Ik was niet altijd even lief bij het voetbalquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een stadionverbod?Hoe krijg je dat dan weer voor elkaar
En ditquote:
Steven ik zei het alleen om dat grapje te makenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was niet altijd even lief bij het voetbal
Ik ben dan ook niet boosquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Steven ik zei het alleen om dat grapje te maken
Ik vervloek je nog steeds dat je mij zo lang liet lopen door Amsterdamquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:08 schreef Samzz het volgende:
Och, mijn ex zei vaak dat ik lelijk was en dat ik blij moest zijn dat ik hem had.
Nee, dat kan ik niet krijgen van Steven.quote:
Zou kunnen, maar mag nietquote:
wtfquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:08 schreef Samzz het volgende:
Och, mijn ex zei vaak dat ik lelijk was en dat ik blij moest zijn dat ik hem had.
Leuke knul.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:08 schreef Samzz het volgende:
Leuke relatiequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:08 schreef Samzz het volgende:
Ik moet er nog steeds om lachenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vervloek je nog steeds dat je mij zo lang liet lopen door Amsterdam
en dat pik jij?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:08 schreef Samzz het volgende:
Ik ook overigensquote:
Jij post hier zo veel, dan is het toch ook wel logisch als jij hier wat zou mogen modden. Net als bijvoorbeeld STING.quote:
Nee.quote:
Ik post hier nog amper manquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jij post hier zo veel, dan is het toch ook wel logisch als jij hier wat zou mogen modden. Net als bijvoorbeeld STING.
En maar zoeken naar een huis in een straat die daar helemaal nooit kan staanquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ook overigens
En maar kutten met die navigatie op je telefoon![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |