Jurkjequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:23 schreef rhubarbje het volgende:
Morgen als ik wakker word ben ik jarig!
En zo eerste college
spannend spannend! Wat moet ik toch aan!
Kleren zijn een goed begin!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:23 schreef rhubarbje het volgende:
En zo eerste college
Ligt aan het onderwerp van het collegequote:
Mijn man is morgen ook jarig!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:23 schreef rhubarbje het volgende:
En zo eerste college
quote:
ja dacht ik ook alquote:
soulmates! Of zo.quote:
I know.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een wonder dat ie getrouwd is he.
Heul oud! 34quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
soulmates! Of zo.
Wat krijgt ie van jou en gaan jullie nog wat leuks doen?
En hoe oud word ie? Want ik voel me oud haha en hij word vast ouder
Nuva?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:32 schreef Tegan het volgende:
Ik ga mee met de gok dat rhutje aan het einde van de week cadeautjes een ring krijgt.
whaha ik gok van nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:32 schreef Tegan het volgende:
Ik ga mee met de gok dat rhutje aan het einde van de week cadeautjes een ring krijgt.
Les paaldansenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whaha ik gok van niet
Tally geef hem een doe-ding? Doe ik ook altijd als iemand alles al heeft
kaartjes ergens voor of een salsa les samenlekker schuren! Zwanger word je er toch niet meer van
Salsa en schuren? Die combi klopt nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:35 schreef rhubarbje het volgende:
kaartjes ergens voor of een salsa les samenlekker schuren! Zwanger word je er toch niet meer van
You're doing it wrongquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Salsa en schuren? Die combi klopt niet
Ik denk dat het maar een weekendje weg word of zoquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whaha ik gok van niet
Tally geef hem een doe-ding? Doe ik ook altijd als iemand alles al heeft
Eeeehmmm, ja, dat was me redelijk duidelijk omdat ik je kloon onthuldequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:41 schreef gogosweden het volgende:
[..]
gast, ik zat te trollen wat denk jij dan
huh welke kloon?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeehmmm, ja, dat was me redelijk duidelijk omdat ik je kloon onthulde.
het zal me verder ook worst zijnquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:45 schreef gogosweden het volgende:
[..]
huh welke kloon?
dat andere topic was niet van mij, daar mag je wat mij betreft een klooncheck op gooien
waarom die haat ineenkeer manquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het zal me verder ook worst zijn.
Waar lees jij in godsnaam haat?quote:
Haat is tof! Hoe meer haat hoe meer vreugd!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waar lees jij in godsnaam haat?.
Trust me, als ik je haat merk je dat.
Ik haat haat!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Haat is tof! Hoe meer haat hoe meer vreugd!
Ja, een beetje een naarling ben je wel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Buitenland!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:00 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb een weekendje Maastricht gekregen van mijn vriendje
You say it like it's a bad thingquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, een beetje een naarling ben je wel.
En wat gaat hij doen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:00 schreef Nouk84 het volgende:
aah nice! Ben je vandaag jarig? Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:00 schreef Nouk84 het volgende:
I don't care if you finish before or after mequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
You say it like it's a bad thing.
Nice guys finish last.
Afgelopen vrijdagquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:07 schreef rhubarbje het volgende:
aah nice! Ben je vandaag jarig? Gefeliciteerd!!
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij gaat z'n gang maar. Dan hoef ik hem nooit meer te zien.quote:
Hij merkt het tochquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, ik heb je wel eens anders gehoordquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
I don't care if you finish before or after me
"Before me" klopt ook niet. Als een man eerst finished, finished de vrouw nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, ik heb je wel eens anders gehoord.
Je eerste fout was al om schoon te maken voor een feestquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:07 schreef rhubarbje het volgende:
Aarg alles gaat fout!
Nu heeft er weer een pak sap staan lekken in de koelkast terwijl ik gisteren de hele koelkast had gepoetst!
Ik dacht serieus een keer alles onder controle te hebben vlak voor een feest
mn schoonmoeder komt... ik moet welquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je eerste fout was al om schoon te maken voor een feest![]()
Wat moet die in je koelkast?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mn schoonmoeder komt... ik moet wel
Ah ja, goed puntquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mn schoonmoeder komt... ik moet wel
Ze maakt het dan idd zelf maar even afquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
"Before me" klopt ook niet. Als een man eerst finished, finished de vrouw niet
Of niet, zou mijn een rotzorg zijnquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze maakt het dan idd zelf maar even af.
True, true, maar soms ben je wel eens in een barmhartige buiquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of niet, zou mijn een rotzorg zijn
ik heb zo'n schoonmoeder die zich iets te erg thuis komtquote:
Vraag een nieuwe koelkast. Of schoonmoederquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb zo'n schoonmoeder die zich iets te erg thuis komt
vorig jaar zat ze opeens in de slaapkamerkast te snuffelen
en ze gaat 'helpen' en dus de koelkast open trekken
op de verkeerde manier natuurlijk waardoor dat ene rekje er weer uit valt etc
zucht
waarom wilde ik mijn verjaardag ook weer vieren?
Of een Q7quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vraag een nieuwe koelkast. Of schoonmoeder
Alleen als ik nog niet gekomen ben.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, true, maar soms ben je wel eens in een barmhartige bui.
Het lijkt me wel humor als mijn schoonmoeder dat doet en op de slaapkamer de verkeerde la opentrekt. Die was al zwaar overstuur omdat mijn vriendin ooit lingerie bij de PABO had besteld (gewoon normale licht sexie lingerie).quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb zo'n schoonmoeder die zich iets te erg thuis komt
vorig jaar zat ze opeens in de slaapkamerkast te snuffelen
en ze gaat 'helpen' en dus de koelkast open trekken
op de verkeerde manier natuurlijk waardoor dat ene rekje er weer uit valt etc
zucht
waarom wilde ik mijn verjaardag ook weer vieren?
Aan de hand van je foto's weet ik nu vrijwel zeker dat ik je meerdere keren heb gezien.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:25 schreef Ang3l het volgende:
Hey Babs, heb ik je WEER niet spontaan gespot op LL
Ik had trouwens met niemand afgesproken. Kwam de meesten wel tegen, maar van Fok eigenlijk niemandDie herken ik misschien ook wel egwoon minder goed. Maar heb ook eerlijk gezegd niet zo gezocht.
Stuiterde ik zo voorbij?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Aan de hand van je foto's weet ik nu vrijwel zeker dat ik je meerdere keren heb gezien.
nou precies om dit soort dingen ga ik nu met een flinke bezem door het huisquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het lijkt me wel humor als mijn schoonmoeder dat doet en op de slaapkamer de verkeerde la opentrekt. Die was al zwaar overstuur omdat mijn vriendin ooit lingerie bij de PABO had besteld (gewoon normale licht sexie lingerie).
Nou, had een paar keer dat ik je dacht te herkennen en het niet zeker wist, dus ook maar niks zei, en later zag ik je foto's en dacht DUH!quote:
Gewoon zelf brengen. Postkantoren zijn zoooo 20e eeuw.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:51 schreef rhubarbje het volgende:
Jezus ik ga nooit meer zo lang op vakantie!
Supermarkt heeft een compleet andere layout en het postkantoor is weg!! Sta ik daar met mijn mega pakket!
Zal je zien dat hij het hele weekend op 10 meter afstand stond.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, had een paar keer dat ik je dacht te herkennen en het niet zeker wist, dus ook maar niks zei, en later zag ik je foto's en dacht DUH!
maar dan moet ik naar engelandquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon zelf brengen. Postkantoren zijn zoooo 20e eeuw.
Gewoon goed doorfietsen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dan moet ik naar engeland
dat red ik niet want ik heb om half 6 een afspraak
Nee, dat zeker niet, hij stond op 3, ik stond op de semi-bejaarden-camping 4.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Zal je zien dat hij het hele weekend op 10 meter afstand stond.
misschien wil CL wel gaan, die wil altijd naar engelandquote:
Ook wel op de fiets?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
misschien wil CL wel gaan, die wil altijd naar engeland
CL heeft een waggiequote:
Oh?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
"Before me" klopt ook niet. Als een man eerst finished, finished de vrouw niet
Als ze daarna nou in slaap zouden vallen, ok, maar nee, zelfs dat niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:20 schreef HeatWave het volgende:
Vrouwelijk orgasme, wat heeft dat nou voor doel?.
als je de vrouw af en toe een orgasme geeft dan poetst ze zonder mokken en zal ze misschien af en toe pijpenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:20 schreef HeatWave het volgende:
Koehandel in bedquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je de vrouw af en toe een orgasme geeft dan poetst ze zonder mokken en zal ze misschien af en toe pijpen
Whahahaha, gek!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:23 schreef rhubarbje het volgende:
ik wou dat ik niets meer hoefde vandaag, dan ging ik alvast naar bed
ik vind jarig zijn echt heel leukquote:
Dus het verzorgt een beetje de basisfunctionaliteit van de vrouw? Wij hoeven toch ook niet klaar te komen om een schroef in te draaien of de TV aan te sluitenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je de vrouw af en toe een orgasme geeft dan poetst ze zonder mokken en zal ze misschien af en toe pijpen
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:24 schreef rhubarbje het volgende:
ik vraag me ook af wat voor jurk ik aan moet en zo
Dat maakt de baarmoeder makkelijker toegankelijk voor sperma zodat het eitje beter bevrucht kan wordenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:20 schreef HeatWave het volgende:
Dus echt totaal nutteloos, hell zelfs totaal ongewenstquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat maakt de baarmoeder makkelijker toegankelijk voor sperma zodat het eitje beter bevrucht kan worden
Ik wist wel dat jij op deze informatie zat te wachtenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus echt totaal nutteloos, hell zelfs totaal ongewenst.
daarom zijn jullie het superieure rasquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus het verzorgt een beetje de basisfunctionaliteit van de vrouw? Wij hoeven toch ook niet klaar te komen om een schroef in te draaien of de TV aan te sluiten.
dat vind schoonmama nou vast helemaal niksquote:
Ben jij al met jong geschopt inmiddels? Wordt wel eens tijdquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij op deze informatie zat te wachten
Dan zou ik het helemaal doenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat vind schoonmama nou vast helemaal niks
Is dat een aanbod?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ben jij al met jong geschopt inmiddels? Wordt wel eens tijd.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:20 schreef HeatWave het volgende:
Nee, uiteraard niet. Ik en kotersquote:
Nee, willen ze nog een keerquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ze daarna nou in slaap zouden vallen, ok, maar nee, zelfs dat niet.
Volgens mij zou het je geweldig staanquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, uiteraard niet. Ik en koters.
Weet je, kinderen zin gek op mijquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Volgens mij zou het je geweldig staan
Het zijn net katten.. die voelen dat ookquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet je, kinderen zin gek op mij. Ik snap het ook niet, maar ze willen altijd met me spelen, heb uren met Lego gespeeld met het kleine zusje van een ex etc, koters van vrienden zijn niet weg te slaan als ik er ben.
Why god, WHYY!!!!!?????.
Dat is net als met katten, die gaan ook altijd op schoot zitten van diegene die allergisch is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet je, kinderen zin gek op mij. Ik snap het ook niet, maar ze willen altijd met me spelen, heb uren met Lego gespeeld met het kleine zusje van een ex etc, koters van vrienden zijn niet weg te slaan als ik er ben.
Why god, WHYY!!!!!?????.
Omdat je met lego speelt als ze er zijn. Je doet het zelf hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Why god, WHYY!!!!!?????.
Ik heb geen hekel aan kinderen an sich, ik heb een hekel aan de situatie waarin kinderen door toedoen (of gebrek eraan) van ouders vervelend zijn.quote:
Dan moet je het ook niet hebben over dat ze niet bij je weg te slaan zijn, wqant dat heb je zelf veroorzaaktquote:
Snap ik helemaal. Maar dat is niet wat je eerder zei...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan kinderen an sich, ik heb een hekel aan de situatie waarin kinderen door toedoen (of gebrek eraan) van ouders vervelend zijn..
Ik vind ouders die gaan vliegen met kinderen die niet kunnen praten echt kindermishandelaars bijv.
Zeker wel!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:21 schreef stbabylon het volgende:
Als ze daarna nou in slaap zouden vallen, ok, maar nee, zelfs dat niet.
nee ok, maar ik heb volgens mij op FOK! "wel eens" duidelijk gemaakt dat is ze zelf niet hoefquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Snap ik helemaal. Maar dat is niet wat je eerder zei...
Rij ze omver, allemaal!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:37 schreef CherryLips het volgende:
Scholen zijn weer begonnengroepjes met fietsers
en dan toetert iemand naar ze dat ze niet met z'n drieën naast elkaar moeten fietsen en dan krijg ik de middelvinger
En dan heb je een hypotheekgesprek en alles gaat prima en dan gaan ze weer moeilijk doen over m'n arbeidsongeschiktheidsverzekering
je hebt gelijkquote:
Wel potverdikkie! Liep ik daar te nipplegaten voor niksquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, had een paar keer dat ik je dacht te herkennen en het niet zeker wist, dus ook maar niks zei, en later zag ik je foto's en dacht DUH!
Ik zat het net te lezen ja, reactie aan het typen, gooit Tal hem dichtquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:55 schreef rhubarbje het volgende:
wtf ik snap R&P niet meer
iemand opent een topic 'ik ben depressief' (oke dit is de samenvatting maar goed) en ik zeg ga naar de huisarts/psycholoog en dat is de verkeerde reactie?
terwijl er mensen zelfmoord opties aan dragen en daar is blijkbaar niks mis mee ;')
geen wonder dat die kerel niet meer in deze wereld wil leven
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat het net te lezen ja, reactie aan het typen, gooit Tal hem dicht
Nou, dan gooi ik het weer even open.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat het net te lezen ja, reactie aan het typen, gooit Tal hem dicht
Tegenwoordig helpt een psychiater niet meer, en gooi je jezelf voor de trein ofzoquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:55 schreef rhubarbje het volgende:
wtf ik snap R&P niet meer
iemand opent een topic 'ik ben depressief' (oke dit is de samenvatting maar goed) en ik zeg ga naar de huisarts/psycholoog en dat is de verkeerde reactie?
terwijl er mensen zelfmoord opties aan dragen en daar is blijkbaar niks mis mee ;')
geen wonder dat die kerel niet meer in deze wereld wil leven
Mensen die aandacht vragen willen geholpen worden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:02 schreef rhubarbje het volgende:
Tnx Tally!
het leek me spelen met vuur als die kerel het echt niet meer ziet zitten
maar goed
ja preciesquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Tegenwoordig helpt een psychiater niet meer, en gooi je jezelf voor de trein ofzo
dat is lang niet altijd waar hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mensen die aandacht vragen willen geholpen worden.
Die springen daarna.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja precies
dat daarna je mama, de conducteur, je papa, je zusje etc ook rijp zijn voor de psych is bijkomende schade
zo ondoordacht om maar te roepen: neem pillen of zo
Dus ze vragen om hulp om niet geholpen te willen worden? Oke. het zal.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is lang niet altijd waar hoor
en dat kan elke professional je vertellen
35 ongeveer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:14 schreef rhubarbje het volgende:
aandacht vragen is niet automatisch een schreeuw om hulp
en zelfs een schreeuw om hulp wil niet zeggen dat die persoon die hulp kan krijgen en dus niets zal doen
er zijn zo veel factoren die mee spelen
first world problemsquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:20 schreef rhubarbje het volgende:
jeetje ik ben weer lekker aan het falen
ik dacht ik eet al vast wat warm omdat ik zo college heb tot laat dus ik heb mini pizza's gehaald
in het kader: een hele pizza is wat veel
heb ik verdorie al die mini pizza's toch op
Ik zou me inderdaad meer zorgen maken om die schoonmoeder.quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou me inderdaad meer zorgen maken om die schoonmoeder.
ja en ik heb er nog een!quote:
Kadotjes?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en ik heb er nog een!
liza de kabouter (van david) gebruikt de linnenkist om kadotjes voor bezoek in te leggen
dat is fout
het is een linnenkist... LINNENkist! niet kadotjes kist
jammer van de spelfoutquote:
Dat snap ik echt nooit, ok het is maar een "grappig" plaatje, maar even 1 keer doorlezen doet iedereen toch lijkt me?quote:
Juh snapd tog wad er staad!quote:
Die kans is toch ook heel klein? Hoeveel zijn dat er in Nederland per jaar?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:57 schreef CherryLips het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)ting-heel-klein.html
Tegenspartelen is dus een goede vorm van anticonceptiequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:57 schreef CherryLips het volgende:
Jezusquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:57 schreef CherryLips het volgende:
Na het verkrachten de kerk uitquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Tegenspartelen is dus een goede vorm van anticonceptie
ja, ze hebben eigenlijk gewoon gelijk, zoveel verkrachtingen zijn er al niet, en dan moet de vrouw ook nog vruchtbaar zijn op dat moment en het maar in 1 keer aanslaan, hoevaak hoor je niet dat koppels het maanden "proberen" (ook TMI wat mij betreft).quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die kans is toch ook heel klein? Hoeveel zijn dat er in Nederland per jaar?
Al was het er één in de 100 jaar. Wat doet dat er toe?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die kans is toch ook heel klein? Hoeveel zijn dat er in Nederland per jaar?
Dat die ene gewoon niet moet zeuren en dat kind moet barenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:08 schreef KomtTijd... het volgende:
Al was het er één in de 100 jaar. Wat doet dat er toe?
En sex voor het huwelijk is sowieso een hoaxquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:10 schreef CherryLips het volgende:
'Want kindjes worden alleen gemaakt uit liefde'
Dan is de kans heel klein. Dan kan je nog subjectief kijken naar de term klein. Wat is een kleine kans en wat niet. Maar ik denk dat het merendeel 1 in de 100 jaar wel als een kleine kans ziet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Al was het er één in de 100 jaar. Wat doet dat er toe?
Hij zit vaker in de 2e kamer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:08 schreef ArTiC het volgende:
kwamen zulke wereldvreemde figuren maar eens die kerk uit
Al was het een verwaarloosbare kans. WAT DAN NOG?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan is de kans heel klein. Dan kan je nog subjectief kijken naar de term klein. Wat is een kleine kans en wat niet. Maar ik denk dat het merendeel 1 in de 100 jaar wel als een kleine kans ziet.
Goede reden om vrouwen te negerenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:13 schreef CherryLips het volgende:
Sommige vrouwen zijn al zwanger als je naar ze kijkt.
Niehiets, het gaat er alleen om dat de uitspraak opzich gewoon klopt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Al was het een verwaarloosbare kans. WAT DAN NOG?
Zoals nu al 5 keer gezegd. Dan is de kans heel klein.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Al was het een verwaarloosbare kans. WAT DAN NOG?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:13 schreef CherryLips het volgende:
Sommige vrouwen zijn al zwanger als je HeatWave naar ze kijkt.
Ja fuck, Zeg dan gelijk dat je alleen maar wilt spellingnazi-en.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zoals nu al 5 keer gezegd. Dan is de kans heel klein.
Zet die ene cel in je kop ff aan.
Dat werd redelijk duidelijk in zijn post hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:18 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja fuck, Zeg dan gelijk dat je alleen maar wilt spellingnazi-en.
Fijn toch, geen vieze handelingen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:13 schreef CherryLips het volgende:
Sommige vrouwen zijn al zwanger als je naar ze kijkt.
Ik moet er niet aan denkenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Fijn toch, geen vieze handelingen.
Ik las "geen vieze handen"quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Fijn toch, geen vieze handelingen.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik las "geen vieze handen"wou al vragen waarom je je handen zou gebruiken
Als je een kleine piemel hebt en/of dr kut uitgelubberd is?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik las "geen vieze handen"wou al vragen waarom je je handen zou gebruiken
En dan met je handen de sperma naar binnen drukken?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je een kleine piemel hebt en/of dr kut uitgelubberd is?
Waarom niet. Zo doet de veearts het ookquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dan met je handen de sperma naar binnen drukken?
Is daardoor het fisten uitgevonden? Voorkomt het teruglekkenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom niet. Zo doet de veearts het ook
Het ging over zwanger wordenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:41 schreef Tegan het volgende:
Jij gebruikt nooit je handen tijdens de seks?
Het is beter dan dat hij zijn eigen sperma in zijn mond neemt en het bij de vrouw naar binnen spuugt.... denk ik. Weet het ook niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dan met je handen de sperma naar binnen drukken?
Het is wss wel minder effectiefquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is beter dan dat hij zijn eigen sperma in zijn mond neemt en het bij de vrouw naar binnen spuugt.... denk ik. Weet het ook niet.
Zodat het netjes op 37 graden blijft.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is beter dan dat hij zijn eigen sperma in zijn mond neemt en het bij de vrouw naar binnen spuugt.... denk ik. Weet het ook niet.
Schraap je het er dan niet juist uit?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:54 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon zo'n flessenschraper erachteraan om het aan te duwen.
Eerst aanstampenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Schraap je het er dan niet juist uit?
niet?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:04 schreef HeatWave het volgende:
Bevruchten is het laatste waar ik voor neuk.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:04 schreef HeatWave het volgende:
Bevruchten is het laatste waar ik voor neuk.
Ik heb een topic er over in SHOquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Owja, Neil is dood.
Ik heb ookal de naaktpics van Harrygemist.
Bagage dient comfortabel mee te reizen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:28 schreef KomtTijd... het volgende:
Mensen die een zitplaats voor hun bagage belangrijker vinden dan een zitplaats voor medereizigers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijkbaar is het lastig volzinnen te posten als je tegelijkertijd door je scharrel wordt aangeduwd.quote:
hahaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar is het lastig volzinnen te posten als je tegelijkertijd door je scharrel wordt aangeduwd.
Zou ze over je fantaseren om de seks met scharrel nog een beetje opwindend te maken voor zichzelf?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:59 schreef dawg het volgende:
haha
weten we meteen hoeveel haar ontboezeming vlak voor vertrek betekende.
ik denk eerder aan van de sar. of kt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou ze over je fantaseren om de seks met scharrel nog een beetje opwindend te maken voor zichzelf?
Of aan beiden, de slet.quote:
Er zijn zat manieren om die situatie te simuleren.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:06 schreef Bengeltje het volgende:
Over twee fantaseren tijdens seks lijkt me niet spannend als je het maar met een doet.
Ik heb altijd een hekel aan mensen die perse naast mij moeten gaan zitten terwijl de hele coupé leeg isquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:28 schreef KomtTijd... het volgende:
Mensen die een zitplaats voor hun bagage belangrijker vinden dan een zitplaats voor medereizigers
Sorry, dat doe ik vanwege je jetsersquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb altijd een hekel aan mensen die perse naast mij moeten gaan zitten terwijl de hele coupé leeg is.
Ohquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sorry, dat doe ik vanwege je jetsers
Verkeerde account, had met deze gemoeten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:31 schreef CherryLips het volgende:
Sorry, dat doe ik vanwege je jetsers
Immer in de buurt als het over tieten gaat.quote:
Best wel sneu, ergens.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Immer in de buurt als het over tieten gaat.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar is het lastig volzinnen te posten als je tegelijkertijd door je scharrel wordt aangeduwd.
Van der Sarquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:03 schreef dawg het volgende:
[..]
ik denk eerder aan van de sar. of kt.
Op eieren?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:05 schreef dawg het volgende:
[..]
zou ze dat wel aankunnen denk je? ze loopt al zovaak op eieren.
Ik las 'aan mij moeten zitten'quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb altijd een hekel aan mensen die perse naast mij moeten gaan zitten terwijl de hele coupé leeg is.
Je bent toch een vent. Gewoon gaan zitten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Na 5 minuten discusseren waarom zijn bagage echt op die stoel moest was ik het zat
Jawel joh, bijnaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:12 schreef ArTiC het volgende:
Niet overdrijven Noukje, het is nog lang geen weekend.
Fixedquote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Thuiswerkend typen met je blote snikkel?
aah je hebt het onthouden! Tnx!quote:
tnx!quote:
Vrouwen en subtiele hintsquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aah je hebt het onthouden! Tnx!
dankje!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:18 schreef HeatWave het volgende:
Jarig zijn is sooooo last year.
Feli.
ja sorry maar mijn verjaardag is gewoon erg belangrijkquote:
Last weekquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:18 schreef HeatWave het volgende:
Jarig zijn is sooooo last year.
Feli.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja sorry maar mijn verjaardag is gewoon erg belangrijkhet zou een nationale feestdag moeten zijn
Die van mij mogen ze overslaan. 34 jaar, blech.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja sorry maar mijn verjaardag is gewoon erg belangrijkhet zou een nationale feestdag moeten zijn
Het is een cliche, maar toch: worthless without pics.quote:
Ook met pics is Q worthlessquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is een cliche, maar toch: worthless without pics.
Collega's kijken me nu raar aanquote:
Ik blijf niet bezig.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is een cliche, maar toch: worthless without pics.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:30 schreef missbehavin het volgende:
Volgens mij wordt zoonlief geplayed!
Ik mag me er niet mee bemoeien he..quote:
quote:NB: Zodra je de machtiging bevestigt, kan je daarna je betaalgegevens niet meer wijzigen en moet je contact opnemen met je onderwijsinstelling als je nog veranderingen wilt aanbrengen.
Het te betalen collegegeld bedraagt 4834,00.
tnx!quote:
12... Puberty hit earlyquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tnx!
Hoe oud is je zoon missbehavin?
M&M'squote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar had je heel veel andere leuke dingen van kunnen doen. Zoals eten enzo.
Hahaha nee, 13 of 14.quote:
Waarom niet? Je moet dat joch vroeg leren niets te pikken van die over het paard getilde nederlandse harembroekdragersquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik mag me er niet mee bemoeien he..
Gewoon doodschieten!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom niet? Je moet dat joch vroeg leren niets te pikken van die over het paard getilde nederlandse harembroekdragers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |