Goed punt... Ik zei dat ik te druk ben, maar bedoelde eigenlijk dat mijn hoofd er niet naar staat. Toch merk ik dat ik me er momenteel een veel minder ellendiger onder voel dan een maand geleden. Maar ik zal zien hoe het na morgen is, dan hebben we weer afgesproken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 03:19 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Dit vind ik een beetje onzin. Je probeert denk ik gewoon de nieuwe realiteit voor jou te laten werken. Als ze interesse zou hebben getoond in jou denk ik niet dat je het te druk zou hebben om je in een relatie met haar te storten.
en bedenk je nu eens dat je straks weer met haar afspreekt, misschien zelfs de kroeg in.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:40 schreef cassettebandje het volgende:
Bedankt voor de aardige reacties iedereen
[..]
Goed punt... Ik zei dat ik te druk ben, maar bedoelde eigenlijk dat mijn hoofd er niet naar staat. Toch merk ik dat ik me er momenteel een veel minder ellendiger onder voel dan een maand geleden. Maar ik zal zien hoe het na morgen is, dan hebben we weer afgesproken.
Vast ellendiger, maar dan ben ik daarna wel in 1 keer genezen. Ze is daar ook wel open in, gelukkig.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:46 schreef rival het volgende:
[..]
en bedenk je nu eens dat je straks weer met haar afspreekt, misschien zelfs de kroeg in.
en dan zie je haar ineens staan zoenen met een kerel, denk je dat je je dan minder of meer ellendig voelt dan voorheen?
Als dat echt zo is, moet je gewoon vrienden blijven ja...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:52 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Vast ellendiger, maar dan ben ik daarna wel in 1 keer genezen. Ze is daar ook wel open in, gelukkig.
Ik snap het dilemma ook wel, maar ik zit op andere vlakken in een lastige fase in mijn leven en daar helpt ze me enorm bij. Het is niet dat ik vriendjes wil blijven omdat ik stiekem blijf hopen, maar ook omdat we echt iets aan elkaar hebben. De baten zijn me meer waard dan de lasten.
Je weet het mooi te brengen, stiekem hoop je op een verzoening met haar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:52 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Vast ellendiger, maar dan ben ik daarna wel in 1 keer genezen. Ze is daar ook wel open in, gelukkig.
Ik snap het dilemma ook wel, maar ik zit op andere vlakken in een lastige fase in mijn leven en daar helpt ze me enorm bij. Het is niet dat ik vriendjes wil blijven omdat ik stiekem blijf hopen, maar ook omdat we echt iets aan elkaar hebben. De baten zijn me meer waard dan de lasten.
Ja hoor, maar ik wil gewoon over een tijdje dit gesprek kunnen afsluiten met een lieve: "I told you so...."quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:57 schreef minthy het volgende:
Ongetwijfeld goed bedoeld allemaal, maar jezus... Mag iemand zelf ook nog dingen beslissen en ervaren?!
Hufterquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja hoor, maar ik wil gewoon over een tijdje dit gesprek kunnen afsluiten met een lieve: "I told you so...."
Jij redeneert nu ook vanuit jezelf. Niet iedereen die het uitmaakt gaat nog met exen om omwille van afhankelijkheid of hoop op dat het ooit weer goedkomt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Je weet het mooi te brengen, stiekem hoop je op een verzoening met haar.
nooit afhankelijk zijn..
Mijn vriendengroep die ik opnieuw heb opgebouwd de afgelopen 5 maand is er ook niet meer, omdat ik dus ook klaar ben met de mijne...
ik wil haar niet zien, omdat ik weet wat voor bitch het is en hoe erg ze mij de ogen gaat uitsteken (werkt achter de bar etc en flirt er vrolijk op los) Ik kan gewoon heengaan en alle andere mensen wel gewoon gaan zien, maar ik weet zeker dat ik mij kapot ga irriteren als ze daar rondloopt en aan het werk is en vervolgens met allemaal gasten gaat lopen flirten.
betekent dus weer dat ik alleen ben, afgelopen weekend ook (omdat ik geen sociaal leven meer heb nu) en eigenlijk alle dagen.... ik ken veel eenzame tijden, maar het voordeel is, dat ik niet afhankelijk ben van andere mensen.
probeer dat ook maar eens want het klinkt alsof je afhankelijk van haar bent... dat je het zo ervaart
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Je weet het mooi te brengen, stiekem hoop je op een verzoening met haar.
nooit afhankelijk zijn..
Mijn vriendengroep die ik opnieuw heb opgebouwd de afgelopen 5 maand is er ook niet meer, omdat ik dus ook klaar ben met de mijne...
ik wil haar niet zien, omdat ik weet wat voor bitch het is en hoe erg ze mij de ogen gaat uitsteken (werkt achter de bar etc en flirt er vrolijk op los) Ik kan gewoon heengaan en alle andere mensen wel gewoon gaan zien, maar ik weet zeker dat ik mij kapot ga irriteren als ze daar rondloopt en aan het werk is en vervolgens met allemaal gasten gaat lopen flirten.
betekent dus weer dat ik alleen ben, afgelopen weekend ook (omdat ik geen sociaal leven meer heb nu) en eigenlijk alle dagen.... ik ken veel eenzame tijden, maar het voordeel is, dat ik niet afhankelijk ben van andere mensen.
probeer dat ook maar eens want het klinkt alsof je afhankelijk van haar bent... dat je het zo ervaart
Laat ik het zo zeggen: we wonen in verschillende steden, dus ik kom haar sowieso niet zo snel in het echt tegen. Verder zou ik me pas echt ellendig voelen als ik het contact nu zou verbreken. Een verzoening, daar hoop ik ook niet op. We zijn al verzoend, maar dan als vrienden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als dat echt zo is, moet je gewverzooon vrienden blijven ja...
Maar wees wel alert dat je dit ook kan zeggen om puur jezelf voor de gek te houden... Sowieso ga je dat nu ontkennen (deed ik ook toen ik in jouw situatie zat), maar achteraf (en diep in je achterhoofd) weet je dat je jezelf voor de gek houdt...
Goed misschien is dat niet zo, ik ken je verder niet, maar gewoon een waarschuwingik wil niet dat mensen dezelfde ellende meemaken als ik ooit heb mogen meemaken
(alhoewel ik er wel superveel van geleerd heb waar ik nu weer baat bij heb
)
klopt ik redeneer vanuit mezelf.... maar ik vertel hem mijn situatie en vervolgens geef ik aan: "het klinkt alsof jij ook"quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij redeneert nu ook vanuit jezelf. Niet iedereen die het uitmaakt gaat nog met exen om omwille van afhankelijkheid of hoop op dat het ooit weer goedkomt.
Men moet eens voor zichzelf spreken.
Dank u!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij redeneert nu ook vanuit jezelf. Niet iedereen die het uitmaakt gaat nog met exen om omwille van afhankelijkheid of hoop op dat het ooit weer goedkomt.
Men moet eens voor zichzelf spreken.
Bullshit, de mens is als het om het doorgeven van zijn genen gaat niet altruïstisch.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:12 schreef Spirit82 het volgende:
Daarbij gun je de ander toch ook het beste? Als je beide doorhebt dat je het geluk niet bij elkaar kan vinden...
Over bullshit gesproken...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:19 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Bullshit, de mens is als het om het doorgeven van zijn genen gaat niet altruïstisch.
Je gunt elkaar in de liefde niet het beste, dat is een mentaliteit die past bij losers die nog steeds de realiteit niet onder ogen kunnen komen en denken dat ze kunnen rekenen op mededogen.
All is fair in love and war
De echtscheidingsbemiddelaar word blij van zoveel geloof in de mensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:21 schreef xenobinol het volgende:
[..]
De echtscheidingsbemiddelaar word blij van zoveel geloof in de mens
Ik ben gescheiden en heb nog altijd goed contact met mn exSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nee, daar is geen bemiddelaar aan te pas gekomen.
Sarcasme. Herken het.
Na die aflevering van Southpark heb je toch uberhaupt geen behoefte meer om daar op te zittenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:26 schreef ManageTheAnger het volgende:
Meer mensen ervaring met chatroulette?
wat een bende
Wat ik bedoel te zeggen is dat mensen zichzelf voor de gek houden, toe jij ging trouwen beloofden jullie elkaar ook eeuwige trouw in goede en in slechte tijden. De realiteit is echter dat jullie die belofte hebben verbroken. Mijn excuses als dit misschien hard en gemeen overkomt (niet zo bedoelt) maar ik probeer alleen maar aan te tonen dat de mens alles behalve altruistisch is en vooral handelt naar zijn eigen behoefte op dat moment. Zolang je beiden op dezelfde golflengte zit kan je een hele leuke tijd hebben maar als dat niet langer het geval is kun je in de liefde maar beter afscheid van elkaar nemen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:22 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ben gescheiden en heb nog altijd goed contact met mn exEn nee, daar is geen bemiddelaar aan te pas gekomen.
Veel wankers, groepjes jonge meisjes of oude afgetakelde dames.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:26 schreef ManageTheAnger het volgende:
Meer mensen ervaring met chatroulette?
wat een bende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |