Erg mooie foto, maar de bokeh is pas vanaf 1 dec, de andere fotos staan er (volgens mij) nog van voor december.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:00 schreef Stefan het volgende:
Ik zie allemaal dieren en muzikantenfoto's maar het onderwerp is bokeh?
Dan denk ik meer aan (geen inzending, net dag te vroeg gemaakt)
[ afbeelding ]
Een fallusquote:Op woensdag 5 december 2012 15:19 schreef Rebubbled het volgende:
Hihi, ik zag er voor een moment een fallus in.Gelukkig ging dat moment snel weg. Goeie bokeh! Ik had de kerstman wellicht een beetje ingeflitst, zodat hij er wat duidelijker uit zou springen. In het donker foto's maken is ook lastig. Netjes gedaan!
Ik heb de foto gemaakt op 30 nov dus ik mag m niet inzendenquote:Op woensdag 5 december 2012 16:08 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Erg mooie foto, maar de bokeh is pas vanaf 1 dec, de andere fotos staan er (volgens mij) nog van voor december.
Nee, natuurlijk nietquote:Op woensdag 5 december 2012 16:10 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik heb de foto gemaakt op 30 nov dus ik mag m niet inzenden
Ik heb m bewerkt op 5 dec geldt dat niet?
Ik ben morgen weer in IntraTuin en ga deze foto 1 op 1 nog een keer maken, vind m te leuk.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:35 schreef kanovinnie het volgende:
Soms wel, soms niet. Het gaat om eerlijkheid.
Als hij precies hetzelfde is valt het ook op hequote:Op donderdag 6 december 2012 00:39 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik ben morgen weer in IntraTuin en ga deze foto 1 op 1 nog een keer maken, vind m te leuk.
quote:Op donderdag 6 december 2012 06:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als hij precies hetzelfde is valt het ook op he
Ik zometeen, ff in de tuin proberenquote:Op donderdag 6 december 2012 08:38 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Wie is er nog meer aan het azen op sneeuw en bevroren dingen?
Ik zit vast op mijn werk, dus geen sneeuwpret voor mij.quote:Op donderdag 6 december 2012 09:42 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ik zometeen, ff in de tuin proberengeen zin om groot stuk te lopen hier (ik woon aan de rand van de veluwe maar ben moe xD)
Sneeuw inderdaad, en morgen vrijquote:Op donderdag 6 december 2012 08:38 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Wie is er nog meer aan het azen op sneeuw en bevroren dingen?
Dat effect op de achtergrond is inderdaad bokeh. Bij echt goede bokeh is de achtergrond of één grote romige vloeiende waas of is alles in de achtergrond mooi rond. Vallende sneeuw is lastig, want dat conformeert niet altijd aan een nette ronde vorm heb ik gemerkt.quote:Op donderdag 6 december 2012 09:49 schreef DaMook het volgende:
Is dit Bokeh ? ? En ja deze is van vorig jaar, maar ben nog niet heel bekend met de termen.
[ afbeelding ]
Ok, eens kijken of ik deze maand dan eens een foto kan insturenquote:Op donderdag 6 december 2012 10:20 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Dat effect op de achtergrond is inderdaad bokeh. Bij echt goede bokeh is de achtergrond of één grote romige vloeiende waas of is alles in de achtergrond mooi rond. Vallende sneeuw is lastig, want dat conformeert niet altijd aan een nette ronde vorm heb ik gemerkt.
Info staat toch in de foto zelfquote:Op donderdag 6 december 2012 06:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als hij precies hetzelfde is valt het ook op he
Ik schaar dit persoonlijk onder gewoon gebruik van scherpte diepte. Wel een heel mooi plaatje!quote:Op maandag 10 december 2012 22:13 schreef FalleNk810i het volgende:
Als noob
Is dit ook Bokeh?
[ afbeelding ]
Wat bokeh ook precies isquote:Op dinsdag 11 december 2012 08:52 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Ik schaar dit persoonlijk onder gewoon gebruik van scherpte diepte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |