Ik mag voor je vriendin hopen dat dat is wat je voor haar voeltquote:
??quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik mag voor je vriendin hopen dat dat is wat je voor haar voelt
ik las het in de zin van een vraag. Was dat, liefde? met een komma ertussen (die er niet stond) snappie? (dus als in: Wat is dat, liefde?)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:05 schreef RanTheMan het volgende:
hornage en df:DudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
je had er anders geen moeite mee toen ik zondag die foto's stond te nemenquote:
Dat was voor de Psycho expositie toch?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:23 schreef DragonFodder het volgende:
Toch raar, zo'n groepdouche is een filmmuseum.
Geen idee, ik had mijn eyes wide shut.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:26 schreef hornage het volgende:
[..]
Dat was voor de Psycho expositie toch?
En toen dacht je dat het Lolita was? In plaats van Horny?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:28 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Geen idee, ik had mijn eyes wide shut.
Spartacusquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En toen dacht je dat het Lolita was? In plaats van Horny?
Hij lijkt toch meer op Forrest Gump...quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:43 schreef hornage het volgende:
Ow DF,
The Holy Blu-Ray Grail->
http://www.bol.com/nl/p/l(...)gy/1002004011332504/
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:43 schreef hornage het volgende:
Ow DF,
The Holy Blu-Ray Grail->
[ link | afbeelding ]
Volgens mij schrijft menig huisarts deze box voor aan mensen met slapeloosheid... Damn wat een lange zit met een hoop gewauwel die LOTR....quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:43 schreef hornage het volgende:
Ow DF,
The Holy Blu-Ray Grail->
[ link | afbeelding ]
Ik word anders heel erg slapeloos van LOTRquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:05 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Volgens mij schrijft menig huisarts deze box voor aan mensen met slapeloosheid... Damn wat een lange zit met een hoop gewauwel die LOTR....
Om de vaart erin te houden? Anders duren sommige vragen uren...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:44 schreef Gillingham het volgende:
Dit zie ik de laatste tijd steeds meer. Dat een vraag niet direct beantwoord wordt en dat de vraagsteller de eisen dan maar zo bijstelt dat degene die voor het laatst iets goeds heeft gezegd het punt krijgt. Ik begrijp die ontwikkeling niet helemaal.
Hints zijn dan een leukere oplossing, wat mij betreft.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Om de vaart erin te houden? Anders duren sommige vragen uren...
Tja, ik vond dat er in mijn geval niet echt veel andere hints te geven warenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:47 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Hints zijn dan een leukere oplossing, wat mij betreft.
Dat zijn ze wel gewendquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Om de vaart erin te houden? Anders duren sommige vragen uren...
Maar dat wil niet zeggen dat ik zo'n vraag als ik stelde zolang open wil laten staan... Als het nou een dubbele punten vraag was, had je gelijk...quote:
Voor de laatste keer, sands: dat je het complete topic anderhalve dag op z'n gat kunt gooien, is niks om trots op te zijn!quote:
Gejammer genoeg om te bewijzen dat het in een dubbele punten topic ook niet bevorderlijk isquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar dat wil niet zeggen dat ik zo'n vraag als ik stelde zolang open wil laten staan... Als het nou een dubbele punten vraag was, had je gelijk...
Ok, misschien. Maar daar laat je een vraag langer open staan. Ik tenminstequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:58 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Gejammer genoeg om te bewijzen dat het in een dubbele punten topic ook niet bevorderlijk is
Het kan ook nog langerquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:57 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Voor de laatste keer, sands: dat je het complete topic anderhalve dag op z'n gat kunt gooien, is niks om trots op te zijn!
Tja, het is ook helemaal niet moeilijk om een vraag te stellen die niet beantwoord gaat worden, maar soms is het gewoon moeilijk te bepalen waar de grens tussen uitdaging en overdreven te moeilijk ligtquote:
Daar ga ik nog wel eens de fout inquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:01 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Tja, het is ook helemaal niet moeilijk om een vraag te stellen die niet beantwoord gaat worden, maar soms is het gewoon moeilijk te bepalen waar de grens tussen uitdaging en overdreven te moeilijk ligt
Het verschil zit mede in het de vraag onderhouden, dus hints geven als men er niet uitkomt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:01 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Tja, het is ook helemaal niet moeilijk om een vraag te stellen die niet beantwoord gaat worden, maar soms is het gewoon moeilijk te bepalen waar de grens tussen uitdaging en overdreven te moeilijk ligt
Nou ja als je het bij filmkennis wil houden houdt het al een stuk sneller op met die hintsquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:03 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Het verschil zit mede in het de vraag onderhouden, dus hints geven als men er niet uitkomt.
Een rebus of iets in die geest kan ook met filmkennis-gerelateerde vragen. Misschien niet de beoogde film, maar het is alsnog 'ontopic'.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:04 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Nou ja als je het bij filmkennis wil houden houdt het al een stuk sneller op met die hints
Dat kan natuurlijk, maar over het algemeen gaat het dan vaak meteen richting weggeef niveau omdat vraagsteller het ondertussen toch al zat isquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:42 schreef picodealion het volgende:
[..]
Een rebus of iets in die geest kan ook met filmkennis-gerelateerde vragen. Misschien niet de beoogde film, maar het is alsnog 'ontopic'.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:05 schreef RanTheMan het volgende:
hornage en df:Dude, omg, ik klikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Valt me nog mee dat niemand heeft opgemerkt dat het Frans Duits is die achter die kerel staat: Deze dus:quote:
Ran, ik had nou niet van jou verwacht dat jij naar die muziek/herrie luisterde...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:11 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat niemand heeft opgemerkt dat het Frans Duits is die achter die kerel staat: Deze dus:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ran, ik had nou niet van jou verwacht dat jij naar die muziek/herrie luisterde...
quote:
ik wacht op een remake die ik wel kan verstaanquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:50 schreef Robby87 het volgende:
Heeft iemand van jullie A Separation (2011) gezien? Heeft een mooie plek in de top 250 van imdb. Ik heb er ongeveer driekwart van gezien, maar ik vind het allemaal zo aan de oppervlakte blijven.
Jullie meningen?
Zegt me niks. Kan ze ook acteren?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:59 schreef hornage het volgende:
@Samuel:
Dude, Gigi, lekker soapie met fijne tieten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, want voor de volgende job heb je best wat acteer talent nodig:quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:00 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Zegt me niks. Kan ze ook acteren?
Jeroen Van der Boom komt ook uit dat stapeltje talenten, maar GIGI zou ik overal any time any place serieus nemen......quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:07 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zou je jezelf ooit nog serieus kunnen nemen als je dit soort belspelletjes hebt gedaan?
Ik zou haar zeker nemen, lekker wijf man!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:10 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Jeroen Van der Boom komt ook uit dat stapeltje talenten, maar GIGI zou ik overal any time any place serieus nemen......
nou iddquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:14 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik zou haar zeker nemen, lekker wijf man!
Je bedoelt dat toch wel sarcastisch mag ik hopen?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:10 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Jeroen Van der Boom komt ook uit dat stapeltje talenten, maar GIGI zou ik overal any time any place serieus nemen......
Beste film die ik in de afgelopen jaren (nieuw) heb gezien.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:50 schreef Robby87 het volgende:
Heeft iemand van jullie A Separation (2011) gezien? Heeft een mooie plek in de top 250 van imdb. Ik heb er ongeveer driekwart van gezien, maar ik vind het allemaal zo aan de oppervlakte blijven.
Jullie meningen?
Ik durf te wedden dat hij aanzienlijk meer financiële middelen en fans heeft dat de gemiddelde FMT-er, dus kennelijk doet hij toch iets goedquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Je bedoelt dat toch wel sarcastisch mag ik hopen?
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:19 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Sam heeft net als mij een goede smaak, daar kunnen jullie heren nog wat van leren.
Oké, vertel! Wat vond je er goed aan?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:19 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Beste film die ik in de afgelopen jaren (nieuw) heb gezien.
Nu geen tijd voor, kom er later nog wel op terug.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:19 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oké, vertel! Wat vond je er goed aan?
Zal best, maar ik krijg zelfmutilatie neigingen als ik hem hoor zingen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:19 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat hij aanzienlijk meer financiële middelen en fans heeft dat de gemiddelde FMT-er, dus kennelijk doet hij toch iets goed
Dat zegt echt niks tegenwoordig. Zelfs die Oh Oh Cherso randdebielen hebben dat.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:19 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat hij aanzienlijk meer financiële middelen en fans heeft dat de gemiddelde FMT-er, dus kennelijk doet hij toch iets goed
Tsja als mens zijn wer niet in staat ze te beoordelen, dus houden we alleen hun financiele middelen over...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:55 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat zegt echt niks tegenwoordig. Zelfs die Oh Oh Cherso randdebielen hebben dat.
Graag gedaan hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:33 schreef RanTheMan het volgende:
Met dank aan hornage die me de inspiratie gaf
ik maak nu een vraag voor jouquote:
Wat versta je precies onder eigenlijk geen verhaallijn?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:51 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb zojuist a king in New York gekeken. Heb ik niet goed opgelet of zit er eigenlijk geen verhaallijn in deze film?
Je hebt de film gezien neem ik aan? (anders moet je dus niet de spoiler lezen, want dan hoef je de film niet meer te kijkenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:53 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Wat versta je precies onder eigenlijk geen verhaallijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
Moet ik dan wachten op die snob van een sands?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
oh... wacht even ik las king of new yorka king in new york ken ik niet
Of op michelangelo2 of misschien gilllingham. Ik heb het zelf niet zo op Chaplinquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Moet ik dan wachten op die snob van een sands?
Een niet sprekende Chaplin is wel leuk. Dit was de eerste keer dat ik em hoorde praten. Best apartquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:09 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Of op michelangelo2 of misschien gilllingham. Ik heb het zelf niet zo op Chaplin
Ik vond hem erg mooi, geeft een goed beeld van het moderne Iran. Hoe het botst tussen streng religieuzen en gematigden en verschillende lagen in de Iraanse samenleving.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:50 schreef Robby87 het volgende:
Jullie meningen?
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Een niet sprekende Chaplin is wel leuk. Dit was de eerste keer dat ik em hoorde praten. Best apart
Dank jequote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:12 schreef Baszh het volgende:
[..]
Ik vond hem erg mooi, geeft een goed beeld van het moderne Iran. Hoe het botst tussen streng religieuzen en gematigden en verschillende lagen in de Iraanse samenleving.
Het hele geval van die 'geduwde' vrouw is zo ambigu, wie is nu schuldig waaraan en waarom ? Zou hun gedrag moeten worden bestraft en hoe? Als kijker met je eigen perspectief kun je daarover oordelen. Een mooie weergave van een echt menselijk probleem in de echte wereld wat spannend wordt verteld.
Ook hoe de kinderen eigenlijk het meeste lijden van al dat gezeik en gedoe van de volwassenen vond ik er mooi in verwerkt.
Wat stom van me, ik heb The great dictator ook gezien...quote:
Ik, als mens, ben prima in staat hem te beoordelenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:20 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Tsja als mens zijn wer niet in staat ze te beoordelen, dus houden we alleen hun financiele middelen over...
Helden speechquote:
Aah andere UI, wat verwarrend.quote:
Ik zag vandaag in een kookprogramma dat iemand een complete ui in bladerdeeg had gedompeld als een gerecht.. dat kan toch nooit lekker zijnquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Aah andere UI, wat verwarrend.
Ben ik niet direct een Chaplin fan. Heb er wel een aantal gezien, maar ik maakte dezelfde denkfout als Sam.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:09 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Of op michelangelo2 of misschien gilllingham. Ik heb het zelf niet zo op Chaplin
Ik kon je niet meer terugvinden met je nieuwe UI. RHCP? Dan was de vorige (wederom) beter.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:19 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oké, vertel! Wat vond je er goed aan?
Mooi verteld, ik zal hem zeker nog eens checkenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:12 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik kon je niet meer terugvinden met je nieuwe UI. RHCP? Dan was de vorige (wederom) beter.![]()
Wat me raakte in A Separation was de plot waarin betrekkelijk redelijke mensen totaal tegenover elkaar komen te staan doordat zich een specifieke situatie voordoet waarin hun tegenstellingen drastisch worden uitvergroot. En dat dan op een geloofwaardige manier en gebracht door middel van berensterk acteerwerk. Het geeft een genuanceerd beeld van een samenleving waarvan we in het westen over het algemeen bijzonder weinig afweten. Ik ben erg blij dat de film niet gecensureerd is.
Ik ben geen snobquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Moet ik dan wachten op die snob van een sands?
Nee...denk ikquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:48 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
wel als het om animatiefilms gaat
je hebt dan best een vreemd zelfbeeld..quote:
Correct, dat hangt af van de films die je kijktquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:45 schreef picodealion het volgende:
Dat je veel films kent maakt je nog geen snob.
Maar sands, waar het om ging, A king in New York. Heb je dat stukje ook gelezen? En zoja, wat is jouw mening?quote:
Teveel tekstquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:50 schreef hornage het volgende:
http://uncyclopedia.wikia(...)n_for_Uncyclopedians
Ik geef het tenminste eerlijk toe...quote:
'interesting' als werkwoord idd. Zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:56 schreef Baszh het volgende:
Hij bedoelt vast 'So the key is to get it screened at a festival and start to interest people there.
Het is in ieder geval niet je dagquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:16 schreef The_Substitute het volgende:
automatische updates maar weer aangevinkt.
Het is i.i.g. niet zo erg dat ik ze òf niet wist, of niet er op kon komen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:17 schreef DragonFodder het volgende:
Het is in ieder geval niet je dag
Da's waar, je image als kenner blijft intactquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:19 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Het is i.i.g. niet zo erg dat ik ze òf niet wist, of niet er op kon komen.
Dat zou pas een domper zijn.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:21 schreef DragonFodder het volgende:
Da's waar, je image als kenner blijft intact
Heb hetzelfde.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:23 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dat zijn altijd de vervelendste, zoals nu ook met de huidige vraag
Kan wel even duren. Jay is over het algemeen wat aan de trage kant met het onderhouden van zijn vragen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:29 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Heb hetzelfde.
Als je hem zometeen weet, wacht even 10 sec, dan geef je mij ook de kans.
Ik geef je een 10 seconden warning zodra ik het weetquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:29 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Heb hetzelfde.
Als je hem zometeen weet, wacht even 10 sec, dan geef je mij ook de kans.
een 10 seconden warning met een update van minstens 5 seconden. Dan maar hopen dat de waarschuwing precies op het goede moment geeftquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:32 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik geef je een 10 seconden warning zodra ik het weet
Jay doet altijd z'n best om zijn vragen te onderhouden maar Jay moet af en toe wat doen op het werkquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:31 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Kan wel even duren. Jay is over het algemeen wat aan de trage kant met het onderhouden van zijn vragen.
nou ok + 5 seconden update tijdquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
een 10 seconden warning met een update van minstens 5 seconden. Dan maar hopen dat de waarschuwing precies op het goede moment geeft
Kende Dowd wel, maar dit filmpje nog nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:01 schreef hornage het volgende:
Voor de Big Lebowski liefhebbers (Bashz dus):
http://www.flabber.nl/lin(...)-de-echte-dude-12398
Het moet toch ook niet gekker wordenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:01 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Jay doet altijd z'n best om zijn vragen te onderhouden maar Jay moet af en toe wat doen op het werk
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:02 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
En volgens mij doet hij ook aan tijdrekken nu ie voorstaat.
Ik zal dadelijk wel 20 films met Denzel Washington vragen ofzoquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:18 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat stelt Sands makkelijke vragen.
welja we hebben toch niks anders te doen dan tig filmtitels op te noemen voor 1 vraagquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:19 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik zal dadelijk wel 20 films met Denzel Washington vragen ofzo
De horrorquote:
Ik hoop het...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
We zouden gewoon normale vragen gaan stellen in het DP-topic.
En hun geboortejaren erbij.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:29 schreef SamuelofSEK het volgende:
Het zal me niet verbazen als sands straks met de halve cast van the wizard of oz komt
nou het is de star wars dwerg gewordenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
En hun geboortejaren erbij.
Dinklage en Troyer zijn ook de enige twee die ik bij naam ken.
En je hebt ook nog alle Oompa Loompa's.
Laat die jongen ook een keer los gaan, hij moet zich al zo inhouden in het reguliere topicquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:29 schreef SamuelofSEK het volgende:
Het zal me neit verbazen als sands straks met de halve cast van the wizard of oz komt
Hoe moet ik dit interpreteren?quote:
we zijn al op post 37quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:49 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit interpreteren?
Blij met de macht van de vraagsteller? Blij met slowchat in DP-topic?
Die ken ik alleen onder de naam Willowquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:50 schreef DragonFodder het volgende:
Dat niemand Warwick Davis noemt...
En Wickett de Ewok.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:51 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Die ken ik alleen onder de naam Willow
Jij bent geen sierpaard.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:50 schreef wyccie het volgende:
Hij had mij de punten gewoon moeten geven. Als poedelprijs.
Iets met jaartallen en zware stemmen uiteraard.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:51 schreef Robby87 het volgende:
Welke vraag zou jij hebben willen stellen wyccie?
Nee, ik ben een onbetaald werkpaard.quote:
jouw schuld wycciequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Iets met jaartallen en zware stemmen uiteraard.
[..]
Nee, ik ben een onbetaald werkpaard.
Jep, makkie...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:12 schreef SamuelofSEK het volgende:
mr arkadin
the magnificent ambersons
touch of evil
f for fake
don quichot
macbeth
the stranger
sub doet de jaartallen wel
Dat is het toch ook niet?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:16 schreef wyccie het volgende:
Sands, we zouden de DP-topics niet meer moeilijk maken.
quote:
Misschien komt michel straks nog langs zodat jullie in ieder geval niet de hele avond met die vraag zittenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die 7 filmtitels zelf niet.
Maar het wordt er zo niet leuker op.
Of allemaal een half uurtje niet reageren, en dan vraag ik 1 acteur uit LOTR als opstarterquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Misschien komt michel straks nog langs zodat jullie in ieder geval niet de hele avond met die vraag zitten
Maar Wyc heeft in principe wel een punt, Sands. Bij die anderen heb ik totaal geen idee, de rest ook niet. Dus als je de vraag kunt veranderen, graag.quote:
Ga jij ons zometeen vertellen dat jij de jaartallen had geweten?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:30 schreef Desunoto het volgende:
Citizen Kane
The Stranger
The Lady from Shanghai
The Magnificent Amberson
Mr. Arkadin
Touch of Evil
The Trial
Zo iets?
Van Citizen Kane, The Lady from Shanghai en Touch of Evil wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:31 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ga jij ons zometeen vertellen dat jij de jaartallen had geweten?
hebben we allebei al eerder gehaaldquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:42 schreef Desunoto het volgende:
Er komen er twee akelig dichtbij de 100 punten nu. Het kan nog!
En me projector is bijna op temperatuur, dus dat ga ik sowieso niet halenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:45 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
hebben we allebei al eerder gehaald
Wat ga je kijken?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:46 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
En me projector is bijna op temperatuur, dus dat ga ik sowieso niet halen
Wen er maar aanquote:Op zaterdag 1 september 2012 10:33 schreef Borizzz het volgende:
Morgen maar weer eens een berichtje maken met voor de tweede keer Sands als winnaar
Neu, bij mij is het afhnkelijk hoeveel tijd ik erin steek. Sands weet echt zo krankzinnig veel.quote:Op zaterdag 1 september 2012 10:49 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Als jij wint zou ook leuk zijn (en je kunt het!). Kan ik een keer groot uitpakken
Misschien moeten we bij hem eens een psychologisch onderzoek uitvoeren... hij kan een interessant studie object zijnquote:Op zaterdag 1 september 2012 10:54 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Neu, bij mij is het afhnkelijk hoeveel tijd ik erin steek. Sands weet echt zo krankzinnig veel.
Ik heb deze komende maanden te weinig tijd, dus grijp je kansquote:Op zaterdag 1 september 2012 10:54 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Neu, bij mij is het afhnkelijk hoeveel tijd ik erin steek. Sands weet echt zo krankzinnig veel.
Als jullie me genoeg betalenquote:Op zaterdag 1 september 2012 10:56 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Misschien moeten we bij hem eens een psychologisch onderzoek uitvoeren... hij kan een interessant studie object zijn
Dek je zelf maar vast in dat je gaat verliezen...quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:27 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb deze komende maanden te weinig tijd, dus grijp je kans
quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dek je zelf maar vast in dat je gaat verliezen...
Mij benieuwen of ze meer scoren als wij er niet vaak zijn om "topic stilleg" vragen te stellen. Zul je net zien dat dragon echt 100+ punten ofzo haaltquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:27 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb deze komende maanden te weinig tijd, dus grijp je kans
Jij hebt ook weinig tijd?quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:47 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Mij benieuwen of ze meer scoren als wij er niet vaak zijn om "topic stilleg" vragen te stellen. Zul je net zien dat dragon echt 100+ punten ofzo haalt
Yeah toch maar wat minder fokken op werk enzo en volgende maand is het natuurlijk weer tijd om non stop horrorfilms te kijkenquote:
Indd, en dan komt de Universal monster collection ook uit op Blu-rayquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:55 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Yeah toch maar wat minder fokken op werk enzo en volgende maand is het natuurlijk weer tijd om non stop horrorfilms te kijken
oehquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:57 schreef Sands het volgende:
[..]
Indd, en dan komt de Universal monster collection ook uit op Blu-ray
https://fbcdn-sphotos-b-a(...)866_1890174169_o.jpgquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:58 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
oehmisschien moet ik die maar aanschaffen
alleen beetje jammer dat ik ze volgens mij allemaal al op dvd hebquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:00 schreef Sands het volgende:
[..]
https://fbcdn-sphotos-b-a(...)866_1890174169_o.jpg
De limited edition
Beter beeld en geluid is toch een goede reden?quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:05 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
alleen beetje jammer dat ik ze volgens mij allemaal al op dvd heb
Spreekt weer. Weinig respect uitquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:47 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Mij benieuwen of ze meer scoren als wij er niet vaak zijn om "topic stilleg" vragen te stellen. Zul je net zien dat dragon echt 100+ punten ofzo haalt
Dat heb je met Sam hequote:Op zaterdag 1 september 2012 13:25 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Spreekt weer. Weinig respect uit
Bovendien heb ik al eens 100+ punten gehaald. Alleen niet met snobfilmsquote:
Ik vraag nooit om snobfilmsquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:52 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Bovendien heb ik al eens 100+ punten gehaald. Alleen niet met snobfilms
Ik vind dat niet direct een goede reden voor deze films, het is niet alsof we het over audiovisueel buitengewoon indrukwekkende films hebbenquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:06 schreef Sands het volgende:
[..]
Beter beeld en geluid is toch een goede reden?
Dat is ook waarom ik het zei, dat was helemaal niet respectloos bedoeldquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:52 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Bovendien heb ik al eens 100+ punten gehaald. Alleen niet met snobfilms
Je wil toch altijd in de best mogelijke kwaliteit kijken? Of kijk jij nog videobanden?quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:27 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik vind dat niet direct een goede reden voor deze films, het is niet alsof we het over audiovisueel buitengewoon indrukwekkende films hebben
Ja, maar wel met enige budget afwegingen en die telt bij dit soort films zwaarder dan bij bijvoorbeeld een gerestaureerde Stalker op blu-rayquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:31 schreef Sands het volgende:
[..]
Je wil toch altijd in de best mogelijke kwaliteit kijken? Of kijk jij nog videobanden?
Ik heb helemaal geen dvds dus voor mij is de keuze makkelijkquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:35 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ja, maar wel met enige budget afwegingen en die telt bij dit soort films zwaarder dan bij bijvoorbeeld een gerestaureerde Stalker op blu-ray
Als ik ze nog niet had op dvd, was het natuurlijk geen punt geweest
Ben je pas begonnen met kopen toen blu-ray kwam? of download je gewoon alles?quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:37 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen dvds dus voor mij is de keuze makkelijk
Naja alleen deze op dvd
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:38 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ben je pas begonnen met kopen toen blu-ray kwam? of download je gewoon alles?
Mijn collectie was al aardig groot voordat blu-ray kwam, dus ik ben selectief met het herkopen van films op blu-ray die ik al als dvd heb.quote:
http://c.mymovies.dk/Sandsss/group:ownedquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:40 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Mijn collectie was al aardig groot voordat blu-ray kwam, dus ik ben selectief met het herkopen van films op blu-ray die ik al als dvd heb.
Daar zit genoeg leuks tussenquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Sands het volgende:
[..]
http://c.mymovies.dk/Sandsss/group:owned
Dit is wat ik tot nu toe heb
Country:quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:03 schreef SamuelofSEK het volgende:
En waarom heb je een Japanse? Pitch Black?
148? Ik had bij jou wel meer verwachtquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Sands het volgende:
[..]
http://c.mymovies.dk/Sandsss/group:owned
Dit is wat ik tot nu toe heb
Alle boxsets tellen als 1quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
148? Ik had bij jou wel meer verwacht
Dan word het nog niet veel meer toch?quote:
170 ergensquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan word het nog niet veel meer toch?
http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/dyonvbaalquote:
Ik geef er gewoon niet zoveel geld aan uitquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/dyonvbaal![]()
Mijn trots
nee maar ik heb geen zin een vraag te bedenkenquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:15 schreef dekatophetspek het volgende:
zijn mijn screens te moeilijk oid ?
Ik ook niet meer...quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:15 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik geef er gewoon niet zoveel geld aan uit
Jij hebt toch geld zat?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:15 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik geef er gewoon niet zoveel geld aan uit
Ach ja, de gemiddelde persoon zal dat ook een grote collectie noemen hoorquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/dyonvbaal![]()
Mijn trots
(niks vergeleken met Samsek zie ik...)
Dat mag ik wel hopen...quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ach ja, de gemiddelde persoon zal dat ook een grote collectie noemen hoor
Wanneer ga je het huis uit?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:22 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb wel een beetje omdat ik het niet allemaal uitgeef
In oktober komen alle Stewart Hitchcocks op Blu-ray uitquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:25 schreef dekatophetspek het volgende:
Als je alles van James Stewart op BR hebt zeker ?
Niet hierquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:25 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Waar gaan we dan de volgende meet houden, ben je er al mee bezig?
Nee, stukje verderop. Eindhoven ging jij er toch 1 organiseren?quote:
Dvdprofiler. Zo heet het nog steeds. Alleen door een ander bedrijf opgekocht. En de website is daarmee veranderdquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:31 schreef wyccie het volgende:
Dat Invelos-gedoe heette vroeger anders! Ik heb het zelf zo'n tien jaar geleden ook ooit eens ingevuld.
Dat heb ik gehoord jaquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, stukje verderop. Eindhoven ging jij er toch 1 organiseren?
Doe wat met die kennisquote:
Een meet organiseren in Eindhovenquote:
Alles goed wyccie? Ook zo genoten van het weer hier?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:31 schreef wyccie het volgende:
Dat Invelos-gedoe heette vroeger anders! Ik heb het zelf zo'n tien jaar geleden ook ooit eens ingevuld.
Ergens in 2013?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Een meet organiseren in Eindhoven
Nou ja... 2012 mag vast ook nog welquote:
Het was fris toen ik weer buiten was.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:43 schreef Robby87 het volgende:
Alles goed wyccie? Ook zo genoten van het weer hier?
Koelt snel af idd, maar voor de rest was het echt lekker nazomerenquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het was fris toen ik weer buiten was.
Misschien wel en misschien ook nietquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou ja... 2012 mag vast ook nog wel![]()
Robby/Wyccie, hebben jullie wat meegekregen van we love the '90's? Of wonen jullie niet de buurt van de goffert?
Nee, ik zit vlakbij het centrumquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou ja... 2012 mag vast ook nog wel![]()
Robby/Wyccie, hebben jullie wat meegekregen van we love the '90's? Of wonen jullie niet de buurt van de goffert?
Omdat ik graag makkelijk wil kunnen zien welke films ik heb in boxsetsquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:40 schreef dyonvbaal het volgende:
SamSek, waarom heb je alle discs er los in gezet?
Dunno, ben de hele dag weg geweest en in Wijchen hoor je er zowiezo niks vanquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:49 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee, ik zit vlakbij het centrumWas het wat?
Niet onderuit proberen te komenquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:48 schreef Sands het volgende:
[..]
Misschien wel en misschien ook niet
Begrijpelijk, maar bij series de discs apart? Dan word het zo druk en onoverzichtelijk lijkt mij?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:50 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Omdat ik graag makkelijk wil kunnen zien welke films ik heb in boxsets
Zover ik weet, heb ik dit alleen bij film boxsets gedaan.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar bij series de discs apart? Dan word het zo druk en onoverzichtelijk lijkt mij?
The Outer Limits: The Original Series 2: Disc 1quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:53 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Zover ik weet, heb ik dit alleen bij film boxsets gedaan.
2013 dan misschien welquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Niet onderuit proberen te komen
Oh, dan heb ik vast een keer op een verkeerd knopje gedrukt tijdens het updaten of toevoegenquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
The Outer Limits: The Original Series 2: Disc 1
The Outer Limits: The Original Series 2: Disc 2
The Outer Limits: The Original Series 2: Disc 3
The Outer Limits: The Original Series 2: Disc 4
The Outer Limits: The Original Series 2: Disc 5
The Outer Limits: The Original Series: Disc Eight
The Outer Limits: The Original Series: Disc Five
The Outer Limits: The Original Series: Disc Four
The Outer Limits: The Original Series: Disc One
The Outer Limits: The Original Series: Disc Seven
The Outer Limits: The Original Series: Disc Six
The Outer Limits: The Original Series: Disc Three
The Outer Limits: The Original Series: Disc Two
en er waren nog 1 of 2 series geloof ik waarbij ik het zag
Heb je een scanner?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:55 schreef SamuelofSEK het volgende:
ik hoef ze toch niet handmatig toe te voegen
Hehe, nee dat jammer genoeg niet. Maar ik bedoel als je die barcode invult, doet hij die discs er automatisch bijquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je een scanner?![]()
Dat zou nu wel van pas komen.
Ik heb weer DVDProfiler geïnstalleerd, maar elke keer als ik iets aanklik in het programma fdan wordt er iets van Tempnote gedonwload.
Maar in de probeer versie kun je toch maar 40 titels zetten?quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je een scanner?![]()
Dat zou nu wel van pas komen.
Ik heb weer DVDProfiler geïnstalleerd, maar elke keer als ik iets aanklik in het programma fdan wordt er iets van Tempnote gedonwload.
Zo iets dacht ik tenminste. Daarom heb ik toen maar een sleutel gekocht...quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:28 schreef wyccie het volgende:
Serieus? Ik zit nu op de 30. Even doortypen dan, kijken wat er gebeurt.
Dan wil ik me geld terugquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:36 schreef wyccie het volgende:
Ik heb er 41 mogen invoeren. Voor de rest ben ik te moe.
http://www.dougweb.org/dv(...)empnote.html-Problemquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:49 schreef wyccie het volgende:
Vast niet. Hoeveel betaal je voor zoiets?
En hoe krijg ik dit weg?
[ afbeelding ]
Het verschijnt elke keer als ik ergens in het grote scherm klik.
Hmm dan weet ik het ook niet.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:06 schreef wyccie het volgende:
Geen van alle lukt. Bij de laatste kan ik dat bestand ook nog eens niet vinden.
Rechtermuis knop, eigenschappen en dan tabblad beveiligen kijken of daar iets staat met schrijven en lezen wat je kan wijzigen. Denk ikquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:09 schreef wyccie het volgende:
Nu wel gevonden, maar hoe moet ik dit doen: restrict the read/write-rights as far as possible ?
Volgens mij rechtermuisknop op dat bestand -- weet niet of jij het in het Engels ziet -- Eigenschappen / Algemeen - Kenmerken --> alleen lezen / verborgenquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:09 schreef wyccie het volgende:
Nu wel gevonden, maar hoe moet ik dit doen: restrict the read/write-rights as far as possible ?
Ja morgen, ik was te druk met leren en alles.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:09 schreef The_Substitute het volgende:
[Tournament] Beste animatiefilm - Derde Ronde
Gaat deze nog verder, Sands?
Dat had ik al geprobeerd, maar kan nergens die optie vinden. Ik ben zelfs al uit die Windows 98 layout gegaan in de hoop dat ik het dan wel zie.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:30 schreef dyonvbaal het volgende:
appdata is een ontzichtbare map. Moet je eerst in een explorer scherm naar de mapopties gaan om de ontzichtbare mappen zichtbaar te maken
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat had ik al geprobeerd, maar kan nergens die optie vinden. Ik ben zelfs al uit die Windows 98 layout gegaan in de hoop dat ik het dan wel zie.
Bij mij ook nietquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:39 schreef wyccie het volgende:
Verdorie, ben ik eindelijk in AppData ->Local->DVD Profiler, staat daar helemaal geen Temp!
Ik ookquote:
Volgens mij staat die Temp-map er ook alleen op het moment dat je zo'n melding krijgt. Dus als je die melding wegklikt, verdwijnt die tempmap dus weer. Dus doe die handeling eens op het moment van die melding zelf, voordat je 'm wegklikt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:39 schreef wyccie het volgende:
Verdorie, ben ik eindelijk in AppData ->Local->DVD Profiler, staat daar helemaal geen Temp!
Blijkbaar maakt hij dat pas aan wanneer de applicatie start en haalt hem weer weg als je de applicatie sluit.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:39 schreef wyccie het volgende:
Maar dan snap ik overigens sowieso niet wat iets met dat bestand doen gaat helpenquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:52 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Blijkbaar maakt hij dat pas aan wanneer de applicatie start en haalt hem weer weg als je de applicatie sluit.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:59 schreef wyccie het volgende:
Klopt. dat staat er nu wel. Maar als ik dan Alleen lezen aanvink, verandert er nog steeds niks.
Die dingen blijven komen.
En het gebeurt ook bij IE en Chrome.
quote:Op zondag 2 september 2012 00:16 schreef wyccie het volgende:
Gelukt. Ik heb een nieuwe versie van IE geïnstalleerd.
Misschien moet ik maar eens de puntentelling gaan lezen, anders haal ik buiten intre nooit iemand inquote:Op maandag 3 september 2012 09:13 schreef RanTheMan het volgende:
http://managers.fok.nl/vo(...)#subleagueklassement
Spannend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |