Deze manquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:03 schreef wise het volgende:
[..], goed gedaan. Je kind heeft geen vader.
[..]¡¡¡¡¡¡ en dat als moederzijnde
[..]
Wat een aannames zeg, hypocriete kut
[..]
dus¿
[..]
Ze heeft geen papa of mama die samen zijn., dus ze komt zeker wat tekort.
[..]
Lijkt me sterk, aangezien jullie beide alleenstaande ouders zijn, en in deze tijd van crisis is er geen geld. Dus, zal wel weekje spanje, of frankrijk worden, of gezellig ergens in nederland naar Landall.
[..]
Klopt, maar niet de speeltijd en interactie met andere kinderen. Dit missen is heel erg voor het opgroeien van je kind. Domme keuze, maar ja tienermoeder he
[..]
Geloof je het zelf, een kind dat een Engels ontbijt maakt¿ En daarbij zal je zelf in de keuken moeten staan.
[..]
Stoer![]()
[..]
ah, een dikwijf dus.
[..]
Domme reden, kleine moeite om je kind even bij de ouders/schoonouders te droppen
[..]
Omdat deze vrouwen doorgaans logisch nadenken en niet als tienerzijde een kind nemen. Iets wat onverantwoord is. Tienermoeders denken dat ze alles al weten en hebben hun domme praatjes al klaar staan. (Zie OP)
/debunked met je kuttopic![]()
Nee hoor , ik werk ,studeer en heb een eigen bedrijf . Dit doe ik allemaal als mijn kind bij vaders is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:05 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Deze mandit vat het wel goed samen. Meiden van 21 die al een kind nemen, lager opgeleid tuig.
Zeg TS, je snoept zeker ook van elke toeslag waar jij je dikke vette vingers aan kan krijgen niet?
Zie hierboven. Oh en ik ben niet single.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:06 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat TS voor werk doet met haar vakanties op verschillende continenten terwijl ze 25 is of zo en single mama is?
dus wat doe je voor de kost TS?
tja, gewoon slechte moeder hequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:05 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Maar als je zo krampachtig bezig bent om vooral NIET met je kind bezig te zijn is het inderdaad sneu voor dat kind om zo'n moeder te hebben.
En er ook nog trots op zijn om je kind overal te dumpen zodat je zelf lekker egoïstisch bezig kan zijn
Geloof je het zelf nog?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:06 schreef TripleS het volgende:
[..]
Nee hoor , ik werk ,studeer en heb een eigen bedrijf . Dit doe ik allemaal als mijn kind bij vaders is.
je verkoopt kinderkleren van je kind op marktplaats en volgt een mbo opleiding via de loi?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:06 schreef TripleS het volgende:
[..]
Nee hoor , ik werk ,studeer en heb een eigen bedrijf . Dit doe ik allemaal als mijn kind bij vaders is.
ze "werkt, studeert en heeft een eigen bedrijf" oftwel Loi, steun en een eigen internet shop die niet van de grond komt o.i.d.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:06 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat TS voor werk doet met haar vakanties op verschillende continenten terwijl ze 25 is of zo en single mama is?
dus wat doe je voor de kost TS?
whaha zie de post boven jequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:07 schreef Darkangle het volgende:
[..]
ze "werkt, studeert en heeft een eigen bedrijf" oftwel Loi, steun en een eigen internet shop die niet van de grond komt o.i.d.
Probleem bij zulken is dat de wereld altijd om hen draait... helaas. Ze zullen dus ook nooit anders zien.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:07 schreef wise het volgende:
[..]
tja, gewoon slechte moeder he. Zijn er helaas genoeg van in nederland. Discussieren met deze mensen heeft gewoon geen zin. Die hebben een heel groot eigen dunk en beeld van zichzelf. Ieder andere verandering of mening van iemand kunnen ze niet hebben.
Geeft niet, altijd wel leuk om er ff tegen in te gaan
Ze heeft ook de zwarte band in karate, taekwondo en judoquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:08 schreef StormS.A het volgende:
en ook nog je paard verzorgen?? druk vrouwtje
Dit moet inderdaad wel een troll zijnquote:
jammer he dat dit backfiredquote:
Alsof zo'n kind vakanties herinnert van voor zijn/haar tiendequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:50 schreef TripleS het volgende:
- Ze gaat minimaal 2x per jaar op vakantie naar verschillende continenten, ziet veel van de wereld.
eerder realisten, helaas heb je een raar zelfbeeld op de wereld. Geeft niet hoor, we laten je lekker in die waan zittenquote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:08 schreef StormS.A het volgende:
en ook nog je paard verzorgen?? druk vrouwtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |