SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Ben ik nog iets vergeten?![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:37 schreef StijnDa het volgende:
Ik moet hem ook nog bestellen, krijg je dan zo'n bonuspakket? Waar kan ik het beste doen? Of kan ik beter gaan voor de trendy bal (). Of pas halen als die uit is. Zo veel keuzes.
gelijk 6x bestellen, ik wil ze allemaal.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn de trendy ballen!
Haha, jeetje ik lach mij toch een partij keihard! Ongegeneerd! Ontoerekeningsvatbaar gewoonquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:41 schreef Lindgren. het volgende:
Ik bied net zoveel als Sekou Cissé waard is.
Bod van VDM + Cisse bedoel jr dan zeker?quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:41 schreef Lindgren. het volgende:
¤0,11 geboden dus, voor de duidelijkheid.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:44 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Bod van VDM + Cisse bedoel jr dan zeker?
Dijenkletser!quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:45 schreef vandermar het volgende:
Ik bied toby alderweireld en 3 miljoen euro.
Dat maakt een totaal van ¤0,16
ff eigendomspapieren inxcannen dn hier tonen. Jij ook Lind.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:45 schreef vandermar het volgende:
Ik bied toby alderweireld en 3 miljoen euro.
Dat maakt een totaal van ¤0,16
sorry zit nu bij mn opa en oma, ik kan zo wel offeren tenzij iemand anders je helptquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:43 schreef StijnDa het volgende:
KutPer ongeluk Danilinho met 150 start op de markt gezet.
Dudeweiser, zou je even kunnen trade offeren?
Ja laat maar zitten. Kost me misschien paar 1000. Kan het wel lijen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
sorry zit nu bij mn opa en oma, ik kan zo wel offeren tenzij iemand anders je helpt
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:54 schreef detennismaster het volgende:
Iemand die iets weet over EA servers?
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 27-08-2012 om 18:17:09We're investigating an issue where users cannot connect to Ultimate Team and EASFC. Thanks for your patience. reageer retweet
Servers liggen er toch uit, gaat hij lekker goedkoop weg :")quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja laat maar zitten. Kost me misschien paar 1000. Kan het wel lijen.
Ik zit wel in de web app.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Servers liggen er toch uit, gaat hij lekker goedkoop weg :")
Oke, ik kan er niet in dus kan niet helpenquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik zit wel in de web app.
Maar goed, jammer dan.
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 27-08-2012 om 19:55:56UPDATE: Web app is back up. We're still investigating the console connectivity issue but progress has been made. Thanks for your patience. reageer retweet
Ik kan gewoon op de website van EA.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:01 schreef Maver24 het volgende:
Ik kan nog steeds niet inloggen op de website van EA, iemand anders wel, laden duurt erg lang en er gebeurd niets meer
verkapte rijke tatta post hequote:Op maandag 27 augustus 2012 20:03 schreef wieisboos het volgende:
Mensen die zeggen dat de NIF beter is dan de IF![]()
http://www.futhead.com/12/player/11039
Ik heb IF Alves, prima speler
ja ik ook, maar inloggen lukt nietquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:05 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik kan gewoon op de website van EA.
Ik ben ingelogd.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:05 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ja ik ook, maar inloggen lukt niet
Ik vind NIF Afellay ook beter dan zijn IF hoor, zou ook best kunnen bij diego.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:03 schreef wieisboos het volgende:
Mensen die zeggen dat de NIF beter is dan de IF![]()
http://www.futhead.com/12/player/11039
Ik heb IF Alves, prima speler
Alleen maar omdat hij zwart is he, racistje!quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:07 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Ik vind NIF Afellay ook beter dan zijn IF hoor, zou ook best kunnen bij diego.
Eerder het spel (als je downloadt), goedkoper, goedkopere content en gratis pakjes.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:08 schreef vandermar het volgende:
Ik vraag mij of ik ook zo'n season ticket zal halen, wat zijn de voordelen daarvan precies?
jaquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alleen maar omdat hij zwart is he, racistje!
Hmz, sounds interesting!quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Eerder het spel (als je downloadt), goedkoper, goedkopere content en gratis pakjes.
Lijkt me een goede aankoopquote:
En een 86 doelman in de BPL op fifa 13quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Lijkt me een goede aankoop![]()
Komt hij ook wat meer in beeld in de BPL, en dus bij de rest van de wereld.
IF's zijn overrated. De enige IF die ik de moeite waard vond was IF Doedel in 11.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:07 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Ik vind NIF Afellay ook beter dan zijn IF hoor, zou ook best kunnen bij diego.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:14 schreef laucas het volgende:
[..]
IF's zijn overrated. De enige IF die ik de moeite waard vond was IF Doedel in 11.
Zijn IF heb ik maar 2 potjes gehad, maar ik vond zijn NIF al gigantisch goed dus ik had hem weer weggedaan.quote:
Dit betekent dat je eigenlijk een Feyenoorder in hart en nieren bent.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:20 schreef Lindgren. het volgende:
In een bronze pack, hoe kon het ook anders.
[ afbeelding ]
Gauw discarden.
Suarezquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zijn IF heb ik maar 2 potjes gehad, maar ik vond zijn NIF al gigantisch goed dus ik had hem weer weggedaan.
Ja kloptquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:24 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wist niet dat ibra zo ook 9 heeft'
Klopt toch wel?
Oh wist ik niet, mooi.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja kloptDie gele positie/formatie kan gecompenseerd worden door links.
Was al bang dat ik de enige wasquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:34 schreef Dudeweiser het volgende:
De UP Vela was voor mij ook veel slechter dan de NIF Vela
Ik heb hetzelfde dus.quote:
Nee. Sterker nog ik vind Toure beter.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:39 schreef RavioliPunch het volgende:
Is Kompany (veel) beter dan Toure?
Oke en ik heb nu Anderson - Ramires - Milner als middenveld in 4-3-2-1. Ramires wil ik er sowieso in, Anderson moet eigenlijk weg en Milner mag wel blijven. Heb 8k, voor wie Anderson vervangen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee. Sterker nog ik vind Toure beter.
nee nog niet. Waar kan ik het goedkoopst ms points halen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je CS al gekocht?
En ze zijn vast allemaal lelijk.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:48 schreef Pino0 het volgende:
wat een noobs met die online divisies
allemaal containen haha
http://www.xboxlive-codes(...)oints.html?pi=typeinquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee nog niet. Waar kan ik het goedkoopst ms points halen?
98 Ronaldoquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:49 schreef Lindgren. het volgende:
Financiële meevaller van 100k.Ik heb 300k te besteden voor een nieuw team. Iemand die spelers weet die ik écht uit moet proberen? IF's?
SIF Miccoliquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:49 schreef Lindgren. het volgende:
Financiële meevaller van 100k.Ik heb 300k te besteden voor een nieuw team. Iemand die spelers weet die ik écht uit moet proberen? IF's?
ik heb er toch 1500 nodigquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
http://www.xboxlive-codes(...)oints.html?pi=typein
Dit is de duurste die je kon vindenquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
http://www.xboxlive-codes(...)oints.html?pi=typein
Goeie!quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:50 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.catenaccio.nl/(...)r-geld-aan-miskopen/![]()
Nerd stil. Geef me Nederlandse site waar ze hem goedkoper aanbieden dan.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dit is de duurste die je kon vinden?
Hij wil er 2100 dus http://game-card.net/nl/m(...)0--885370212976.html 22.50quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nerd stil. Geef me Nederlandse site waar ze hem goedkoper aanbieden dan.
Wat heeft hij nou aan 2100?quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij wil er 2100 dus http://game-card.net/nl/m(...)0--885370212976.html 22.50
Ik heb geen probleem. Ik zie nergens dat hij 2100 zegt. Dus WAZ JOUW PROBLEEM?quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als hij dat toch wil, wat is jouw probleem!
DAT TYPTE HIJ TOCHquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem. Ik zie nergens dat hij 2100 zegt. Dus WAZ JOUW PROBLEEM?
nicequote:
iMOTM Balotelliquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:01 schreef Lindgren. het volgende:
Zo. Mijn team staat op de TP, op Luiz, Thiago Silva en de keeper na. Heeft iemand nog leuke IF suggesties? Of een zieke speler die ik sobewreisowezo moet proberen?
Deze gozer wou ik altijd al proberen maar ik vergeet het steedsquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:01 schreef Lindgren. het volgende:
Zo. Mijn team staat op de TP, op Luiz, Thiago Silva en de keeper na. Heeft iemand nog leuke IF suggesties? Of een zieke speler die ik sobewreisowezo moet proberen?
160kquote:
Gehad, ik vond 'm slecht.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
Deze gozer wou ik altijd al proberen maar ik vergeet het steeds
[ afbeelding ]
JOAH!!!!!quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
160kIs 'ie 't waard?
[..]
Gehad, ik vond 'm slecht.
Er staat er ook eentje op voor 140k, maar ik twijfel.quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Er staat er ook eentje op voor 140k, maar ik twijfel.Ik wil er een leuk team omheen.
Wat een raar team.quote:
Hoezo raar? Ik wil Niedermeier er denk ik uit voor Howedes ofzo maar dan moet ik weer zo erg puzzelen met een goede linksbackquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat een raar team.Wel origineel, maar een vreemde achterhoede zo.
Ik wilde Lamela ook nog proberen.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat een raar team.Wel origineel, maar een vreemde achterhoede zo.
Ik wilde Lamela ook nog proberen.
Mathijs doet altijd 200 1-2'tjes met Balo en dat werkt in ieder geval!quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:08 schreef Lindgren. het volgende:
bedankt.
Zou Balotelli renderen in een 4-3-2-1?
Ja, want snel, sterk, goed schot, goed in de lucht, goede passing!quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:08 schreef Lindgren. het volgende:
bedankt.
Balotelli rendeert altijd en overal.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:08 schreef Lindgren. het volgende:
bedankt.
Ik...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is wel goudquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:11 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
ik dacht ik ga eens kijken naar poulsen z'n stats![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Koop xbox live van die 10 euro van BDIL dan !
Anita was zilver en Poulsen is goud, gewoon een verbetering dus!quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:11 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
ik dacht ik ga eens kijken naar poulsen z'n stats![]()
Nahh, ik gun mezelf even rust. Speelde toch amper meer de laatste tijd.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
Koop xbox live van die 10 euro van BDIL dan !
Lambo'squote:Op maandag 27 augustus 2012 21:26 schreef StijnDa het volgende:
Bohhhh, Top Gear aan het kijken, wat een bakLamborghini Gallardo Balboni
Moet een ander kleurtje zijnquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:27 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Mag ook een ander kleurtje zijn![]()
SLRquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Mercedes McLaren SLR of Ferrari Enzo
Geniale bak, lange neuzen zijn vetquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
SLREnzo vind ik lelijk. Aventador
Jij fapt je op Ibra?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geniale bak, lange neuzen zijn vet
quote:
Eigenlijk kan je gewoon heel goed Nederlands dus!quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zo slecht, dat hij goed is word er dan ook wel gezegd.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:31 schreef vandermar het volgende:
En tevens krijgt Falque geen 9 chem. Nog maar even in de schoolbanken.
Keer op keer owned Futhead jou zo hardquote:
daar stond hij op het middenveld, bij een team dat in Zweden al helemaal niks klaar speelde.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:34 schreef vandermar het volgende:
Kan je nagaan wat voor Niveau dat in de eredivisie is als Sana hier al bijna even vaak heeft gescoord als in zweden in 90+ wedstrijden.
40 ongeveer, geen 90quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:34 schreef vandermar het volgende:
Kan je nagaan wat voor Niveau dat in de eredivisie is als Sana hier al bijna even vaak heeft gescoord als in zweden in 90+ wedstrijden.
Hmz, valt de laatste jaren wel mee, goede historie in het land maar de laatste 10 jaar 1x kampioen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:38 schreef Thorb het volgende:
IFK is wel gewoon een toppertje in Zweden volgens mij. Subtoppers sowieso
Doen altijd leuk mee maar winnen eigenlijk nooit iets. Beetje als Feyenoord.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:38 schreef Thorb het volgende:
IFK is wel gewoon een toppertje in Zweden volgens mij. Subtoppers sowieso
Hij speelde daar linksmidden/rechtsmidden in 4-4-2 met 10 houthakkers om zich heenquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:37 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
En gotenborg niets klaarspelen daar?
Maar NAC en NEC zijn dan ook geen tegenstanders van Niveau.
Ligt er ook aan waar je die grens legt, is Twente bijvoorbeeld top of niet. Idem Feyenoord enzoquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hmz, valt de laatste jaren wel mee, goede historie in het land maar de laatste 10 jaar 1x kampioen.
2x uefa cup gewonnen nog
Het niveau van die competitie is lager dan hier. Je kan dus zeggen dat hij alleen gescoord heeft hier tegen extreem zwakke tegenstanders of dat het niveau in Zweden verdedigend heel erg hoog is?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hij speelde daar linksmidden/rechtsmidden in 4-4-2 met 10 houthakkers om zich heen
Je kan toch gewoon toegeven dat hij daar weinig scoorde, alsof hij tegen toppers speelde... Is toch geen probleemquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hij speelde daar linksmidden/rechtsmidden in 4-4-2 met 10 houthakkers om zich heen
ALs wij 40 miljoen subsidie zouden krijgen zouden we wel wat hoger dan 3e eindigenquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Doen altijd leuk mee maar winnen eigenlijk nooit iets. Beetje als Feyenoord.
Hij heeft hier pas enkele wedstrijden gespeeld, je kan niks echt zeggenquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het niveau van die competitie is lager dan hier. Je kan dus zeggen dat hij alleen gescoord heeft hier tegen extreem zwakke tegenstanders of dat het niveau in Zweden verdedigend heel erg hoog is?
Wel dat NAC en NEC extreem zwak zijn! Of denk jij dat Sana ineens gigantisch veel beter is geworden?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij heeft hier pas enkele wedstrijden gespeeld, je kan niks echt zeggen
Hoezo moet ik toegeven dat hij weinig scoorde?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon toegeven dat hij daar weinig scoorde, alsof hij tegen toppers speelde... Is toch geen probleem
Kan ook toeval zijn dat hij net zijn dag hadquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wel dat NAC en NEC extreem zwak zijn! Of denk jij dat Sana ineens gigantisch veel beter is geworden?
Nja het komt weer typisch over als een ajax tegen feyenoord discussiequote:Op maandag 27 augustus 2012 21:43 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hoezo moet ik toegeven dat hij weinig scoorde?Dat is een feit, ik geef aan wat de reden daarvan is
Hij is echt ziek goedquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:45 schreef vandermar het volgende:
Pontus Farnerud, Stefan Selakovic, Hysen dat zijn niet bepaald houthakkers
En ze moesten ook tegen minder goede spelers. Dat heft elkaar dus op!quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is niet zo vreemd dat Sana daar zo weinig scoorde, want hij had minder goede spelers om zich heen en volgens mij speelde hij op LM
nog ff clubs?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:55 schreef Kamikazie het volgende:
2 potjes net tegen Sebastiaan, eerste won ik met 2-0.
Daarna sta ik met 1-0 voor en krijg ik een penalty, toen maakte hij een statement (ragequit).
Ik weet niet hoe ze in Zweden spelen en ik weet het niveau ook niet (want er zitten zo weinig Allsvenskan spelers in FUT dit jaar) maar misschien is het toeval dat hij nu al 3 keer heeft gescoordquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
En ze moesten ook tegen minder goede spelers. Dat heft elkaar dus op!
Is crook er nog wel!?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk net worstenbroodjes gaan eten, maar dan pak ik wel een appelflap.
Zelfs Serginho Greene heeft wel eens voor Feyenoord gescoord dus toeval lijkt het wel opquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze in Zweden spelen en ik weet het niveau ook niet (want er zitten zo weinig Allsvenskan spelers in FUT dit jaar) maar misschien is het toeval dat hij nu al 3 keer heeft gescoord
Geen xbox live meerquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:00 schreef n0ir het volgende:
wie komt er nog meer? Stijn kevin iwan steefje rijst??
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:01 schreef vandermar het volgende:
Ik heb geen mic en dan kan ik mij niet verweren. Niet aanwezig dus!
Jij bent neppp swaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:34 schreef vandermar het volgende:
http://www.miniinthebox.c(...)kleuren_p359793.html
this will do
Ohja succes met je sabbaticalquote:
nicequote:Op maandag 27 augustus 2012 22:02 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen misschien deze eens maken.De helft van de spelers heb ik al in formatie.
Ik heb hem gehad en was er eigenlijk best tevreden over.quote:
Ja maar ik had geen zin om geld te besteden aan iets wat niet belangrijk isquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:02 schreef n0ir het volgende:
[..]
[..]
Jij bent neppp swa
[..]
Ohja succes met je sabbatical
Of een Braziliaanquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb hem gehad en was er eigenlijk best tevreden over.Kan er natuurlijk sowieso een gouden jongen neerzetten.
5,5 spelers in de goede formatie?quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:02 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen misschien deze eens maken.De helft van de spelers heb ik al in formatie.
vandaar dat je nooit naar feyenoord gaatquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja maar ik had geen zin om geld te besteden aan iets wat niet belangrijk is
k, ja dan merk je het vanzelf wel met spelen als er een positie niet goed zitquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb hem gehad en was er eigenlijk best tevreden over.Kan er natuurlijk sowieso een gouden jongen neerzetten.
Sowieso, teletekstsupporter voor de win!quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vandaar dat je nooit naar feyenoord gaat
[..]
k, ja dan merk je het vanzelf wel met spelen als er een positie niet goed zit
6,5.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
5,5 spelers in de goede formatie?
Nu ik alleen nog hèquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:18 schreef Toefjes het volgende:
Geluidssysteem én SB een ban, het begint hier een walhalla te worden
Nee, maar je moet eerst proberen om hem te vinden want hij is al 0 weight sinds het begin van FUT. Overigens heb ik hem wel maar ik gebruik de meeste 0 weight spelers niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:18 schreef Nickskuh het volgende:
http://www.futhead.com/12/player/95
Iemand wel eens meegespeeld?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:18 schreef Nickskuh het volgende:
http://www.futhead.com/12/player/95
Iemand wel eens meegespeeld?
Futhead prijzen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:20 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prijs (verschil) voor Amoah
Goede vraag. Ik heb echt geen idee.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat gaan jullie doen eigenlijk?
Van al je coins bidtokens voor 13 halen of gewoon alles zo laten?
Mooiquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb 5k voor mijn Amoah betaald maar er zijn mensen die echt 30k voor hem hebben betaald omdat hij 0 weight is en dus heel zeldzaam
Ik ga bidtokens kopen en de eerste weken via de webapp handelen handelen handelen, en tussendoor 1 maal daags fappen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat gaan jullie doen eigenlijk?
Van al je coins bidtokens voor 13 halen of gewoon alles zo laten?
Lijkt me wel leuk om terug te blikken op oude teams, maar uiteindelijk doe je dat ook 2xquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik heb echt geen idee.
Wel leuk om over 35 jaar te doen. Ik hoop dan gepensioneerd te zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk om terug te blikken op oude teams, maar uiteindelijk doe je dat ook 2x
moeilijke beslissing manquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:29 schreef vandermar het volgende:
Ik twijfel om in het begin pakjes te kopen of diehard te handelen zodat school eronder lijdt
Ja man, first world problems.quote:
Dat zeg ik ook altijd.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dit jaar school ga ik dus echt niet verneuken
linkquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Jullie moeten Fussbal eens downloaden trouwens, is tafelvoetbal
Dit jaar zo'n kutjaar gehad door school te verneuken.. Kreeg er buiten school om ook last van, dus ik ga wel gewoon lekker m'n best doen, wil naar 4 of 5 VWO eigenlijkquote:
Is op de PSN store, zal XBL ook wel hebbenquote:
gingen je leraren je in elkaar slaan na school ofzo?quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dit jaar zo'n kutjaar gehad door school te verneuken.. Kreeg er buiten school om ook last van, dus ik ga wel gewoon lekker m'n best doen, wil naar 4 of 5 VWO eigenlijk
Dat vroeg ik mij ook al af, maar dat gaan ze zeker niet bekend maken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:31 schreef Toefjes het volgende:
Tot wanneer blijft de Fifa 12 webapp online?
tafelvoetbalspel hoor je thuis te hebben manquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is op de PSN store, zal XBL ook wel hebben
Nope, medischquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gingen je leraren je in elkaar slaan na school ofzo?
Was het maar zo'n feest. Eigen arcadehallen met pooltafels in huisquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
tafelvoetbalspel hoor je thuis te hebben man
50% Van de tijd die je in Fok steekt in je school stekenquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dit jaar zo'n kutjaar gehad door school te verneuken.. Kreeg er buiten school om ook last van, dus ik ga wel gewoon lekker m'n best doen, wil naar 4 of 5 VWO eigenlijk
Ik zie ineens Harvard voorbij vliegenquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
50% Van de tijd die je in Fok steekt in je school steken
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ik zie ineens Harvard voorbij vliegen
[..]
[..]
Jupquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoezo medisch? Was je ziek of wat?
Stel je voor dat je dat later hebt, en dan kei hard VVD hebt gestemd al die jaren ... krijg je geen uitkering of iets ... moet je werken voor je centen.quote:
Zelf betalen die medicijnen! Arbeidsongeschikt? Pechquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Stel je voor dat je dat later hebt, en dan kei hard VVD hebt gestemd al die jaren ... krijg je geen uitkering of iets ... moet je werken voor je centen.
Ik moest lachenquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Stel je voor dat je dat later hebt, en dan kei hard VVD hebt gestemd al die jaren ... krijg je geen uitkering of iets ... moet je werken voor je centen.
Ergens is het ook wel eerlijk vind ik..quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zelf betalen die medicijnen! Arbeidsongeschikt? Pech
Juistquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ergens is het ook wel eerlijk vind ik..
Ieder zijn problemen, anderen moeten niet opdraaien voor mijn problemen
Zo is dat. En mocht je er aan overlijden, is dat alleen maar goed voor de schatkistquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
oh oh oh...quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En wat nu als je ouders arbeidsongeschikt raken? Hoe willen ze dan aan geld komen zonder uitkering?quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zal wel de leeftijd zijn dat we het oneens zijn, maar ik denk er momenteel zo over
Dit.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:09 schreef vandermar het volgende:
Hele dag nog niet gezien inderdaad
Nederland heeft het ene uiterste van de zorgverzekering, Amerika het andere uiterste. Iets er tussenin zou het beste zijn!
De discussie aangaan heeft geen zin...quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:08 schreef diedjuh het volgende:
[..]
En wat nu als je ouders arbeidsongeschikt raken? Hoe willen ze dan aan geld komen zonder uitkering?
gelukkig is die obamacare er nuquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Amerika is daarin wel extreem ja
Tja, geen idee.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:08 schreef diedjuh het volgende:
[..]
En wat nu als je ouders arbeidsongeschikt raken? Hoe willen ze dan aan geld komen zonder uitkering?
Vreesde ik ook alquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De discussie aangaan heeft geen zin...
Als je mij een land noemt waar het erger is ...quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
gelukkig is die obamacare er nu
Overigens hebben wij niet het ene uiterste hoor, valt best mee volgens mij.
Cuba?quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als je mij een land noemt waar het erger is ...
Vind dat hij best zijn mening mag geven hier .... GJE is gewoon voor weinig overheidsbemoeienis. Kan toch? Ik ben het er wel mee eens dat het in Nederland te socialistisch is.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De discussie aangaan heeft geen zin...
In Nederland is het juist uitstekend geregeld, daar kunnen heel veel landen een voorbeeld aan nemen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:09 schreef vandermar het volgende:
Hele dag nog niet gezien inderdaad
Nederland heeft het ene uiterste van de zorgverzekering, Amerika het andere uiterste. Iets er tussenin zou het beste zijn!
Zit er wel tegenaan, in Nederland betaal je voor elkaar. In Amerika betaal je voor jezelf maar ben je niet verzekerd.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
gelukkig is die obamacare er nu
Overigens hebben wij niet het ene uiterste hoor, valt best mee volgens mij.
Ik moet 600k overhouden dus als ik het red kan ik dat wel doen, geef ik je wel gewoon 17.5! Even kijken!quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:13 schreef n0ir het volgende:
Wil iemand mijn IF Bonucci voor 15k kopen? (xbox) Goedkoopste BIN is 17.5 dus
sigmateriaalquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oke zet ik em er wel gewoon voor 17k opquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik moet 600k overhouden dus als ik het red kan ik dat wel doen, geef ik je wel gewoon 17.5! Even kijken!
Ik heb 17!
En toch kan het beter. En zo uitstekend is het in NL niet. Ik betaal nu voor mensen die ziek zijn. Ik heb zelf nooit iets, ook nooit iets met tandarts. Ik betaal geld terwijl er niets is. Ik vind dat je een potje moet kunnen opbouwen waarvan je alles voor jezelf betaalt. Heb jenooitiets dan moet je dat geld voor privé kunnen gebruiken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:11 schreef Thorb het volgende:
Je mag zo ongelooflijk blij zijn dat we in Nederland dit systeem hebben man.
Dit!quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
En toch kan het beter. En zo uitstekend is het in NL niet. Ik betaal nu voor mensen die ziek zijn. Ik heb zelf nooit iets, ook nooit iets met tandarts. Ik betaal geld terwijl er niets is. Ik vind dat je een potje moet kunnen opbouwen waarvan je alles voor jezelf betaalt. Heb jenooitiets dan moet je dat geld voor privé kunnen gebruiken.
En mensen die nooit de kosten allemaal voor zichzelf zullen kunnen betalen dan? Niet behandelen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
En toch kan het beter. En zo uitstekend is het in NL niet. Ik betaal nu voor mensen die ziek zijn. Ik heb zelf nooit iets, ook nooit iets met tandarts. Ik betaal geld terwijl er niets is. Ik vind dat je een potje moet kunnen opbouwen waarvan je alles voor jezelf betaalt. Heb jenooitiets dan moet je dat geld voor privé kunnen gebruiken.
Er is een uitzondering voor mensen die chronisch ziek zijn. Tevens moet onderwijs in NL gestimuleerd worden zodat mensen aan het werk kunnen met een opleiding. Maar ja, Nederland hè, het land dat ontwikkelingshulp stimuleert, een grotere bodemloze put is Ernesto.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
En mensen die nooit de kosten allemaal voor zichzelf zullen kunnen betalen dan? Niet behandelen?
Iemand moet het toch voor hun betalen? Daar is het hele systeem nu opgericht.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Er is een uitzondering voor mensen die chronisch ziek zijn. Tevens moet onderwijs in NL gestimuleerd worden zodat mensen aan het werk kunnen met een opleiding. Maar ja, Nederland hè, het land dat ontwikkelingshulp stimuleert, een grotere bodemloze put is Ernesto.
Er moet verplicht betaald worden aan de zorgverzekering maar nu ben je het gelijk kwijt als je nooit iets hebt. Bouw je het op in een potje dan kan je het eventueel ook voor privé gebruiken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Iemand moet het toch voor hun betalen? Daar is het hele systeem nu opgericht.
Broer had ook nooit iets, ineens iets ernstigs aan zijn hoofd. Moet je dat zelf betalen ben je gewoon 20.000 kwijt of nog meer zelfs. Heb je enig idee wat een paar operaties kosten?
En wanneer wil je dat privé gaan inzetten dan? Meeste kosten maak je als je bejaard bent...quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Er moet verplicht betaald worden aan de zorgverzekering maar nu ben je het gelijk kwijt als je nooit iets hebt. Bouw je het op in een potje dan kan je het eventueel ook voor privé gebruiken.
RTquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Broer had ook nooit iets, ineens iets ernstigs aan zijn hoofd. Moet je dat zelf betalen ben je gewoon 20.000 kwijt of nog meer zelfs. Heb je enig idee wat een paar operaties kosten?
Overigens zelf van dichtbij afgelopen weken wat projecten meegemaakt, dan zou je wel beter weten. Er zijn genoeg goede projecten.
Afrika is een bodemloze put, het grootste deel. Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om daar geld aan te geven. Het grootste deel wil niet eens veranderen. Tevens gaat een deel van het geld niet eens naar de ontwikkelingshulp toe.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Overigens zelf van dichtbij afgelopen weken wat projecten meegemaakt, dan zou je wel beter weten. Er zijn genoeg goede projecten.
Je hoort niemand hier zeggen dat dat goed is, strengere controlen en stimulans om te werken is ook niets mis mee.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:22 schreef Kamikazie het volgende:
En Nederland, het land waar een uitkeringen trekken soms beter is dan werken voor je geld ...
Vergeet nooit dat we bij AK een documentaire keken waar ze de probleemwijken van Vogelaar ingingen, werden 2 mannen geïnterviewd die allebei al 20 jaar werkeloos waren. Gaven ook gewoon toe dat ze geen werk zochten en niet wouden werken omdat het verschil in loon met werk van hun niveau zo klein was met de uitkering die ze nu kregen dat het de moeite niet was en ze liever de hele dag bier dronken![]()
Vind dat dat soort gevallen gewoon geen uitkering meer moeten krijgen, maar ja dan krijg je weer het gezeik over wie het controleert etc ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |