Tweakers.net kijkenquote:
Ja weet ik, ging toen die op groen ging een auto achter me staan.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Komt dus door die CMOS sensor ipv CCD (?)quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:50 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die het nogal troebel vind?
Truequote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:50 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Daar betaal je dan ook naar. Als je betere kwaliteit wilt moet je meer gaan betalen. Ik vind dit prima!
Hier ook zo'n stoplicht, ik rijd altijd om want dat is snellerquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:52 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja weet ik, ging toen die op groen ging een auto achter me staan.
Maar ik vind het op zich aardig voor een camera van 100 euro.
Kut, de SD kaart die ik nog heb is een class 4
's avonds rijd ik bij deze stoplichten altijd door rood, dan rijd er toch geen hond.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
True
[..]
Hier ook zo'n stoplicht, ik rijd altijd om want dat is sneller
Heb je gelijk in
Zo te zien moet je 'm nog even waterpas zetten, maar primaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:24 schreef lipjes het volgende:
Astu.
Nee, de lens is gewoon poep.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Komt dus door die CMOS sensor ipv CCD (?)
Hehe, ja dat kan ik moeilijk doen om 18.00 uurquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:53 schreef lipjes het volgende:
[..]
's avonds rijd ik bij deze stoplichten altijd door rood, dan rijd er toch geen hond.
Klopt, dit was dan ook pas de 2e rit, nu weet ik hoe die moet.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:53 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zo te zien moet je 'm nog even waterpas zetten, maar prima
Ja dan is het lastigquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, ja dat kan ik moeilijk doen om 18.00 uur
Kan deze eigenlijk ook pics schieten om de 5 seconden ofzo ?
Condens ?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:55 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Nee, de lens is gewoon poep.Condens overal.
Eens ff kijken of er ergens online een handleiding isquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:00 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja dan is het lastig
Maar dat weet ik niet, fotos ermee maken kan wel.
Voor zover ik condens heb gezien bij camera opnames herken ik dit aan het troebel worden aan de zijkanten. Verder komt dit ook vaak voor wanneer men een redelijk dichte casing heeft, en daar een warme camera in stopt terwijl het buiten aanzienlijk kouder is. Condens vormt zich dan tijdens de rit.quote:
Ja ik ga hem zo ff pakken beneden.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eens ff kijken of er ergens online een handleiding is
Oke, ja ff kijken hoe het morgen is.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:03 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Voor zover ik condens heb gezien bij camera opnames herken ik dit aan het troebel worden aan de zijkanten. Verder komt dit ook vaak voor wanneer men een redelijk dichte casing heeft, en daar een warme camera in stopt terwijl het buiten aanzienlijk kouder is. Condens vormt zich dan tijdens de rit.
Had het gevonden jaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:08 schreef lipjes het volgende:
opnamemodus fotos: automatische opname om de 3 seconden
Met een omweg naar de MFMMquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:31 schreef WhiteJoker het volgende:
Naja m'n motor is weer gefixt. Bougies vervangen, en carbs schoongemaaktMorgen ophalen en ik heb orders gekregen een flink eind te rijden in het weekend.
Ik ook. En succesquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:53 schreef lipjes het volgende:
ik ga mijn bed in, krijg morgenochtend te horen of ik wel of niet mijn proeftijd door ben
Succesquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:53 schreef lipjes het volgende:
ik ga mijn bed in, krijg morgenochtend te horen of ik wel of niet mijn proeftijd door ben
Succes! Ik heb morgenochtend m'n afstudeerpresentatiequote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:53 schreef lipjes het volgende:
Sja minder morgen wekkertje om 14,45 (A)quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:18 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik moet morgen weer vroeg op staan.Vanzelfsprekend kan ik niet meer op tijd slapen na zo'n verkloot ritme te hebben opgebouwd.
Filmpie van eerder vanavond gemist?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
moeten we bij jou ook dagenlang wachten voordat we beeld krijgen te zien?
denk het want ik ben net terug van werkquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Filmpies van eerder vanavond gemist?
Droom liever ergens anders overquote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:26 schreef whY... het volgende:
Succes Mickeys en anders gewoon lekker dromen van motoren, of proberen in ieder geval.
Moggequote:Op donderdag 30 augustus 2012 07:55 schreef Lilliesleaf het volgende:
Niet gedacht dat ik dit nog zou zeggen: Goeie morgen!
Je zit in Groningen neem ik aan? Welk gebouw?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:42 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ok, zo op weg naar de faculteit.. best wel spannend stiekem. Voel me weer net een brugklassertje die naar z'n eerste schooldag gaat.
Nice, gefeliciteerdquote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:50 schreef lipjes het volgende:
Zo, weer een heerlijk filmpje geschoten.
Even woon-werk verkeer, 3GB
Moet hem alleen nog iets beter afstellen
Tevens, ben door mijn proeftijd heenJaarcontract
Succesquote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:42 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ok, zo op weg naar de faculteit.. best wel spannend stiekem. Voel me weer net een brugklassertje die naar z'n eerste schooldag gaat.
Volgens Deka was een half uurtje filmen 2-2,5GB dus kan wel kloppen schat ik zo.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:50 schreef lipjes het volgende:
Zo, weer een heerlijk filmpje geschoten.
Even woon-werk verkeer, 3GB
Moet hem alleen nog iets beter afstellen
Tevens, ben door mijn proeftijd heenJaarcontract
Daarom was mijn vraag of ie ook foto's kon schietenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:05 schreef lipjes het volgende:
Danku
Maar klopt, dit was 26 minuten filmpen.
Vanavond even editten en dan kan die ook op YT.
Vanmiddag op de terugweg ook nog 1tje schieten.
Heb 'm nog niet besteld neem, zou ik wel relaxed vinden als je dat doetquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:08 schreef lipjes het volgende:
Kan die functie vanavond ook wel ff testen, voor als je hem nog niet besteld hebt
Nee maar moet vanavond wel ff het laatste stukje film eruit halen, staat mijn werkgever op
Oke, dan rijd ik vanavond ook nog ff een rondje voor ik ga sporten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb 'm nog niet besteld neem, zou ik wel relaxed vinden als je dat doet
Dat is wel verstandig om te doen ja
Je hoeft ze niet allemaal te uploaden hoor, gewoon een paar, zodat de kwaliteit te checken valtquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:13 schreef lipjes het volgende:
[..]
Oke, dan rijd ik vanavond ook nog ff een rondje voor ik ga sporten.
Moet alleen ff kijken waar ik die foto's dan ga dumpen.
Goeiemorgenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:53 schreef Mickeys het volgende:
Goedesmorgens.... slapen is uiteindelijk gelukt![]()
Ik wist dat er zo'n reactie zat te komenquote:@Geerd Ja, dromen over superknappe gave mannen bijvoorbeeld
Te moe of zo en ik ben verkouden dus zo'n druipneus en hoesten werkt ook niet echt goed om in slaap te vallen. En dat terwijl je er "doodmoe" van word.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
GoeiemorgenWaarom kon je niet slapen dan
Inkoppertjequote:[..]
Ik wist dat er zo'n reactie zat te komen
Dankje dankjequote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:53 schreef Mickeys het volgende:
Goedesmorgens.... slapen is uiteindelijk gelukt![]()
@lipjes, gefelicidingest met je jaarcontract natuurlijk.
@Lillie succes. Altijd leuk zo'n eerste dag
@Geerd Ja, dromen over superknappe gave mannen bijvoorbeeld
Hmm nee, verkouden + hoesten + slapen gaat meestal niet erg goed samen nee.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:57 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Te moe of zo en ik ben verkouden dus zo'n druipneus en hoesten werkt ook niet echt goed om in slaap te vallen. En dat terwijl je er "doodmoe" van word.
[..]
Inkoppertjeen omdat ik niet op vrouwen val kop ik m maar op mijn manier in
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:59 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dankje dankje
En dromen hoeft niet meer hoor, ik ben er al
Lol... Ik bepaal wel of je superknap en gaaf bent natuurlijkquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:59 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dankje dankje
En dromen hoeft niet meer hoor, ik ben er al
Tja, je had natuurlijk mijn fobo gezien en dacht op deze manier even te kunnen scoren hehehehe (evilgrinquote:
Ik probeer eerst even een beetje bij te komen maar zonnig is het wel inderdaad. Als is het misschien maar een pietlut stukje wat ik ga rijden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:03 schreef Vinniiee het volgende:
Wie gaat er nog een stukkie rijden vandaag? Schijnt wel mooi weer te worden
21 vs 45, gaat 'm niet worden volgens mijquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:05 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tja, je had natuurlijk mijn fobo gezien en dacht op deze manier even te kunnen scoren hehehehe (evilgrin)
Misschien wordt je er juist wel beter vanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:06 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik probeer eerst even een beetje bij te komen maar zonnig is het wel inderdaad. Als is het misschien maar een pietlut stukje wat ik ga rijden.
Zal pas vanavond gaan worden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:03 schreef Vinniiee het volgende:
Wie gaat er nog een stukkie rijden vandaag? Schijnt wel mooi weer te worden
Haha, nee, heb al een vriendinquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:05 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tja, je had natuurlijk mijn fobo gezien en dacht op deze manier even te kunnen scoren hehehehe (evilgrin)
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
21 vs 45, gaat 'm niet worden volgens mij
Ik ben ook aanwezig op werkquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:07 schreef lipjes het volgende:
[..]
Zal pas vanavond gaan worden.
Ben net lekker aan het werk
[..]
Haha, nee, heb al een vriendin
Je kon ook nog 21 zijn, ligt eraan wanneer je jarig bentquote:
Ik ben ook echt aan het werkquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben ook aanwezig op werk
[..]
Je kon ook nog 21 zijn, ligt eraan wanneer je jarig bent
Jij noemt FOK!en werken?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:09 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik ben ook echt aan het werk
April man... dat is alweer 4 maand geleden
Zojusit weer een functie afgeprogrammeerd, zo de laatste en dan is de upgrade af.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij noemt FOK!en werken?
Ik ook
Goed zo! Heb je het beter voor elkaar dan een aantal hier (en daar)quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:07 schreef lipjes het volgende:
-knipje-
[..]
Haha, nee, heb al een vriendin
Goed bezigquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:13 schreef lipjes het volgende:
[..]
Zojusit weer een functie afgeprogrammeerd, zo de laatste en dan is de upgrade af.
Beweer je nu dat ik het slecht heb?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:13 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Goed zo! Heb je het beter voor elkaar dan een aantal hier (en daar)
goed -> beter -> bestquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed bezig
[..]
Beweer je nu dat ik het slecht heb?Ik heb net een relatie van 1,5 jaar achter de rug
Lekker om nu even vrijgezel te zijn, en niet dat ik echt tijd heb voor een relatie nu. Maar als er een dame langs komt waar ik hoteldebotel van ben maak ik wel tijd vrijquote:
Zo lang alweerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:17 schreef lipjes het volgende:
Ik zit alweer op ongeveer 8 maanden nu
Langste was 2 jaar, maar de beste was dat niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu maar weer ontopic?![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker om nu even vrijgezel te zijn, en niet dat ik echt tijd heb voor een relatie nu. Maar als er een dame langs komt waar ik hoteldebotel van ben maak ik wel tijd vrij
[..]
Zo lang alweer![]()
Hehe, ik denk dat we die mening delenEensch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu maar weer ontopic?
Met een beetje geluk ga ik zondag ook naar de MFMM, en dan met helmcam![]()
In de buurt van Breda/Roosendaal.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:28 schreef WhiteJoker het volgende:
Waar woont Lipjes eigenlijk
Ik ga zondag wss ook naar de MFMM, hopelijk ook met helmcam
Zeg maar eerder moerdijkquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In de buurt van Breda/Roosendaal.
Zelfde woonplaats. Via FOK! leren kennen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:29 schreef WhiteJoker het volgende:
Oh lol omdat jij dezelfde vriendin hebt gehad + de wegen daar herkende
Mja, maar das niet zo bekend meestalquote:
Ik ken er ook niet zoveel. Deka nu 2x gezien, Sala gezien, maar die wist nog niet of die kwam. De rest ken ik niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:30 schreef Mickeys het volgende:
Ik ken niemand hier in de buurt die naar MFMM gaat en ik vind dat "hangen" eigenlijk niet zo'n strak plan. Rij dan liever gewoon een stukje in de buurt.
Mijn en zijn ex woont ongeveer 5 minuten fietsen bij mij vandaan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zelfde woonplaats. Via FOK! leren kennen.
[..]
Mja, maar das niet zo bekend meestal
Als die pics vanavond van die helmcam bevallen, dan vanavond ook ff helmcam aanschaffen
Tja, vele via fora wel gesproken, maar ken hen persoonlijk niet, ken ze niet eens van gezicht dus dan loop je daar een beetje in je uppie.... Daar ben ik veel te verlegen voor. Maar sowieso ben ik hangplekken vaak snel beu als ik er niemand ken. Beetje saaiquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ken er ook niet zoveel. Deka nu 2x gezien, Sala gezien, maar die wist nog niet of die kwam. De rest ken ik niet.
Paar van MF ken ik, maar die komen niet geloof ik, maar daar komen wel een paar gasten uit het topic waar ik zit.
WJ spot ik vanavond misschien
Hmm, true.quote:
Mja, kan ik me wel in vinden. Een hele grote meeting is nou niet echt geschikt als eerste meeting. Kun je beter afspreken met mensen uit je motortype-topic of regionale topic. Dan herken je ze wat makkelijker op de MFMM en kun je ff een praatje maken.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:35 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tja, vele via fora wel gesproken, maar ken hen persoonlijk niet, ken ze niet eens van gezicht dus dan loop je daar een beetje in je uppie.... Daar ben ik veel te verlegen voor. Maar sowieso ben ik hangplekken vaak snel beu als ik er niemand ken. Beetje saai
ben je in de war ofzo? zondag ben ik er gewoon bij... bij de newbierit is het nog niet zekerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ken er ook niet zoveel. Deka nu 2x gezien, Sala gezien, maar die wist nog niet of die kwam. De rest ken ik niet.
Paar van MF ken ik, maar die komen niet geloof ik, maar daar komen wel een paar gasten uit het topic waar ik zit.
WJ spot ik vanavond misschien
Ojaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ben je in de war ofzo? zondag ben ik er gewoon bij... bij de newbierit is het nog niet zeker
Ik ga morgenavond met collega's de boel in Antwerpen onveilig maken, incl overnachting... moet nog zien of ik nog leef tegen die tijdquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:20 schreef Salatrel het volgende:
ik dacht een beetje van dittumhttp://goo.gl/maps/z8OmH Dekatria lees je mee?
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:21 schreef Tankiej het volgende:
Zo, en afgestudeerd!
En om ontopic te blijven: straks even stukje rijden! Voorspelling van vandaag was redelijk slecht, maar ik heb vandaag alleen nog maar zon gezien
Gefelicidingest natuurlijkquote:
Hield buienradar inderdaad ook al in de gaten maar durf de gok niet aanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:34 schreef peterzx9r het volgende:
kom net van de motor ff naar blijswijk en terug had een aardig buitje te pakken
Nicequote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:12 schreef peterzx9r het volgende:
Session: lol
Time: 34:40.96
Distance: 31.57 km
Max Speed: 188.9 km/h
Average speed: 57.0 km/h
Max Lean Angle: 39.4°
Motorcycle: KAWASAKI - Ninja ZX-10R
Tyres: DRAGON SUPERCORSA PRO
pirelli superbiker
Hoe meet je dat op dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:12 schreef peterzx9r het volgende:
Session: lol
Time: 34:40.96
Distance: 31.57 km
Max Speed: 188.9 km/h
Average speed: 57.0 km/h
Max Lean Angle: 39.4°
Motorcycle: KAWASAKI - Ninja ZX-10R
Tyres: DRAGON SUPERCORSA PRO
pirelli superbiker
Ik ging recht door die rooie blitzkrieg heenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Meeste gaat door Friesland/N-H heen/langs NL op:
[ afbeelding ]
Oeh, gaaf, eens zien hoe en watquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:37 schreef peterzx9r het volgende:
voor iphone en android
http://www.pirelli.com/ty(...)ailable-for-android/
Nu zorgen dat je niet de Max Lean Angle: 90.0° haalt hè..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:12 schreef Mickeys het volgende:
"Diablo super biker is op uw telefoon geinstalleerd"
Zo, stap 1 is gedaan
Zo groot is dat proggie niet... voor de android dat isquote:
*Smoel kreng*quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:14 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nu zorgen dat je niet de Max Lean Angle: 90.0° haalt hè..
Nou.. 't Is niet rot bedoeld, geldt voor iedereen hiero..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:15 schreef Mickeys het volgende:
[..]
*Smoel kreng*
Maar ik ook van jou hoor
* JK1982 zegt al niks meer..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:30 schreef Mickeys het volgende:
stelletje tuig zijn jullie
Maar nu dan wel weer motorweer krijgen voordat ik de app kan testen, met nat wegdek ga ik er echt niet op uit. Anders haal ik die 90 graden met gemak
nee hoor alleen je moet wel zachter rijdenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:30 schreef Mickeys het volgende:
stelletje tuig zijn jullie
Maar nu dan wel weer motorweer krijgen voordat ik de app kan testen, met nat wegdek ga ik er echt niet op uit. Anders haal ik die 90 graden met gemak
* Mickeys ligt in een deukquote:
Ja, en omdat ik dan zachter ga rijden word ik weer onzeker en ga ik zwabberen en ga ik ook liggen. Dus kans op regen? Dan ik niet motorrijden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:36 schreef peterzx9r het volgende:
[..]
nee hoor alleen je moet wel zachter rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |