quote:Op donderdag 13 september 2012 19:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
jij bent niet meer mijn broeder
passief agressief zijnquote:
Nee, gewoon vollebak agressief \m/quote:
Geweld ftw.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, gewoon vollebak agressief \m/
Sgoedquote:
Die Deadra quests.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:51 schreef vosss het volgende:
Hey even wat anders. Ik heb gisteren en vandaag even kort gespeeld, maar er valt me op dat het allemaal nogal leeg is.
Mijn journal heb ik zover bijgewerkt dat eik alleen de mainquest er nog in staat en wat quests die zijn blijven staan terwijl ze al gedaan zijn.
Verder heb ik alle guild quest gedaan (behalve dan de skeletonkey terugbrengen), maar nu is het (op de mainquest dan) wel zo een beetje klaar geloof ik toch?
Of zitten ergens nog leuke quests die wat langer duren en dan bedoel ik niet ga daarheen en trap die overhoop en kom terug en dat je dan 200 gold krijgt ofzo.
Gewoon wat quests met een leuk verhaaltje wat je even kan volgen.
Ik kan ze niet meer vinden lijkt het wel![]()
Ben pas na half 12 beschikbaar, avonddienstquote:
Kut is dat soms hequote:Op donderdag 13 september 2012 23:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ben pas na half 12 beschikbaar, avonddienst
Daedra heb ik ook gehad allemaal.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:16 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Sgoed
[..]
Die Deadra quests.
Vraag vooral bij herbergen naar hints etc.
Drinking game al gehad ?quote:Op donderdag 13 september 2012 23:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Daedra heb ik ook gehad allemaal.
Ik denk dat ik maar gewoon de mainquest uit ga spelen (moet een draak vangen in whiterun geloof ik).
Hmhm, volgende week wel ochtenddienst, van half 7 tot 3, fucking om 5:15 de bus nemenquote:
MQ vond ik zelf niet zo heel boeiend, heb je alle dragon priest masks al? (m.u.v. 1 dan) Daar ben je namelijk ook wel even zoet mee. Verder elke dwemer ruin die je tegenkomt doorkammen, zijn over het algemeen vrij groot waardoor je ook wel even nodig hebt..quote:Op donderdag 13 september 2012 23:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Daedra heb ik ook gehad allemaal.
Ik denk dat ik maar gewoon de mainquest uit ga spelen (moet een draak vangen in whiterun geloof ik).
Wat deed je nou ook alweer?quote:Op donderdag 13 september 2012 23:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hmhm, volgende week wel ochtenddienst, van half 7 tot 3, fucking om 5:15 de bus nemen
Beveiliging tweede kamer.quote:
Ik ben level 42 met iets van 140K gold ofzo en 2 huizen volledig ingericht.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:37 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
MQ vond ik zelf niet zo heel boeiend, heb je alle dragon priest masks al? (m.u.v. 1 dan) Daar ben je namelijk ook wel even zoet mee. Verder elke dwemer ruin die je tegenkomt doorkammen, zijn over het algemeen vrij groot waardoor je ook wel even nodig hebt..
-edit-
Welk level heeft je char? Dit om een beter idee te krijgen van hoeveel je al gedaan hebt
Het zijn er idd 8 waarvan je er nu max 7 kunt hebben. De laatste krijg je bijna op het eind van de MQ.. Met level 42 is er nog zat te doen, ik ben met het huidige character level 49 en moet de MQ nog afmaken evenals aan de "oorlog" beginnen.. Daarnaast zijn er nog enorm veel locaties die ik moet "clearen" dus jij zou je lol nog wel even op moeten kunnenquote:Op donderdag 13 september 2012 23:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben level 42 met iets van 140K gold ofzo en 2 huizen volledig ingericht.
Qua armor forgen zit ik bij ebony wat het hoogste is wat ik zelf kan maken en upgraden.
Dragon priest masks heb ik er een stuk of 4 van; zijn er geloof ik 8 toch?
Geen idee waar de overige zijn.
Ik moet mijn Official Skyrim Guide er maar weer eens bijpakken denk ik
Heb je Dawnguard al gespeeld? Of lees ik nu ergens overheenquote:Op donderdag 13 september 2012 23:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben level 42 met iets van 140K gold ofzo en 2 huizen volledig ingericht.
Qua armor forgen zit ik bij ebony wat het hoogste is wat ik zelf kan maken en upgraden.
Dragon priest masks heb ik er een stuk of 4 van; zijn er geloof ik 8 toch?
Geen idee waar de overige zijn.
Ik moet mijn Official Skyrim Guide er maar weer eens bijpakken denk ik
Ik hoef zonodig niet alles gecleared te hebben om bovenstaande redenquote:Op donderdag 13 september 2012 23:56 schreef DeeCruise het volgende:
Daarnaast zijn er nog enorm veel locaties die ik moet "clearen" dus jij zou je lol nog wel even op moeten kunnen
Ik vond het wel leuk hoor. Je kan een vampire lord worden en dan krijg je weer nieuwe krachten die je kan gebruiken. En je hebt natuurlijk weer een hele nieuwe verhaallijn die je kan volgen.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik hoef zonodig niet alles gecleared te hebben om bovenstaande reden
@FerryNL, nope, is dat wat?
Ik verken altijd alles en ik deed er dus wel iets van 10 uur over, maar het ligt aan je eigen speelstijl. Als je er gelijk doorheen rent dan is die natuurlijk korter.quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:03 schreef vosss het volgende:
Hoeveel uur is dat ongeveer? En wat kost het voor de pc?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Serieus wie verzint er zo iets![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jij wou HD graphics ? Hier heb je HD graphics hahahaquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:35 schreef Snowbells het volgende:
LOL![]()
!!!! Tja sommige mensen willen details he
Dit is mij TE HDquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:36 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
jij wou HD graphics ? Hier heb je HD graphics hahaha
quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:32 schreef Dr.Sexy het volgende:
Sommige mod makers zijn niet goed:Hoe zielig moet je zijn om dit te maken. Jesus zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Serieus wie verzint er zo iets![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen voor mods die quest-gerelateerd zijn, of te maken hebben met nieuwe opties voor character creation, moet je vaak opnieuw beginnen. Grafische of gameplay mods kun je gewoon op elk moment installeren.quote:Op maandag 17 september 2012 13:45 schreef Gupje het volgende:
Ik had een vraagje, is het slim of zijn er mods die ik wel kan instaleren voordat ik hem ooit uitgespeeld heb? Bijv voor graphics etc.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:32 schreef Dr.Sexy het volgende:
Sommige mod makers zijn niet goed:Bronies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Serieus wie verzint er zo iets![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Donder eens heel gauw opquote:
quote:
quote:Op maandag 17 september 2012 19:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Brohoof voor m'n broederpony Heppie /)
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |