abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117869155
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:12 schreef schizovreemd het volgende:
Ik dacht eerst dat dat Santegoeds was opgeroepen door de advocaat van Hari om een aanvullende ontlastende verklaring aan het onderzoek toe te voegen, maar als de recherche op zo een omslachtige manier alsnog wanhopig een belastende verklaring lopen te zoeken wordt het mi wel een beetje kansloze zaak voor ze.
Vergeet niet dat Santegoeds een deal heeft gemaakt. Ja zelfs in het bladen wereldje gaat het er smerig aan toe. Die verhuld info van wegen het contract met Estelle. Zij mocht haar zegje doen en snotterend Ruud afbekken. Santegoeds houd zijn bek voordat het over is. Dan ontploft de zaak alsnog.
Prachtige Privé voorpagina en een verkoop als ze jaren niet gehad hebben.
Daar denk ik even over na
pi_118070050
quote:
Familie Hari ook gezocht

Inmiddels is de recherche ook op zoek naar twee familieleden van Badr Hari. De recherche wil graag spreken met een neef en een broer van de vechtsporter in verband met een andere zware mishandeling in een Amsterdamse horecazaak.

Het slachtoffer zegt zeker te weten dat Badr Hari de dader was, maar deze beweert zelf dat mogelijk zijn neef en broer achter die mishandeling zitten.

De politie heeft de mannen ontboden op het bureau, maar ze zijn niet verschenen, waarna een opsporingsbevel is uitgevaardigd.
bron

quote:
Bloedsporen nieuw bewijs
Badr Hari loog over theedoek

De politie heeft nieuw bewijs in handen waaruit blijkt dat kickbokser Badr Hari heeft gelogen nadat hij ervan werd beschuldigd zakenman Koen Everink zwaar te hebben mishandeld. Een theedoek, waarover Hari verklaarde dat hij ’er alleen maar glazen mee had afgedroogd’, blijkt niet alleen vol met bloedsporen te zitten van de vechtsportkampioen, maar is ook besmeurd met bloed van Everink.

Uit dna-onderzoek van het Nederlands Forensisch Instituut blijkt dat de kans kleiner is dan één op een miljard dat de gevonden bloedsporen van andere personen zijn. Het technisch bewijs versterkt de verdenking van het openbaar ministerie dat de rol van Badr Hari bij de mishandeling van Koen Everink in juli in de Amsterdam ArenaA veel groter is dan hij zelf beweert.

De kickbokser verklaarde in een interview na de afranseling dat hij niets had gezien en slechts met zijn handen door het haar van zijn vriendin Estelle Cruijff had gestreeld. Later, toen andere getuigen en het slachtoffer belastende verklaringen aflegden, paste Hari zijn lezing aan. Hij zou Everink slechts met de buitenkant van zijn hand een tik in het gezicht hebben gegeven.

Skybox

Die uitleg past volgens het openbaar ministerie niet bij de recent bekend geworden uitslag van het sporenonderzoek van de in de skybox gevonden theedoek.

Als Hari inderdaad slechts één tik gaf, is het onmogelijk dat de doek, die hij volgens getuigen daarna om zijn vuist geklemd hield, vol zit met bloedsporen van Hari en het slachtoffer. Badr Hari zit nog altijd in voorarrest. Op 2 november staat een eerste pro-formazitting in Amsterdam gepland. De voorlopige hechtenis van een tweede verdachte, de Turk Ferhat Y. uit Eindhoven, is met dertig dagen verlengd.
bron
pi_118070370
Het net sluit zich rond Hari. Ben benieuwd wat de strafeis zal zijn. Een ding is zeker: Hij kan op straat niet meer de tough boy uithangen.

Maar goed ook dunkt me.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_118070372
Nou, weltschmerz, wat zeg je van dit bewijs?
pi_118082703
Het was een beetje stilletjes rondom het Nieuws over B.H. maar de soap gaat weer verder........
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_118082828
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 08:19 schreef MightyMightyM het volgende:
Gefabriceerd door John vd Heuvel.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 17 oktober 2012 @ 19:19:33 #257
163650 Greys
pi_118093261
Ik was alleen maar aan het afdrogen met die theedoek.
Theedoek? Ik heb geen theedoek gezien!
Ik hoop dat ze de láffe daders van deze mishandeling snel pakken!

:')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_118109359
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 08:19 schreef MightyMightyM het volgende:
Hehehe, hoe ging dat spreekwoord in het engels ook alweer; "Pick your fights wisely", of was het "Beware of whom you side with"?

[ Bericht 0% gewijzigd door VanishedEntity op 18-10-2012 00:27:24 ]
  donderdag 18 oktober 2012 @ 01:47:34 #259
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_118112177
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 15:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Gefabriceerd door John vd Heuvel.
Nou het is inderdaad typisch dat er kennelijk weer naar oud-rechercheur vd Heuvel word gelekt tijdens het onderzoek en dat het nieuws door de telegraaf weer als belastend voor Badr naar buiten word gebracht zoals eerder gebeurd is.
Hier is op verzoek van Ficq zelfs een onderzoek van de rijksrecherche naar gaande en dan is het toch wel erg hondsbrutaal om er tijdens dat onderzoek gewoon mee door te gaan, dit is koren op haar molen.
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
  † In Memoriam † donderdag 18 oktober 2012 @ 19:01:41 #260
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_118137439
Nou, dan krijgt hij de rekening daarvoor ook vast nog wel.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_118137482
quote:
99s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:01 schreef Cynix ® het volgende:
Nou, dan krijgt hij de rekening daarvoor ook vast nog wel.
Theedoek 1,50 please :7
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_118137553
quote:
Een theedoek, waarover Hari verklaarde dat hij ’er alleen maar glazen mee had afgedroogd’, blijkt niet alleen vol met bloedsporen te zitten van de vechtsportkampioen, maar is ook besmeurd met bloed van Everink.
Wat een plotwending!
  Moderator donderdag 18 oktober 2012 @ 19:22:08 #263
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_118138344
quote:
10s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:21 schreef VanishedEntity het volgende:

[..]

Hehehe, hoe ging dat spreekwoord in het engels ook alweer; "Pick your fights wisely", of was het "Beware of whom you side with"?
"De kans is kleiner dan 1 op een miljard dat de gevonden bloedsporen van andere personen zijn"

Het kàn dus wèl.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_118138952
quote:
12s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:22 schreef Gert het volgende:

[..]

"De kans is kleiner dan 1 op een miljard dat de gevonden bloedsporen van andere personen zijn"

Het kàn dus wèl.
Kwik Kwak en Kweb zouden zomaar een DNA profiel kunnen hebben
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_118160783
Vandaag in de Metro:
quote:
Slachtoffer Badr Hari eist schadevergoeding
Zakenman Koen Everink zal behalve schadevergoeding ook smartengeld eisen van kickbokser Badr Hari. Dat heeft Everinks advocaat Alexander de Swart gezegd. Hoe hoog het schadebdrag zal zijn, is nog niet te zeggen, omdat nog onduidelijk is hoe lang Everinks revalidatie, volgens zijn advocaat vijf uur per dag, nog in beslag neemt.
Everink werd in juli tijdens dancefeest Sensation in de Arena ernstig mishandeld. Hari wordt verdacht van poging tot doodslag. Het Openbaar Ministerie verdenkt Hari van nog vijf mishandelingen.
pi_118161148
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 09:36 schreef MightyMightyM het volgende:
Vandaag in de Metro:

[..]

Ja meneer Hari kan toch echt de lul zijn nu. Zo heeft hij de heropstart van de K1 al gemist, hij zal waarschijnlijk de VS niet meer inmogen voor zijn geambieerde boks-carriere en of Kia met hem verder gaat lijkt me ook sterk.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_118233026
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 09:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja meneer Hari kan toch echt de lul zijn nu. Zo heeft hij de heropstart van de K1 al gemist, hij zal waarschijnlijk de VS niet meer inmogen voor zijn geambieerde boks-carriere en of Kia met hem verder gaat lijkt me ook sterk.
Eigen schuld, dikke bult
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  zondag 21 oktober 2012 @ 17:13:02 #268
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_118246332
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 09:36 schreef MightyMightyM het volgende:
Vandaag in de Metro:

[..]

Wat een verdachtmakingen en zwartmakerij weer, schadevergoeding en smartengeld van Hari eisen terwijl het onderzoek nog niet eens is afgerond, het proces nog moet beginnen en de schuldvraag dus helemaal nog niet bekend is.
  zondag 21 oktober 2012 @ 17:45:33 #269
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118247377
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 17:13 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Wat een verdachtmakingen en zwartmakerij weer, schadevergoeding en smartengeld van Hari eisen terwijl het onderzoek nog niet eens is afgerond, het proces nog moet beginnen en de schuldvraag dus helemaal nog niet bekend is.
Ik geloof niet dat je voor een civielrechtelijke smartengeld- en schadevergoedingseis een strafrechtelijke veroordeling nodig hebt...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 21 oktober 2012 @ 17:50:29 #270
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_118247536
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 17:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat je voor een civielrechtelijke smartengeld- en schadevergoedingseis een strafrechtelijke veroordeling nodig hebt...
Moet er dan niet eerst een civielrechtelijke procedure gevolgd zijn, of kan je lukraak iedereen zomaar aanklagen? 8)7
Want dan ga ik ook gelijk even aan de slag ;)
  zondag 21 oktober 2012 @ 18:14:02 #271
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118248357
Schadeverhalen buiten het strafproces

Als het Openbaar Ministerie besluit geen strafvervolging in te stellen, is er ook geen mogelijkheid om de schade via het strafproces toegewezen te krijgen. Daarnaast kan het voorkomen dat de geleden schade heel omvangrijk is dat het niet logisch lijkt om gebruik te maken van de mogelijkheid om een vordering tot schadevergoeding in het strafproces in te dienen.
Een alternatief om alsnog de schade op de veroorzaker te verhalen is dan via een civielrechtelijke procedure.

Bron
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_118448300
quote:
Justitie wil Badr Hari jarenlang opbergen

Justitie wil kickbokskampioen Badr Hari voor een hele lange tijd uit de maatschappij hebben. Dat valt op te maken uit de officiële dagvaarding, die hem deze week in zijn cel is overhandigd en waarin hij door het openbaar ministerie onder meer wordt aangeklaagd voor poging tot doodslag op zakenman Koen Everink. Op het delict staat maximaal tien jaar gevangenisstraf.

Daarnaast wordt Badr nog beschuldigd van acht andere zaken, die alles bij elkaar ook goed zijn voor een jarenlange gevangenisstraf. Volgende week vrijdag is de eerste proformazitting. Het OM wil dat de twee hoofdverdachten langer vast blijven.

Het OM verwijt Badr Hari dat hij op 8 juli in de Amsterdam ArenA heeft geprobeerd ’samen en in vereniging met anderen opzettelijk K.F. Everink van het leven te beroven,’ aldus de letterlijke tekst van de dagvaarding.

Kopstoten

Officier van justitie mr. H. Hoekstra rept in het stuk van zwaar lichamelijk letsel bij het slachtoffer (enkelfractuur en aangezichtsfracturen) en verdenkt Hari van het geven van een of meer kopstoten, stompen en het springen op of tegen het lichaam van Everink. Volgens het OM nam Badr daarmee willens en wetens het risico dat Everink zou overlijden.
bron

quote:
Mishandelde Everink:
’Jammer dat Estelle niet meewerkt’

Ook de andere hoofdverdachte van de mishandeling van zakenman Koen Everink, Ferhat Y. uit Eindhoven, wordt poging tot doodslag ten laste gelegd. Badr wordt ook nog aangeklaagd voor mishandelingzaken die zich hebben afgespeeld in de Amsterdamse horeca-etablissementen Club Air (twee personen), Cooldown en Blinq, waar hij een portier een gebroken neus en oogkas zou hebben geslagen.

Badr is volgens het OM ook verantwoordelijk voor het mishandelen van een ex-vriendin en vernieling van haar huisraad. Verder zou hij in maart 2010 op de Albert Cuypstraat opzettelijk een voetganger hebben aangereden.

In De Telegraaf van morgen verschijnt een exclusief interview met Koen Everink, die eenmalig zijn lezing geeft over de gebeurtenissen in de Amsterdam ArenA. „Ik ben als een beest afgeslacht door Badr Hari”, aldus Everink. Over Estelle Cruijff zegt hij het jammer te vinden dat ze niet meehelpt aan het achterhalen van de waarheid. „Ik hoor haar op tv praten over echtscheidingsperikelen, maar bij de rechter-commissaris wil ze niets zeggen vanwege mentale problemen”, aldus Everink morgen exclusief in De Telegraaf.
bron
pi_118448441
Hopelijk neemt de rechter die kinderen van Estelle in bescherming, want zelf lijkt ze het niet van plan te zijn.
pi_118448514
Kansloos wijf die Estelle zeg, gatverdamme.

En als hij echt jaren achter de tralies verblijft is zijn carrière volledig voorbij.
pi_118448807
Zo, er zijn dus nog 2 zaken bijgekomen. Het waren er 6.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')