Ook zonder de boeken gelezen te hebben vond ik het een matige filmquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 01:48 schreef Kandijfijn het volgende:
The Hunger Games,.. wat een extreem matige film als je de boeken al eerder gelezen hebt.
Dat is juist het probleem, de film had zo goed kunnen zijn. Maar de karakters blijven oppervlakkig en de actie heel matig.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 01:49 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ook zonder de boeken gelezen te hebben vond ik het een matige film
Alleen die chick was nice.
facebook en dan videochat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 01:51 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Hoe kom jij in zo'n gesprek met zo'n chick??
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
facebook en dan videochat.
maar ik ken haar van vakantie, is een vriendin van een dochter van een vriendin van een nicht van mijn moeder
Sorry ik kan 'm uitleggen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:18 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ik snap m niet, kan iemand m uitleggen?
Dit inderdaad. Sorry Tee.......quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:15 schreef Tropanzia het volgende:
Verkapt-zie-mij-videogesprekken-hebben-met-lelijke-Amerikaanse-tiener-snollen-topic.
[ afbeelding ]
quote:
Voor de gemiddelde Nederlander ook hoor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 07:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
Voor een doorsnee Amerikaan is iedere film waar dialogen in voorkomen die langer dan 3 zinnen duren en niet over fastfood, wapens, Amerikaans patriottisme of oorlogsvoering gaat in de regel moeilijk te begrijpen.
Jawel, de film is een soort voorbode van een toekomstige dictatoriale samenleving zonder rechten voor het volk. Nu lijkt het nog een amusant 'sprookje', maar dat kan natuurlijk best veranderen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 01:47 schreef TBakkert het volgende:
ging het over The Hunger Games. die is toch niet zo moeilijk te snappen?
Dit is anders wel dat meisje die mij die dingen heeft verteld toen jij daarnaar vroegquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 06:54 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Sorry Tee.......
Dat is idd wel faal. En ik denkkkkkkkk dat de stekker niet in het stopcontact zit aan de andere kantquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:20 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dit. De maker van die grappige afbeelding is pas dom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |