abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116139545
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:34 schreef QBay het volgende:
Lees een boek? Ga een spelletje spelen? Het klinkt suf, maar daar wordt je vaak wel rustig van *) .
Dat is het probleem.... Daar heb ik zelden het geduld cq de rust voor. Daarom blowde ik ook zeer regelmatig, dan kan ik gewoon een film kijken, lezen, football manager O+ spelen...

Ik begih binnenkort aan een cursus cq opleiding waar ik wel zin in heb. Dat is wel prettig, al zal het me ook de nodige moeite kosten me daar blijvend op te focussen.

Maar dat moet op termijn ook iets gaan opleveren qua werk zodat ik mn leven eindelijk op orde kan krijgen.

Daar heb ik (mss wel voor het eerst in vele jaren) wel vertrouwen in. Alleen ben ik bang voor de leegte die daar op volgt.

Ik wil de ineenstorting dit keer graag voor zijn.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_116139903
Ik herken dat gevoel dat je beschrijft. Dat het altijd wachten op de volgende ronde instorten is ofzo... Ik heb de boel lekker op orde. Ik heb een baan die de rekeningen betaalt (ben druk op zoek naar iets dat oook LEUK is), een leuk appartement en een sociaal leven waar ik tot een aantal jaar niet van had durven dromen.

Waar ik vroeger uitkeek naar dat ene uitje over een week of 2, kijk ik nu uit naar die ene avond in de week dat ik gewoon alleen thuis ben. Dus het gevoel komt niet voort uit geen vrienden hebben of geen sociaal leven hebben... Ik heb ook een heel gevarieerde vriendengroep. Met een aantal deel ik hysterie, met een ander de goede gesprekken, met de een bezoek ik pillenfeesten, met de ander een literair festival etc. etc. Dus dat gevoel komt bij mij iig niet voort uit een eenzaamheid of een gebrek aan tijdsvulling... Het is er ook altijd geweest en ik vrees dat ik er altijd alert op zal moeten zijn. Ik zal er idd altijd tegen moeten "vechten" door goed voor mezelf te zorgen, streng voor mezelf te zijn en eerlijk tegen mezelf te zijn, maar het LUKT gewoon niet altijd er volledig alert op te zijn en zodra ik er wat onzorgvuldiger mee omga is het hek weer van de dam...

Nahjah, hier heb je dus niet zo veel aan, maar dit is de uitgebreidere versie van de tvp :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_116140639
jawel, vertel me meer, klinkt wel interessant :P
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_116141244
O ja, ik heb overigens ook een periode veel te veel en veel te vaak geblowd. Maar dat was meer by-proxy... Nu ik alleen woon, blow ik ook nog wel eens, maar dat is maar zelden eigenlijk.

Dat helpt wel hoor moet ik zeggen :Y Daar is het wel hanteerbaarder van geworden allemaal. Blowen helpt je gewoon niet als je dit soort problemen hebt.

Nu doe ik het nog af en toe, maar meer zoals ik ook wel eens dronken wordt. De kater neem ik voor lief.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_116141678
ben je een nerd girl gone bad?

Probleem met blowen is dat ik me alleen zo echt kan ontspannen. Best kut is dat.

Laatste keer dat ik een langere tijd stopte sloop de alcohol erin, nog verder van huis dus. Drink normaal absoluut niet doordeweeks.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 11:30:55 #31
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_116141738
En dat idee van een maatje, dan? Iemand bij wie je in ieder geval af en toe eens je verhaal kwijtkan en die wat steun en regelmaat kan bieden?
The love you take is equal to the love you make.
pi_116141782
Nee dat ben ik zeker niet :)

Maar ik ben ervan overtuigd dat wanneer je niet zonder blowen of alcohol kunt om je ok te voelen, dat je je jezelf moet aanpassen. Uiteindelijk moet je het met jezelf kunnen uithouden zonder verdovende middelen of zonder van een ander te verwachten dat die je leven je leuk maakt. Je moet je eigen leven leuk kunnen maken en je moet je ok met jezelf kunnen voelen. En dat is het lastigste.
pi_116142232
quote:
5s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 11:30 schreef Lienekien het volgende:
En dat idee van een maatje, dan? Iemand bij wie je in ieder geval af en toe eens je verhaal kwijtkan en die wat steun en regelmaat kan bieden?
Waar doel je dan precies op? :)

Hoe moet ik dat voor me zien?
pi_116142537
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 11:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee dat ben ik zeker niet :)

Maar ik ben ervan overtuigd dat wanneer je niet zonder blowen of alcohol kunt om je ok te voelen, dat je je jezelf moet aanpassen. Uiteindelijk moet je het met jezelf kunnen uithouden zonder verdovende middelen of zonder van een ander te verwachten dat die je leven je leuk maakt. Je moet je eigen leven leuk kunnen maken en je moet je ok met jezelf kunnen voelen. En dat is het lastigste.
Dingen delen (echt delen dus... dat is iets anders dan samen hetzelfde doen of zien)....

Dat mis ik. Heb ik voor mn gevoel (bijna) altijd gemist. Dus merk dat dit me nu moeite kost.

Maar dat er bij mij iets niet goed zit was me duidelijk, hence my topic :)
  woensdag 29 augustus 2012 @ 12:10:08 #35
213932 siface
zorgenkind des levens
pi_116143120
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:01 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
meditatie lijkt me ook wel wat :) moeite van het proberen waard.
Taiji (taichi)? Dat heeft als het goed is hetzelfde effect maar je zit niet de hele tijd stil. Ik weet niet of je van martial arts houdt, maar die richting kun je ook op met taiji (als je een goede leraar kunt vinden).

Verder ken ik het gevoel helaas heel goed, heb een extreem rusteloos karakter. :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm a soprano. I have resonance where my brains ought to be.
64= Monoton + Minimal
pi_116144366
zoiets zou mss ook wel wat voor mij zijn ja... :)

zoveel keuze :P

Muziekles lijkt me ook leuk, tussen de zesjarige blokfluitvirtuoosjes :D
  woensdag 29 augustus 2012 @ 12:50:30 #37
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_116144461
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 11:45 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Waar doel je dan precies op? :)

Hoe moet ik dat voor me zien?
Zie mijn eerste post in dit topic.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 12:57:09 #38
213932 siface
zorgenkind des levens
pi_116144682
Muziek doet ook wel veel.

Toen het heel erg slecht met me ging een paar jaar geleden, ben ik begonnen met zingen. Klassiek, opera. Dat is zo allejezus moeilijk dat je dan aan niets anders kan denken. Je leert je dus focussen omdat het moet en je hebt geen tijd om te piekeren.Je moet uiteindelijk iets vinden wat bij je past, dat is de kunst.

Dat soort eenzaamheid ken ik ook heel goed trouwens, dat je eenzaam bent in jezelf. Ellendig gevoel is dat.
I'm a soprano. I have resonance where my brains ought to be.
64= Monoton + Minimal
pi_116144691
mjah weet niet of ik dat nodig heb. Stort momenteel mn hart uit bij mn behandelaarster bij de jellinek (wat ik zeker wel kan gebruiken).

maar zal het onthouden voor in de toekomst :) thanks
  woensdag 29 augustus 2012 @ 12:59:45 #40
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_116144778
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:57 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
mjah weet niet of ik dat nodig heb. Stort momenteel mn hart uit bij mn behandelaarster bij de jellinek (wat ik zeker wel kan gebruiken).

maar zal het onthouden voor in de toekomst :) thanks
Ik bedoel dus juist een contact waarin geen hulpverlenersrelatie is. Dat je het wel over dingen kun hebben die je bezighouden, maar in een sociale context.

Want begrijp ik nou goed dat je eigenlijk geen vrienden hebt?
pi_116145069
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:59 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik bedoel dus juist een contact waarin geen hulpverlenersrelatie is. Dat je het wel over dingen kun hebben die je bezighouden, maar in een sociale context.

Want begrijp ik nou goed dat je eigenlijk geen vrienden hebt?
Een semantische verhandeling over wat nu een vriend is daargelaten... jawel. Heel veel kennissen die ik al jaren ken, maar een hoop daarvan hebben een andere route gekozen dan ik. Dat maakt het soms wat lastig. Maar er zitten er een paar tussen waar ik zeker feeling mee heb en die zich ook zorgen maken om me.

Heb ik zeker iets aan, is gebleken :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')