De mijne staat ook op de nominatie om eruit te gaan, zeker nu F. er ook eentje gekocht heeft, maar dan met onderwaterhuis voor het duiken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:10 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik ben ook redelijke gadget én Apple freak (dure combo) maar heb wel pas m'n digitale spiegelreflex weggedaan omdat het ding 350 dagen per jaar in de kast lag. Verder hier ook MacBook's, iPad's, iPhone's en weet ik veel wat aanwezig.
Nee, we weten genoeg, dankje!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:02 schreef Brighteyes het volgende:
Eh ja, maar wat heeft dat ermee te maken?
Of moet ik dan teruglezen?
Ah ja, mijn ouders waren er ook tegen hoor, maar ik heb gezegd 'het is mijn huis en ik doe lekker toch zelf wat ik wil'.quote:
dansshows zijn de as van het kwaadquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:05 schreef Luigi het volgende:
[..]
In principe niet heel veel nuttelozer als een dansshow kijken ofzo.
#laatstepoging
En John Williams de kwade genius.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
dansshows zijn de as van het kwaad
Echt? Zoeen gladjakker met witte tanden en nepsmile? Brrrrr.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zou hem geven. Dat dan weer wel
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:21 schreef Leandra het volgende:
Oeh, even trots zijn; mijn oudste is net in één keer geslaagd voor z'n rijbewijs![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:21 schreef Leandra het volgende:
Oeh, even trots zijn; mijn oudste is net in één keer geslaagd voor z'n rijbewijs![]()
![]()
Tssssk, niet eens volkskrant? Wel een beetje matig hoor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:28 schreef Nielsch het volgende:
Mijn vrouw d'r project in 't nieuws![]()
http://www.telegraaf.nl/d(...)n_id=288381481237582
Precies hetzelfde bericht stond ook in AD en Volkskrant maar Telegraaf was enige met een plaatje online.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tssssk, niet eens volkskrant? Wel een beetje matig hoor.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Precies hetzelfde bericht stond ook in AD en Volkskrant maar Telegraaf was enige met een plaatje online.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |