SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamMiley
hoiquote:Op woensdag 19 december 2012 10:55 schreef Schanulleke het volgende:
Nu met zwart papier, wat ik nog tegenkwam, gelukkig meer succes.
Ook nog een oud topic gevonden. Jammer dat je die tegenwoordig niet meer af kan stoffen...
FOT / Je eigen bokeh maken
Mooie kleuren!quote:Op woensdag 19 december 2012 23:52 schreef Sjiep het volgende:
Vandaag toch nog maar eventjes een beetje lopen proberen en kwam tot het volgende resultaat (ben voornamelijk niet tevreden met de 2 lampjes die eigenlijk net wat scherper mochten en de CA op de voorgrond... krijg het niet goed weg eigenlijk..De bokeh rechts vind ik wel mooi
)
[ afbeelding ]
Je foto heeft een plekje gevonden op de FPquote:Op woensdag 19 december 2012 20:54 schreef Rebubbled het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop vrijdagmiddag nog een mooie middag te treffen. Maar zo niet, is dit mijn inzending zodat ik kan stemmen.
Tof!quote:Op donderdag 20 december 2012 22:52 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Je foto heeft een plekje gevonden op de FP
http://frontpage.fok.nl/s(...)-van-de-week-51.html
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:52 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Je foto heeft een plekje gevonden op de FP
http://frontpage.fok.nl/s(...)-van-de-week-51.html
Wel toch? Anders post ik er wel eventjs. Als het goed is kan je op de tekst klikken "er is al X dagen niet gepost, weet je zeker dat je wil posten?"quote:Op woensdag 19 december 2012 10:55 schreef Schanulleke het volgende:
Nu met zwart papier, wat ik nog tegenkwam, gelukkig meer succes.
Ook nog een oud topic gevonden. Jammer dat je die tegenwoordig niet meer af kan stoffen...
FOT / Je eigen bokeh maken
Is dit ook een inzending? Graag even laten weten!quote:Op maandag 10 december 2012 22:13 schreef FalleNk810i het volgende:
Als noob
Is dit ook Bokeh?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |