Ook zonder de boeken gelezen te hebben vond ik het een matige filmquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 01:48 schreef Kandijfijn het volgende:
The Hunger Games,.. wat een extreem matige film als je de boeken al eerder gelezen hebt.
Dat is juist het probleem, de film had zo goed kunnen zijn. Maar de karakters blijven oppervlakkig en de actie heel matig.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 01:49 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ook zonder de boeken gelezen te hebben vond ik het een matige film
Alleen die chick was nice.
facebook en dan videochat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 01:51 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Hoe kom jij in zo'n gesprek met zo'n chick??
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
facebook en dan videochat.
maar ik ken haar van vakantie, is een vriendin van een dochter van een vriendin van een nicht van mijn moeder
Sorry ik kan 'm uitleggen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:18 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ik snap m niet, kan iemand m uitleggen?
Dit inderdaad. Sorry Tee.......quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:15 schreef Tropanzia het volgende:
Verkapt-zie-mij-videogesprekken-hebben-met-lelijke-Amerikaanse-tiener-snollen-topic.
[ afbeelding ]
quote:
Voor de gemiddelde Nederlander ook hoor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 07:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
Voor een doorsnee Amerikaan is iedere film waar dialogen in voorkomen die langer dan 3 zinnen duren en niet over fastfood, wapens, Amerikaans patriottisme of oorlogsvoering gaat in de regel moeilijk te begrijpen.
Jawel, de film is een soort voorbode van een toekomstige dictatoriale samenleving zonder rechten voor het volk. Nu lijkt het nog een amusant 'sprookje', maar dat kan natuurlijk best veranderen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 01:47 schreef TBakkert het volgende:
ging het over The Hunger Games. die is toch niet zo moeilijk te snappen?
Dit is anders wel dat meisje die mij die dingen heeft verteld toen jij daarnaar vroegquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 06:54 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Sorry Tee.......
Dat is idd wel faal. En ik denkkkkkkkk dat de stekker niet in het stopcontact zit aan de andere kantquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:20 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dit. De maker van die grappige afbeelding is pas dom.
jawel, want dat is precies wat ik zei toen ze zei dat ze haar zus een film uit moest leggenquote:
dat is gewoon een woord om mijn verhaal meer kracht bij te zetten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat is een ziek gesprek eigenlijk?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 07:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
Voor een doorsnee Amerikaan is iedere film waar dialogen in voorkomen die langer dan 3 zinnen duren en niet over fastfood, wapens, Amerikaans patriottisme of oorlogsvoering gaat in de regel moeilijk te begrijpen.
Jammerquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat is gewoon een woord om mijn verhaal meer kracht bij te zetten.
voor de rest niks bijzonders
Een grillplaat zonder vleesquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:18 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ik snap m niet, kan iemand m uitleggen?
jij dacht is striptease, mi mang...quote:
Jij doet niet strippen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
jij dacht is striptease, mi mang...
maar neeuh, deze man doet die shit niet
nee, maar zij welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 01:48 schreef Kandijfijn het volgende:
The Hunger Games,.. wat een extreem matige film
Als ik zo dat verhaal lees zal dat zusje een stuk makkelijker zijn geweest.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:33 schreef Id_do_her het volgende:
Ze niet uit de kleren praten.
Derhalve heeft TS een punt.
Terechte conclusie.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als ik zo dat verhaal lees zal dat zusje een stuk makkelijker zijn geweest.
Oh. Dan heb ik niks gezegd. Hou nog wel van je hoor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dit is anders wel dat meisje die mij die dingen heeft verteld toen jij daarnaar vroeg
Niks mee, ik fap ook op video filmpjes van mensen die ik nooit ga ontmoeten in de echte leven.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:34 schreef Jahr00n het volgende:
chattten met wijfen uit amerika die je nooit gaat zien in de echte levenintens treurig
altijdquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:33 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Oh. Dan heb ik niks gezegd. Hou nog wel van je hoor.
ik heb haar al eens gezien, en waarschijnlijk zie ik haar volgend jaar zomer weer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:34 schreef Jahr00n het volgende:
chattten met wijfen uit amerika die je nooit gaat zien in de echte levenintens treurig
nice tbak wel mij pics in dm sturen enz hequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik heb haar al eens gezien, en waarschijnlijk zie ik haar volgend jaar zomer weer.
maar met een beetje contact houden is dan toch niks mis, lijkt me?
is niet mijn chick, mi mang.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:48 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
nice tbak wel mij pics in dm sturen enz he
tfoe maar volgend jaar moet je haar wel geven? what happens in [...] stays in [...]quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
is niet mijn chick, mi mang.
Is gewoon een vriendin jwz, die moet je hebben enz, anders ben je niet popi-jopi en shit
deze man weetquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:51 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
tfoe maar volgend jaar moet je haar wel geven? what happens in [...] stays in [...]
o nice, amerikaansequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
deze man weet
z is ook wel elke avond dronken jeweet en shit
a zemmel a, ze is joods mi mang, nie biddenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:55 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
o nice, amerikaanseik bid voor je jwz
wat :s niks doen met haarquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
a zemmel a, ze is joods mi mang, nie bidden
wacht eens: jij bent ook joods
hahahahhahaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:57 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
wat :s niks doen met haarje moet veel respect voor haar hebben
ja tuurlijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:59 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
niks doen met haargewoon vrienden enzo toch?
sowieso, like a gentleman. als ze in nederland komt een keer dm mij enzo jeweetquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja tuurlijk.
en sowieso, stel dat je wat gaat doen, dan zie je elkaar weer letterlijk een heel jaar niet. een redelijk mens zou zich minstens 3 keer bedenken
en jij gaat ook niks met haar doenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:02 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
sowieso, like a gentleman. als ze in nederland komt een keer dm mij enzo jeweet
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
en jij gaat ook niks met haar doen![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:04 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]dat je dat denkt van mij
, gewoon mijn joodse connecties onderhouden.
wil je ook meedoen?quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:05 schreef Ga.aguyim het volgende:
gadverdamme dat ik pics vroeg van haar![]()
![]()
maar die is gewoon amerikaans tochquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]ze heeft ook nog een leuke vriendin met DDD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |