abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116163824
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
  woensdag 29 augustus 2012 @ 21:26:44 #77
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_116164082
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 21:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar dat komt omdat Dian in tegenstelling tot die andere twee ook vaker nog een menselijke kant had in de serie. Dian had familie en Martine en Bowien beide niet.
Ik denk dat de schrijvers daar toen die tijd ook erg na kijken.
pi_116164189
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 21:26 schreef Woelli het volgende:

[..]

Ja maar dat komt omdat Dian in tegenstelling tot die andere twee ook vaker nog een menselijke kant had in de serie. Dian had familie en Martine en Bowien beide niet.
Dat klopt, ja. Ergens is die familie dan ook een obstakel voor de schrijvers, want je kan een personage als Dian nooit zó harteloos maken dat ze niets meer met haar familie te maken heeft of wil hebben.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_116164248
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 21:26 schreef Woelli het volgende:

[..]

Och een slechterik hoeft er niet per se minder van te worden als die familie heeft. Ik vind Ludo's beste jaren na de grote verandering en dat is net de periode waarbij hij steeds meer familie kreeg en zelfs een vrouw en kinderen en dat allemaal onscreen. Wat dat betreft een unicum voor een slecht karakter in de serie. Het een sluit het andere dus niet uit.
Een heer met stijl
  woensdag 29 augustus 2012 @ 21:30:18 #80
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_116164257
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 21:28 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dat klopt, ja. Ergens is die familie dan ook een obstakel voor de schrijvers, want je kan een personage als Dian nooit zó harteloos maken dat ze niets meer met haar familie te maken heeft of wil hebben.
In seizoen 8 heeft ze denk ik haar beste tijd als bitch. :P
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 21:31:25 #81
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_116164298
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 21:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
SPOILER
Helemaal mee eens. :P
pi_116164308
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 21:28 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Zowel Frits en Martine waren niet harteloos, een harteloze slechterik zoals Remco (voor zijn comeback) of David Harkea doet het meestal juist slecht bij het publiek naar mijn idee.
Een heer met stijl
  woensdag 29 augustus 2012 @ 21:33:23 #83
109180 Woelli
pi_116164386
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 21:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Och een slechterik hoeft er niet per se minder van te worden als die familie heeft. Ik vind Ludo's beste jaren na de grote verandering en dat is net de periode waarbij hij steeds meer familie kreeg en zelfs een vrouw en kinderen en dat allemaal onscreen. Wat dat betreft een unicum voor een slecht karakter in de serie. Het een sluit het andere dus niet uit.
Ja maar Ludo is dan weer het hoofd van de een familie.
Niemand in de serie heeft echt grip op hem.

Dian had altijd nog een vader die haar toch min of meer temde.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 21:34:47 #84
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_116164464
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 21:33 schreef Woelli het volgende:

[..]

Helaas is ook dat de laatste jaren veranderd.
pi_116164628
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 21:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Zowel Frits en Martine waren niet harteloos, een harteloze slechterik zoals Remco (voor zijn comeback) of David Harkea doet het meestal juist slecht bij het publiek naar mijn idee.
Frits, Martine en David hadden eigenlijk helemaal geen familiare band (oké, Frits wel met Herman en Rien, maar dat boterde totaal niet). En Remco is naar mijn idee slecht geworden rond seizoen 6 omdat-ie respect wilde hebben van Jef, wat hij niet kreeg.

Het probleem van een slechterik met een prominente familie is dat je die nooit echt kunt losweken. Ludo zou bijvoorbeeld nooit Janine of Nina laten vallen om er zelf beter van te worden, ook als is hij het hoofd van een familie. Een slechterik zónder familie zou dat veel makkelijker kunnen, die hoeft immers geen rekening te houden met een man, vrouw, kind, broer of wat dan ook.
pi_116165142
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 21:33 schreef Woelli het volgende:

[..]

Dian had altijd nog een vader die haar toch min of meer temde.
Zo is hij niet begonnen, hij is het geworden, hij heeft diverse slechterik stadia doorlopen en hij is ook de eerste die veranderd is in een huisvader.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 21:38 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Frits, Martine en David hadden eigenlijk helemaal geen familiare band (oké, Frits wel met Herman en Rien, maar dat boterde totaal niet). En Remco is naar mijn idee slecht geworden rond seizoen 6 omdat-ie respect wilde hebben van Jef, wat hij niet kreeg.

Het probleem van een slechterik met een prominente familie is dat je die nooit echt kunt losweken. Ludo zou bijvoorbeeld nooit Janine of Nina laten vallen om er zelf beter van te worden, ook als is hij het hoofd van een familie. Een slechterik zónder familie zou dat veel makkelijker kunnen, die hoeft immers geen rekening te houden met een man, vrouw, kind, broer of wat dan ook.
En ik vind dus juist dat Ludo (althans de Ludo van 1997-2004) bewees dat je flink slecht kon zijn ondanks die prominente familieband. Ik vond Ludo overigens een stuk serieuzer als slechterik dan Frits die toch vaak het onderdrukte en gekrenkte mannetje kon uithangen en vooral vrouwen intimideerde. Zoiets als Ludo met Huib deed zou hij nooit kunnen doen.

Iemand als Ludo nog slechter willen maken (bijvoorbeeld door de familieband te minimaliseren) maakt zo iemand niet per se geschikter als vast personage. Herman Hogendoorn zou het volgens mij nooit gered hebben als vast personage net zo min als Onno P. Wassenaar. Frits van Houten hebben ze na zijn eerste lijn met Suzanne Balk in seizoen 2 ook wat zachtere kantjes gegeven, wellicht omdat een ongevoelige en onmenselijke slechterik op lange termijn niet werkt.
Een heer met stijl
  woensdag 29 augustus 2012 @ 22:05:46 #87
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_116165956
Deze familie loopt nu gewoon enorm in de weg, vooral de volwassen Nina en Lucas. En de komst van Maxime heeft Ludo ook geen goed gedaan. Daarom mogen ze van mij ook allemaal ophoepelen. Dan heb ik liever het gezeik tussen Ludo en Janine weer terug, als Ludo maar weer zijn slechte dingen gaat doen.
pi_116169014
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 22:05 schreef Frey het volgende:
Deze familie loopt nu gewoon enorm in de weg, vooral de volwassen Nina en Lucas. En de komst van Maxime heeft Ludo ook geen goed gedaan. Daarom mogen ze van mij ook allemaal ophoepelen. Dan heb ik liever het gezeik tussen Ludo en Janine weer terug, als Ludo maar weer zijn slechte dingen gaat doen.
Dat ligt niet eens aan zijn familie, ooit had hij Stefano, Marcus, Janine en zijn kinderen om hem heen en deed ie volop slecht. De schrijvers kunnen hem nu gewoon niet meer slecht maken, aangezien ze het zakenleven hebben afgeschaft en hij dus offscreen werkt. Het enige slechte wat hem nu rest is een verregaande actie tegen iemand die aan zijn naasten komt. Gewoon een bemoeizuchtige ouder dus.
Een heer met stijl
pi_116169898
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 23:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Dat ligt niet eens aan zijn familie, ooit had hij Stefano, Marcus, Janine en zijn kinderen om hem heen en deed ie volop slecht. De schrijvers kunnen hem nu gewoon niet meer slecht maken, aangezien ze het zakenleven hebben afgeschaft en hij dus offscreen werkt. Het enige slechte wat hem nu rest is een verregaande actie tegen iemand die aan zijn naasten komt. Gewoon een bemoeizuchtige ouder dus.
Ik hoop dat Ludo, die prinses van hem, komend seizoen, weer eens verbaal de waarheid zegt. Als ze zich weer eens belachelijk en hysterisch gedraagt.

Als ik nu seizoen 1 kijk. En ik zie hoe Robert tekeer kan gaan tegen Arnie, als die zich niet gedraagt.
Is dat wel iets, wat ik de laatste jaren, bij veel ouderen in gtst gemist hebt.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 23:18:01 #90
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_116169991
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 23:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het enige slechte wat hem nu rest is een verregaande actie tegen iemand die aan zijn naasten komt. Gewoon een bemoeizuchtige ouder dus.
Zelfs daarin wordt hij nu tegengehouden. Of ze moeten het samen doen en dan krijg je zo'n wraakplan van niks.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 00:58:07 #91
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_116174374

Bij de scčnes met Martine hoor je gewoon weer een oude theme. _O_
  donderdag 30 augustus 2012 @ 02:29:41 #92
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_116175878
afl 1088. Linda die in haar Ademnood-jurkje tegen Stan zegt: Met Arnie is het altijd alles of niets. :P
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_116177503
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 00:58 schreef Frey het volgende:

Bij de scčnes met Martine hoor je gewoon weer een oude theme. _O_
Wow _O_ _O_ _O_

Respect voor Ronald _O_ _O_ _O_
pi_116182219
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 02:29 schreef LetsGame het volgende:
afl 1088. Linda die in haar Ademnood-jurkje tegen Stan zegt: Met Arnie is het altijd alles of niets. :P
Ik vond het ook hilarisch dat Stan en Arthur (uiteraard met honkbalknuppel) als een stel amateuristische wachtposten voor hotel Dendermonde gingen staan. _O-
Een heer met stijl
  donderdag 30 augustus 2012 @ 18:33:14 #95
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_116196395
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 12:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik vond het ook hilarisch dat Stan en Arthur (uiteraard met honkbalknuppel) als een stel amateuristische wachtposten voor hotel Dendermonde gingen staan. _O-
_O- _O- _O_
  donderdag 30 augustus 2012 @ 18:33:26 #96
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_116196405
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 08:24 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Wow _O_ _O_ _O_

Respect voor Ronald _O_ _O_ _O_
  donderdag 30 augustus 2012 @ 18:43:51 #97
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_116197011
  donderdag 30 augustus 2012 @ 18:58:08 #98
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_116197626
quote:
Oké, dit vind ik wel zielig ;(

Zeker nu ik meer sympathie voor Sylvia begin te krijgen. Ze heeft een erg moeilijke tijd achter de rug en daarna nog dit.. Dat gun je toch niemand ;(
  donderdag 30 augustus 2012 @ 19:06:37 #99
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_116197974
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:58 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Oké, dit vind ik wel zielig ;(

Zeker nu ik meer sympathie voor Sylvia begin te krijgen. Ze heeft een erg moeilijke tijd achter de rug en daarna nog dit.. Dat gun je toch niemand ;(
Ja ;(

SPOILER
  donderdag 30 augustus 2012 @ 19:19:03 #100
109180 Woelli
pi_116198493
quote:
Bij 2.50 zit Dennis tussen zijn familie zonder dat die het weet _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')