met zwarte stift of balpen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:07 schreef Vicky het volgende:
Ik kalk altijd an de binnenkabt van gymschoenen.
Dweebies. Lekker snel spelletje en erg leuk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:48 schreef Ticootje het volgende:
Welke spelletjes zijn nog meer leuk voor deze leeftijd? 5/6 jaar.
wtfquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:05 schreef Baby_Girl het volgende:
Tip tegen wraten: drie dagen aantippen met de melk van een paardebloem en dan Insmeren met blanke nagelak. 1x per dag insmeren, na twee of drie dagen er af (laten) pulliken en dan gelijk weer smeren. Na twee hooguit drie weken zijn ze weg.
stop jij wel eens je vinger in je reet dan?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat is me een beetje teveel een: loop drie rondjes met je vinger in je reet om de tafel, dans 12 X de horlepiep en ga op je hoofd staan. Dan valt de wrat er na 3 weken af en anders na 21 dagen.
Ik heb nooit wratten.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:22 schreef Nielsch het volgende:
[..]
stop jij wel eens je vinger in je reet dan?
Heb ik dus gedaan he... Maar ik zat iets te ver naar links met mn vinger, en nu heb dus een wrat in mn anus.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat is me een beetje teveel een: loop drie rondjes met je vinger in je reet om de tafel, dans 12 X de horlepiep en ga op je hoofd staan. Dan valt de wrat er na 3 weken af en anders na 21 dagen.
gewoon een keertje goede anale sex, komt ie vanzelf mee onder de voorhuid van de kerel...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Heb ik dus gedaan he... Maar ik zat iets te ver naar links met mn vinger, en nu heb dus een wrat in mn anus.
Oh, goeden tip!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]
gewoon een keertje goede anale sex, komt ie vanzelf mee onder de voorhuid van de kerel...
Gatverdame, ik hoef mn enkel niet bij iemand in zn aarsch te douwen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Enkel voor niet-moslims en niet-joden!
Die moeten gewoon even flink baffen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Enkel voor niet-moslims en niet-joden!
die hebben geen voorhuid...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
Gatverdame, ik hoef mn enkel niet bij iemand in zn aarsch te douwen.
Wat doem wel moslims en wel joden dan?
Doen die hun enkel in een aersch?
Mn huisarts had het over duct tape. Dat staat me meer aan.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:05 schreef Baby_Girl het volgende:
Tip tegen wraten: drie dagen aantippen met de melk van een paardebloem en dan Insmeren met blanke nagelak. 1x per dag insmeren, na twee of drie dagen er af (laten) pulliken en dan gelijk weer smeren. Na twee hooguit drie weken zijn ze weg.
168 strengen kun je een auto mee tillen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Mn huisarts had het over duct tape. Dat staat me meer aan.duct tape
Vergeet vooral niet om er piano bij te spelen en gras te etenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:20 schreef debuurvrouw het volgende:
En alleen stukken van Mozart!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:54 schreef snoopy het volgende:
[..]
Vergeet vooral niet om er piano bij te spelen en gras te eten
Bron: http://www.omaweetraad.co(...)ndheid&label=Wrattenquote:Wrijf met de wrat langs de aanslag die 's morgens op je tanden zit en laat dit opdrogen. Een week of twee later is de wrat weg.
Wtf?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:09 schreef snoopy het volgende:
Jezus![]()
[quote] Wrijf met de wrat langs de aanslag die 's morgens op je tanden zit en laat dit opdrogen. Een week of twee later is de wrat weg. [\quote]
Bron: http://www.omaweetraad.co(...)ndheid&label=Wratten
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:09 schreef snoopy het volgende:
Jezus
[..]
Bron: http://www.omaweetraad.co(...)ndheid&label=Wratten
Da's pas een aanslag!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:16 schreef snoopy het volgende:
Rocks, voor de zekerheid met diezelfde vinger de volgende ochtend die aanslag van je tanden krabben en op de wrat doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |