Jij laat me lachenquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moment, even m'n groothoeklens van zolder halen.
Klopt daar scoor je zo een man, die zoeken geen vaste relatie gewoon af en toe een wipquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:04 schreef HalloJumbo het volgende:
Hahahahahhaha
Probeer Badoo eens, hoor dat daar genoeg geile ventjes op zitten die je wel willen doen
Als jij nou in vervolg niet probeert het topic omzeep te helpen en dan om een slotje te vragen? Misschien een idee?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:06 schreef kwiwi het volgende:
waar blijft dat slotje (op TS d'r kut)?
Ik was de eerste die serieus reageerde hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 06:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als jij nou in vervolg niet probeert het topic omzeep te helpen en dan om een slotje te vragen? Misschien een idee?
En die heb ik ook gewoon laten staanquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik was de eerste die serieus reageerde hoorMaar oke, ik zal niet meer om slotjes vragen. Overigens had je die post samen met de andere rommel gewoon kunnen verwijderen.
Ik bedoelde m'n slotjes post, excusesquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En die heb ik ook gewoon laten staan
Dit! Wat een troll. Zeer ongeloofwaardig. Wel fok kunnen vinden en dan niet weten hoe je een man!!!! voor seks kan regelen op internet. Trap hier toch niet in mensenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:13 schreef MCH het volgende:
Een vrouw die moet vragen hoe ze sex moet krijgen.
Je hebt nog eens een idee hoe ze eruit zietquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:21 schreef zipper4u het volgende:
ts heeft het denk ik heel druk in haar PM....
Niet druk ts? Dan mag je een pm naar ikkes sturen
Doesn't matter, had sexquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt nog eens een idee hoe ze eruit ziet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |