Niet zo gek als je dit soort dingen zegt:quote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:02 schreef Darkangle het volgende:
Ah ja, de egocentrische tiener moedertjes die om de een of andere rede een losbandig leven zien als een recht en iets dat moet. En daarbij het allemaal willen verantwoorden.
Ik lees alleen maar "kind, gebroken familie (blijft kut, hoe je het ook aankleed) en een gare mamma die graag wil dat het kind vroeg geconfronteerd word met de gevolgen van alcoholistme.
Jaja, ziet er allemaal puik uit hoor, en je kan het goed verdedigen naar buiten toe. Jammer genoeg is dat echter niet wat telt.
Moet ik hier echt serieus op reageren?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:09 schreef jroz het volgende:
Waarom zou je als jonge moeder je kind tekort doen? Waarom moet een kind naar verre landen op vakantie? Waarom laat je je kind niet wennen aan omgaan met andere kinderen (lees: kinderdagverblijf is goed voor de ontwikkeling (oke, 5 dagen is wat teveel, maar 2/3 dagen niet hoor)? Waarom zou een moeder van 30 een pittig kapsel hebben? En er zijn genoeg die dan nog prima in maatje 36 passen. (34 is wel erg klein). Etc. Etc.
Sorry TS, maar ik vind jou een zeikwijf. Je komt eerder over alsof je jezelf moet overtuigen dat je gelukkiger bent met kind dan zonder, terwijl je eigenlijk jaloers bent op leeftijdsgenoten die alles kunnen doen wat ze willen, wanneer ze willen.
Don't get me wrong, ik ben absoluut voorstander van vroeg ouderschap, maar wel als de ouders er echt klaar voor zijn en er niet mee zitten dat er geen zuipavonden meer in zitten.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:09 schreef jroz het volgende:
Waarom zou je als jonge moeder je kind tekort doen? Waarom moet een kind naar verre landen op vakantie? Waarom laat je je kind niet wennen aan omgaan met andere kinderen (lees: kinderdagverblijf is goed voor de ontwikkeling (oke, 5 dagen is wat teveel, maar 2/3 dagen niet hoor)? Waarom zou een moeder van 30 een pittig kapsel hebben? En er zijn genoeg die dan nog prima in maatje 36 passen. (34 is wel erg klein). Etc. Etc.
Sorry TS, maar ik vind jou een zeikwijf. Je komt eerder over alsof je jezelf moet overtuigen dat je gelukkiger bent met kind dan zonder, terwijl je eigenlijk jaloers bent op leeftijdsgenoten die alles kunnen doen wat ze willen, wanneer ze willen.
Don't get me wrong, ik ben absoluut voorstander van vroeg ouderschap, maar wel als de ouders er echt klaar voor zijn en er niet mee zitten dat er geen zuipavonden meer in zitten.
Wat is maatje 34 ongeveer? Ik weet nooit hoe dik mensen zijn aan de hand van maatjes xDquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:50 schreef TripleS het volgende:
' Is dat niet moeilijk? , je leven is vast heel erg veranderd , ben je bewust jong moeder geworden? '
Dus , ik heb een kind , die voed ik samen met mijn ex-man op , 50% van mijn tijd ben ik kindloos en heb ik alle tijd voor hobby' s , zuipavonden e.d.
De meeste mensen die zo' n opmerking maken zijn 27+ , veelal een saai leven, een pittig kapsel , kringverjaardagen oftwel suf.
Dus heb ik een lijstje gemaakt voor die mensen :
- Mijn kind heeft een grote familie
- Ze komt niks tekort
- Ze gaat minimaal 2x per jaar op vakantie naar verschillende continenten, ziet veel van de wereld.
- Ik hoef mijn kind niet naar een kinderdagverblijf te sturen , ze krijgt alle aandacht
- Tegen de tijd dat jij in de luiers zit , staat mijn kindje een Engels ontbijt te maken voor als mama een avond heeft doorgehaald.
- Tegen de tijd dat jij je bezig houdt met de voorbereidingen voor een plaatselijke sportdag , is mijn kind het huis al uit en hoef ik me alleen maar zorgen te maken over een wild studentenleven.
- Ik heb geen pittig kapsel , en ik ben blij met mn maatje 34.
- Ik heb alle tijd voor mijn hobby' s en ik kan elk jaar zonder kind op vakantie .
Wat een vreselijk moeilijk leven heb ik inderdaad.
Waarom nemen Nederlandse vrouwen doorgaans zo laat kinderen?
Als je nog enige geloofwaardigheid wilt behouden wel jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:11 schreef TripleS het volgende:
[..]
Moet ik hier echt serieus op reageren?
alles voor een lach. Helaas hebben sommige mensen ene plaat voor den kop. Leuk om mee te spelenquote:
Uiteraard stem ik op de ufo partij , oh en ik ben niet (meer) op banenjachtquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:11 schreef rhubarbje het volgende:
En hoe is het met de banenjacht? en ga je nog steeds ufo partij stemmen?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:50 schreef TripleS het volgende:
- Tegen de tijd dat jij in de luiers zit , staat mijn kindje een Engels ontbijt te maken voor als mama een avond heeft doorgehaald.
Yes pleasequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:11 schreef TripleS het volgende:
[..]
Moet ik hier echt serieus op reageren?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:11 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]Frank_Drebin in opkomst.
Ze is niet op banenjacht want ze heeft een eigen bedrijf wat een vraagquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:12 schreef TripleS het volgende:
[..]
Uiteraard stem ik op de ufo partij , oh en ik ben niet (meer) op banenjacht
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:12 schreef Nozem. het volgende:
Prachtig dat iedereen doorheeft dat het een troll is maar wel serieus reageert
maar je relatie is wel weer goed ook al liked je vriend statussen van andere meisjes op facebook?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:12 schreef TripleS het volgende:
[..]
Uiteraard stem ik op de ufo partij , oh en ik ben niet (meer) op banenjacht
Ik denk dat ze aanvankelijk probeerde er een serieus topic van te maken, maar toen ze zag dat 't niet goed ging heeft ze maar besloten om lekker mee te trollen in de hoop dat dat mensen d'r niet achterlijk vinden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:12 schreef Nozem. het volgende:
Prachtig dat iedereen doorheeft dat het een troll is maar wel serieus reageert
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:13 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik denk dat ze aanvankelijk probeerde er een serieus topic van te maken, maar toen ze zag dat 't niet goed ging heeft ze maar besloten om lekker mee te trollen in de hoop dat dat mensen d'r niet achterlijk vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |