quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:52 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad slick uit. Als ik nog eens voor een kawa ga dan wordt het een blauwe Z750 (zoiets als dit:)
[ afbeelding ]
Alhoewel ik de KLR650 ook erg tof eruit vind zien. Misschien als alternatief voor de TA en de ténéré?
[ afbeelding ]
Die KLR650 is leuk! Als vervanging voor de Tenere bedoel ik dan.. Die tenere vond ik namelijk niet bepaald bijzonder..quote:
Ik vind 'm prima hoor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:57 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Tsja ik moest toch watDuurde wat langer met plaatjes zoeken dus ik had de LAPO
Denk je dat ik geld 'te veel' heb? Het was de bedoeling om te gaan sparen, maar als ik dit vol houdt blijft er weinig van overquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:01 schreef Mirgeam het volgende:
Overschot aan geld mag je ook gewoon op m'n rekening storten hoor vin, scheelt je ook benzine
Denk 't dus mooi niet. Zal wel weer een eurotje of 200 vanaf vliegen, want nieuwe broek + handschoenen nodig.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:02 schreef WhiteJoker het volgende:
Ik hou me ook aanbevolenAls je donderdag toch naar Premium gaat kan je de rekening wel betalen lol xD
Die snavel zou ik er zelf wel af slopen overigens... ben eerder fan van een laag spatbordquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:00 schreef WhiteJoker het volgende:
Denk dat ik verliefd ben geworden op die KLR650![]()
KLE500 welquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:06 schreef WhiteJoker het volgende:
Naja maakt ook niet echt, want hij wordt niet in NL verkocht![]()
BTW Vin: Misschien zien we elkaar donderdag nog wel, ik hoop dat ik tegen die tijd iets gehoord heb over m'n fiets.
Zou kunnenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:06 schreef WhiteJoker het volgende:
Naja maakt ook niet echt, want hij wordt niet in NL verkocht![]()
BTW Vin: Misschien zien we elkaar donderdag nog wel, ik hoop dat ik tegen die tijd iets gehoord heb over m'n fiets.
Je gaat brommers kieken?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:08 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga even op zoek naar zo'n chick die daar werkt (), en even kijken bij haar fiets
Carbsquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:09 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wel geinahg dat zowel die KLR als KLE allebei geen injectie hebben. Zoals het eigk hoort.
Die is ook wel tof!quote:
Geen idee, als je per motor komt denk ik wel. Dan ga ik gewoon op zoek naar een 20 jarige knul die achter vrouwelijke werknemers aanzit. Die trouwens best lekker zijn daar...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou kunnenZou je me herkennen?
Ik ga even op zoek naar zo'n chick die daar werkt (), en even kijken bij haar fiets
Donderdagavond trouwens, uurtje of 7 schat ik.
Kloptquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:10 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Die is ook wel tof!
[..]
Geen idee, als je per motor komt denk ik wel. Dan ga ik gewoon op zoek naar een 20 jarige knul die achter vrouwelijke werknemers aanzit. Die trouwens best lekker zijn daar...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Brommers_kiekenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Motorbroek + handschoenen scoren, hopelijk bij chickie die daar werkt en me zaterdag spotte
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:57 schreef Lilliesleaf het volgende:
Die tenere vond ik namelijk niet bepaald bijzonder..
Op die fiets. Hmm nee ik denk niet dat het zover komtquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Brommers_kieken
[..]
Top gozer inderdaadquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:16 schreef JK1982 het volgende:
De monteur van Premium, Jamie, is trouwens wel een goeie gast. Heeft hier in Dronten bij Motorplanet gewerkt..
Huh hooivork? What for? Ik heb alleen dezequote:
Toffe gast inderdaad. Ze zijn ook gewoon eerlijk. Hij zei: Denk niet dat het aan je olie ligt, da's gewoon puur toeval. We gaan het eerst onderzoeken en daarna krijg je gewoon een prijs van me en kan je zelf kiezen of je het doet of niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:16 schreef JK1982 het volgende:
De monteur van Premium, Jamie, is trouwens wel een goeie gast. Heeft hier in Dronten bij Motorplanet gewerkt..
Hij heeft mij (toen nog ons) wel eens flink gematst met reparaties..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:22 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Huh hooivork? What for? Ik heb alleen deze
[..]
Toffe gast inderdaad. Ze zijn ook gewoon eerlijk. Hij zei: Denk niet dat het aan je olie ligt, da's gewoon puur toeval. We gaan het eerst onderzoeken en daarna krijg je gewoon een prijs van me en kan je zelf kiezen of je het doet of niet.
WTF die koffers aan de voorkantquote:
Hij heeft bij mij ook een half uur arbeid niet gerekend. Toch netjes, want ik liet wat extra doen want ik van te voren niet aangegeven had.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:28 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hij heeft mij (toen nog ons) wel eens flink gematst met reparaties..
Was wel prettig. Hoewel dus dat idee van gas/sproeiernaalden elders geopperd werd n.a.v. het inhouden..
Nou, bijvoorbeeld..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij heeft bij mij ook een half uur arbeid niet gerekend. Toch netjes, want ik liet wat extra doen want ik van te voren niet aangegeven had.
Dat beetje remvloeistof kostte dan wel 10 euro ex btw, maar dat mag de pret niet drukken. Wat mij betreft een prima vent, kan je ook een leuk babbeltje mee maken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nou, bijvoorbeeld..
Ik zou er eigenlijk nog steeds eens langsgaan, ben er nog niet geweest sinds hij daar werkt..
Truequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Bizar inderdaad.. maarja, gewichtsverdeling
Voor hoeveel ml?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat beetje remvloeistof kostte dan wel 10 euro ex btw,
Hmmz, zat effe bij Louis te kijken wat je daar voor remvloeistof betaalt namelijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee, nieuwe staalomwonden leidingen erop, dus volledig moeten ontluchten
In ieder geval geen 250mlquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmmz, zat effe bij Louis te kijken wat je daar voor remvloeistof betaalt namelijk.
Ik heb geen flauw idee wat er in een remsysteem gaat. Maargoed.. Ze moeten ergens op verdienen hè..
*knip*quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:00 schreef Mickeys het volgende:
Sweet dreams all enne.... laat die palen nou lekker palen zijn![]()
![]()
![]()
Valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:59 schreef WhiteJoker het volgende:
Tijdens hun officiële openingsceremonie heb ik m'n vering laten testen. Kwam uit dat de schokbrekers vanuit de fabriek uit vrij slap waren. Was geloof ik 260 euro om zowel voor als achter door HyperPro te laten vervangen.
Volgens mij ging het voornamelijk om allroad motoren die ook op zanderige wegen gebruikt wordt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:30 schreef Lilliesleaf het volgende:
Even paar vraagjes n.a.v. wat jullie besproken hebben:
Over dat gedoe met ABS en dat het verplicht wordt.. Wat is er mis met ABS? Waarom zou je het niet willen hebben?
Ja, dat wou ik ook doen, maar toen kon ik nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:59 schreef WhiteJoker het volgende:
Tijdens hun officiële openingsceremonie heb ik m'n vering laten testen. Kwam uit dat de schokbrekers vanuit de fabriek uit vrij slap waren. Was geloof ik 260 euro om zowel voor als achter door HyperPro te laten vervangen.
ABS wil je niet op zand want dan zal je ABS ingrijpen wanneer jij het niet wilt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:30 schreef Lilliesleaf het volgende:
Over dat gedoe met ABS en dat het verplicht wordt.. Wat is er mis met ABS? Waarom zou je het niet willen hebben?
En over bandjes.. Om de hoeveel km vervang je gemiddeld je banden? (normaal gebruik, niet elke dag 100 km snelweg etc.)
Mijn vorige achterband was met 10k km op de slijtnokken, nog zo'n 2 mm over. Voorband kon nog wel minstens 5k km gok ik..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:30 schreef Lilliesleaf het volgende:
En over bandjes.. Om de hoeveel km vervang je gemiddeld je banden? (normaal gebruik, niet elke dag 100 km snelweg etc.)
Uhmzz morgen maar is omdraaien scheelt weer een krat pils.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:21 schreef Vinniiee het volgende:
Over het algemeen gaat een achterband minder lang mee als een voorband
Banden omdraaien? Wat voor motor heb jij dat je voor en achter zelfde banden hebtquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uhmzz morgen maar is omdraaien scheelt weer een krat pils.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Banden omdraaien? Wat voor motor heb jij dat je voor en achter zelfde banden hebt
Bij CoolBlue (eigenaar van o.a. Videocamerashop) kan je toch ook gelijk aangeven dat je het wil ophalen bij een postkantoor? Kreeg daar geloof ik laatst een mail overquote:Op woensdag 29 augustus 2012 07:51 schreef lipjes het volgende:
Crap...
Bezorgdatum: vandaag 12:30 - 17:30
Dat gaat ophalen bij het postkantoor worden
Ja dat klopt, maar ik denk op hoop van zege.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:15 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Bij CoolBlue (eigenaar van o.a. Videocamerashop) kan je toch ook gelijk aangeven dat je het wil ophalen bij een postkantoor? Kreeg daar geloof ik laatst een mail over
Buren?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:51 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar ik denk op hoop van zege.
Achja, vanavond ff aangeven dat ze het moeten afdroppen bij het postkantoor, moet ik alleen ff kijken hoe ik dat ga doen.
Die gaat om half 6 dicht en ik ben pas om kwart voor 6 thuis
Als de buren hem willen/kunnen accepteren vind ik het ook prima.quote:
Hmm ja, dan zou ik er ook niet zo snel om vragenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:53 schreef lipjes het volgende:
[..]
Als de buren hem willen/kunnen accepteren vind ik het ook prima.
En zit nog in mijn proeftijd he
Da's volgens mij geen enkel probleem bij CB bestellingen. Staat er "Voor ontvangst van deze zending is een handtekening vereist." op die pagina?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:53 schreef lipjes het volgende:
[..]
Als de buren hem willen/kunnen accepteren vind ik het ook prima.
En zit nog in mijn proeftijd he
Had al 2 dagen vrij gehadquote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm ja, dan zou ik er ook niet zo snel om vragen
Kan het nergens vindenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:54 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Da's volgens mij geen enkel probleem bij CB bestellingen. Staat er "Voor ontvangst van deze zending is een handtekening vereist." op die pagina?
Perfect, hopen dat die vandaag thuisblijvenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:03 schreef Salatrel het volgende:
coolblue droppen ze gewoon bij de buren
Hmm, even rustig aan doen dan.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:01 schreef lipjes het volgende:
[..]
Had al 2 dagen vrij gehad
[..]
Kan het nergens vinden
Mijn eerste 500 gram magere yoghurt alweer opquote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:52 schreef Vinniiee het volgende:
1,5kg kwark en 2L volle melk op de planning voor vandaag
Paars en kloppendquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:27 schreef Mickeys het volgende:
Goedesmorgens all.... prachtig (motor)weer
(hoe is het met de zwelling stinkie?)
Ik heb het idee dat ik door het brood wat ik eet geen energie over houdt.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:22 schreef stinkie het volgende:
[..]
Mijn eerste 500 gram magere yoghurt alweer op
Vanmiddag wat brood met kip en vanavond geen idee nog. Als het meer
Koolhydraat vrij is. Eens kijken of trainen weer lukt
Moet je stukkie gaan rijdenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:27 schreef Mickeys het volgende:
Goedesmorgens all.... prachtig (motor)weer
(hoe is het met de zwelling stinkie?)
Waarom krijg ik nu een heel raar beeld in mijn kopquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:30 schreef stinkie het volgende:
[..]
Paars en kloppend
Veel beter, vanavond mss weer sportschool. Andere trainingen en de motor moeten nog maar een weekje wachten.
Je dacht hetzelfde als ikquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:30 schreef lipjes het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nu een heel raar beeld in mijn kop
En daarbij de combi Paars en Kloppendquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je dacht hetzelfde als ik![]()
Vooral ook omdat: 'hoe is het met je zwelling?'
Inderdaadquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:31 schreef lipjes het volgende:
[..]
En daarbij de combi Paars en Kloppend
Klinkt als heel pijnlijk.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:30 schreef stinkie het volgende:
[..]
Paars en kloppend
Veel beter, vanavond mss weer sportschool. Andere trainingen en de motor moeten nog maar een weekje wachten.
Eigenlijk wel, maar mijn lijf werkt niet mee (verkouden en spierpijn en zo)quote:
Hmm, dat is niet zo mooi.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:35 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar mijn lijf werkt niet mee (verkouden en spierpijn en zo)
21/22 als zijn geboortejaar klopt in zijn profiel.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:44 schreef Mickeys het volgende:
Lipjes is zeker ook nog heel jong, net als Vin en zo![]()
Jullie denken echt te veel door.
En nu achterover op de bank hier... uitzieken en zo
Heel jong?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:44 schreef Mickeys het volgende:
Beterschap! Lekker rustig aan doen dus, vandaag..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:44 schreef Mickeys het volgende:
Nou ja, ze denken wel aan de juiste regio. Maar dat is ook best ernstig eigenlijkquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:44 schreef Mickeys het volgende:
Wat heb je ook alweer precies?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:00 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nou ja, ze denken wel aan de juiste regio. Maar dat is ook best ernstig eigenlijk
Jij weet niet wat sterilisatie inhoudt?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:12 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dus je bent nu geen echte man meer?
Geintje, sterkte
Dat weet ik ook wel, een klein snipje door de zaadleiders/buisjes/whateverquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij weet niet wat sterilisatie inhoudt?Sterilisatie is wat anders dan je pik afhakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |