Ik mag voor je vriendin hopen dat dat is wat je voor haar voeltquote:
??quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik mag voor je vriendin hopen dat dat is wat je voor haar voelt
ik las het in de zin van een vraag. Was dat, liefde? met een komma ertussen (die er niet stond) snappie? (dus als in: Wat is dat, liefde?)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:05 schreef RanTheMan het volgende:
hornage en df:DudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
je had er anders geen moeite mee toen ik zondag die foto's stond te nemenquote:
Dat was voor de Psycho expositie toch?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:23 schreef DragonFodder het volgende:
Toch raar, zo'n groepdouche is een filmmuseum.
Geen idee, ik had mijn eyes wide shut.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:26 schreef hornage het volgende:
[..]
Dat was voor de Psycho expositie toch?
En toen dacht je dat het Lolita was? In plaats van Horny?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:28 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Geen idee, ik had mijn eyes wide shut.
Spartacusquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En toen dacht je dat het Lolita was? In plaats van Horny?
Hij lijkt toch meer op Forrest Gump...quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:43 schreef hornage het volgende:
Ow DF,
The Holy Blu-Ray Grail->
http://www.bol.com/nl/p/l(...)gy/1002004011332504/
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:43 schreef hornage het volgende:
Ow DF,
The Holy Blu-Ray Grail->
[ link | afbeelding ]
Volgens mij schrijft menig huisarts deze box voor aan mensen met slapeloosheid... Damn wat een lange zit met een hoop gewauwel die LOTR....quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:43 schreef hornage het volgende:
Ow DF,
The Holy Blu-Ray Grail->
[ link | afbeelding ]
Ik word anders heel erg slapeloos van LOTRquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:05 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Volgens mij schrijft menig huisarts deze box voor aan mensen met slapeloosheid... Damn wat een lange zit met een hoop gewauwel die LOTR....
Om de vaart erin te houden? Anders duren sommige vragen uren...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:44 schreef Gillingham het volgende:
Dit zie ik de laatste tijd steeds meer. Dat een vraag niet direct beantwoord wordt en dat de vraagsteller de eisen dan maar zo bijstelt dat degene die voor het laatst iets goeds heeft gezegd het punt krijgt. Ik begrijp die ontwikkeling niet helemaal.
Hints zijn dan een leukere oplossing, wat mij betreft.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Om de vaart erin te houden? Anders duren sommige vragen uren...
Tja, ik vond dat er in mijn geval niet echt veel andere hints te geven warenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:47 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Hints zijn dan een leukere oplossing, wat mij betreft.
Dat zijn ze wel gewendquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Om de vaart erin te houden? Anders duren sommige vragen uren...
Maar dat wil niet zeggen dat ik zo'n vraag als ik stelde zolang open wil laten staan... Als het nou een dubbele punten vraag was, had je gelijk...quote:
Voor de laatste keer, sands: dat je het complete topic anderhalve dag op z'n gat kunt gooien, is niks om trots op te zijn!quote:
Gejammer genoeg om te bewijzen dat het in een dubbele punten topic ook niet bevorderlijk isquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar dat wil niet zeggen dat ik zo'n vraag als ik stelde zolang open wil laten staan... Als het nou een dubbele punten vraag was, had je gelijk...
Ok, misschien. Maar daar laat je een vraag langer open staan. Ik tenminstequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:58 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Gejammer genoeg om te bewijzen dat het in een dubbele punten topic ook niet bevorderlijk is
Het kan ook nog langerquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:57 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Voor de laatste keer, sands: dat je het complete topic anderhalve dag op z'n gat kunt gooien, is niks om trots op te zijn!
Tja, het is ook helemaal niet moeilijk om een vraag te stellen die niet beantwoord gaat worden, maar soms is het gewoon moeilijk te bepalen waar de grens tussen uitdaging en overdreven te moeilijk ligtquote:
Daar ga ik nog wel eens de fout inquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:01 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Tja, het is ook helemaal niet moeilijk om een vraag te stellen die niet beantwoord gaat worden, maar soms is het gewoon moeilijk te bepalen waar de grens tussen uitdaging en overdreven te moeilijk ligt
Het verschil zit mede in het de vraag onderhouden, dus hints geven als men er niet uitkomt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:01 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Tja, het is ook helemaal niet moeilijk om een vraag te stellen die niet beantwoord gaat worden, maar soms is het gewoon moeilijk te bepalen waar de grens tussen uitdaging en overdreven te moeilijk ligt
Nou ja als je het bij filmkennis wil houden houdt het al een stuk sneller op met die hintsquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:03 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Het verschil zit mede in het de vraag onderhouden, dus hints geven als men er niet uitkomt.
Een rebus of iets in die geest kan ook met filmkennis-gerelateerde vragen. Misschien niet de beoogde film, maar het is alsnog 'ontopic'.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:04 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Nou ja als je het bij filmkennis wil houden houdt het al een stuk sneller op met die hints
Dat kan natuurlijk, maar over het algemeen gaat het dan vaak meteen richting weggeef niveau omdat vraagsteller het ondertussen toch al zat isquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:42 schreef picodealion het volgende:
[..]
Een rebus of iets in die geest kan ook met filmkennis-gerelateerde vragen. Misschien niet de beoogde film, maar het is alsnog 'ontopic'.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:05 schreef RanTheMan het volgende:
hornage en df:Dude, omg, ik klikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Valt me nog mee dat niemand heeft opgemerkt dat het Frans Duits is die achter die kerel staat: Deze dus:quote:
Ran, ik had nou niet van jou verwacht dat jij naar die muziek/herrie luisterde...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:11 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat niemand heeft opgemerkt dat het Frans Duits is die achter die kerel staat: Deze dus:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ran, ik had nou niet van jou verwacht dat jij naar die muziek/herrie luisterde...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |