Jij laat me lachenquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moment, even m'n groothoeklens van zolder halen.
Klopt daar scoor je zo een man, die zoeken geen vaste relatie gewoon af en toe een wipquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:04 schreef HalloJumbo het volgende:
Hahahahahhaha
Probeer Badoo eens, hoor dat daar genoeg geile ventjes op zitten die je wel willen doen
Als jij nou in vervolg niet probeert het topic omzeep te helpen en dan om een slotje te vragen? Misschien een idee?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:06 schreef kwiwi het volgende:
waar blijft dat slotje (op TS d'r kut)?
Ik was de eerste die serieus reageerde hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 06:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als jij nou in vervolg niet probeert het topic omzeep te helpen en dan om een slotje te vragen? Misschien een idee?
En die heb ik ook gewoon laten staanquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik was de eerste die serieus reageerde hoorMaar oke, ik zal niet meer om slotjes vragen. Overigens had je die post samen met de andere rommel gewoon kunnen verwijderen.
Ik bedoelde m'n slotjes post, excusesquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En die heb ik ook gewoon laten staan
Dit! Wat een troll. Zeer ongeloofwaardig. Wel fok kunnen vinden en dan niet weten hoe je een man!!!! voor seks kan regelen op internet. Trap hier toch niet in mensenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:13 schreef MCH het volgende:
Een vrouw die moet vragen hoe ze sex moet krijgen.
Je hebt nog eens een idee hoe ze eruit zietquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:21 schreef zipper4u het volgende:
ts heeft het denk ik heel druk in haar PM....
Niet druk ts? Dan mag je een pm naar ikkes sturen
Doesn't matter, had sexquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt nog eens een idee hoe ze eruit ziet
Ik hoop dat het een fokkers iets is.. anders is het wel heel triest gesteld met mannenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:23 schreef HeatWave het volgende:
Doesn't matter, had sex.
Echt he?.
Internet iets iig, IRL is het lastig om iemand eerst niet te zienquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat het een fokkers iets is.. anders is het wel heel triest gesteld met mannen
kan je nagaan hoe hopeloos ik benquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt nog eens een idee hoe ze eruit ziet
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:24 schreef HeatWave het volgende:
Internet iets iig, IRL is het lastig om iemand eerst niet te zien.
We gaan niet allemaal naar kinky-partiesquote:
Gelukkig nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:25 schreef HeatWave het volgende:
We gaan niet allemaal naar kinky-parties.
quote:
"kijk mij eens als de alfa-male achter de meiden aanzitten"quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom stuur je niet zelf ipv deze post?
Noujaa... aanzitten. Tis eerderquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"kijk mij eens als de alfa-male achter de meiden aanzitten"
Ofzo.
Niet het stekste punt van TS, of van de meeste vrouwen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Noujaa... aanzitten. Tis eerder
"kijk mij beschikbaar zijn, en stoer wacht omdat zij die eerste stap moet zetten"
Ow dan is MrV gewoon schijterg. En hoopt ie misschien wel dat ze niet reageert, maar probeert ie mte de post wel stoer te doenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:42 schreef heiden6 het volgende:
Niet het stekste punt van TS, of van de meeste vrouwen.
Nou, heel stoer vind ik het niet. Ik snap ook niet waarom hij geen PM stuurt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow dan is MrV gewoon schijterg. En hoopt ie misschien wel dat ze niet reageert, maar probeert ie mte de post wel stoer te doen
vandaar ook het "proberen"quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:43 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nou, heel stoer vind ik het niet. Ik snap ook niet waarom hij geen PM stuurt.
Stoerdoenerij is foto's posten van de collega-MILF die je hebt geneukt in een topic, en dan in de Panorama komen en je baan kwijtraken.
Ik vrees van wel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
vandaar ook het "proberen"
Nee, dat heet gewoon dom zijn
ALs jij het raar vindt is het voor jou raar ja, maar dat zit tussen je oren en dat kan er ook uit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:52 schreef Nucky het volgende:
Ik snap niet dat mensen met wildvreemden neuken. Niet meer dan. Het is raar achteraf.
Kan, maar het is goed zo. Laten we ontopic blijven.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
ALs jij het raar vindt is het voor jou raar ja, maar dat zit tussen je oren en dat kan er ook uit.
Je kunt toch eerst even kennismaken?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:52 schreef Nucky het volgende:
Ik snap niet dat mensen met wildvreemden neuken. Niet meer dan. Het is raar achteraf.
Ik heb het één keer gedaan, zo out of the blue. Moment was fantastisch. Maar daarna denk je.. wtf was dit. Eerst een paar keer ontmoeten bevalt mij beter. Dan heb je behalve die fysieke ook de wat meer spannende emotionele connectie. Tip van de dag!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je kunt toch eerst even kennismaken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |