quote:In ‘Wie Trouwt Mijn Zoon’ zijn vijf moeders op zoek naar een partner voor hun zoon, die nog steeds thuis woont. Een zoektocht naar ware liefde onder het toeziend oog van moeder. Die bemoeien zich echt overal mee! Zullen de moeders er in slagen om hun zoons het huis uit te werken? Welke vrouw zal hem het veilige nest zal doen verlaten? De zoektocht start in een bijzonder landhuis... Stampvol leuke meiden!
Vijf moeders nemen het heft in handen, ze zijn het zat dat hun zoon nog steeds thuis woont. Voor hun zonen zoeken ze de juiste vrouw én man.
Wie Trouwt Mijn Zoon is een 8-delige serie over vijf mannen, hun moeders en de ware liefde. De mannen staan er niet alleen voor in hun zoektocht naar de ware liefde. Hun moeders vervullen een belangrijke rol bij het selecteren van de juiste vrouw. De mannen worden aan tien potentiële schoondochters en -zonen voorgesteld, maar hij weet niet dat zijn moeder meekijkt en zo haar eigen voorkeuren heeft.
De moeders zijn op zoek naar een vrouw die voor hun zoon kan zorgen, de zonen zoeken een vrouw die de plek van hun moeder kan innemen. Maar zijn deze dames en heren wel goed genoeg? Legt de moeder zich neer bij de keuze van haar zoon of gaan ze er voor liggen?
Wie Trouwt Mijn Zoon gaat over de bijzondere band die moeder en zoon met elkaar hebben. Over hoe moeilijk het voor moeders kan zijn de navelstreng door te knippen. Maar ook voor de zoon is de onvoorwaardelijke liefde en de veilige thuishaven niet gemakkelijk op te geven.
http://zappen.blog.nl/sbs(...)wie-trouwt-mijn-zoonquote:SBS 6 aan de haal met RTL’s Wie Trouwt Mijn Zoon?
Het AD kan vandaag wederom een tv-transfer melden. Dit keer is het geen presentator maar een format dat van RTL 4 naar SBS 6 gaat. Wie Trouwt Mijn Zoon is in het nieuwe seizoen bij SBS 6 te zien, zoals deze blog dat gerucht vorige week al meldde. “RTL maakte geen gebruik van hun eerste recht op een nieuwe reeks. Gelukkig had SBS 6 interesse”, laat Eyeworks in de krant weten.
In Wie Trouwt Mijn Zoon? gaan vrijgezelle thuiswonende jongens op zoek naar een partner, terwijl moeder zich flink aanbemoeit tegen het dating-avontuur. De reeks, toen gepresenteerd door Robert ten Brink, trok vorig jaar wekelijks een slordige miljoen kijkers op de woensdagavond van RTL 4.
De transfer is toch opmerkelijk te noemen. SBS-topvrouw Georgette Schlick heeft niet eens zo heel lang geleden gezegd vooral een eigen gezicht aan SBS 6 te willen geven en niet te veel de concurrentie na te willen doen. Maar de aankoop van Wie Trouwt Mijn Zoon? spreekt dat tegen. Net zoals de makeover aan SBS Shownieuws (dat gaat een heel eind richting RTL Boulevard) of de comeback van Prijzenslag niet origineel lijken.
Wie Wie Trouwt Mijn Zoon? voor SBS gaat presenteren, is nog niet bekend. Tooske Ragas wellicht?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:59 schreef Karina het volgende:
Een FOK!ker, hij zit altijd op zijn zolderkamertje.
Achterhoek.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:00 schreef Disana het volgende:
Wat is dit voor een accent? Even gemist.
ik was te laatquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:59 schreef Karina het volgende:
Een FOK!ker, hij zit altijd op zijn zolderkamertje.
Zo ergquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:01 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
"Hij heeft er nog maar één."
Mijn theequote:
Nou ik vind het nog meevallen hoorquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:02 schreef Karina het volgende:
Hij heeft wel de lelijkste meisjes voorgeschoteld gekregen
Daar durf ik geld op te zettenquote:
Zou me niks verbazen inderdaadquote:
D-Low jwz !quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:04 schreef Montelly het volgende:
Angeloooooooo
Munstergeleen in da house
Mooi, dacht dat ik de enige wasquote:
G-lowquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:04 schreef Montelly het volgende:
Angeloooooooo
Munstergeleen in da house
Truequote:Op maandag 27 augustus 2012 22:06 schreef MissJ het volgende:
dat is wel heel stoer een mocro die op tv uitkomt voor zijn gay zijn.
ik was het nietquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
True
Had jij eerst niet een handgranaat als UI? Of was dat ene MissU oid..?
Er zat er eentje tussen die er intelligent uit zag?quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:07 schreef Geo4kant het volgende:
Deze gast lijkt me te slim voor hem..
Die vader gaat leuk wordenquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:08 schreef Paxcon het volgende:
Ah, de dominante moeders gaan weer bepalen
Niet voor niks gaysquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:08 schreef Karina het volgende:
Van die gays vond ik er geen eentje leuk.
Daarom zijn ze nog vrijgezelquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:08 schreef Paxcon het volgende:
Ah, de dominante moeders gaan weer bepalen
Same herequote:
Oh er zullen vast een paar acteurs tussenzittenquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:08 schreef TheVulture het volgende:
Het is vast voor de helft in scene gezet maar wat is het weer leuk entertainment
quote:
Heerlijk verstand op 0 televisie ditquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Same here
Ik was aan het zappen.. voel me nu toch wel een beetje vaag hoor eerst keek ik dat Sterren Schoonspringen nu dit
Ik zet het er op en direct iets met travestie proberenquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Same here
Ik was aan het zappen.. voel me nu toch wel een beetje vaag hoor eerst keek ik dat Sterren Schoonspringen nu dit
Ik vind ze allemaal nog zo jong om mee te doen. Als je 24 bent, heb je toch nog niet echt haast?quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben keileuk
En godzijdank al bezet... je zult aan zo'n programma mee moeten doen
never!!quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben keileuk
En godzijdank al bezet... je zult aan zo'n programma mee moeten doen
RTL en SBS is allemaal John de Mol dus juist heel slim om meer kijkers naar SBS te halenquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:10 schreef TheVulture het volgende:
Erg dom van RTL om dit format aan SBS te verkopen
Je hebt leuk en je hebt leukquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja ik kan toch wel zien of hij leuk isNiet aantrekkelijk dan.
Nee dat zijn juist de leeftijden dat je nog jaren kunt rondwippenquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal nog zo jong om mee te doen. Als je 24 bent, heb je toch nog niet echt haast?
Dat welquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heerlijk verstand op 0 televisie dit![]()
Ja man hoe moet ik dat uitleggen? Aantrekkelijk is niet persé knap van uiterlijk. Gewoon dat je denkt: dat is nou een leuke vent.quote:
Mwua.. 24 is wel aardig op leeftijdquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal nog zo jong om mee te doen. Als je 24 bent, heb je toch nog niet echt haast?
TV junkie meerquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:11 schreef Geo4kant het volgende:
Karina jij bent ook wel een SBS-junkie he!?
Ow, je doelde op uiterlijkquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja man hoe moet ik dat uitleggen? Aantrekkelijk is niet persé knap van uiterlijk. Gewoon dat je denkt: dat is nou een leuke vent.
Ja dat laatste bedoel ik, je hoeft toch nog niet meteen te gaan trouwen etc. als je 24 bent?quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mwua.. 24 is wel aardig op leeftijdMaar meer om het huis uit te gaan, eerst maar eens voor jezelf leren zorgen ipv van mamma naar vrouwlief te huppen.
Asjeblieft niet...quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat laatste bedoel ik, je hoeft toch nog niet meteen te gaan trouwen etc. als je 24 bent?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heerlijk verstand op 0 televisie dit![]()
Leuk is ook innerlijk, dat bedoel ik juist man. Leuke lach, grappig, aardig.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, je doelde op uiterlijk
Ik dacht dat innerlijk telde
én precies wat ik vandaag nodig had. Eerst al 'mijn vieze vette, vervelende verloofde' en nu ditquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:13 schreef bjanaan het volgende:
SBS6 maakt allemaal verstand op 0 programma's daarom is het zo hilarisch.
Ja, jij begon over uiterlijk, ik nietquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk is ook innerlijk, dat bedoel ik juist man. Leuke lach, grappig, aardig.
Als 24-jarige moet ik er ook nog niet aan denkenquote:
Een leuk karakter kan je niet neuken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk is ook innerlijk, dat bedoel ik juist man. Leuke lach, grappig, aardig.
Was dat wat? Heb ik gemist.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
én precies wat ik vandaag nodig had. Eerst al 'mijn vieze vette, vervelende verloofde' en nu dit
Dat heb ik niet gezien. Dat leek me zo kansloosquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
én precies wat ik vandaag nodig had. Eerst al 'mijn vieze vette, vervelende verloofde' en nu dit
quote:
Daar snapte ik het hele concept niet van? Een acteur die moet spelen dat hij graag wilt trouwen ofzo?quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
In mijn omgeving ook.. pas geleden vriend van me broer getrouwd op 25..quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als 24-jarige moet ik er ook nog niet aan denken*ril* en te bedenken dat ik medestudenten heb die al kinderen hebben
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Een leuk karakter kan je niet neuken.
Wat heeft Estelle met dit programma te makenquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat welpure comedy dit. Straks komt ook nog het 2e deel met Estelle Gullit, man.. ik kan niet wachten
Zegt ze: Hij (Gullit) moest uit mijn huis, dit kon niet langer, hij kon niet in mijn huis meer zijn!
En dan gaat ze daten met Badr
Da's bij vrouwen nog vakerquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]Niet zo moeilijk doen
Ik bedoelde met aantrekkelijk het hele pakket
Zat mannen die heel knap zijn die ik verder totaal niet leuk vind.
Mijn zusje belde op dat moment, dus ik heb het niet met mijn volle aandacht gekeken, maar het is redelijk kansloos volgens mij. En met Lieke van L.quote:
Later bij Shownieuws.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat heeft Estelle met dit programma te maken
Dat mijn hele facebook ineens volstaat met pasgeboren kinderen(van leeftijdsgenoten/medestudenten) vind ik al erg zatquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als 24-jarige moet ik er ook nog niet aan denken*ril* en te bedenken dat ik medestudenten heb die al kinderen hebben
Een leuk karakter doet het uiterlijk vergeten*quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Een leuk karakter kan je niet neuken.
En als je beide families kunt overtuigen, win je geloof ik 50.000quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:15 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Daar snapte ik het hele concept niet van? Een acteur die moet spelen dat hij graag wilt trouwen ofzo?
Ja ik weet er alles vanquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet ik, dat is ook erg belangrijk want na heel wat jaren gaan die looks weg..
Hij heeft een 'plofkop' waardoor dat baardje zo vreemd looptquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:16 schreef Karina het volgende:
Die gay kan wel met die gozer met dat baardje volgens mij.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toch wel raar om jezelf grappig te noemen, niet?
Het is in feite ook gewoon The Sims ditquote:
Dan komen ze wel wat meer los tijdens de gesprekkenquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:17 schreef Injetta het volgende:
Die twee zijn straks totaal lazerus...
die wil ervaringquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:18 schreef Injetta het volgende:
Moeder wil die oude vent voor hem....
Twee vliegen in een klapquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:18 schreef Mascleta het volgende:
die moeder wil haar kind aan een vent van haar leeftijd helpen. wederom een wtf-momentje
Die ouwe vent is een bekende van mijn vriend... daar gaat moeders spijt van krijgenquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:18 schreef Mascleta het volgende:
die moeder wil haar kind aan een vent van haar leeftijd helpen. wederom een wtf-momentje
Ik ook niet, ik val daar gewoon niet op.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:18 schreef Karina het volgende:
Nieuw programma idee: wie trouwt mijn moeder.
Met donkere mensen heb ik niks.
quote:
Ja dat denk ik ook.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:19 schreef Geo4kant het volgende:
Dit is toch ook gewoon een kasthomo of niet?
Weet ik lieve schat. Maar dat maakt het niet minder erg.quote:
Dat dacht ik van die Elmer van vorig jaar ook... is die al uit de kast ondertussen?quote:
Ik vind 'r een rotkop hebbenquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:20 schreef Karina het volgende:
Ik vind die met het zebrajurkje en eigen zaak wel leuk.
"Leeftijd"issuequote:Op maandag 27 augustus 2012 22:20 schreef Karina het volgende:
Ik vind die met het zebrajurkje en eigen zaak wel leuk.
Opvolgingsaflevering zou wel leuk zijn eigenlijkquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat dacht ik van die Elmer van vorig jaar ook... is die al uit de kast ondertussen?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:19 schreef Paul het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met de koppels van vorige seizoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |