SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)[img][/img]quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
[ Bericht 5% gewijzigd door DutchSL op 28-08-2012 15:31:05 ]
Anders doe je ook niets met die coins al beweert iemand ze nog steeds van mij te willen kopen dus ik houd ze nog even vast.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zal je zien dat je ze niet meeneemt dit jaar
Da's slimmer jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Anders doe je ook niets met die coins al beweert iemand ze nog steeds van mij te willen kopen dus ik houd ze nog even vast.
Ik denk niet dat hij naar Zenit gaat!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:08 schreef HulkHeld het volgende:
Goeiemiddag, had even een vraagje wat er waar is van het gerucht rond Hulk, gaat hij nou wel of niet Zenit? Anders wordt volgend jaar een Russisch team toch wel een leuke optie
Voor 35 miljoen in 5 jaar zou ik het wel weten hahaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij naar Zenit gaat!
Zenit en Porto zouden wel akkoord zijn dus het zou kunnen, lijkt me echter niet dat Hulk daarop zit te wachten.
Heb je hier echt een account voor gemaakt?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:08 schreef HulkHeld het volgende:
Goeiemiddag, had even een vraagje wat er waar is van het gerucht rond Hulk, gaat hij nou wel of niet Zenit? Anders wordt volgend jaar een Russisch team toch wel een leuke optie
nee was me andere account vergeten, zojuist even een nieuwe aangemaakt;)quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb je hier echt een account voor gemaakt?
Hulk als RW en Bystrov als RM zou toch wel een mooie combo zijn, alleen het probleem is dat je in de russische league geen vleugelspelers hebt..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:11 schreef DutchSL het volgende:
Wat moet je nou met Hulk als RW als je Bystrov kunt kopen.
He got the skills.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:11 schreef DutchSL het volgende:
Wat moet je nou met Hulk als RW als je Bystrov kunt kopen.
Dan moeten ze een Cam van hem maken. Hulk in de spitsquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:13 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Hulk als RW en Bystrov als RM zou toch wel een mooie combo zijn, alleen het probleem is dat je in de russische league geen vleugelspelers hebt..
1 meter 93, 91 strength, daar beuk je wel mee door een bronzen verdedigingquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:19 schreef HulkHeld het volgende:
Overigens trok ik gister de enige Bronze IF uit dit TOTW "Frieschenbichler" uit een pakketje en ondanks zijn stats toch een leuk spitsje om mee te spelen!
Waar baseer je dat op? :pquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:20 schreef marcie216 het volgende:
Ik heb een gevoel dat HulkHeld een trollacount is
Waarom?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:20 schreef marcie216 het volgende:
Ik heb een gevoel dat HulkHeld een trollacount is
Weet het niet, sowieso de naam hahaquote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:26 schreef Dudeweiser het volgende:
Julio Cesar naar QPR?
[..]
wat was je oude accountnaam dan?
Dit is mijn onderzoek, ja?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:26 schreef Dudeweiser het volgende:
Julio Cesar naar QPR?
[..]
Baasje is het ook. Ik wist alleen niet goed wat voor spelers ik er omheen moest zetten, want wat is nou eigenlijk zijn specialiteit? Hij kan allesquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:23 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke speler. Ik ga 'm alleen even in een ander team proberen denk ik. De spelers om hem heen zijn te slecht. [ afbeelding ]
Ik denk dat mannetjes uitspelen en afwerken zijn specialiteit is. Tot nu toe vind ik 'm in de lucht nog niet bijzonder.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Baasje is het ook. Ik wist alleen niet goed wat voor spelers ik er omheen moest zetten, want wat is nou eigenlijk zijn specialiteit? Hij kan alles
Klinkt niet heel sterk, maar is al heel lang geleden dus weet echt mijn naam niet meer..:(quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:26 schreef Dudeweiser het volgende:
Julio Cesar naar QPR?
[..]
Geluid of SB, wacht tot je ban is afgelopenquote:Op :'dinsdag 28 augustus 2012 15:28 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Klinkt niet heel sterk, maar is al heel lang geleden dus weet echt mijn naam niet meer..:(
Zou je eens moeten proberenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik denk dat mannetjes uitspelen en afwerken zijn specialiteit is. Tot nu toe vind ik 'm in de lucht nog niet bijzonder.Maar dat komt ook omdat ik niet echt op hem gecrosst heb. Zijn workrates vind ik trouwens wel fijn als je er een diepe speler omheen hebt.
Is dit een troll account?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Gaat Cesar de nieuwe Hart worden?!?!?
Dat zal eerder de Niang zijn die naar Turkije is vertrokken, denk ik.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:30 schreef Dudeweiser het volgende:
17-jarige Niang vertrekt naar AC Milan
was dat niet die pacekerel van FUT11 of 10 ofzo?
Ga ik doen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zou je eens moeten proberenWerkt een beetje als Drogba in de lucht
Voor de duidelijkheid, het is ongeveer 2 jaar geleden denk ik dat ik heb gepost en waar staat SB voor?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:29 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Geluid of SB, wacht tot je ban is afgelopen
:$$quote:
Dan was hij wel heel erg jongquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:30 schreef Dudeweiser het volgende:
17-jarige Niang vertrekt naar AC Milan
was dat niet die pacekerel van FUT11 of 10 ofzo?
Die Niang speelt nu in Qatar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat zal eerder de Niang zijn die naar Turkije is vertrokken, denk ik.
...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:31 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, het is ongeveer 2 jaar geleden denk ik dat ik heb gepost en waar staat SB voor?
Ik vraag 2 dingetjes en word zo behandeld, opzich wel een leuke binnenkomst.. Nogmaals waar staat SB voor? Ik zie hier meerdere afkortingen die ik niet ken, is dat zo raar?quote:
Dat was Mamadou Niang speelde toen voor Marseille, vertrok naar Fener en is inmiddels al vertrokken naar Al-Sadd ofzo, in ieder geval een club waar hij bijna 6M¤ per jaar kon verdienen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat zal eerder de Niang zijn die naar Turkije is vertrokken, denk ik.
Trek je maar niks aan van marcie216 en GeeftJeEnergiequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:34 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik vraag 2 dingetjes en word zo behandeld, opzich wel een leuke binnenkomst.. Nogmaals waar staat SB voor? Ik zie hier meerdere afkortingen die ik niet ken, is dat zo raar?
Niet op reageren hulkquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:34 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik vraag 2 dingetjes en word zo behandeld, opzich wel een leuke binnenkomst.. Nogmaals waar staat SB voor? Ik zie hier meerdere afkortingen die ik niet ken, is dat zo raar?
SB is een userquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:34 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Zal ik doen, dank voor de tipquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Trek je maar niks aan van marcie216 en GeeftJeEnergie
'zo behandeld' valt ook wel mee hoor? post eens een foto van je teamquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:34 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Uiteraard.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:37 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik heb al mijn teams verkocht i.v.m. de komst van fifa 13, heb dus alleen nog de coins
Er is iemand die mijn coins wilt overnemen, heb dus maar alles verkocht beetje aan het handelen met bronze packsquote:
Speelde hij ooit bij Porto? Niets meer van gehoord. Zonde, goede spits.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:38 schreef KrAlex het volgende:
Marc Janko waarschijnlijk naar Trabzonspor. Hebben inmiddels officieel laten weten in onderhandeling te zijn met FC Porto.
Je hebt wel een brons team zei je net!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:39 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Er is iemand die mijn coins wilt overnemen, heb dus maar alles verkocht beetje aan het handelen met bronze packs
7 gespeeld 4 goals zie ik staanquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Speelde hij ooit bij Porto? Niets meer van gehoord. Zonde, goede spits.
Zojuist verkocht, alleen die IF spits heb ik nogquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je hebt wel een brons team zei je net!
Mwa, vind het een aanspeelpunt die goed kan afwerken, maar voor de rest heb je er eigenlijk weinig aan. Moet spelen in een team dat goed draait en vaak de bal krijgt vanaf de zijkanten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Speelde hij ooit bij Porto? Niets meer van gehoord. Zonde, goede spits.
Laat je wins en losses eens zien dan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:40 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Zojuist verkocht, alleen die IF spits heb ik nog
Zie ook nog ergens 10 - 4 staan. Kan beter gewoon op site porto kijken of heb jij dat gedaanquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
12 gespeeld en 5 goals zie ik staan
Het lijkt er wel op hahaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nieuwe users worden even CSI style ondervraagd hier altijd
het verdachte vind ik er nog aan dat jij hem verdedigt, terwijl jij normaal de 1e bent die gaat onderzoekenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nieuwe users worden even CSI style ondervraagd hier altijd
wat is je psn/xbox livequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:44 schreef HulkHeld het volgende:
Match Coins: 547.995
Trading: 99.172
Wins: 631
Draw: 47
Losses: 345
Als SB of Geluid een kloon maken DM'en ze welquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:44 schreef marcie216 het volgende:
[..]
het verdachte vind ik er nog aan dat jij hem verdedigt, terwijl jij normaal de 1e bent die gaat onderzoeken
Portugese wiki.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zie ook nog ergens 10 - 4 staan. Kan beter gewoon op site porto kijken of heb jij dat gedaan
Dat denk je, en misschien hebben ze dat wel gedaan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als SB of Geluid een kloon maken DM'en ze wel
Je zou niks van me aantrekkenquote:
Geloof het of niet.. vind dit allemaal wel wat overdreven, willen jullie ook mijn pincode weten?quote:
Ik sta weer eens in je SIG, hoe vaak sta ik er al in, ben ik al een legende?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je zou niks van me aantrekken
Graag!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:46 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Geloof het of niet.. vind dit allemaal wel wat overdreven, willen jullie ook mijn pincode weten?
Nee daar hebben we toch niks aanquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:46 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Geloof het of niet.. vind dit allemaal wel wat overdreven, willen jullie ook mijn pincode weten?
Geef gewoon je psn/xbox live dan doet niemand meer moeilijkquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:46 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Wel graag je pasje opsturen dan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:46 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Jij maakt regelmatig sigwaardig materiaal jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:46 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik sta weer eens in je SIG, hoe vaak sta ik er al in, ben ik al een legende?
Foto er van, ik kan ook zeggen dat ik fcknuddertelullen ben..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:47 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Geef gewoon je psn/xbox live dan doet niemand meer moeilijk
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij maakt regelmatig sigwaardig materiaal ja
Dan checken ze gewoon zijn profiel, gewoon kijken bij fifa achievements etc!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:47 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Foto er van, ik kan ook zeggen dat ik fcknuddertelullen ben..
Er zijn hier een aantal die echte autisten zijn en niet tegen verandering kunnen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:34 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Slim Thorben, erg slim!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan checken ze gewoon zijn profiel, gewoon kijken bij fifa achievements etc!
Thanks:)quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Er zijn hier een aantal die echte autisten zijn en niet tegen verandering kunnen.
Welkom
Nee manquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:51 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik speel momenteel op de Xbox360 maar ga overstappen op de PS3
Verstandige keus...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:51 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Haha, vriend van me heeft ook een PS3, alleen merk ik wel dat op de Xbox360 meer IF's uit de pakketten komen dan op de PS3quote:
M.i.v fifa 13 of?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:51 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
dat is echt de slechtste keuze die je kan maken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:51 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Inderdaad, iedereen overstappen naar de Wii U!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is echt de slechtste keuze die je kan maken.
Handelen is toch puur solo?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:53 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling ja, handelen met een maat is dan ook een stuk gemakkelijker
Ja of elkaar wat coins toeschuiven wanneer de ander aan het sparen is voor een bepaalde speler:)quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Handelen is toch puur solo?
Of bedoel je elkaar op de hoogte brengen van koopjes enzo?
Gezellig samen pricebumpen!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Handelen is toch puur solo?
Of bedoel je elkaar op de hoogte brengen van koopjes enzo?
Godverdomme inkopper godverdommequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gezellig samen pricebumpen!
Of Taiwo pricefixen
Overige teams zou ook nog een keuze kunnen zijnquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:57 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Hopen dat de Oekraïense competitie er nog bij komt net zoals Qatar
Wat is je GT of PSN? dan voeg ik je even toequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:56 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Komt Dinamo Kiev niet in Fifa 13 te zitten?
Qatar ook niet?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:57 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Hopen dat de Oekraïense competitie er nog bij komt net zoals Qatar
Krijg er steeds een slechter gevoel over. De competitie van Saudi Arabië is wel officieel aangekondigt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Qatar ook niet?
Wel Saudi Arabië met 0 interessante spelers
Hoop dat Tsjechië en vooral Turkije nog wel doorgaan zoals beloofd.
Ja zeker.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Even wat anders; mag je iDealen als je <18 bent?
waarom nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Natuurlijk. Als je 15 bent volgens mij niet omdat je nog een kinderrekening hebt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Tuurlijk, al moeten je ouders het denk ik wel aanvragen. Heb het in ieder geval sinds ik 14 ben ofzo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Geen idee.quote:
ohquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tuurlijk, al moeten je ouders het denk ik wel aanvragen. Heb het in ieder geval sinds ik 14 ben ofzo.
Dit dacht ik al, soort van blokkade ofzoquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Natuurlijk. Als je 15 bent volgens mij niet omdat je nog een kinderrekening hebt.
Zonde ja, 3e Real is retemooiquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:02 schreef Euroteller het volgende:
Weet iemand waarom er geen 3e tenue's in FUT zitten?
Welke bank zit je dan, bij ING kan het gewoon als je 'Mijn ING' hebt volgens mij, geen leeftijd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dit dacht ik al, soort van blokkade ofzo
Ligt eraan hoe je je TAN-Code krijgt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Welke bank zit je dan, bij ING kan het gewoon als je 'Mijn ING' hebt volgens mij, geen leeftijd.
Zit bij de Raboquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Welke bank zit je dan, bij ING kan het gewoon als je 'Mijn ING' hebt volgens mij, geen leeftijd.
Kan je het nog wel via papier krijgen dan, volgens mij is het nu standaard via mobiel?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:05 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je je TAN-Code krijgt.
Beide.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan je het nog wel via papier krijgen dan, volgens mij is het nu standaard via mobiel?
Je vergeet Srna en Douglas Costaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:01 schreef KrAlex het volgende:
Teams als Dinamo Kiev, Shakhtar Donetsk horen er sowieso in te zitten.
Vooral bij Shakhtar lopen er een paar geweldige Brazilianen rond. Fernandinho, Alex Texeira, Willian, Dentinho stuk voor stuk voetballers die in FUT grote helden kunnen zijn.
ha, grappig om nu mee te kijken!:pquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:06 schreef Rijst het volgende:
Streaming. Even met een kutteam spelen.
http://www.justin.tv/rijst_van_fok
Moet je bij de ING nog steeds inloggen met een username en wachtwoord? Ik moest altijd keihard lachen om een klasgenoot die bij de ING zat (vroeger was het Postbank volgens mij) en moest inloggen met een simpel wachtwoordje.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom wel? Die licenties kosten hen waarschijnlijk geld, en mensen kopen het spel nu ook wel. Als ze zouden willen zouden ze bijna alle competities erin kunnen stoppen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:07 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Je vergeet Srna en Douglas CostaWaarom stoppen ze Dinamo Kiev en Shacktar er eigenlijk al jaren niet in??
ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Moet je bij de ING nog steeds inloggen met een username en wachtwoord? Ik moest altijd keihard lachen om een klasgenoot die bij de ING zat (vroeger was het Postbank volgens mij) en moest inloggen met een simpel wachtwoordje.
Username + wachtwoord en dan om over te maken je tancode. Bij ASN log je ook gewoon in met je username + wachtwoord, voor overmaken heb je daar een Digipas.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Moet je bij de ING nog steeds inloggen met een username en wachtwoord? Ik moest altijd keihard lachen om een klasgenoot die bij de ING zat (vroeger was het Postbank volgens mij) en moest inloggen met een simpel wachtwoordje.
De spelers krijgen er toch ook geld voor, afbeeldingsrechten etc?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:08 schreef DutchSL het volgende:
Rechten, is niet gratis.
Raar, die clubs moeten het gewoon als gratis reclame zien. Allerlei mensen die normaal niks met de Oekrainse competitie hebben komen er zo mee in aanraking, maarja.
Ja en vast nog wel meer, maar dat zijn gewoon hele leuke clubs om te volgen in real life. Zowiezo heb ik liever de Oekrainse competitie ipv Ierland.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:07 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Je vergeet Srna en Douglas CostaWaarom stoppen ze Dinamo Kiev en Shacktar er eigenlijk al jaren niet in??
Dat is wel héél kut!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:06 schreef Rijst het volgende:
Streaming. Even met een kutteam spelen.
http://www.justin.tv/rijst_van_fok
Het is toch raar dat je bij iemands geld kan met een simpel wachtwoordje. Hoe werken die TAN-codes? Krijg je die gewoon op je mobiel, zonder dat je een pincode hoeft in te voeren?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Username + wachtwoord en dan om over te maken je tancode. Bij ASN log je ook gewoon in met je username + wachtwoord, voor overmaken heb je daar een Digipas.
Wat is er grappig aan
Bij ING kan je ze of aanvragen op papier of je krijgt ze via mobiel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het is toch raar dat je bij iemands geld kan met een simpel wachtwoordje. Hoe werken die TAN-codes? Krijg je die gewoon op je mobiel, zonder dat je een pincode hoeft in te voeren?
Zo raar is het niet hoor. En als je geld over wil maken krijg je een TAN code op je mobiel ja, zonder die kan je alsnog niks.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het is toch raar dat je bij iemands geld kan met een simpel wachtwoordje. Hoe werken die TAN-codes? Krijg je die gewoon op je mobiel, zonder dat je een pincode hoeft in te voeren?
Ja dat zeg ik toch, EA moet daarvoor de rechten betalen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
De spelers krijgen er toch ook geld voor, afbeeldingsrechten etc?
En als iemand nou jij mobiel heeft?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Zo raar is het niet hoor. En als je geld over wil maken krijg je een TAN code op je mobiel ja, zonder die kan je alsnog niks.
dan weten ze nog steeds mijn gebruikersnaam plus wachtwoord niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
En als iemand nou jouw mobiel heeft?
Ach jij had het over clubs, maar ik bedoel dan moeten de clubs nog wat aan de spelersvakbond gaan betalen ook omdat EA de spelers gebruiktquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik toch, EA moet daarvoor de rechten betalen.
Als ik baas van Dinamo Kiev was zou ik liever gewoon die rechten gratis afstaan aan Fifa zodat miljoenen mensen in aanraking met mijn club komen, i.p.v. dat ze zoals nu niks krijgen.
Die zijn zó simpel te achterhalen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan weten ze nog steeds mijn gebruikersnaam plus wachtwoord niet.
Probeer het eensquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die zijn zó simpel te achterhalen.
DM me maar met mijn gegevens dan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
nou, toe maar dan en dm maar als je ze hebt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mag ik ze dan aan iedereen DM'en?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nou, toe maar dan en dm maar als je ze hebt.
doe maar eerst aan mij, kijken of het klopt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mag ik ze dan aan iedereen DM'en?
Nah, doen we maar niet hè. Heb ik straks de internet-politie op m'n dak.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
doe maar eerst aan mij, kijken of het klopt.
Als het zo makkelijk is kan je het geheim aan ING verkopen zodat zij het fixen. Iedereen blij. En nu geloof ik je ook niet dus ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nah, doen we maar niet hè. Heb ik straks de internet-politie op m'n dak.
Niet zo stoer doen dan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nah, doen we maar niet hè. Heb ik straks de internet-politie op m'n dak.
Komt dat zo over? Ik probeerde het niet in ieder geval. Ik zou alleen maar goed op je mobiel letten.quote:
maar nu ben ik wel geïnteresseerd in hoe jij mijn gebruikersnaam en wachtwoord wil achterhalen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Komt dat zo over? Ik probeerde het niet in ieder geval. Ik zou alleen maar goed op je mobiel letten.
Is goed, nodig maar uit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:27 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Revanche ?jij ook gg trouwens.
Dat zou strafbaar zijn, maar ik kan me voorstellen dat dat niet zo moeilijk is. Maar ach, als je gaat pinnen ergens kun je ook geskimd worden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar nu ben ik wel geïnteresseerd in hoe jij mijn gebruikersnaam en wachtwoord wil achterhalen.
Wij denken dat jij het je verkeerd voorsteltquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat zou strafbaar zijn, maar ik kan me voorstellen dat dat niet zo moeilijk is. Maar ach, als je gaat pinnen ergens kun je ook geskimd worden.
Hoe denken jullie dan dat ik het me voorstel?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wij denken dat jij het je verkeerd voorstelt
Dat het vrij gemakkelijk is om die gegevens te krijgenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoe denken jullie dan dat ik het me voorstel?
Net zo makkelijk als alle andere passwords die jij invult op je computer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat het vrij gemakkelijk is om die gegevens te krijgen
Ja precies, en wij denken dat dat niet zo makkelijk is als jij denkt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Net zo makkelijk als alle andere passwords die jij invult op je computer.
quote:Louis Nicollin, de meest flamboyante voorzitter van de Franse velden, heeft uitgehaald naar de spelers van zijn ploeg Montpellier.
Op de vraag of het Montpellier zal lukken om ook dit seizoen te strijden voor de landstitel antwoordde Nicollin het volgende: ''Als je slimme gasten in het team hebt wel. Bij ons is driekwart van de spelers een klóótzak, dan gaat het niet lukken. Ik ben zeer teleurgesteld.
Ben bang dat dat niet zo is, maar goed als het niet veilig zou zijn, zou je nu al je geld al kwijt zijn. Vandaar die TAN-codes.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja precies, en wij denken dat dat niet zo makkelijk is als jij denkt.
Klopt. Ik zou zo van klasgenoten de gegevens kunnen keyloggen of via man in the middle oid. En dan telefoon is ook wel easy om te jatten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Net zo makkelijk als alle andere passwords die jij invult op je computer.
Dat zijn wel een paar van de simpelste manieren ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:42 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Klopt. Ik zou zo van klasgenoten de gegevens kunnen keyloggen of via man in the middle oid. En dan telefoon is ook wel easy om te jatten.
ok ik switch wel in de 2e helftquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:47 schreef StijnDa het volgende:
Rijst doe nou een andere opstellingJe krijgt te veel tegendoelpunten zo. Onnodige.
inb4 GJEquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:53 schreef GuRBuH het volgende:
Wat is beter, een Intel core i7 op 2,3Ghz of een i5 op 2,4 Ghz?
Ligt eraan wat je ermee gaat doen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:53 schreef GuRBuH het volgende:
Ligt eraan wat je ermee gaat doen. Als je gaat Photoshoppen of videobewerken, dan zou ik voor een i7 gaan ivm hyperthreading, anders gewoon die i5.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:53 schreef GuRBuH het volgende:
What he said.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je ermee gaat doen.
i7 heeft hyperthreading, i5 niet
Niet want Oekraïne, VDM bedoelde al zou het er wel inzitten. Niet dat je er wat aan hebt maar toch!quote:
Het is voor mn Informatica opleiding. Dus in principe zou je zeggen dat grafisch niet zo veel vraagt, maar wil zelf nog wel eens een beetje photoshoppen en videobewerken. Plus dat er een game-minor aan zit te komen, en dan wil ik ook een beetje fatsoenlijk kunnen (test)gamen en renderen. Ben bij Toshiba'tjes uitgekomen:quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je ermee gaat doen. Als je gaat Photoshoppen of videobewerken, dan zou ik voor een i7 gaan ivm hyperthreading, anders gewoon die i5.
Wat voor team ga je maken met je verse 200k?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:03 schreef BDIL het volgende:
Waarom zijn alle BPL spelers zo duur geworden ? Wee een nieuw toernooi ofwat.
Zou wel mooi zijn. Ik pleit al een langere tijd voor de Oekraïense competitie gezien het aantal goede spelers dat daar rondloopt maarja EA faalt hard in het bemachtigen van de licentie.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niet want Oekraïne, VDM bedoelde al zou het er wel inzitten. Niet dat je er wat aan hebt maar toch!
Voor gamen heb je niet echt een i7 nodig, aangezien er (bijna) geen spellen gebruik maken van hyperthreading. Dan kun je beter gaan voor een laptop met een betere graka.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:02 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Het is voor mn Informatica opleiding. Dus in principe zou je zeggen dat grafisch niet zo veel vraagt, maar wil zelf nog wel eens een beetje photoshoppen en videobewerken. Plus dat er een game-minor aan zit te komen, en dan wil ik ook een beetje fatsoenlijk kunnen (test)gamen en renderen. Ben bij Toshiba'tjes uitgekomen:
http://tweakers.net/pricewatch/compare/496/316444;315820
Neig zelf naar de L850, vanwege de i7 en 8gb RAM ipv 6 van die andere.
Komt Oekraïne niet in Fut? Wat is het nou, eerst wel en dan weer niet. Of alleen Turkije?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niet want Oekraïne, VDM bedoelde al zou het er wel inzitten. Niet dat je er wat aan hebt maar toch!
Eredivisiequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat voor team ga je maken met je verse 200k?
Bazig man. Alleen van Bommel en Wijnaldum moet je nog even CAM>CM kaartje geven.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
EredivisieHij is al af
![]()
[ afbeelding ]
Njah het gaat dus niet om "Ik wil BF3 op full draaien!!1!" maar meer om dat als ik een spel oid heb gemaakt voor die minor dat ik m dan wel kan testen enzo op mn laptopquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Voor gamen heb je niet echt een i7 nodig, aangezien er (bijna) geen spellen gebruik maken van hyperthreading. Dan kun je beter gaan voor een laptop met een betere graka.
Ik had een echte controleur nodig en Strootman vind ik daar niksquote:
Nicequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
EredivisieHij is al af
![]()
[ afbeelding ]
Dan zou ik gewoon een stevige videokaart nemen met een i5.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:05 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Njah het gaat dus niet om "Ik wil BF3 op full draaien!!1!" maar meer om dat als ik een spel oid heb gemaakt voor die minor dat ik m dan wel kan testen enzo op mn laptop
Turkije, Saudi-Arabie en nog eentjequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Komt Oekraïne niet in Fut? Wat is het nou, eerst wel en dan weer niet. Of alleen Turkije?
Ik denk dat ze beiden 9 chem hebben door compensatie linksquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Bazig man. Alleen van Bommel en Wijnaldum moet je nog even CAM>CM kaartje geven.
Tsjechische competitie toch ook ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Turkije, Saudi-Arabie en nog eentje
E: of het is alleen S-A
Heb je misschien een suggestie op basis van dit: Minimaal i5, 4gb RAM, 500GB HDD, Scherm 15,4"of 15,6", 'losse' videokaart, max 850¤?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon een stevige videokaart nemen met een i5.
Ruilen met Ronaldo? Ik wil hem wel terug.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:13 schreef Lindgren. het volgende:
Wat blijft El Shaarawy toch bizar goed. Zelfs in een team met bijna alleen maar 83+ rated spelers is hij een van de uitblinkers.![]()
Jep, prima.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ruilen met Ronaldo? Ik wil hem wel terug.
Alsof ik 'm moet lenen.quote:
Jaja weet ik. Ik zit je te pesten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Alsof ik 'm moet lenen.Als ik 'm wil koop ik 'm zelf wel.
rijst gegeten netquote:
http://tweakers.net/pricewatch/311720/asus-n56vm-s4050v.htmlquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:10 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Heb je misschien een suggestie op basis van dit: Minimaal i5, 4gb RAM, 500GB HDD, Scherm 15,4"of 15,6", 'losse' videokaart, max 850¤?
Eerst waren de berichten Turkije, Tsjechië en Saudi Arabië.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Komt Oekraïne niet in Fut? Wat is het nou, eerst wel en dan weer niet. Of alleen Turkije?
Sowieso Turkije altijd +1, maar ben er bang voor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Eerst waren de berichten Turkije, Tsjechië en Saudi Arabië.
Alleen de laatste is bevestigd.. hoop wel op Turkije of tenminste de topclubs.
Wat heb je tot nu toe van de coins gekocht?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:09 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Sowieso Turkije altijd +1, maar ben er bang voor.
Had een full IF Bundesliga team gemaakt, met Robben en Ribery. IF Toprak, IF Santana, SIF Naldo, SIF Huntelaar, IF Gundogan in een 3-5-2 opstelling. Kwam heel moeizaam tot scoren dus ben nu alles weer aan het verkopen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:10 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat heb je tot nu toe van de coins gekocht?
Nee dat weet ik niet, Geluidssysteem.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:13 schreef HulkHeld het volgende:
Goeienavond! Ik had een vraagje: weet iemand hoe duur een zilvere squadfitness op dit moment is? alvast bedankt
IF Eto'o dan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:13 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Had een full IF Bundesliga team gemaakt, met Robben en Ribery. IF Toprak, IF Santana, SIF Naldo, SIF Huntelaar, IF Gundogan in een 3-5-2 opstelling. Kwam heel moeizaam tot scoren dus ben nu alles weer aan het verkopen.
Heb nu snel een RPL team gemaakt met IF Criscito, IF Arshavin, SIF Kerzhakov, TOTY Shirokov, IF Honda, IF Anyukov en natuurlijk Eto'o NIF.
Heb net eerste potje achter de rug en meteen de tegenstander alle hoeken laten zien met Kerzhakov. Heb nog steeds bijna 300K over
Thanksquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee dat weet ik niet, Geluidssysteem.
Jezus, mogen we een IP check?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Vraag gewoon een IP check aan, jezus
Je mag me ook gewoon Mathijs noemen hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Vraag gewoon een IP check aan, jezus
Doe het lekker zelfquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Gewoon een TR plaatsen of modje DM'en, die doen dat zo
Op ultimatedb.nl kun je voor al je prijstechnische vragen terechtquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:19 schreef HulkHeld het volgende:
Hee luister jongeman, ik heb 2 jaar geleden hier een account op gemaakt, ik ben me wachtwoord vergeten en omdat ik dit topic toevallig tegenkwam bij de actieve topics dacht ik laat ik eens een kijkje nemen. Je voelt je blijkbaar heel goed in dit topic door iedereen die nieuw is hier te verdenken van, blijkbaar mensen die je niet mag, terwijl deze gewoon een paar vraagjes stellen. En als er werkelijk een ban is uitgesproken dan zal dat vast wel gelijk voor het gehele ip-adres gelden.
Dus nogmaals als er iemand zo vriendelijk wilt zijn me dit te vertellen: Iemand een idee hoe duur een zilvere squadfitness op dit moment is?
www.ultimatedb.nlquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:19 schreef HulkHeld het volgende:
Hee luister jongeman, ik heb 2 jaar geleden hier een account op gemaakt, ik ben me wachtwoord vergeten en omdat ik dit topic toevallig tegenkwam bij de actieve topics dacht ik laat ik eens een kijkje nemen. Je voelt je blijkbaar heel goed in dit topic door iedereen die nieuw is hier te verdenken van, blijkbaar mensen die je niet mag, terwijl deze gewoon een paar vraagjes stellen. En als er werkelijk een ban is uitgesproken dan zal dat vast wel gelijk voor het gehele ip-adres gelden.
Dus nogmaals als er iemand zo vriendelijk wilt zijn me dit te vertellen: Iemand een idee hoe duur een zilvere squadfitness op dit moment is?
Weet ik niet, kijk gewoon voor hoeveel ze aflopenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:19 schreef HulkHeld het volgende:
Waarschijnlijk word je gewoon getreiterd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:19 schreef HulkHeld het volgende:
Oke. Nu opflikkeren.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:21 schreef HulkHeld het volgende:
Toefjes en GJE, dankjewel. Ik zal niet meer teveel gaan vragen hier want blijkbaar word iedereen hier afgekraakt, maar als het je niet aanstaat dat andere mensen tussendoor ook iets vragen stel ik je voor om ergens anders een discussie aan te gaan
Ik snap je hele probleem niet? Wil je GJE en Toefjes nu weghebben?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:21 schreef HulkHeld het volgende:
Toefjes en GJE, dankjewel. Ik zal niet meer teveel gaan vragen hier want blijkbaar word iedereen hier afgekraakt, maar als het je niet aanstaat dat andere mensen tussendoor ook iets vragen stel ik je voor om ergens anders een discussie aan te gaan
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:21 schreef HulkHeld het volgende:
Moet ik me aangesproken voelen :$?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:22 schreef Thorb het volgende:
Waarom verbetert Lindgren. geen fouten meer
Vraag zoveel je wil hoor, maar prijzen kan je echt het beste via ultimatedb doenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:21 schreef HulkHeld het volgende:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:22 schreef HulkHeld het volgende:
Misschien dat iedereen een voorbeeld kan nemen aan StijnDa, reageert op een normale wijze, dat is blijkbaar teveel gevraagd voor velen hier..
Nee!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:22 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Moet ik me aangesproken voelen :$?
Lolwutquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |