Als ze jouw gewoontes overneemt krijgt die hoer in wording genoeg penissen te verwerken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:50 schreef TripleS het volgende:
- Tegen de tijd dat jij je bezig houdt met de voorbereidingen voor een plaatselijke sportdag , is mijn kind het huis al uit en hoef ik me alleen maar zorgen te maken over een wild studentenleven.
oh vandaar haar posts in het werk zoekende topicquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:13 schreef StormS.A het volgende:
[..]
Ze is niet op banenjacht want ze heeft een eigen bedrijf wat een vraag
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:13 schreef TripleS het volgende:
Wat een geweldig dinsdagmiddag topic. Chapeau Triples
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:12 schreef wise het volgende:
[..]
alles voor een lach. Helaas hebben sommige mensen ene plaat voor den kop. Leuk om mee te spelen
Een echte tokkiemoeder die de dochter behandelt als een slaaf ipv haar kindquote:
hier ben ik wel bang voor jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:13 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik denk dat ze aanvankelijk probeerde er een serieus topic van te maken, maar toen ze zag dat 't niet goed ging heeft ze maar besloten om lekker mee te trollen in de hoop dat dat mensen d'r niet achterlijk vinden.
hoopt het voor drquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:13 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik denk dat ze aanvankelijk probeerde er een serieus topic van te maken, maar toen ze zag dat 't niet goed ging heeft ze maar besloten om lekker mee te trollen in de hoop dat dat mensen d'r niet achterlijk vinden.
Tranen met tuiten huilen als ik dat kind was.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:14 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Een echte tokkiemoeder die de dochter behandelt als een slaaf ipv haar kind![]()
Wordt ze wakker, zegt ze met een rokerige ma flodder stem; ga jij eens een ontbijtje maken voor je moeder, een engels ontbijt![]()
TSje faalt.
Welnee man lees haar PH maar eens door.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:13 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Zijn Laquisha en Shanuiqe niet bij je?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:16 schreef TripleS het volgende:
TT is een goede samenvatting van dit topic![]()
![]()
Tevens de groetjes van Richanellda en neefje Quincy
Vandaag nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:17 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Zijn Laquisha en Shanuiqe niet bij je?
HAHAHAHAHAquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:35 schreef TripleS het volgende:
Ik denk , ik plaats het hier maar even ipv KLB , de kans dat ik wat serieuze reacties zal krijgen is dan wat groter
Ik was net lekker uit eten met mijn vriend , hij werd ondertussen gebeld met de vraag of hij vanavond mee gaat naar de feesten in Nijmegen.
Vond ik prima , ik vermaak me wel hier. Maar dat bracht me op dit onderwerp :
Mijn vriend (30) gaat minstens 1x per week naar een feestje en eigenlijk snap ik dat niet zo goed dus vroeg ik hem ' Vertel mij eens wat het zo leuk maakt ? '
Ik heb de uitgaansperiode gehad en dat was allemaal geweldig maar ik moet er nu niet meer aan denken , ben geen suffe muts met een pittig kapsel maar ik zie de lol er niet meer van in .
Vriendlief raakte instant geïrriteerd omdat ik die vraag stelde ondanks dat ik erbij vermeldde dat ik dat puur uit nieuwsgierigheid vraag zonder er een waardeoordeel aan te geven.
Na lang kibbelen kreeg ik dan eindelijk een antwoord : ' Het is leuk , leuke mensen en het helpt me niet aan werk te denken '
Dat punt durfde ik maar niet aan te snijden want mijn vriend is op zijn werk nogal weinig assertief , hij heeft niet eens in de gaten dat zijn werkgever hem nodig heeft omdat de boel anders in elkaar klapt maar ach...dat wil hij niet zien , dus denk ik dan : ' Dan is het je eigen schuld ook '
Maar om weer terug te komen op het onderwerp : Wat is er leuk aan minimaal 1x per week uitgaan als je 25-30jaar en het allemaal al gezien hebt...?
Serieus, ik snap het echt niet. Enlighten me please
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |