mijn man gaat er meer moeite mee hebben denk ik zoquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:31 schreef mainedoll het volgende:
Alleen het vroege opstaan zal me wel weer tegenvallen
Proberen te achterhalen wáárom ie niet wil (leren) fietsen? Als t lammigheid is dan dus de keuze wil je lopen of fietsen naar schoolquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:16 schreef Iwanius het volgende:
Mensen ik heb een vraag:
Hoe lossen jullie het op als een kleine van 5 niet wil fietsen?
Het is een ram kind en het vertikt het om te leren fietsen zelfs als je duidelijk probeert wat te voordelen hiervan zijn ( naars school,vriendjes bezoeken,onafhankelijk en overal heen kunnen gaan wanneer je wilt,hij vertikt het gewoon en is gewend altijd met de auto overal te worden gebracht.
iemand?
Nee hoor. Gelukkig hoeft er helemaal niets. Ze zitten sowieso 9 km van ons huis op school.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:15 schreef Meimeltje het volgende:
Lily, dan heeft hij vast ook geluk gehad dat hij nooit hoefde te fietsen? Hier moesten ze bijv. op de oude school van Kyllian vanaf groep 3 op de fiets naar de gymzaal fietsen.
Idee om haar 's ochtends zelf te laten fietsen, tussen de middag bij jou achterop naar huis en weer naar school? En dan om 3 uur weer zelf fietsen?quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:49 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Meimel, dat probleem krijg ik hier ook. Heb Lars ook nog in het voorstoeltje, maar is eigenlijk tot 15 kilo, en hij is inmiddels 15,5 kilo.
We wonen een eindje van school af, en Meike wil heel graag zelf fietsen, maar op de dagen dat ze tussen de middag een broodje moet eten thuis is de tijd gewoon te krap.
Dus die dagen moet ze bij me achterop de fiets. Zolang het kan dus.
Das wel een idee ja!! Waarom bedenk ik dit zelf niet?quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:55 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Idee om haar 's ochtends zelf te laten fietsen, tussen de middag bij jou achterop naar huis en weer naar school? En dan om 3 uur weer zelf fietsen?
Hoe lang fiets je er normaal over?
Tja wat is voorbereid... We moeten donderdag naar de anesthesist, er is dan ook een pedagogisch medewerker bij om het uit te leggen. Ze weet dat ze een operatie krijgt, en dat ze gaat slapen en dan geen pijn voelt. En flip mag mee. Verder wil ze het er niet over hebben.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:04 schreef Meimeltje het volgende:
Meike dus al snel de operatie. Is ze er zelf al op voorbereid?
Die prijzen van de psz gaan indd nergens over, vergeleken bij de 'gratis' basisschool!quote:Op zondag 2 september 2012 14:35 schreef simmu het volgende:
ik zit nog te dubben over overblijven. ze werken hier met een systeem van ouders die dan helpen, dat schijnt heel onrustig te zijn allemaal. nja, eerst deze week maar eens alles bekijken
we gaan er gewoon 519 pleuri per jaar op vooruit nu ze niet meer naar de psz gaat maar naar de basisschool
Overblijfouders schijnt vrij normaal te zijn hoor. Bij ons op school (mijn werk) zijn het of ouders van de school, of gewoon vrijwilligers (bejaarden, omwonenden, zomaar mensen). De overblijfkracht krijgt een vergoeding en het kind (als het een ouder is) hoeft niet te betalen. Dus soort van win/win situatie.quote:Op zondag 2 september 2012 14:35 schreef simmu het volgende:
ik zit nog te dubben over overblijven. ze werken hier met een systeem van ouders die dan helpen, dat schijnt heel onrustig te zijn allemaal. nja, eerst deze week maar eens alles bekijken
we gaan er gewoon 519 pleuri per jaar op vooruit nu ze niet meer naar de psz gaat maar naar de basisschool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |