ik heb haar al eens gezien, en waarschijnlijk zie ik haar volgend jaar zomer weer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:34 schreef Jahr00n het volgende:
chattten met wijfen uit amerika die je nooit gaat zien in de echte levenintens treurig
nice tbak wel mij pics in dm sturen enz hequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik heb haar al eens gezien, en waarschijnlijk zie ik haar volgend jaar zomer weer.
maar met een beetje contact houden is dan toch niks mis, lijkt me?
is niet mijn chick, mi mang.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:48 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
nice tbak wel mij pics in dm sturen enz he
tfoe maar volgend jaar moet je haar wel geven? what happens in [...] stays in [...]quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
is niet mijn chick, mi mang.
Is gewoon een vriendin jwz, die moet je hebben enz, anders ben je niet popi-jopi en shit
deze man weetquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:51 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
tfoe maar volgend jaar moet je haar wel geven? what happens in [...] stays in [...]
o nice, amerikaansequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
deze man weet
z is ook wel elke avond dronken jeweet en shit
a zemmel a, ze is joods mi mang, nie biddenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:55 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
o nice, amerikaanseik bid voor je jwz
wat :s niks doen met haarquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
a zemmel a, ze is joods mi mang, nie bidden
wacht eens: jij bent ook joods
hahahahhahaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:57 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
wat :s niks doen met haarje moet veel respect voor haar hebben
ja tuurlijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:59 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
niks doen met haargewoon vrienden enzo toch?
sowieso, like a gentleman. als ze in nederland komt een keer dm mij enzo jeweetquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja tuurlijk.
en sowieso, stel dat je wat gaat doen, dan zie je elkaar weer letterlijk een heel jaar niet. een redelijk mens zou zich minstens 3 keer bedenken
en jij gaat ook niks met haar doenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:02 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
sowieso, like a gentleman. als ze in nederland komt een keer dm mij enzo jeweet
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
en jij gaat ook niks met haar doen![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:04 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]dat je dat denkt van mij
, gewoon mijn joodse connecties onderhouden.
wil je ook meedoen?quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:05 schreef Ga.aguyim het volgende:
gadverdamme dat ik pics vroeg van haar![]()
![]()
maar die is gewoon amerikaans tochquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]ze heeft ook nog een leuke vriendin met DDD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |