quote:
quote:
Iddquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:44 schreef Szura het volgende:
Almagro gaat vast weer voor de vijfsetter op zo'n hoog baannummer
Rus en Roowbin hadden gewoon moeten winnen en tenminste tegenstand hebben geboden...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:54 schreef Jellereppe het volgende:
Nee, die zijn er niet. Had iemand iets anders verwacht/gehoopt?
Tja, ze hadden zeker een hele goede kans als je naar hun tegenstanders kijkt, maar het verbaast mij niks. Misschien zijn het de zenuwen, waar ze nog steeds geen controle over hebben. De tijden van weleer voor het Nederlandse tennis liggen ver achter ons, helaas.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:56 schreef Norrage het volgende:
[..]
Rus en Roowbin hadden gewoon moeten winnen en tenminste tegenstand hebben geboden...
Classicquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:44 schreef Szura het volgende:
Almagro gaat vast weer voor de vijfsetter op zo'n hoog baannummer
Ze spelen niet tegen elkaar?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:39 schreef Mercurial het volgende:
Iemand die weet wat er bij Bellucci - Almagro aan de hand is?
Ninja editquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:39 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ze spelen niet tegen elkaar?
Huh Rooowbin speelt toch niet meer?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:22 schreef Morthill het volgende:
de nummer 82 die een set kansloos verliest van de nummer 1098 of zodafuq
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:07 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Janowicz is toch een mentaal onstabiele shotmaker die goed kan spelen maar ook van iedereen kan verliezen?
Stepanek is ook niet random, niet onbekend en niet naamloos genoeg voor Almagro's vijf-sets-op-een-buitenbaan-tegen-een-niemand-quotum.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:09 schreef Szura het volgende:
Almagro niet eens een vijfsetter, is ie ziek of wat
Tegen wie moet ie volgende ronde? XDquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:17 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Stepanek is ook niet random, niet onbekend en niet naamloos genoeg voor Almagro's vijf-sets-op-een-buitenbaan-tegen-een-niemand-quotum.
Petzschner, maar daarna tegen de winnaar van Cipolla/Sock, dus dat kan een echte goede slechte vijfsetter worden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Tegen wie moet ie volgende ronde? XD
Dat gaat inderdaad geheid mis straksquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:42 schreef TheArt het volgende:
Schijnt dat de schouder van Kiki gigantisch ingetaped is. Logisch na die schouderblessure, maar ik zou maar minstens een paar weken rust nemen na de US Open. Ze gaat ook op vakantie volgens mij. Ze had al veel eerder die rust moeten nemen.
Monfils had geloof ik bijna een seizoen grand slam bij de junioren, verloor pas in de US Open-finale. Toch is hij niet bepaald op niveau Federer. Jeugd is gewoon heel anders dan echte topsport.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat ik maar niet kan snappen. Nederlandse tennissers zijn bij de jeugd uitstekend, wereldklasse, winnen jeugd grandslams, nummer 1 vd wereld. Maar dan in de profwereld kunnen ze die stap vooruit maar niet maken bij de Grand Slams. Waar dat aan ligt? Mentaliteit? Zenuwen niet onder controle?
En dan kun je aanvoeren: juniorentennis is anders dan proftennis. Sure, maar Federer, Nadal, Sharapova etc. zijn ook ooit junior geweest.
Bij de jeugd red je het wel met puur talent (zie T. de Bakker).quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat ik maar niet kan snappen. Nederlandse tennissers zijn bij de jeugd uitstekend, wereldklasse, winnen jeugd grandslams, nummer 1 vd wereld. Maar dan in de profwereld kunnen ze die stap vooruit maar niet maken bij de Grand Slams. Waar dat aan ligt? Mentaliteit? Zenuwen niet onder controle?
En dan kun je aanvoeren: juniorentennis is anders dan proftennis. Sure, maar Federer, Nadal, Sharapova etc. zijn ook ooit junior geweest.
Federer was als jeugdspeler niet zo goedquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:23 schreef Morthill het volgende:
[..]
Monfils had geloof ik bijna een seizoen grand slam bij de junioren, verloor pas in de US Open-finale. Toch is hij niet bepaald op niveau Federer. Jeugd is gewoon heel anders dan echte topsport.
Dus? Sharapova speelde al prof toen ze nog in poesieboekjes schreef en Nadal en ook bijvoorbeeld Djokovic speelde nauwelijks junioren omdat ze zich focussenden op hun profcarrière.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind Monfils nog van een ander niveautje dan De Bakker bijvoorbeeld. Die heeft al meer laten zien dan Thiemo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:23 schreef Morthill het volgende:
[..]
Monfils had geloof ik bijna een seizoen grand slam bij de junioren, verloor pas in de US Open-finale. Toch is hij niet bepaald op niveau Federer. Jeugd is gewoon heel anders dan echte topsport.
En dus word je toch niet zomaar nummer één van de wereld bij de junioren. Het is misschien gemakkelijker leuke resultaten te laten zien, maar dan nog ben je de beste op ik weet niet hoeveel tennisers. Zegt nog steeds dat je een talent bent. Ze won toernooien waaraan ook bijvoorbeeld Chakvetadze, Bondarenko, Peer en Azarenka meededen. Oke, geen wereldtop nu, maar bepaald geen koekebakkers.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:28 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Dus? Sharapova speelde al prof toen ze nog in poesieboekjes schreef en Nadal en ook bijvoorbeeld Djokovic speelde nauwelijks junioren omdat ze zich focussenden op hun profcarrière.
Juniorentennis IS gewoon anders dan proftennis. Omdat de top van het juniorentennis elk jaar wisselt en alleen bepaalde (typen) tennissers junioren speelden en de constantheid in het presteren er meestal pas later inkomt, is het gewoon veel makkelijker leuke resultaten neer te zetten in de junioren.
Ja, maar ook hij presteert dus bij lange na niet op het niveau dat hij bij de jeugd had.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vind Monfils nog van een ander niveautje dan De Bakker bijvoorbeeld. Die heeft al meer laten zien dan Thiemo.
Ziet er beter uit dan vroeger!quote:
Qua talent wel redelijk gelijkwaardige spelers.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:45 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, maar ook hij presteert dus bij lange na niet op het niveau dat hij bij de jeugd had.
Ze is wel afgevallen als ik de videobeelden zo ziequote:
Ja, en er zit totaal geen power meer in nu.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:50 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ze is wel afgevallen als ik de videobeelden zo zie
quote:
ook in een jurkjequote:
Goede keuze hoor, afvallen en daardoor moeten forceren om dezelfde power te generen. En dan verbaasd zijn dat je een karrevracht aan UE's slaat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:50 schreef luckass het volgende:
[..]
Ja, en er zit totaal geen power meer in nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jonge Spaanse, pas 18. Zit er al een tijdje aan te komen. Zijn veel goede jonge Spaanse dames op het moment.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:54 schreef Szura het volgende:
Who the fuck is Muguruza?
Errani verliest er een set van
Toch nog maar even volgenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:27 schreef luckass het volgende:
Monaco![]()
. Ik ga lekker slapen, wilde nog wachten op Kiki maar laat dan ook maar.
Mooie jinxquote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:16 schreef luckass het volgende:
[..]
Toch nog maar even volgen.
[..]
Mooie jinx
En GGL serveert voor de wedstrijd.
Typisch GGL om er nu met 5-7 af te gaan.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:22 schreef Szura het volgende:
[..]![]()
En natuurlijk serveert GGL hem niet uit.
Wat een loserpartij dit zeg
SWAG SWAG SWAGquote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:25 schreef wimderon het volgende:
De Don wint met z'n negerbuddy Nicholas Monroe van Llodra/Zimonjic![]()
[ afbeelding ]
Daar heb ik nog mee gespeeldquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:59 schreef Szura het volgende:
Ik wist niet eens dat Ryan Harrison een tennissende broer had
Ze verslaan Fystenberg/Matkowski in het dubbel
dafuqquote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:25 schreef wimderon het volgende:
De Don wint met z'n negerbuddy Nicholas Monroe van Llodra/Zimonjic![]()
[ afbeelding ]
GGL challengde niet zelf toch? Werd gewoon gecalled en het was geen winner.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:34 schreef Hazzard het volgende:
Huh waarom werd dit punt overnieuw gespeeld? Call kwam laat en GGL had er geen last van en besloot zelf al te challengen en had de rally dus gestopt... Of mis ik hier iets?
Monaco speelde een diepe bal, call kwam heel laat en GGL stopte de rally al om zelf te challengen omdat hij dacht dat de call niet kwam en de bal uit was. Bal was in en punt wordt overnieuw gespeeld.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:36 schreef luckass het volgende:
[..]
GGL challengde niet zelf toch? Werd gewoon gecalled en het was geen winner.
Een van de twee wint 'mquote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:39 schreef detennismaster het volgende:
Wat denken jullie van deze tiebreak?
Hoezo werd daar 't punt opnieuw gespeeld?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:43 schreef Tim86 het volgende:
OMG, dat deze challenge van Monaco nog mocht
Omdat de service uit wasquote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:44 schreef luckass het volgende:
[..]
Hoezo werd daar 't punt opnieuw gespeeld?
Service van GGL was uit, maar Monaco speelde gewoon de return, sloeg die uit en kwam toen nadat zijn return uit was gegeven met de challengequote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:44 schreef luckass het volgende:
[..]
Hoezo werd daar 't punt opnieuw gespeeld?
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:53 schreef Szura het volgende:
Lorenzi ziet er ook uit alsof ze hem uit de eerste de beste metroschacht van New York hebben geplukt
In de metroschachten van NY moet toch iemand te vinden zijn die beter kan serverenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:53 schreef Szura het volgende:
Lorenzi ziet er ook uit alsof ze hem uit de eerste de beste metroschacht van New York hebben geplukt
ook niet eurosport 2 of sport 1?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 02:00 schreef F.M.D. het volgende:
geen kiki bertens...tyfus eurosport...
nope. sport 1 zend geen eens us open uit.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 02:01 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ook niet eurosport 2 of sport 1?
Ook geen RG en Australian Openquote:Op woensdag 29 augustus 2012 02:02 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
nope. sport 1 zend geen eens us open uit.
quote:
Eehmm mag ik mijn ring terug?quote:
atdhenet.tvquote:Op woensdag 29 augustus 2012 02:13 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Pff kan hem nergens vinden. Als iemand er 1 heeft zou ik hem graag ook ontvangen.
En wat heeft dat met elkaar te maken?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 02:50 schreef SuperImposed het volgende:
wie zei hier nou dat Federer bij de junioren een middelmatige speler was? Die man heeft 17 slams!
dat mag degene die de claim maakte uitleggen!!!!!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 02:50 schreef luckass het volgende:
[..]
En wat heeft dat met elkaar te maken?
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 02:54 schreef SuperImposed het volgende:
[..]
dat mag degene die de claim maakte uitleggen!!!!!
van 0-4 naar 6-4 voor Dolgo nu in set 3quote:Op woensdag 29 augustus 2012 02:32 schreef Tim86 het volgende:
Lollopolov 2-0 achter in sets tegen Levine
Heerlijk achtbaanseizoen achter de rug op US hardcourt deze man...zelfs voor zijn standaard. Al kijk ik er niet van op als ik morgenochtend zie dat hij hem nog heeft gewonnen in 5
'Gewoon' gewonnen in 5!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 03:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
van 0-4 naar 6-4 voor Dolgo nu in set 3
Was dit een jinx of gewoon een feitquote:Op woensdag 29 augustus 2012 02:32 schreef Tim86 het volgende:
Heerlijk achtbaanseizoen achter de rug op US hardcourt deze man...zelfs voor zijn standaard. Al kijk ik er niet van op als ik morgenochtend zie dat hij hem nog heeft gewonnen in 5
Moet toch kunnen als ze fysiek in orde is. Op RG won ze nog met 6-2 6-0quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 02:32 schreef Tim86 het volgende:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 02:32 schreef Tim86 het volgende:
Grappig hèquote:
Heel knap enzo hoor maar dit was wel duidelijk onzinquote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:51 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
en hoorde net Marcella op de radio dat ze zelfs tijdens de wedstrijd heeft moeten kotsen
Hoe weet je dat zo zeker. Is eerder voorgekomen hoor.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:37 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Heel knap enzo hoor maar dit was wel duidelijk onzin
Is echt gebeurd hoor, Kiki zei het ook in het interview. Murray heeft ook lopen kotsen een keer om vervolgens de wedstrijd te winnen. Gebeurt trouwens altijd in NYC...kut benauwd warm rotweerquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:37 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Heel knap enzo hoor maar dit was wel duidelijk onzin
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:41 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker. Is eerder voorgekomen hoor.
Ze zei het in het oncourt interview wat ik na de wedstrijd nog even zat te kijken. Redelijk normaal interview totdat het bij dat moment kwam. Weet niet wat er wel aan de hand was... misschien was het een tactische timeout die ze tegen het Amerikaanse publiek niet wilde toegeven uit angst voor de reactie ofzo. In ieder geval heb ik nog nooit iemand zo snel onzeker en ongeloofwaardig horen worden. Toen ik dit hoorde geloofde ik er in ieder geval weinig van en ik kreeg het gevoel dat die interviewster op de baan het ook niet echt geloofde.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Is echt gebeurd hoor, Kiki zei het ook in het interview. Murray heeft ook lopen kotsen een keer om vervolgens de wedstrijd te winnen. Gebeurt trouwens altijd in NYC...kut benauwd warm rotweer
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:19 schreef TheArt het volgende:
http://uk.eurosport.yahoo(...)/squirrel-court.html
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:19 schreef TheArt het volgende:
http://uk.eurosport.yahoo(...)/squirrel-court.html
Ik zag het eind van de partij. Ging werkelijk nergens over.quote:
Vent, ze rende middenin een game de baan afquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:47 schreef Hazzard het volgende:
[..]
[..]
Ze zei het in het oncourt interview wat ik na de wedstrijd nog even zat te kijken. Redelijk normaal interview totdat het bij dat moment kwam. Weet niet wat er wel aan de hand was... misschien was het een tactische timeout die ze tegen het Amerikaanse publiek niet wilde toegeven uit angst voor de reactie ofzo. In ieder geval heb ik nog nooit iemand zo snel onzeker en ongeloofwaardig horen worden. Toen ik dit hoorde geloofde ik er in ieder geval weinig van en ik kreeg het gevoel dat die interviewster op de baan het ook niet echt geloofde.
Vind hem ook echt niet goed genoeg voor de top30 eigenlijk..laat staan hogerquote:
Qua tennis moet het makkelijk kunnen, maar het lijkt hem soms echt niets te kunnen schelen. Terugvechten in een game? Naaah, volgende game beter!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vind hem ook echt niet goed genoeg voor de top30 eigenlijk..laat staan hoger
Florent Serra.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:49 schreef Tim86 het volgende:
Is het nog steeds niet bekend wie Nalbandian gaat vervangen of heb ik iets gemist?
Serra is ook zo'n vreselijke figurant.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:54 schreef Tim86 het volgende:
Ik dacht dat Serra er al inzat voor iemand anders..blijkbaar niet. Hoopte op Berankis
Die andere ook.quote:
Goed dat je het erbij zegt.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:32 schreef Anonymousz het volgende:
Troicki troll
ik lig er waarschijnllijk eruit (xl tennisgame)
quote:
ik heb het niet over die poolquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:43 schreef luckass het volgende:
[..]
Hoezo? Ik lag er gisteren al uit door die kutpool.
En geeft de tiebreak weg, van *5-3 naar 5-7. Zo ga je nooit van Isner winnen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:29 schreef Tim86 het volgende:
Malisse die de lijnrechter een jackass noemt en niet eens een waarschuwing krijgt
En een kapotte snaar er ook nog bij op SP..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:29 schreef Tim86 het volgende:
Malisse die de lijnrechter een jackass noemt en niet eens een waarschuwing krijgt
Was ook wel lullig..bal onterecht uit gegeven van Malisse bij *5-3 terwijl hij anders redelijk dicht bij het punt was. Daarna sloeg hij een DF en wat errors en nu is het 5-7 en dus set Isner
De lijnrechter uitmaken voor jackass kan echt niet hoor..dat moet een waarschuwing zijn.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:31 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
En een kapotte snaar er ook nog bij op SP..
Maar Jackass is toch niet zo erg? Er worden wel ergere dingen gezegd.
Nee, dit viel wel mee hoor..zeker voor zijn standaardquote:
Geeft nu ook op bij 6-0 6-2quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:36 schreef luckass het volgende:
WTF staat Kuku te doen man. Eerste 9 games op rij verloren tegen fucking Nieminen.
Isner brak terug, maar nu *6-5 Malisse door een Roooooowbinquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:35 schreef Tim86 het volgende:
Malisse zet zijn woede goed om en dankzij een Roowbin kan hij direct breaken
Gebruiken we tegenwoordig Roooowbin voor faalacties in het algemeen, of DF Isner echt twee keer een break weg in één set?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:09 schreef BobW het volgende:
[..]
Isner brak terug, maar nu *6-5 Malisse door een Roooooowbin
Echt waar. Geen vertrouwen in zijn spel volgens mij..alles of niets 2nd servequote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:14 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Gebruiken we tegenwoordig Roooowbin voor faalacties in het algemeen, of DF Isner echt twee keer een break weg in één set?
Wat win je?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:30 schreef Tim86 het volgende:
Ik besef net dat ik de weddenschap met franklop al heb gewonnen![]()
![]()
![]()
Beide zelfde soort spelers. Beide ook ongeveer even ver in hun carrière. Was een 50-50 dus.quote:
Een kratje bier. Weddenschap ging over GS winst van Wozniacki in 2012. Hij zei ja, ik zei neequote:
Zweten.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een kratje bier. Weddenschap ging over GS winst van Wozniacki in 2012. Hij zei ja, ik zei nee![]()
Flink zweten
Wie wil er met mij wedden dat Haase een GS wint in 2013. Ik zeg nee.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een kratje bier. Weddenschap ging over GS winst van Wozniacki in 2012. Hij zei ja, ik zei nee![]()
Flink zweten
Telt Kitzbühel mee?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:35 schreef luckass het volgende:
[..]
Wie wil er met mij wedden dat Haase een GS wint in 2013. Ik zeg nee.
Vind het wel leuk voor één GS per jaar.quote:
Die hebben we het hele jaar door al bij andere toernooien..laat die GS maar lekker met die epische uitslagen komen hoor..Dat mis ik altijd wel bij de US Openquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:36 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Vind het wel leuk voor één GS per jaar.Er is niks zo spannend en op het randje als een final set tiebreak in de latere fases van het toernooi. Hoop ooit nog een finale final set tiebreak te zien.
Echt niet te geloven..Montanes heeft zo al meer games in set 1 dan ik in de hele wedstrijd had verwacht. Die kan er he-le-maal niets meer van, niet eens op gravelquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:39 schreef BobW het volgende:
Montanes breakt Gasquet voor de tweede keer al in de eerste set, *4-3
Ik zei dat ze buiten de top 20 zou vallen vorig jaar rond wimby denk ik...zal ze dat halen???quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Flink zweten
Nee, staat 11e in de race.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zei dat ze buiten de top 20 zou vallen vorig jaar rond wimby denk ik...zal ze dat halen???
Toch kom ik een heel eind en verklaarde iedereen mij voor gek vorig jaarquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, staat 11e in de race.
http://www.wtatennis.com/(...)2781~0~1~100,00.html
Top 20 is wel erg extreem..zitten nu al genoeg kansloze speelsters inquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Toch kom ik een heel eind en verklaarde iedereen mij voor gek vorig jaar
Ohja die hadden we ook, bumpt iemand hem ff??quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:50 schreef Szura het volgende:
Dat topic tenniswensen van Fed-fan, daar had ik instaan Wozniacki uit de top-10.
Die is binnen
Ik moest een beetje provoceren/overdrijven zoals altijd natuurlijk. En ze zakt zeker nog wat verder nu net die blessure...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Top 20 is wel erg extreem..zitten nu al genoeg kansloze speelsters in
Donequote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ohja die hadden we ook, bumpt iemand hem ff??
Is hij dan ooit tactisch goed? Die gast serveert kleine bommetjes en met die forehand maakt hij het af. Ok ok, in zijn spel moet ook een bepaalde tactiek zitten.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:02 schreef Tim86 het volgende:
Jezus wat is Isner tactisch slecht vandaag..echt erg
Juist erg goed vaak. Ook een fantastische clutch speler...vandaag niet, maar hij komt er mee weg.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:06 schreef WillieW het volgende:
[..]
Is hij dan ooit tactisch goed? Die gast serveert kleine bommetjes en met die forehand maakt hij het af. Ok ok, in zijn spel moet ook een bepaalde tactiek zitten.
Ik zeg al niets meer.
Die 2de service vol op het lichaam van Malisse aan het einde van de tiebreak was wel aardig.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Juist erg goed vaak. Ook een fantastische clutch speler...vandaag niet, maar hij komt er mee weg.
Hetzelfde als met zijn carrièrequote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:09 schreef TheArt het volgende:
Wat heeft Gulbis met zijn forehandtechniek gedaan? Hij houdt zijn racket vast als een enorme gay
Inderdaad jaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:09 schreef TheArt het volgende:
Wat heeft Gulbis met zijn forehandtechniek gedaan? Hij houdt zijn racket vast als een enorme gay
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |