Wat kom je haten mattiequote:
neequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:35 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Een 88+ voor Clasie gaat ietwat te ver, vind je niet?
eind septemberquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wanneer komt 'ie uit eigenlijk? Nov meestal toch ofzo.
jijquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:38 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Grappenmaker.
Gr gr een Feijenoordfan.
Robben was dit seizoen niet bepaald indrukwekkend naar mijn mening. Daarnaast Vidic beter dan Thiago Silva!? Als een ding zeker is dan is het wel dat Thiago silva ruim de beste verdediger van de wereld is op dit moment.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:39 schreef shaderon het volgende:
robben idd. en nasri is ondertussen ook een wereldspeler. torres. gerrard. als je t. silva 88 geeft dan die ook. en een hoop andere. en waar is neymar
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:42 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
[..]
Robben was dit seizoen niet bepaald indrukwekkend naar mijn mening. Daarnaast Vidic beter dan Thiago Silva!? Als een ding zeker is dan is het wel dat Daley Blind ruim de beste verdediger van de wereld is op dit moment.!!!!!
En dan zit Drogba er niet eens tussen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:48 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
3 spelers uit de Engelse competitie, terwijl (naast Chelsea) de Engelse clubs nagenoeg afwezig waren in de EL en CL.
van der vaart 81 ofzo denk ikquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:51 schreef shaderon het volgende:
van der vaart? cazorla? gomez? higuain? song? Neem aan dat die dan op de 87 zitten anders vaag. Zoals gezegd een lange lijst namen van andere toppers.
mensen die hem geen 99 als ALG gevenquote:
Paul Scholes - 99; complete middenvelder/aanvaller + afstandsschot + fraaie passes + flair + ALLES!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:55 schreef Rodawa het volgende:
Overigens hoort de lijst zo:
Messi 95
Ronaldo 93
Iniesta 93
Xavi 92
Vidic 90
Thiago Silva 90
Van Persie 90
Ibrahimovic 90
Falcao 89
David Silva 89
Rooney 89
Fabregas 88
Ribery 87
Sneijder 87
Om inderdaad niet te spreken over spelers die daar ook nog tussen horen. Casillas, Kompany, Xabi Alonso, Özil, Pirlo, Yaya Toure, Aguero, Modric, Villa om er een paar te noemen. En waarschijnlijk wordt Neymar veel te hoog ingezet.
Dit dus.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
mensen die hem geen 99 als ALG geven
ecktebaas weetquote:
Ik heb fifa12 lang niet gespeeld en dan nog speel ik bijna nooit united, dus ik weet niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ecktebaas weet
wat mij trouwens ook opviel(op FIFA12 dan) is dat Vidic geen complete verdediger is?
vervolgens is Piqué wel een complete verdediger
als Messi hoger moet, verdient Ronaldo dat ook.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:18 schreef Blastoise het volgende:
Messi maar 94![]()
Van Persie wordt misschien ook deels afgerekend op zijn belabberde EK?
Aguero is nog geen topspits na 1 topseizoen. Dan kun je ook wel zeggen, waar is Giroud?
Iniesta is Xavi inmiddels voorbij, Ribery hoort veel lager..
is gewoon apartquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:25 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Ik heb fifa12 lang niet gespeeld en dan nog speel ik bijna nooit united, dus ik weet niet.
nu klopt iequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:26 schreef Ferdii het volgende:
Iniesta lager dan Xavi
V persie lage score
Ribéry veeeeel te hoog
Sneijder veel te hoog
Robben niet in de lijst
Ozil niet in de lijst
Teveel barca gegeil in die lijst
Speciale categoriequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:27 schreef Compliment het volgende:
Ted van de Pavert zal wel 103 hebben ofzo.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:27 schreef Compliment het volgende:
hij is de beste verdediger ter wereld, was alleen vorig jaar geblesseerdquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:29 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Vidic is wel goed, maar niet zo goed
Rooney is ook helemaal geen spits.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:33 schreef Blastoise het volgende:
Rooney is trouwens ook te hoog.. Teert nog altijd op zijn prestaties van 2 en meer seizoenen geleden...Afgelopen seizoen was oké, maar een topspits? Doe mij maar Higuain..
Waar is Pirlo? Die bracht italie naar de EK finale en had een groot aandeel in het kampioenschap van Juve... Doe die maar voor Ribery
Dan nog vind ik hem de laatste tijd niet bij de meest creatieve spelers horen... Hij is ook lang niet meer zo explosief. Hoewel hij altijd al zwaar oogde lijkt hij nu toch wel behoorlijk overgewicht te hebben...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Rooney is ook helemaal geen spits.
is sinds het begin van 10/11 een vrije rol toebedeeld achter de spits
Ik vraag me trouwens wel af wat ze met Danny Welbeck hebben gedaan na afgelopen seizoen en een goed EK
ja, maar hij scoort er nog wel gewoon bijna 30 in de sterkste competitie ter wereld, terwijl hij niet eens een spits is. Dan verdien je echt minstens 90, vind ik ook van Van Persiequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:36 schreef Blastoise het volgende:
[..]
Dan nog vind ik hem de laatste tijd niet bij de meest creatieve spelers horen... Hij is ook lang niet meer zo explosief. Hoewel hij altijd al zwaar oogde lijkt hij nu toch wel behoorlijk overgewicht te hebben...
quote:
doosje, rust mi mangquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:46 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
waarom kwoot jij mij ik vind dat niet liev
PESquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:21 schreef damirovic het volgende:
C. Ronaldo is 99 in de nieuwe PES demo
Wiequote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:34 schreef Michielos het volgende:
90 voor RiberyDie gast moet echt 34 ofzo hebben
Denken dat Aguero pas 1 topseizoen heeftquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:18 schreef Blastoise het volgende:
Messi maar 94![]()
Van Persie wordt misschien ook deels afgerekend op zijn belabberde EK?
Aguero is nog geen topspits na 1 topseizoen. Dan kun je ook wel zeggen, waar is Giroud?
Iniesta is Xavi inmiddels voorbij, Ribery hoort veel lager..
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:27 schreef Compliment het volgende:
Voor ze uitspraken jaquote:
Hoeveel kreeg hij?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:53 schreef GuRBuH het volgende:
Waarom hoor ik niemand over de belachelijk lage rating van BREUER?
Nog vrij hoog hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Feyenoord krijgt altijd veel te lage scoren.
Ga weg man. Ajax Twente en psv krijgen altijd hogere score vergeleken met Feyenoord terwijl die tweede zijn geworden. zo een Clasie /De Vrij moeten nu tussen de 78/88 zitten maar zullen wel weer rond 71 zitten.quote:
Clasie is 75 en de vrij 74????quote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ga weg man. Ajax Twente en psv krijgen altijd hogere score vergeleken met Feyenoord terwijl die tweede zijn geworden. zo een Clasie /De Vrij moeten nu tussen de 78/88 zitten maar zullen wel weer rond 71 zitten.
Als Strootman hoger heeft als Clasie en Douglas hoger als de Vrij dan klopt er toch iets niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Clasie is 75 en de vrij 74????
Dat is hoog genoeg aangezien het grote talenten zijn die minimaal 88 gaan WORDEN in manager mode
de spelers van Ajax, Twente en PSV zijn dan ook gewoon vele malen beter dan die van Feyenoord. Een rating van 68 à 69 lijkt me precies goed voor Clasie.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ga weg man. Ajax Twente en psv krijgen altijd hogere score vergeleken met Feyenoord terwijl die tweede zijn geworden. zo een Clasie /De Vrij moeten nu tussen de 78/88 zitten maar zullen wel weer rond 71 zitten.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:30 schreef Baksteenfietsschepijs het volgende:
Gezeik over die paar puntjes. Maar ja voor sommige mensen zal het wel heel veel uitmaken.
Als je je bril afdoet wel... Aangezien beide beter zijn en hebben sowieso agressie op 99 dus dat helpt wel bij de ratingquote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als Strootman hoger heeft als Clasie en Douglas hoger als de Vrij dan klopt er toch iets niet.
Anita > Clasiequote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niks niet puur onzin wat je nu zegt.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je je bril afdoet wel... Aangezien beide beter zijn en hebben sowieso agressie op 99 dus dat helpt wel bij de rating
Hoe hoog wil jij Clasie dan?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niks niet puur onzin wat je nu zegt.
Hoger als Strootman en Anita omdat hij beter is dan die twee.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:22 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Hoe hoog wil jij Clasie dan?
Debiel.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoger als Strootman en Anita omdat hij beter is dan die twee.
Misschien net een puntje onder Xavi.
Dan ben jij de enige die ziet dat clasie beter is als Strootman..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoger als Strootman en Anita omdat hij beter is dan die twee.
Misschien net een puntje onder Xavi.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:24 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Debiel.
Anita is beter dan Clasie.
Maar ik neem je al niet serieus met je Xavi
Waar is Iniesta trouwens? Xavi en Iniesta zitten op dezelfde hoogte. Iniesta is minimaal 90.
Ah, is ie ook.
Je hoeft hem niet meteen voor debiel uit te maken?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:24 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Debiel.
Anita is beter dan Clasie.
Maar ik neem je al niet serieus met je Xavi
Waar is Iniesta trouwens? Xavi en Iniesta zitten op dezelfde hoogte. Iniesta is minimaal 90.
Strootman is slecht. Anita > Clasie > Strootmanquote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan ben jij de enige die ziet dat clasie beter is als Strootman..
'Misschien net een puntje onder Xavi.'quote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je hoeft hem niet meteen voor debiel uit te maken?
Clasie is niet beter dan Anita.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Clasie is beter dan Fer Strootman en Anita als je dat niet begrijpt..
Kan kloppen, strootman is 2 punten boven xavi.. Geen problemen meequote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:25 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
'Misschien net een puntje onder Xavi.'
Clasie is in alle onderlingen duels in de toppers als winnaar uit de bus gekomen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:26 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Clasie is niet beter dan Anita.
Clasie is beter dan Anita maar niet beter dan de Strootquote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:26 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Clasie is niet beter dan Anita.
Strootman is soberzo slecht.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Clasie is beter dan Anita maar niet beter dan de Stroot
Kijk dan ben je pas een debielquote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:28 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Strootman is soberzo slecht.
Hoe kun je Strootman nou beter vinden dan Anitaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kijk dan ben je pas een debiel
Omdat het zo is en anita is een kleine kut dwerg met suri billen. Bij newcastle zie je dat hij het niet aankanquote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:30 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Hoe kun je Strootman nou beter vinden dan Anita
Strootman zit nog in de Eredivisie hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat het zo is en anita is een kleine kut dwerg met suri billen. Bij newcastle zie je dat hij het niet aankan
Dat heb je met talenten van 21, die blijven wel eens om beter te worden en een stap te maken naar madrid of barca... Niet naar newcastle, je zegt nu al zelf dat Anita dus slechter isquote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:33 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Strootman zit nog in de Eredivisie hoor
Daar is het niveau lager dan weet ik niet waar.
Daar komt Strootman nooit.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat heb je met talenten van 21, die blijven wel eens om beter te worden en een stap te maken naar madrid of barca... Niet naar newcastle, je zegt nu al zelf dat Anita dus slechter is
Ik ben niet eens voor PSVquote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:36 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Daar komt Strootman nooit.
Dat zeg ik niet? Hij is jong en heeft nog ontwikkeling nodig.
Maar ik ga slapen, doe jij je PSV bril maar af.
Hij is niet eens voor PSV.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:36 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Daar komt Strootman nooit.
Dat zeg ik niet? Hij is jong en heeft nog ontwikkeling nodig.
Maar ik ga slapen, doe jij je PSV bril maar af.
Bij atletico madrid ja, niet bij een topclub..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:41 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Denken dat Aguero pas 1 topseizoen heeft. Die man was al fenomenaal bij Atletico Madrid!
Voorzetten vanaf de cornervlag, 2 keer op schieten drukken = een omhaal in de kruisingquote:Op woensdag 29 augustus 2012 02:03 schreef vincerusso het volgende:
fifa 98 was de laatste bazenspel , daarna is hetgeworden
Leg eens uitquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
TS snapt het principe van fifa niet
Nee.quote:
ahquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Naar China en de Chinese competitie zit er niet in.
Okéquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:57 schreef Equites het volgende:
Strootman zuigt echt penis. Van zijn kop alleen moet ik al skitten.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:09 schreef Blastoise het volgende:
[..]
Voorzetten vanaf de cornervlag, 2 keer op schieten drukken = een omhaal in de kruising
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:52 schreef Bonkers. het volgende:
Ik vraag me wel af hoe ze die hondenkop van Strootman hebben gedigitaliseerd. Dat lukt toch niet?
ik doe beiden, probleem?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:56 schreef Jahr00n het volgende:
ga lekker zelf voetballen je gaat toch nite zo'n nerd spelletje spelen
inderdaad, dit is algemeen, Messi is op FIFA12 94 ALG, maar Ronaldo zet hem zo opzij, terijwl die 'maar' 92 is. Heeft met kracht te maken. Elke speler behaalt zijn ALG met zijn eigen eigenschappen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
De gezeur of iemand nu 88 of 90 punten krijgt. Wat maakt het allemaal uit.
messi is veel betere voetballer ronaldo kan alleen maar wat trucjes gwn terecht dat messi beste player is tochquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
inderdaad, dit is algemeen, Messi is op FIFA12 94 ALG, maar Ronaldo zet hem zo opzij, terijwl die 'maar' 92 is. Heeft met kracht te maken. Elke speler behaalt zijn ALG met zijn eigen eigenschappen.
en door mindere eigenschappen gaan er weer punten af.
Het enige wat ik dan apart vind, is dat Messi nog steeds hoger krijgt dan Ronaldo.
Ronaldo is de completere voetballer en heeft dus minder slechte eigenschappen en meer hele goede dan Messi?
neen...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:01 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
messi is veel betere voetballer ronaldo kan alleen maar wat trucjes gwn terecht dat messi beste player is toch
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:01 schreef Bonkers. het volgende:
Nemanja Vidic niet 99 trouwens.![]()
Hardste baas in de hele Premier League.
hij is nu weer 80% fit en speelde ook tegen Fulham.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:05 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Speelt ie nog wel eens dan? Vaker geblesseerd dan dat ie speelt..
Kiev en een aantal Turkse teams zitten al jarenlang bij 'Rest of the World', dus die zitten er gewoon bij?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:10 schreef 77uzi77 het volgende:
Als ik fifa was zou ik zoizo dinamo kiev, feberhache en een paar chinese teams erin stoppen
Bij fifa 12 zit kiev er niet bij, en alleen galatasaray niet feberhachequote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:13 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Kiev en een aantal Turkse teams zitten al jarenlang bij 'Rest of the World', dus die zitten er gewoon bij?
Ivoorkust zit er wel in toch.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Naar China en de Chinese competitie zit er niet in.
Hou gewoon je mond als niks beters te melden hebtquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Kevin "Grindtegelkop" Strootman
Van het trio Anita, Clasie, Strootman is hij sowieso de slechtste.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:52 schreef Bonkers. het volgende:
Ik vraag me wel af hoe ze die hondenkop van Strootman hebben gedigitaliseerd. Dat lukt toch niet?
Oh.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:52 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Lijkt eerder op Pieters dan op grindtegelkop.
Heb het over de manier hoe hij gemaakt is door PESquote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Post die van jou dan, flippo
Toch 10x beter dan die van FIFA?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb het over de manier hoe hij gemaakt is door PES
Vind ik niet, al die PES gezichten zijn zo nep overbelicht altijd, je ziet die gezichten eruit springenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toch 10x beter dan die van FIFA?
Dus je hebt liever random koppen ipv echte?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vind ik niet, al die PES gezichten zijn zo nep overbelicht altijd, je ziet die gezichten eruit springen
Die random koppen zijn iig mooier dan hoe PES ze maaktquote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dus je hebt liever random koppen ipv echte?
U serieus?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die random koppen zijn iig mooier dan hoe PES ze maakt
Laten we het hebben over een Xavi, of Iniesta. Dan zijn die gezichten van FIFA veel mooierquote:
Nah, vooral PES nu Player ID heeft zul je verschil zien.. Als je met FIFA met Iniesta speelt, dan voelt het hetzelfde aan als Xavi.. Terwijl in PES nu Xavi zijn manier van dribbelen zit en Iniesta zijn bekende bewegingen. Gezichten ook, uitdrukkingen etc.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Laten we het hebben over een Xavi, of Iniesta. Dan zijn die gezichten van FIFA veel mooier
Ja eerlijk, vind ik FIFA mooierquote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nah, vooral PES nu Player ID heeft zul je verschil zien.. Als je met FIFA met Iniesta speelt, dan voelt het hetzelfde aan als Xavi.. Terwijl in PES nu Xavi zijn manier van dribbelen zit en Iniesta zijn bekende bewegingen. Gezichten ook, uitdrukkingen etc.
en zeg eens eerlijk:
[ afbeelding ]
Het lijkt alsof ze aan de XTC zitten, maar ziet er toch wel realistisch uit.. Je ziet ze zweten, wat idd te lijkt.. Maar het heeft wel watquote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja eerlijk, vind ik FIFA mooierFake overbelichtte foto's zijn lelijk vind ik
Veel realistischer. Baasquote:
Het gaat om voetbalkwaliteiten... Niet om uiterlijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:34 schreef Michielos het volgende:
90 voor RiberyDie gast moet echt 34 ofzo hebben
Dan mag die blij zijn met 80.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:13 schreef SkryZx het volgende:
[..]
Het gaat om voetbalkwaliteiten... Niet om uiterlijk.
jij bent garpig zeg.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:55 schreef baasvandemaffia het volgende:
Sorry dat ik je hommovriendje beledig doublepain
Is niet erg hoor, dat jij een mislukt hoofd hebt en nu gaat afreageren op Strootman. Moet jij weten..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:55 schreef baasvandemaffia het volgende:
Sorry dat ik je hommovriendje beledig doublepain
In z'n UI staat ook een mislukt hoofd.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is niet erg hoor, dat jij een mislukt hoofd hebt en nu gaat afreageren op Strootman. Moet jij weten..
Dankje, maar mijn moeder zegt dat ik knap ben dus je liegt. Maakt niet uit verderquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is niet erg hoor, dat jij een mislukt hoofd hebt en nu gaat afreageren op Strootman. Moet jij weten..
Pace is winstquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:33 schreef gniffie het volgende:
Stats hebben toch amper invloed in FIFA, waar maak je je druk om
Daar heb ik naar gekeken hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:13 schreef SkryZx het volgende:
[..]
Het gaat om voetbalkwaliteiten... Niet om uiterlijk.
dommerik.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:33 schreef gniffie het volgende:
Doumbia vs mertesacker is een groot verschilquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:33 schreef gniffie het volgende:
Dan ben je blindquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:14 schreef Michielos het volgende:
[..]
Daar heb ik naar gekeken hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |