Hoin.quote:
Nee dat is inderdaad heel jammer.quote:
Laat ze dat lekker doen als ze met morrowind klaar zijnquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:37 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Nee dat is inderdaad heel jammer.Ze zijn trouwens ook bezig met Oblivion om die naar Skyrim te brengen
Ik had afgelopen dagen weer eens gespeeld. Toch blijft het wel vet om te spelen hoorquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:37 schreef Gezicht het volgende:
Ik zal 'm nog maar eens aanslingeren dan aangezien ik toch niets beters te doen heb op mijn vrije vrijdag.
Daar word ik nou blij vanquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:25 schreef FerryNL het volgende:
Topic DOOD![]()
Misschien nog interessant![]()
Skywind, de mod die Morrowind naar Skyrim brengt.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat ziet er toch best fijn uitquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:25 schreef FerryNL het volgende:
Topic DOOD![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
'hurdurhur, mods zijn voor homos en bosnegers herpderhurrrrr'quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat ziet er toch best fijn uit![]()
Dat heb ik nooit gezegd, ik zei alleen dat Morrowind niet gemod moest worden met graphic overhauls (en zéker niet met die lelijke koppen van Oblivion), maar dit ziet er tot nu toe fijn uitquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
'hurdurhur, mods zijn voor homos en bosnegers herpderhurrrrr'
maar dit is in zekere zin toch ook een grafische mod mocht alles terug komen van morrowind?quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd, ik zei alleen dat Morrowind niet gemod moest worden met graphic overhauls (en zéker niet met die lelijke koppen van Oblivion), maar dit ziet er tot nu toe fijn uitWil weleens zien hoe de chars enzo eruitzien.
Ik vind alleen die groene ramen nogal lomp gedaan
Het lijkt nog veel op het origineel, waar morroblibion me deed huilenquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
maar dit is in zekere zin toch ook een grafische mod mocht alles terug komen van morrowind?
man ontneem mij het plezier van op jou te zeiken nou nietquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het lijkt nog veel op het origineel, waar morroblibion me deed huilen
quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
man ontneem mij het plezier van op jou te zeiken nou niet
Je hebt helemaal gelijk, Drizzt speelde morrowind alleen vanilla, dus deze mod is niks voor hem..quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
maar dit is in zekere zin toch ook een grafische mod mocht alles terug komen van morrowind?
Why thatquote:Op maandag 24 september 2012 20:05 schreef DeHovenier het volgende:
Ik speel de laatste tijd weinig meer
Ik vermoed dat dat problemen gaat opleveren aangezien er vaak meer dan steamapi.dll gemod is geworden in die versies. Je kunt het natuurlijk proberen al raad ik je wel aan om een complete backup van je huidige Skyrim installatie te maken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:46 schreef vosss het volgende:
Kan ik een Dawnguard van usenet plukken en die installeren in mn originele versie of gaat dat issues opleveren?
Kick dan ook met iets nuttigsquote:
Ok. Uhm. Ik ga dit weekend weer eens Oblivion spelen.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:34 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Kick dan ook met iets nuttigs
Oh oké.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ok. Uhm. Ik ga dit weekend weer eens Oblivion spelen.
quote:
Fallout 3.quote:
Is er al een mod die Cliffracers in Skyrim plaatst?quote:
Cliffracers die je maagdelijkheid onvrijwillig afpakken.quote:
http://nl.twitch.tv/quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:21 schreef maxmit het volgende:
Hoe heet die site waar jullie mee streamde ook alweer? Gratis service als ik het mij goed herinner.
Drizzt zou dat iig moeten weten??
quote:
HAKKUUUUUUH!!!!!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
heb zin om op dingen te hakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 07:59 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
HAKKUUUUUUH!!!!!
[ afbeelding ]dus niggaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Damn, dat ziet er wel goed uit.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:25 schreef FerryNL het volgende:
Topic DOOD![]()
Ik zag 'em gister ook inde FRS staan, maar mooi laten liggenquote:
Huhquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zag 'em gister ook inde FRS staan, maar mooi laten liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |