Wat kom je haten mattiequote:
neequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:35 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Een 88+ voor Clasie gaat ietwat te ver, vind je niet?
eind septemberquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wanneer komt 'ie uit eigenlijk? Nov meestal toch ofzo.
jijquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:38 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Grappenmaker.
Gr gr een Feijenoordfan.
Robben was dit seizoen niet bepaald indrukwekkend naar mijn mening. Daarnaast Vidic beter dan Thiago Silva!? Als een ding zeker is dan is het wel dat Thiago silva ruim de beste verdediger van de wereld is op dit moment.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:39 schreef shaderon het volgende:
robben idd. en nasri is ondertussen ook een wereldspeler. torres. gerrard. als je t. silva 88 geeft dan die ook. en een hoop andere. en waar is neymar
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:42 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
[..]
Robben was dit seizoen niet bepaald indrukwekkend naar mijn mening. Daarnaast Vidic beter dan Thiago Silva!? Als een ding zeker is dan is het wel dat Daley Blind ruim de beste verdediger van de wereld is op dit moment.!!!!!
En dan zit Drogba er niet eens tussen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:48 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
3 spelers uit de Engelse competitie, terwijl (naast Chelsea) de Engelse clubs nagenoeg afwezig waren in de EL en CL.
van der vaart 81 ofzo denk ikquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:51 schreef shaderon het volgende:
van der vaart? cazorla? gomez? higuain? song? Neem aan dat die dan op de 87 zitten anders vaag. Zoals gezegd een lange lijst namen van andere toppers.
mensen die hem geen 99 als ALG gevenquote:
Paul Scholes - 99; complete middenvelder/aanvaller + afstandsschot + fraaie passes + flair + ALLES!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:55 schreef Rodawa het volgende:
Overigens hoort de lijst zo:
Messi 95
Ronaldo 93
Iniesta 93
Xavi 92
Vidic 90
Thiago Silva 90
Van Persie 90
Ibrahimovic 90
Falcao 89
David Silva 89
Rooney 89
Fabregas 88
Ribery 87
Sneijder 87
Om inderdaad niet te spreken over spelers die daar ook nog tussen horen. Casillas, Kompany, Xabi Alonso, Özil, Pirlo, Yaya Toure, Aguero, Modric, Villa om er een paar te noemen. En waarschijnlijk wordt Neymar veel te hoog ingezet.
Dit dus.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
mensen die hem geen 99 als ALG geven
ecktebaas weetquote:
Ik heb fifa12 lang niet gespeeld en dan nog speel ik bijna nooit united, dus ik weet niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ecktebaas weet
wat mij trouwens ook opviel(op FIFA12 dan) is dat Vidic geen complete verdediger is?
vervolgens is Piqué wel een complete verdediger
als Messi hoger moet, verdient Ronaldo dat ook.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:18 schreef Blastoise het volgende:
Messi maar 94![]()
Van Persie wordt misschien ook deels afgerekend op zijn belabberde EK?
Aguero is nog geen topspits na 1 topseizoen. Dan kun je ook wel zeggen, waar is Giroud?
Iniesta is Xavi inmiddels voorbij, Ribery hoort veel lager..
is gewoon apartquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:25 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Ik heb fifa12 lang niet gespeeld en dan nog speel ik bijna nooit united, dus ik weet niet.
nu klopt iequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:26 schreef Ferdii het volgende:
Iniesta lager dan Xavi
V persie lage score
Ribéry veeeeel te hoog
Sneijder veel te hoog
Robben niet in de lijst
Ozil niet in de lijst
Teveel barca gegeil in die lijst
Speciale categoriequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:27 schreef Compliment het volgende:
Ted van de Pavert zal wel 103 hebben ofzo.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:27 schreef Compliment het volgende:
Ted van de Pavert zal wel 103 hebben ofzo.
hij is de beste verdediger ter wereld, was alleen vorig jaar geblesseerdquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:29 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Vidic is wel goed, maar niet zo goed
Rooney is ook helemaal geen spits.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:33 schreef Blastoise het volgende:
Rooney is trouwens ook te hoog.. Teert nog altijd op zijn prestaties van 2 en meer seizoenen geleden...Afgelopen seizoen was oké, maar een topspits? Doe mij maar Higuain..
Waar is Pirlo? Die bracht italie naar de EK finale en had een groot aandeel in het kampioenschap van Juve... Doe die maar voor Ribery
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |