abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 augustus 2012 @ 23:56:13 #105
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116214634
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 22:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dat is allemaal gelogen door JvdH.
Sterker nog, ik heb van WS gehoord dat Everink met een Telegraaf-krant in elkaar is gemept. Dit alles om de arme nobele Marokkaan Badr Hari in een kwaad daglicht te zetten zodat de Telegraaf weer, als de coorperatie die ze zijn, meer kranten kan verkopen om daarmee gemene kapitalistische Euros binnen te harken.
De telegraaf verdient er aan alle kanten aan; JvdH zit achter Badr aan en Santegoeds is dusdanig vriendjes van Estelle dat ze ondanks de verhalen van JvdH toch nog de pagina Privé in de krant laat vullen met een interview...

Als je een beetje zelfrespect hebt dan geef je dezelfde krant die de heksenjacht op je vriendje aanvoert toch geen exclusief interview?!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_116221097
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 23:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

De telegraaf verdient er aan alle kanten aan; JvdH zit achter Badr aan en Santegoeds is dusdanig vriendjes van Estelle dat ze ondanks de verhalen van JvdH toch nog de pagina Privé in de krant laat vullen met een interview...

Als je een beetje zelfrespect hebt dan geef je dezelfde krant die de heksenjacht op je vriendje aanvoert toch geen exclusief interview?!
Heksenjacht kan ik het toch echt niet noemen.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:15:46 #107
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116222031
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 08:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Heksenjacht kan ik het toch echt niet noemen.
Ik denk dat Estelle het graag zo noemt ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_116232370
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:49 schreef stalybridge het volgende:
Wat maakt het nog uit dat JvdH zijn verhaal wel of niet heeft aangedikt?
Nee, als je liegt is het aandikken minder belangrijk.

quote:
We zijn 2 maanden en tig feiten en bronnen verder.
Eén zeer belangrijke bron blijkt leugenachtig en dat is ook de bron die met veel van de feiten aankomt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_116232397
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:09 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee, als je liegt is het aandikken minder belangrijk.

[..]

Eén zeer belangrijke bron blijkt leugenachtig en dat is ook de bron die met veel van de feiten aankomt.
Dus Everink is NIET in elkaar gebeukt en Hari heeft er niets mee te maken?
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_116232481
quote:
5s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nee, het is Everink's eigen schuld dat Badr Hari zijn been niet kapot geschopt heeft. Zoiets
pi_116232487
quote:
5s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

http://www.encyclo.nl/begrip/dus
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 14:19:03 #112
241662 Jian
Well, well, well
pi_116232772
Ik ben benieuwd wat Dries Roelvink hier nu allemaal van vindt ...
pi_116233589
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, het is Everink's eigen schuld dat Badr Hari zijn been niet kapot geschopt heeft. Zoiets
Heeft JvdH eigenlijk het hele verhaal niet verzonnen? Everink zal wel in het complot zitten.
pi_116234003
Ik heb vannacht gedroomd dat het broertje van Badr Hari werd vermoord door de 'Ndrangheta nadat een van hun leden in elkaar was gebeukt door Badr zelf.
pi_116234215
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:45 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat het broertje van Badr Hari werd vermoord door de 'Ndrangheta nadat een van hun leden in elkaar was gebeukt door Badr zelf.
lief dagboek :')
pi_116263194
http://m.youtube.com/watch?v=0-6N2lJOuxE

Koefnoen: het product Badr Hari
pi_116263376
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 09:35 schreef proud_mami het volgende:
http://m.youtube.com/watch?v=0-6N2lJOuxE

Koefnoen: het product Badr Hari
O jee, ik snapte het niet.

quote:
Yves Gijrath beschermt Badr Hari ™
Ach, hoe aardig. Miljonairfair-ondernemer Yves Gijrath – tevens voor al uw ‘innovatieve, crossmediale high-end mediaproducten’, uit voorraad leverbaar – heeft de naam Badr (geen tikfout) Hari, kickbokser, laten vastleggen in het Europese Merkregister. De merkbescherming is aangevraagd voor een groot aantal producten en diensten: van een haarlotionnetje tot zeepjes, van horloges tot kledij, van computerspelletjes (vecht je helemaal larie met Badr Hari) tot cosmetica (lekker in Badr met Hari).
http://www.quotenet.nl/bi(...)rmt-badr-hari-tm.php

pi_116263462
quote:
Thanx ... idd duidelijker zo!
pi_116268114
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 23:30 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Als John van den Heuvel iets te verwijten valt dan is het wel enerzijds zijn gebrek aan juridische kennis en anderzijds de stelligheid waarmee hij zijn juridische standpunten desondanks weet te verkondigen. Eerst was er het verhaal dat Estelle een strafbaar feit zou plegen bij een leugenachtige politieverklaring, <knip>
Bij nader inzien valt Van den Heuvel hierin misschien weinig te verwijten. Het blijkt namelijk dat zelfs Bram Moszkowicz totaal niet op de hoogte was van wat je als getuige bij de politie wel of niet kunt flikken en dacht dat dit niet mocht. Zie 5:40 in dit filmpje:

http://www.gemistvoornmt.nl/a.aspx/1345048508/3

Laten we voor Estelle hopen dat hij zich inmiddels wel op de hoogte heeft gesteld.
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
  zaterdag 1 september 2012 @ 13:39:12 #120
379488 SuperImposed
The surface of the sun
pi_116268149
ze zijn met zijn 4en op hem in gaan trappen, dan ben je dapper hoor :')
pi_116307682
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 13:39 schreef SuperImposed het volgende:
ze zijn met zijn 4en op hem in gaan trappen, dan ben je dapper hoor :')
Dat is sowieso al triest, maar nog veel erger als je een wereld kampioen kickboksen bent...
  † In Memoriam † maandag 3 september 2012 @ 19:12:04 #122
135305 beequeen
Lost.
pi_116355206
Ferhat Y komt morgen vrij, volgens JvdH. Dat zou kunnen betekenen dat de schuld nu alleen bij Badr ligt. Y blijft wel verdachte.

Ik hoorde het net bij Blvd.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_116355621
quote:
11s.gif Op maandag 3 september 2012 19:12 schreef beequeen het volgende:
Ferhat Y komt morgen vrij, volgens JvdH. Dat zou kunnen betekenen dat de schuld nu alleen bij Badr ligt. Y blijft wel verdachte.

Ik hoorde het net bij Blvd.
En het verhoor van Estelle is naar later verzet. Misschien had Bram wat meer tijd nodig om haar voor te bereiden en te repeteren?
  † In Memoriam † maandag 3 september 2012 @ 19:23:53 #124
135305 beequeen
Lost.
pi_116355777
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 19:20 schreef Lavenderr het volgende:

En het verhoor van Estelle is naar later verzet. Misschien had Bram wat meer tijd nodig om haar voor te bereiden en te repeteren?
Het zuchten, steunen en kreunen heeft ze al aardig onder de knie. Nu nog eerlijk antwoord geven.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † maandag 3 september 2012 @ 19:25:58 #125
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_116355862
Nou, bij Moskofiets denk ik niet aan eerlijk. Meer aan vertragingstactiek, haarkloverij en geheugenverlies.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 3 september 2012 @ 20:53:41 #126
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_116360705
Hier het item uit RTL Boulevard. Skip naar 2:55 als je het emotioneel aan kan om het nieuws over Ruuds verjaardagsfeestje over te slaan.

Wel praat die John van den Heuvel weer wat juridische onzin. Alsof Estelle uitstel zou krijgen omdat ze nog even andere verklaringen in wil zien. Zo'n getuigenverklaring moet juist zo authentiek mogelijk zijn. Natuurlijk zal ze proberen via Hari/Ficq zoveel mogelijk te weten te komen, maar dat kan echt nooit een geldige reden zijn tot schorsing van een verhoor.
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
pi_116373720
Home » Binnenland
di 04 sep 2012, 05:30

Verdachte Badr-zaak vrijgelaten
door John van den Heuvel
AMSTERDAM - De Amsterdamse rechtbank heeft Ferhat Y. maandag naar huis gestuurd. Volgens de raadkamer van de rechtbank zijn er geen dringende redenen meer om de Eindhovense Turk langer vast te houden.
.

Y. blijft wel verdachte in de zaak van de mishandeling van zakenman Koen Everink in de Amsterdam ArenA. Everink werd daar door Badr Hari zwaar toegetakeld. Volgens het OM speelde Y. een belangrijke rol bij de mishandeling. Zelf heeft de Turk verklaard dat hij het slachtoffer juist probeerde te helpen. Badr Hari zou Y. zelfs een bloedneus hebben geslagen.

Het Openbaar Ministerie had graag gezien dat Y. nog zestig dagen extra in voorarrest zou blijven.

http://www.telegraaf.nl/b(...)k_vrijgelaten__.html
pi_116373932
quote:
'Zo voelt een klap van een profbokser'

Koen Everink, de man die op 8 juli is mishandeld in een skybox tijdens het feest Sensation White, heeft in zijn tweede verklaring mogelijke motieven genoemd voor de mishandeling. Dat blijkt uit stukken uit het onderzoeksdossier die Crimesite in heeft kunnen zien. Na de eerste verklaring van Everink was deze door zijn verwondingen nog niet in staat te ondertekenen.
Everink vertelt in die eerste verklaring dat hij zich herinnert rond 03.00 de Skybox van de Rotterdamse zakenman Peter Steenbakkers te hebben betreden en tot aan het moment van de mishandeling ongeveer 10 minuten in de box is geweest. Aan de bar heeft hij Estelle Cruijff nog een hand gegeven, en hij besluit de verklaring dat hij Estelle misschien geen hand had moeten geven. Hij zegt geen enkele aanleiding te hebben gegeven voor de mishandeling en er 'zeker' van te zijn dat Badr Hari bij de mishandeling aanwezig was.

In zijn tweede verklaring zegt hij aan de bar te hebben staan praten met een vrouw die met Estelle aan de bar aan het praten was. Badr Hari kwam er op zeker moment bijstaan en ging daarna op de bank zitten naast Estelle Cruijff. Everink zegt te hebben gezoend met de vrouw. Toen hij naar het toilet liep zag hij een man zitten die 'heel nors keek' en dat er een 'neger' met een lange vlecht vlakbij de wc stond. Er kwamen plotseling veel mensen binnen. Op het moment dat hij klaar was en de deur wilde openen ging deze moeilijk open. Dan is hij een stukje van zijn herinnering kwijt.

Toen hij bijkwam lag hij tegen de muur aan. Badr Hari stond rechts voor hem stond en een andere man recht voor hem. Links van hem stond een man 'met gel in zijn haar'. Vervolgens zag hij 'de draaiende vuist' van Hari op zich afkomen. Hij dacht op dat moment: 'zo voelt een klap van een profbokser'. Hij hoorde meerdere mensen roepen 'opkankeren uit onze box'. Hij kreeg een klap 'van links' maar weet niet wie er sloeg. Hij zegt ook niet te weten wie zijn enkel heeft gebroken. Wel zegt hij dat Badr Hari hem een schop heeft gegeven. Hij weet ook niet wie hem heeft opgepakt en naar buiten gegooid heeft.

Everink zegt dat het motief zou kunnen zijn dat iemand 'tegen Badr heeft gezegd dat hij een vriendje is van Jeroen van den Berg, en dat er problemen zijn geweest bij Club Air.' [Jeroen van den Berg is mede-eigenaar van Club Air in Amsterdam en heeft ook aangifte gedaan van een mishandeling door Badr Hari]. Een ander motief zou kunnen zijn één van de daders boos was omdat Everink had gezoend met de vrouw aan de bar.

Alle berichten over de Zaak Badr Hari op een rij.
http://www.crimesite.nl/c(...)r-hari-getuigen.html
  Eindredactie Games dinsdag 4 september 2012 @ 08:24:28 #129
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_116374290
- dubbel -
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_116374377
pi_116374522
Whahaha, Estelle mentaal niet in staat om te worden verhoord.

Ik zie dan echt zo'n Sidonia-zenuwaanval voor me _O-
Misschien moeten ze met dr voeten in een mosterdbad doen.
pi_116375092
quote:
Puzzelen met beelden en getuigen

Direct afloop van de mishandeling in de skybox van de Arena tijdens Sensation White op 8 juli waren er zes mannen en twee vrouwen in de skybox aanwezig, onder hen twee mannen die bloedvlekken hadden op hun witte shirts. Dat zegt een steward van een beveiligingsbedrijf, die in de bewuste nacht in de Arena in de buurt van de skybox aan het werk was, in een verklaring tegenover de politie. Crimesite heeft deze en andere verklaringen ingezien.

Het moet voor de politie mogelijk zijn om met beelden van bewakingscamera's en dit soort getuigenverklaringen een vrij nauwkeurige reconstructie van de omstandigheden te maken.

Maar conclusies trekken over de precieze toedracht van de mishandeling - en wie welke klappen of trappen uitdeelde - zal nog een heel gepuzzel zijn. Alleen in de gang buiten de skyboxen hangen camera's. De boven aangehaalde beveiliger zegt bijvoorbeeld geen van de door hem getelde acht mensen in de box te hebben herkend.

Een andere beveiliger zegt te hebben gezien dat Badr Hari 'een bloedvlek op de linkerkant van zijn buik had'. Een andere steward spreekt over meerdere bloedsporen. De aanwezigheid van bloedsporen op zijn kleding is misschien een verzwarende omstandigheid, maar zegt op zichzelf nog niets over de inbreng van Hari in de mishandeling.

Daar staat tegenover dat Everink zelf wel een aantal mensen noemt die sloegen en schopten.

Een beveiliger beschrijft het vertrek van Badr Hari en Estelle Cruijff. Hij zegt Estelle te kennen als 'vrolijk' en 'aardig' maar dit keer was ze 'gespannen' en 'groette ze hem niet'. Badr liep achter haar aan en zei nog snel gedag. 'Ze maakten een gehaaste indruk'. Ze toonden zich niet als 'standaard bezoekers' die rustig weggaan, aldus deze getuige.

Uit de stukken blijkt dat de mishandeling moet hebben plaatsgehad tussen 03.00 en 03.15. Om 03.15 zit Koen Everink buiten de skybox op de gang. Op dat moment komen een man en een vrouw de box uit en praten korte tijd met hem. Voordat Estelle Cruijff en Badr Hari de Arena samen verlaten spreekt Cruijff alleen nog een paar minuten met de genoemde man en vrouw. Die twee laatsten keren dan terug naar het niveau van de skyboxen.
http://www.crimesite.nl/c(...)/24276-bewaking.html
  dinsdag 4 september 2012 @ 11:55:31 #133
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_116379004
Zou me niets verbazen als Moskoviets deze weerloze botoxblondine inmiddels al te grazen heeft genomen. Bram en blondines, dat gaat altijd goed samen. Zou dat verklaren waarom ze niet in staat is om te worden verhoord?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_116391384
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 11:55 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Zou me niets verbazen als Moskoviets deze weerloze botoxblondine inmiddels al te grazen heeft genomen. Bram en blondines, dat gaat altijd goed samen. Zou dat verklaren waarom ze niet in staat is om te worden verhoord?
Dat zal het zijn man!
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_116397743
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 11:55 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ik denk wel dat hij haar te grazen gaat nemen. Maar alleen als hij zijn factuur stuurt.
  dinsdag 4 september 2012 @ 21:42:43 #136
241662 Jian
Well, well, well
pi_116399234
Je gaat die domme botox-doos van een Estelle toch niet doen als je thuis Eva Jinek in je bed hebt liggen?!
pi_116405431
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 21:42 schreef Jian het volgende:
Je gaat die domme botox-doos van een Estelle toch niet doen als je thuis Eva Jinek in je bed hebt liggen?!
Als ik die Eva op tv zie, moet ik er niet aan denken wat ze een uur van tevoren misschien in haar mond heeft gehad. Wat je allemaal niet moet over hebben voor je centen.
Estelle is wat dat laatste betreft natuurlijk eredivisie.
pi_116406707
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 23:16 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Als ik die Eva op tv zie, moet ik er niet aan denken wat ze een uur van tevoren misschien in haar mond heeft gehad. Wat je allemaal niet moet over hebben voor je centen.
Estelle is wat dat laatste betreft natuurlijk eredivisie.
  woensdag 5 september 2012 @ 08:47:18 #139
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_116411368
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 23:16 schreef stekelzwijn het volgende:

Want ze verdient haar eigen geld niet met haar eigen werkzaamheden, wil je zeggen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_116411456
quote:
5s.gif Op woensdag 5 september 2012 08:47 schreef Copycat het volgende:

[..]

Want ze verdient haar eigen geld niet met haar eigen werkzaamheden, wil je zeggen?
En daarbij is onze Bram een gesoigneerde heer, dus ik neem aan dat hij het goed schoon houdt achter het randje.

Serieus hoor. Ik vind Bram ondanks dat hij heel veel ouder is, zeker geen no-go.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_116411605
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 08:52 schreef DancingPhoebe het volgende:

En daarbij is onze Bram een gesoigneerde heer, dus ik neem aan dat hij het goed schoon houdt achter het randje.

Bram is toch een joodse man die hebben als het goed is toch niet zoveel last van randjes. :')
pi_116411634
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 09:01 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Bram is toch een joodse man die hebben als het goed is toch niet zoveel last van randjes. :')
O ja das waar, joden hebben idd geen eikel :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_116411709
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 09:03 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nou in ieder geval geen voorhuid waardoor er vaker rotzooi achter het randje blijft hangen. :P
  woensdag 5 september 2012 @ 09:11:35 #144
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_116411764
quote:

:o !
Dat is wel een heel drastische besnijdenis.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 5 september 2012 @ 09:16:48 #145
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_116411843
quote:

[..]

Voorhuid DP, voorhuid. Eikel juist wel, zeer prominent aanwezig bij gebrek aan afdekmanteltje.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_116411857
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 09:16 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Voorhuid DP, voorhuid. Eikel juist wel, zeer prominent aanwezig bij gebrek aan afdekmanteltje.
O, ik dacht serieus dat ze de eikel er af hakten :o
pi_116411913
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 09:18 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

je neemt ons in de maling mag ik hopen....
pi_116411940
Dit topic krijgt een compleet nieuwe dimensie.

Voor DancingPhoebe alvast een linkje

Dingen die je pas jaaaaaaaren later begrepen hebt! Deel 69
pi_116412049
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 09:23 schreef Godtje het volgende:
Dit topic krijgt een compleet nieuwe dimensie.

Voor DancingPhoebe alvast een linkje

Dingen die je pas jaaaaaaaren later begrepen hebt! Deel 69
ik zie net in haar posthistorie dat ze daar al eens gepost heeft _O-
pi_116412090
quote:
11s.gif Op woensdag 5 september 2012 09:21 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Uiteraard :D
pi_116412199
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 09:32 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Uiteraard :D
Godzijdank :D
  woensdag 5 september 2012 @ 10:35:11 #152
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_116413267
quote:
11s.gif Op woensdag 5 september 2012 09:21 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Duh :D
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 5 september 2012 @ 12:47:29 #153
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_116417020
Wat een lulverhaal zeg.
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
  woensdag 5 september 2012 @ 23:13:47 #154
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_116442593
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 09:18 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ojee, wat een enkele post van mijn kant al niet teweeg kan doen brengen. Zeven posts later hebben ze het hier over afgehakte jodokussen
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_116442739
quote:
5s.gif Op woensdag 5 september 2012 08:47 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zo fuckt ze zich wel in bepaalde kringen binnen.
  woensdag 5 september 2012 @ 23:17:30 #156
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_116442754
Was er geen nieuw in de boelevaar? Ik hoorde iets over Estelle en dat het niet zo goed met haar gaat.

Edit:
Ik heb in het ander topic gelezen dat het oud nieuws was.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')