abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116096570
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 07:18 schreef livelink het volgende:
Dat verleidinggedoe heb ik juist bij de Lidl en bijvoorbeeld het Kruidvat. Dat ik met allerlei nonfoodspullen thuiskom die qua prijs te mooi leken om waar te zijn, maar die je ook helemaal niet nodig hebt.

Dit zijn dus juist de winkels die ik mijd. Bij de AH heb ik daar helemaal geen last van, daar koop ik alleen maar voedsel en dan het liefst het eigen merk van de AH.
Bakken graaien!!! Ik hou daar zo van.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 08:26:45 #182
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_116096601
Ik zag het net 36ct per keer. Op basis van 5 dagen, 40 weken lang zou het 72 euro zijn.

Mss dat het wat lauwig is, maar op zich beter dan al vanaf half 8 in de tas gok ik. ;)
pi_116096620
Dat heb ik ook Livelink. Net als bij dr Blokker...

Ik ga rigenlijk altijd naar de Hoogvliet. eb geen zin om naar tig verschillende winkels te gaan.
Als ik tussendoor iets nodig heb ga ik naar AH/Aldi/Hoogvliet.. Ligt eraan waar ik op dat moment inde buurt ben. Kip koop ik altijd in de aanbiding en dan vaak 2 kilo. Ik vries ze per stuk in. Vaak ook met ander vlees dat in de aanbieding is..

Bij ons hebben ze geen schoolmelk. Amber krijgt een 2 pakjes mee. Bekers gaan altijd open of stuk. Amber heeft 2 broodtrommeltjes; 1 met fruit en drinken en 1 met brood en drinken,
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_116096632
Waarom eigenlijk melk meegeven? Voor de lekker?

En anders 's ochtends een ijsklontje erin doen en een goede isolerende beker kopen.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_116096667
Melk geven we nooit mee. Drinken we zelf ook niet veel. M'n man doet eens in de week grote boodschappen en daar bemoei ik me niet mee. Werkt prima over het algemeen. :)
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_116096676
folders meiden, folders....elke week spit ik ze door, maak een lijsten bepaal zo hoe of wat.
Groente haal ik op de markt, er is een voordeeltas van 3,= met 5 soorten groente erin. Heb ik voor 5 dagen eten. Elke week wat anders. Vaak zitten er spullen in die zowel langer houdbaar zijn (bos wortelen, witlof, kool etc) als spullen die sneller bederven (sla, andyvie etc)
Hier is het budget met 2 kids (die eten als volwassenen, wat die wel het dubbele van mij eten) 75 euro per week, incl alles dus ook de wasmiddelen, verzorgingsspullen etc.
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_116096678
Wij drinken wel heel veel melk maar melk mee naar school vind ik zo "vies".
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_116096694
Melk mee naar school is echt smerig...thuis halen ze dat wel weer in :)
Hier gaan er voor elk kind 4-6 boterhammen mee en een tussendoortje (of 2) dat verpakt zit ivm vervoer (10 km op de fiets) en een fles water. Beiden blieven geen flesjes sap dus water. Vullen ze ook wel weer aan op school.
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_116096695
Ik lees alle folders wel door hoor Muks maar ik weiger om mijn biodschappen in 5 verschillende winkels te doen...
Daar heb ik echt geen zin in.

De ene week zijn we. 70¤ kwijt aan boodschappen, de andere week 120..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_116096703
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 08:36 schreef Vicky het volgende:
Ik lees alle folders wel door hoor Muks maar ik weiger om mijn biodschappen in 5 verschillende winkels te doen...
Dat is ook amper interessant, behalve als je dat op de fiets op lopend kunt doen. Voordat je auto 5km gereden heeft heb je je winst alweer verspeelt.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 08:38:20 #191
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_116096707
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 08:29 schreef snoopy het volgende:
Waarom eigenlijk melk meegeven? Voor de lekker?

En anders 's ochtends een ijsklontje erin doen en een goede isolerende beker kopen.
Omdat ik elke dag water en limonade zo saai vind. Maar ja, dat is elke dag melk eig. ook. :D Sasha heeft steeds vaker dat hij thuis ook geen melk wil en daar doe ik helemaal niet moeilijk over verder, het is geen must. Oscar die heeft het zo'n beetje door zijn aderen stromen, ook goed. :)
Pakjes probeer ik echt te vermijden, daar zit me te veel toegevoegde zooi in.

Wel een slimme van dat ijsklontje trouwens. :Y

Oh, en de Lidl en Jumbo zitten hier boven elkaar in een winkelcentrum, dus dan is het makkelijk supermarkt-hoppen. ;)
pi_116096723
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 08:36 schreef Vicky het volgende:

De ene week zijn we. 70¤ kwijt aan boodschappen, de andere week 120..
Ik fiets graag en zo vang ik 2 vliegen in een klap : goedkoop boodschappen en beweging. Met de auto doe ik alleen de C1000 als dat uit kan. Die zit nl 7 km verderop. Dan moet ik al óf die kant op moeten of het moeten echt aanbiedingen zijn waardoor het uit kan,
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 08:42:53 #193
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_116096760
Folders doe ik niet. :@ Ik word gek van die rotzooi door mijn brievenbus, dus een ja-nee sticker en ik plan ons weekmenu op basis van waar ik trek in heb, niet op basis van reclames. Vooralsnog kan dat uit, mocht er ooit echt bezuinigd moeten worden dan kan ik dat altijd nog toe gaan passen.
Ik vind het prima om 2 supermarkten te doen voor mijn boodschappen, maar meer dan dat heb ik idd geen zin in. Vrijdagochtend is boodschappenochtend en als het kan in anderhalf uur max ofzo. :)
pi_116096796
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 08:38 schreef Luigi het volgende:

[..]

Dat is ook amper interessant, behalve als je dat op de fiets op lopend kunt doen. Voordat je auto 5km gereden heeft heb je je winst alweer verspeelt.
Ik heb 3 hoogvlietfilialen op 3km, 2 gewone Ah en een xxlAH een Lidl op zo'n 4 km, c1000 en plus op 6km en een Aldi op een paar 100 meter.
Ik zou het wel op de fiets kunnen doen maar daar heb ik helemaal geen zin in. Ik heb sws geen goede fietstassen en het liefst gooi ik alles in een keer in de auto. Dan ben ik binnen een uur klaar. Als ik alle aanbiedingen af moet gaan is de dat een dag werk en die tijd heb ik helemaal niet.
Dan maar 5 euro duurder uit en alles in ene hebben ipv 5 euro goedkoper en een hele dag onderweg zijn.

En daarnaast ben ik van sommige etenswaar best merkvast... Ik vind niet alles even lekker :@
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_116096805
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 08:42 schreef Brighteyes het volgende:
Folders doe ik niet. :@ Ik word gek van die rotzooi door mijn brievenbus, dus een ja-nee sticker en ik plan ons weekmenu op basis van waar ik trek in heb, niet op basis van reclames. Vooralsnog kan dat uit, mocht er ooit echt bezuinigd moeten worden dan kan ik dat altijd nog toe gaan passen.
Ik vind het prima om 2 supermarkten te doen voor mijn boodschappen, maar meer dan dat heb ik idd geen zin in. Vrijdagochtend is boodschappenochtend en als het kan in anderhalf uur max ofzo. :)
hier moest het wel....scheiden was fijn maar ook vreselijk duur. En twee pubers die beiden naar de eerste van het VO gaan zijn nu niet bepaald gratis.. Gelukkig de schoolboeken wel.
pi_116096814
Daarzit dan denk ik ook het verschil Muks... Wij doen het met 2 inkomens...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 08:48:13 #197
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_116096821
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 08:46 schreef Muks het volgende:

[..]

hier moest het wel....scheiden was fijn maar ook vreselijk duur. En twee pubers die beiden naar de eerste van het VO gaan zijn nu niet bepaald gratis.. Gelukkig de schoolboeken wel.
Ja, dan kan ik me goed voorstellen dat je ineens op een hele andere manier naar je uitgaven moet kijken.
pi_116096836
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 08:47 schreef Vicky het volgende:
Daarzit dan denk ik ook het verschil Muks... Wij doen het met 2 inkomens...
Hier maar een inkomen....niet dat ik er over klaag hoor, t is best te doen maar gewoon ff uitkijken en zeker nu er huis dringend opgeknapt moet worden.
pi_116096845
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 08:45 schreef Vicky het volgende:

[..]

Ik heb 3 hoogvlietfilialen op 3km, 2 gewone Ah en een xxlAH een Lidl op zo'n 4 km, c1000 en plus op 6km en een Aldi op een paar 100 meter.
Ik zou het wel op de fiets kunnen doen maar daar heb ik helemaal geen zin in. Ik heb sws geen goede fietstassen en het liefst gooi ik alles in een keer in de auto. Dan ben ik binnen een uur klaar. Als ik alle aanbiedingen af moet gaan is de dat een dag werk en die tijd heb ik helemaal niet.
Dan maar 5 euro duurder uit en alles in ene hebben ipv 5 euro goedkoper en een hele dag onderweg zijn.
Wij hebben alleen een Emté op fietsafstand, die is okay, maar zeker geen prijsstunter. Dus daar halen we alleen de incidentele dingen door de week. De weekboodschappen haal ik in de stad een paar km verderop, waar de kleine op zwemles zit, dan is mijn vrouw + kleine bij het zwemmen en doe ik in die tijd ff snel boodschappen.

We hebben ook een tijdje de boodschappen laten bezorgen (via een Spar bij ons in de buurt) en dat is nog best interessant, prijstechnisch. Voordeel is dat je echt alleen bestelt wat je nodig hebt en je niet kunt laten verleiden. Je betaalt een paar euro voor het bezorgen maar toch hadden wij toen redelijk goedkoop de boodschappen voor elke week in huis, plus dat je er helemaal niet uit hoeft. Ideaal. Alleen was het assortiment wat beperkt.

Tegenwoordig ben ik fan van het zelfscannen bij de Appie, boodschappen doen is zo'n verschrikkelijk inefficient logistiek proces... Zes keer die boodschappen in je handen voordat het in je kast staat, gruwelijk. Zelfscannen is wel handig, alles gelijk inpakken in je karretje zodat het gelijk de auto in kan. ^O^ .
pi_116096881
Zelfscannen moeten ze ook maar eens bij de Hoogvliet invoeren. Er is wel een zelfscankassa maar dan moet je nog alles op de band zetten en dat is met veel boodschappen helemaal niet handig.

Ik heb wel eens aan de bezorg AH zitten denken.. Zeker omdat wij boven wonen (2trappen en geen lift)en mijn man een hernia heeft.. Maar toch vond ik het te prijzig..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_116096895
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 08:35 schreef Vicky het volgende:
De geur van zo'n beker waar melk ingezeten heeft :X
pi_116096906
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 08:53 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

De geur van zo'n beker waar melk ingezeten heeft :X
Dat ook :r
Dan zou ik liever pakjes melk meegeven.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 08:54:00 #203
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_116096907
Wij geven veel te veel uit aan boodschappen. We doen zo'n beetje elke dag boodschappen, soms halen we dan voor 2 dagen. Dat zorgt er voor dat we te dure producten halen maar vooral dat we niet altijd even gezond eten; boodschappen doen rond etenstijd is niet echt handig. :@

Ik ben heel benieuwd hoe een boodschappenlijstje bij jullie er uit ziet voor de 'wekelijkse boodschappen' en dat je dan uitkomt met ongeveer 70 euro?
A grand adventure has begun.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 08:56:09 #204
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116096935
Bij mij ook een Emté in t dorp, en die is idd vrij prijzig, maar er zo even met de wandelwagen naartoe kunnen lopen maakt het wel makkelijk voor tussendoor boodschappen.
Verder AH en af en toe Lidl of Aldi, maar dat is vrij sporadisch.

Bij het winkelcentrum van BE voor mij ook vooral AH, maar dat komt omdat ik op een of andere manier niets kan met die Jumbo... vleeswaren die nog maar 3 dagen houdbaar zijn enzo.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_116096975
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 08:54 schreef Keshet het volgende:

Ik ben heel benieuwd hoe een boodschappenlijstje bij jullie er uit ziet voor de 'wekelijkse boodschappen' en dat je dan uitkomt met ongeveer 70 euro?
Ben nog niet begonnen aan m'n lijstje voor zaterdag maar ik wil 'm de volgende keer wel posten hoor :).
pi_116096986
quote:
Wij geven veel te veel uit aan boodschappen. We doen zo'n beetje elke dag boodschappen, soms halen we dan voor 2 dagen. Dat zorgt er voor dat we te dure producten halen maar vooral dat we niet altijd even gezond eten; boodschappen doen rond etenstijd is niet echt handig. :@

Niet altijd. Dat ligt erook aan of ik schoonmaakmiddel/wasmiddel/verzorgingsproducten nodig heb. Daarnaast ligt het er ook aan of ik bijv nog pasta op voorraad heb en of mijn vriezer nog gevuld is met vlees.

Wij eten vaak om de dag groente. Zaterdag bijna altijd wel soep.
Donderdag altijd makkelijk ivm kdv/bso en op vrijdag broodjes ivm zwemles Amber.

Toen ik een tijd in de ww zat zijn we heel consequent naar de Aldi gegaan, dan had ik een aardige kar vol voor een euro of 70... Nu doen we dat eigenlijk bijna nooit meer.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_116097022
Ik ga ook maar eens bijhouden wat we uitgeven aan boodschappen per week.
Volgens mij heb ik nog voor 2 jaar wasmiddel dus dat hoef ik voorlopig niet te kopen :X
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 09:02:38 #208
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_116097034
quote:
Dan weet je dus al waar de fout ligt? Niet meer doen dus ;)
quote:
Hmz, volgens mij heb ik nog wel ergens een kassabon liggen van de Jumbo..Ik zoek m ff op!
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 09:02:53 #209
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_116097039
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 08:58 schreef Luigi het volgende:

[..]

Ben nog niet begonnen aan m'n lijstje voor zaterdag maar ik wil 'm de volgende keer wel posten hoor :).
please do! :Y
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_116097062
Hier boodschappen per week met een weekmenu maar die 70 euro lukt me echt never-nooit-niet :X

Nu bijvoorbeeld:
Zondag: Mexicaanse burrito's met salsa
Maandag: risotto met geitenkaas en courgette
Dinsdag: pasta met gehakt en tomatensaus
Woensdag: kipschnitzel, sperziebonen en aardappelschijfjes
Donderdag: Pasta met room, doperwtjes en rauwe ham
Vrijdag: zelfgemaakte pizza

Maar met wasmiddel, flesjes wijn, brood, kattenbakstenen enzo erbij zit ik dan toch al snel op 100 euro...
pi_116097073
Ik heb nog een bon van afgelopen zaterdag. Eten tot en met woensdag en met wat extra voorraad qua pasta. ¤87,72
Menu van afgelopen week:
Zaterdag: zelfgemaakte kippensoep met broodjes
Zondag: koude pastasalade
Maandag: broccoli, krieltjes, hamburgertje
Dinsdag: rijst met roerbakgroente, boemboe en kipfilet
Woensdag: worteltjes/doperwtjes, krieltjes, shoarmareepjes
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_116097084
quote:

Gisteren boodschappen gedaan dit stond er op het aanrecht:

-melk 4x, yoghurt 3x, vla 1x , 4 brood (2e gratis) , 3 vleeswaar, 1 jam, 1 hagelslag (zakje, geen pakje), bananen (aldi), appelen (markt), groenten tas van de markt (wortelen, bloemkool, witlof, gekookte rode bieten en ijsbergsla) , tomaten (aldi), kaas (stuk aldi), 1 fles cola, 2 pakken multivrucht (voor mijn vader die komt), 2 afgeprijsd vlees, 1 gehakt, 2 potten pasta saus, 1 pak pasta (goedkoopste), bleuband (2e gratis bij de AH) , 2 bakken druiven (2e gratis AH) , zak aardappel (stalletje langs de kant van de weg) , afwasmiddel (aldi), vaatwastabletten (hema 2,=), bouillonblokken, 2 zakken soepgroenten, 1 pot bouillon

Heb nu nog 33 euro over voor de rest van de week.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 09:06:31 #213
265732 Keshet
pi_116097090
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 09:02 schreef PureEvil het volgende:

[..]

Dan weet je dus al waar de fout ligt? Niet meer doen dus ;)

[..]

Hmz, volgens mij heb ik nog wel ergens een kassabon liggen van de Jumbo..Ik zoek m ff op!
Oh, maar ik weet ook wel waar de fouten zitten hoor. :) Het is ook niet dat we zes keer per week pizza of patat eten ofzo maar iets gezonder en gevariëerder mag echt wel.

Luigi, ik zou je lijstje best eens willen zien :)
pi_116097095
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 22:08 schreef She-Wolf het volgende:

[..]

Ik heb een boodschappenrekening waar iedere week 175 euro op gestort wordt. Wij zijn ook met zn vijven. En soms kom ik nog te kort aan het einde van de week. Daar vallen wel ook wasmiddel, vaatwasmiddel, douchespul etc onder.
Dat vind ik echt bizar veel. Je moet het natuurlijk zelf weten, helemaal als je gewoon uitkomt met je geld. Ik zou het ook kunnen doen maar dan zou ik niet 750 euro per maand kunnen sparen.
PWBF
pi_116097107
Ja op kaas zouden we zeker kunnen bezuinigen (kopen nu altijd plakjes) en ik vind hagelslag uit een zakje minder lekker :@ Dan is het minder pure chocolade :@
pi_116097114
wij doen eens per week boodschappen en dan rijden we eerst langs de aldi en daarna na de c1000.

wb roken :@ ; hoe duur je dat maakt heb je zelf in de hand. ik koop 1 pakje camel xxl (7 pleuri) voor het weekend en eens in de 2 weken een grote bus paupersjek + sigarettenhulsjes totaal 17 pleuri

totaal zitten we dan rond de 100 euro per maand week ofzo. wasmiddel kopen we groots in de aanbieding, shampoo en zeep zijn we heel zuinig mee wegens diverse huiduitslagklantjes hier. kipfilet komt bij de aldi uit de vriezer en eten we best vaak :P
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_116097122
Afgelopen weekend had je nog een grote fles AH wasmiddel voor 1,50 euro. Met een Jokersticker 50% korting.
PWBF
pi_116097131
ik vind dat je roken eigenlijk niet mee moet rekenen.... het bier dat ik in de kroeg koop tel ik namelijk ook niet op bij de wekelijkse boodschappen...
PWBF
pi_116097134
Weetje dat de kipfilet uit zak bij de Aldi duurder is dan kipfilet per kilo in de aanbieding...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_116097137
Oh lijstje doen we niet echt :

Maar standaard : 2 Liter melk , doos eieren , 3/4 pakken / flessen frisdrank. , brood beleg , 4/5 halve broden .Vleeswaren 3/4 soorten , Kaas. Spullen voor Nasi of Pasta. Ontbijtkoek. ,Gehakt / Kipfilet.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_116097139
Ik kwam er achter dat ons toetsingsinkomen veel te laag stond bij de belastingdienst. Dus ik vrees dat we minder kinderopvangtoeslag gaan krijgen en zelfs terug moeten betalen. En dat haat ik terug betalen. Dus nu maar even zuinig aan doen zeker i.c.m. verhuizen.
pi_116097143
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 09:09 schreef Nielsch het volgende:
ik vind dat je roken eigenlijk niet mee moet rekenen.... het bier dat ik in de kroeg koop tel ik namelijk ook niet op bij de wekelijkse boodschappen...
Vind ik wel..

Bier in de kroeg is incidenteel, roken is een dagelijs iets
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 09:10:28 #223
265732 Keshet
pi_116097146
Deze week ga ik trouwens wel voor het eerst een Odin groente en fruittas halen.

Kost 15 euro en er zit in:
voor 3 tot 4 personen
3 tot 4 maaltijden
tenminste 4 groentesoorten
en tenminste 2 fruitsoorten

Heeft iemand hier ervaring met de Streekbox?
pi_116097154
Lijstje kwa maaltijden deze week :

Maandag bloemkool met aardappelen en vlees uit de vriezer
Dinsdag : Rode bietjes (vers) met krieltjes (lang leve de boeren hier in de buurt) en gehaktbal
Woensdag : pasta met verse groente en salade
Donderdag : wortelen met doperwten, gebakken aardappelen en vlees uit de vriezer
Vrijdag : soep met brood
Zaterdag : Restjesdag
Zondag : Patat uit de actifry van aardappelen, kip uit de oven en gewokte groente.
pi_116097164
Dit was m'n lijstje van vorige week, dat was 75 euro waar 10 euro (+/-) bonuskorting van af was.

quote:
2 x 4 pack cola light AH
4 x drinkyoghurt AH
1 x wc papier Euroshopper 8 rollen
1 x tros chiquita bananen (ongeveer 6 stuks)
1 x pot boontjes, AH
1 x zak celavita minikrieltjes 700g
1 x Euroshopper grillworst
1 x zakje parmigiano geraspte kaas
1 x pak dubbelvla AH
1 x weekend bruine bollen AH, 10 stuks
1 x gebraden rosbief vers, ongeveer 100g
1 x pak witte rijst snelkook AH
1 x pot rode bieten AH
1 x AH beuwst bak en braad boter 200g
1 x minipakjes Wicky framboos 6x
1 x zak AH aardappelen kruimig 3kilo
1 x appels Jonagold (stuk of 6)
2 x instant noodles
1 x zak AH Chinese wokgroente
1 x pak AH mini loempia 15 st diepvries
1 x AH aardbei yoghurt toetje
1 x LU cracottes luchtige zoutjes
1 x pak fit ami houtvezels
1 x AH macaroni/spaghetti groenten 250g
1 x roomboter appeltaartje
1 x AH kipfilet in blokjes
1 x bloemkool vers
1 x pakje AH gerookte kipfilet vleeswaren
1 x AH braaiworst 3 stuks
1 x AH maxi mergpijp
1 x AH mager rundergehakt 500g
1 x Honig Mix voor roerei
2 x dr. oetker pizza's
1 x pakjes cornedbeef vleeswaren
3 x pakje vleesjus light
2 x zak unox soep
1 x AH filet americain kleinverp.
1 x AH verse kruidenkaas light 30+
1 x Euroshopper soepgroenten 400g
1 x bakje AH vleessalade
1 x fles AH culinair vloeibaar
2 x mango eetrijp
1 x euroshopper boterhamworst
2 x kip cordon blue gegaard
1 x euroshopper party sticks sweet sour
1 x AH kaiserbroodjes 4 st. afbak
1 x AH spinazie fijn gesneden 450gr diepvries
1 x AH chocopasta melk
3 x AH voordeelbrood (3 broden voor de prijs van 2) volkoren
Hier ontbreken nog wel een paar zaken op, deze week hadden we geen kattenvoer nodig maar aan de andere kant was die appeltaart (ook 4 euro) ook incidenteel ivm bezoek. Wekelijks schommel ik zo tussen de 60 (1x gelukt ;) ) en 80 euro (uitschieter).

Wasmiddel en drogisterijmeuk halen wij bij de Action.

[ Bericht 1% gewijzigd door Luigi op 28-08-2012 09:25:03 ]
pi_116097167
Odin groente en fruittas?? Dat kennen we hier volgens mij niet.
pi_116097170
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 09:09 schreef Vicky het volgende:
Weetje dat de kipfilet uit zak bij de Aldi duurder is dan kipfilet per kilo in de aanbieding...
ik vind die van de c1000 niet lekker, op de een of andere manier komt daar veel meer water vanaf als je het eensmaal ontdooit heb. sowieso vind ik het vlees van de c1000 hier bizar slecht. alles is al in de vriezer geweest en dat merk je. dan koop ik wel gewoon al bevroren
pi_116097180
Ik heb sinds kort zo'n ouderwetse huishoudportomonnee. Ook om een beetje grip te krijgen op de kosten, want ik had geen idee. Het scheelt echt nu ik me er veel bewuster van ben.
Met een meidenkwartet
pi_116097197
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 09:10 schreef Keshet het volgende:
Deze week ga ik trouwens wel voor het eerst een Odin groente en fruittas halen.

Kost 15 euro en er zit in:
voor 3 tot 4 personen
3 tot 4 maaltijden
tenminste 4 groentesoorten
en tenminste 2 fruitsoorten

Heeft iemand hier ervaring met de Streekbox?
wij hadden vroeger zo'n odin biologisch gedoetje. vond ik heel fijn, maar na een tijdje kreeg je steeds minder groentes, plus kwam ik in de knel met de afhaaldag, dus toen hebben we het opgezegd
pi_116097199
Vlees koop ik meestal biologisch of scharrel. Dan maar wat minder vlees eten en wel wat beter. :)

En pakjes zijn zo duur :X Of je krijgt wickie en daar zit weer zoetstof in. ben ik niet zo happig op voor de kinderen. ik krijg er zelf ook snel last van ivm spastische darm...
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 09:13:57 #231
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_116097215
Oeps, dat was wel een oud bonnetje wat ik heb gevonden. 19 juni. 72,94 Dat zijn dan voorraad & vakantie (?) boodschappen.
normaal ziet het er dus wel iets anders uit
Kassabon;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116097220
c1000 heeft idd niet zo lekker vlees.
In onze oude woonplaats hadden we een goede goedkope slager. Ik rijd er nu nog weleens heen als ze een goede aanbieding hebben. Dat is dan altijd minimaal 1 kilo van iets.
pi_116097233
2w geleden as de Wickie in de aanbieding dus toen hebben we 6x10 pakkes gekocht.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_116097256
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 08:35 schreef Vicky het volgende:
Dat vond ik ook altijd. Werd zo ranzig lauw altijd in zo'n plastic beker.
PWBF
pi_116097263
Wij wonen vlakbij de markt. Ideaal voor fruit, groenten, kaas....
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_116097287
Hier is de markt vaak duurder dan de supermarkt en op mijn werkdag.
Eerst ging ik wel altijd naar de markt 1 kraam die goed was en niet duur.
pi_116097291
Bij ons is er alleen op dinsdagmorgen markt en dan werk ik altijd ;(
pi_116097294
Wij hebben ook zo'n bio groentetas gehad een tijdje, erg leuk, maar het viel voor ons erg ongunstig qua afhaalmoment (begin vd week, juist wanneer we weinig tijd hebben vers te koken) en ik werd een beetje simpel van elke keer dezelfde kolen en rapen...
pi_116097352
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 09:11 schreef Luigi het volgende:
Dit was m'n lijstje van vorige week, dat was 75 euro waar 10 euro (+/-) bonuskorting van af was.

[..]

Hier ontbreken nog wel een paar zaken op, deze week hadden we geen kattenvoer nodig maar aan de andere kant was die appeltaart (ook 4 euro) ook incidenteel ivm bezoek. Wekelijks schommel ik zo tussen de 60 (1x gelukt ;) ) en 80 euro (uitschieter).

Wasmiddel en drogisterijmeuk halen wij bij de Action.
Dit is trouwens met het idee dat we ongeveer 3x per week gekookte aardappels met groenten en vlees eten, 2x pasta en 1x rijst (en de ene ontbrekende dag improviseren we of knallen we een pizza in de oven ofzo).
pi_116097375
Bon van afgelopen zaterdag

quote:
2x hoogvliet bistro kriel
3 stronken broccoli
Hoogvliet bio tomaatjes
Bio smaak tomaatjes
Hoogvliet roerbakmix
Braeburnappels
Nectarines
Bananen
Kiwi's
Pijnboompitten
tarwebrood
Grof volkoren
Boerenvolkoren
Maanzaadbroodjes
Meerg.bollen
Shoarmavlees
2x hamburger naturel
Kaas
Gran padano
Filet american
Runderrookvlees
Runderollade
Rollade argentina
Kippengehakt
Koffiepads
Meergranenrijst
Farfalle
Penne
Fusili
Cruesli balans
Special k
Speculoospasta
Bloemenhoning
Ontbijtkoek
Spekkies
Kindermix haribo
Slimpielimonadesiroop
Woeteltjes/doperwten
3x knijpfruit
Olijven
Rijstewafels
Gel
Allesreiniger
6x l melk
Optimel vla
6x magere kwark
Optimel yoghurt
4x topvit drinkyoghurt
2x perfect dieet vloeibaar
Perfect dieet liigt boter
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')