Jij dacht ook dat het eindelijk wat ging worden hierquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:48 schreef snoopy het volgende:
Ik loop alweer 2 pagina's achter zie ik
Ja maar dat is dus zakelijk...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:48 schreef simmu het volgende:
[..]
welnee joh! ik wil mijn gave ouderwetsche spelletjes![]()
we hebben hier 2 pc's eentje voor de leuk en eentje voor serieuze zaken. sangdrax moet wel onder linux bv, want windows trekt anders het dataverkeer niet. om maar eens iets te noemen
Ik ben maar een simpele ziel, ik ben niet grafisch, dus ik zie niet in waarom ik iets als een Mac nodig heb en ik heb vrij weinig tot nooit problemen met Windows (de problemen die ik had waren niet aan Windows te wijten maar aan een kapotte schijf of geheugen ofzo ). Ik zou niet weten waarom ik naar een ander besturingssysteem zou moeten. Dit voldoet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja maar dat is dus zakelijk...
Voor de normale thuisgebruiker is windows helemaal niet verkeerd hoor. Sterker nog, het meest gebruikte os, dus weinig of geen problemen met bestanden die niet uitwisselbaar zijn.
Nou dat dus..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ben maar een simpele ziel, ik ben niet grafisch, dus ik zie niet in waarom ik iets als een Mac nodig heb en ik heb vrij weinig tot nooit problemen met Windows (de problemen die ik had waren niet aan Windows te wijten maar aan een kapotte schijf of geheugen ofzo ). Ik zou niet weten waarom ik naar een ander besturingssysteem zou moeten. Dit voldoet.
Interstellair neem ik aan, dat kost nogal wat ruimte, up there gebruiken ze geen Windows.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:51 schreef Ticootje het volgende:
En je moet behoorlijk dataverkeer hebben btw... Als je zegt dat windows het niet trekt...
Ik vind appels heerlijk, maar voor de rest heb ik er niets meequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou dat dus..
Ik heb puur een mac, omdat ik gewoon geil op apple.
Ja, ik roep niet dat het niet kan!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Interstellair neem ik aan, dat kost nogal wat ruimte, up there gebruiken ze geen Windows.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:54 schreef Ticootje het volgende:
Daarom heb ik natuurlijk ook een iphone en een ipad...
quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik geef gewoon echt 0 om spullen. Het moet het doen.
Baas betaald!quote:
zeg ik toch ook nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja maar dat is dus zakelijk...
Voor de normale thuisgebruiker is windows helemaal niet verkeerd hoor. Sterker nog, het meest gebruikte os, dus weinig of geen problemen met bestanden die niet uitwisselbaar zijn.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Interstellair neem ik aan, dat kost nogal wat ruimte, up there gebruiken ze geen Windows.
Bluescreen is in mijn ervaring toch meestal hardware die faalt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:56 schreef simmu het volgende:
[..]
zeg ik toch ook niet![]()
tegenwoordig is het zelfs nog wel redelijk stabielalhoewel ik zelfs nu nog regelmatig een bleu screen tevoorschijn weet te toveren
Mem of disk verder nooit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bluescreen is in mijn ervaring toch meestal hardware die faalt.
Wij hebben een solid disc ding gedoe nu. dát scheelt aardig in de stabiliteit. hij is helaas wel drie keer gecrashed maar deze houdt het echt goed nu. supersnelheid! en geen geloei. en data opslaan op de nas. houd je systeempje scherpquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:56 schreef simmu het volgende:
[..]
zeg ik toch ook niet![]()
tegenwoordig is het zelfs nog wel redelijk stabielalhoewel ik zelfs nu nog regelmatig een bleu screen tevoorschijn weet te toveren
Ik kijk beiden niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:58 schreef Luigi het volgende:
Kunnen we het weer over dansshows en John Williams () hebben? Op computerpraat rage ik niet zo goed meer.
nee doe je het daar niet meer op J ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:58 schreef Luigi het volgende:
Kunnen we het weer over dansshows en John Williams () hebben? Op computerpraat rage ik niet zo goed meer.
Ja dat verbeterd inderdaad enorm je snelheid. Comp aanzetten en meteen draaien. Heerlijk. Ik hou ervan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wij hebben een solid disc ding gedoe nu. dát scheelt aardig in de stabiliteit. hij is helaas wel drie keer gecrashed maar deze houdt het echt goed nu. supersnelheid! en geen geloei. en data opslaan op de nas. houd je systeempje scherp
Niet weer?quote:
All the single ladies...quote:
heel, heel, heel veelquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:51 schreef Ticootje het volgende:
En je moet behoorlijk dataverkeer hebben btw... Als je zegt dat windows het niet trekt...
LOL, en ik maakte een grapje met een knipoogquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:01 schreef simmu het volgende:
[..]
heel, heel, heel veel![]()
interplanar shit man! maar wat dat dan psies is liever via pm wegens herkenbaarheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |