quote:Nu eist verhuurder dat ik huurtoeslag met terugwerkende kracht aanvraag , die huurtoeslag aan hem betaal en het verschil tussen die ¤450 en ¤647 over al die maanden ook terugbetaal.
En dan komt de verhuurder met z'n zes vrienden op bezoek.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:46 schreef zakstront het volgende:
Ga met je huurcontract naar een rechtswinkel oid. De kans is groot dat dit 'tijdelijke' contract niet rechtsgeldig is en dat het geldt als een overeenkomst voor onbepaalde tijd, met een huurprijs van E 450. Dan kan hij je er helemaal niet uizetten, laat staan huurverhoging vragen of jouw huurtoeslag inpikken.
En dan? Als hij dat doet dan stap je toch naar de politie wegens bedreiging en contractbreuk.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:47 schreef mime_negert het volgende:
[..]
En dan komt de verhuurder met z'n zes vrienden op bezoek.
Hoe dit zich gaat ontwikkelen dat weet ik niet. Aan de ene kant heb ik zoiets van : bekijk het maar, ik sta in mijn recht . Maar aan de andere kant wil ik niet dat als mijn kindje thuis is dat hij raar gaat doen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:57 schreef zakstront het volgende:
Tsja, als je niet in discussie durft te gaan omdat hij mogelijk geweldadig is, zit er niets anders op dan weg te gaan (zou ik ook doen). Maar de kans is groot dat je in je recht staat als je gewoon blijft zitten en de afgesproken huur betaalt.
Nee , een normaal huurcontract. Pand staat al jaren te koopquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:02 schreef Hephaistos. het volgende:
Je huurt het en tegelijkertijd staat het te koop? Is dit een soort anti-kraak constructie ofzo?
Dat klopt , niks tegen in te brengen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:01 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zou niet van zo'n onbetrouwbare verhuurder afhankelijk willen zijn. Vandaag naait -ie je hiermee, morgen weer daarmee. Jammer van het mooie plekje, maar kies voor veiligheid en rust voor jou en je kind.
quote:De beste man staat hierr in de omgeving bekend als oplichter e.d. en als ik dat van te voren wist , was ik hier niet komen wonen. Ook heeft hij oude buren van mij uit de woning gejaagd door ze te verrassen met een bezoekje om 01.00hr samen met 6 van zijn vrienden.
Hij was toendertijd correct en vriendelijk en heb hem toen nadrukkelijk verteld dat hij zulke fratsen niet bij mij moet uithalen want dan bel ik wat vriendjes. Dat heeft ie toen begrepen en drukte me op het hart dat hij dat nooit zou doen en dat het toen gebeurde omdat hij een ernstig conflict had met hen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:05 schreef kwiwi het volgende:
Je hebt een kind?Dan was ik na onderstaande al per direct vertrokken.
[..]
Jammer dat die vrienden er pas staan NADAT het leed is geschied.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:12 schreef TripleS het volgende:
[..]
Hij was toendertijd correct en vriendelijk en heb hem toen nadrukkelijk verteld dat hij zulke fratsen niet bij mij moet uithalen want dan bel ik wat vriendjes. Dat heeft ie toen begrepen en drukte me op het hart dat hij dat nooit zou doen en dat het toen gebeurde omdat hij een ernstig conflict had met hen.
Toendertijd was ik daardoor gerustgesteld maar nu denk ik dat weggaan de beste oplossing is.
Ja, laat je maar lekker intimideren door zo'n eikel.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:39 schreef TripleS het volgende:
Denk dat ik inderdaad maar alvast kan beginnen met spullen inpakken.Zal de straat blij mee zijn , rustige sociale huurder vertrekt en er komen zuipende Polen voor terug
Wel balen , dit is zo'n mooi plekje![]()
Dat soort spelletjes zijn prima als er geen kind bij betrokken is.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:18 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ja, laat je maar lekker intimideren door zo'n eikel.
Je kunt beter even langs jurisdisch loket gaan om te kijken wat je werkelijke positie is en kijken of je een telefooncirkeltje kunt opzetten van bijv. directe buren die je in geval van nood kunnen bijstaan voor het geval ie echt aan de deur komt.
Dan is het toch heel simpel. Dan doe je niet open... sowieso zou ik niet opendoen als er midden in de nacht opeens 6 onbekende mensen voor de deur staan.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat soort spelletjes zijn prima als er geen kind bij betrokken is.
En alsof directe 's nachts uit hun bed komen wanneer er 6 mannen in je deuropening staan... Die bellen hoogstens de politie, die vervolgens 10 minuten later een keer aankomen.
Ik neem aan dat de huisbaas wel een sleutel van z'n eigen huis heeft..quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:22 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dan is het toch heel simpel. Dan doe je niet open... sowieso zou ik niet opendoen als er midden in de nacht opeens 6 onbekende mensen voor de deur staan.
*Ts adviseert om even een kettingkje aan de binnenkant van de deur te doen of de knip er op te houden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |