SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haaksels uit het vorige topic:
Serindes varkentje en tas
CREADO's debuut
Deken van BIJOU
Het groene kussen van de dochter van Spuuglokje
Omslagdoek van Doobsie
Slinger van trui
Kussen van NicoleM
KarinvdB:
Hook on!
![]()
Eigenlijk nog best te doenquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:01 schreef Angelof9 het volgende:
Het grote patroon staat alleen in het boek, klopt dat? tenminste ik kan online alleen die kleinere vinden.
edit: toch gevonden!
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:54 schreef x__duck het volgende:
[..]
Eigenlijk nog best te doen... hoeveel bollen saskia zullen erin gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
-in je winkeltje zetten..quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:57 schreef EsseEi het volgende:
ahum ik las een u ipv een a op een hele verkeerde plaats
Lief katje
ik heb deze gemaakt, al tijd terug, en geen idee wat ik er mee moet, vind m niet mooi: hij is gebobbeld en de kleuren vind ik niet zo... maar zo zonde om weg te gooien
[ afbeelding ]
iemand een idee wat ik er mee kan doen? (zou t in zo'n kledingbak kunnen ofzo?)
voor mn scriptie, moet presentatie houden op een symposium en moet dus bestaande artikelen even analyseren en daar waarde aan hangen...quote:
quote:Wat is de gedachte achter deze beestjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De kleine amineko is er in het engels, voor de andere zul je de cijfertjes in het japans moeten lezenquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:43 schreef CREADO het volgende:
EsseN zonde nooit weggooien... maak er eman blij mee.. desnoods babydekentje...
Gaaf die amineko, maar angelof9 heb je dat japanse patroon vertaald of zo?....
eh? watbedoelje?quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:04 schreef CREADO het volgende:
Vragen als jullie die beestjes of popjes mk. wat gebruiken jullie dan om het recht op elkaar te krijgen om het bij elkaar te houden?
Bij een fournituren of hobbywinkel.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:12 schreef CREADO het volgende:
Ja als je het aan elkaar doet. Waar koop je die lange speelden? Kan ze nergens krijgen :-(
ik denk dat je vooral moet kijken wat je het mooist vindt worden. dus even wat stukjes proberen met diverse naalden. als het al te los wordt naar je zin ga je iets kleiner verder, maar te strak vind ik bij die sjaals ook echt niet mooi.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:41 schreef blabbel6 het volgende:
@Trui: dank je wel voor je input. Ik neig ook naar: hoe groter de haaknaald, hoe langer de lussen dus hoe groter de wrap. Maar als ik alles andersom denk, vind ik het ook logisch omdat je dan meer draad overhoudt.
Zit er een maximum aan hoe oversized je de haaknaald neemt (voor een wrap)? Die sokkenwol is voor naald 2,5-3,5. Maakt het dan uit of ik naald 4, 5, of 6 neem?
http://www.ravelry.com/pa(...)from-lilo-and-stitchquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:50 schreef annelotje het volgende:
@whoop waar heb je die stitch gezien? Ik hou van disney!
Ze worden door de dierenbescherming meegegeven aan donateurs. Je kan ze zowel breien als haken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:13 schreef x__duck het volgende:
[..]
Wat is de gedachte achter deze beestjes?
Hoe doe je daaraan mee? En mag je daarna ook een knuffel voor jezelf maken?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:33 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Ze worden door de dierenbescherming meegegeven aan donateurs. Je kan ze zowel breien als haken.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:09 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
http://www.ravelry.com/pa(...)from-lilo-and-stitch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bewaar het hoofd wel en maak er wel eens een bijpassend lijf voor.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Op www.knitten.nl staat meer info over de dierenbeschermingkittens, met zowel haak- als breipatroon.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:13 schreef x__duck het volgende:
[..]
Wat is de gedachte achter deze beestjes?
er staat wel een adres, onder 'contact', daar kun je ze naartoe sturen lijkt me.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:59 schreef Dottey het volgende:
het is idd niet zo duidelijk van die postkanjers. Je ziet ook niet echt waar je het kunt inleveren enz.
die oren zijn cutequote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:25 schreef CREADO het volgende:
[ afbeelding ]
Even een nieuw plaatje
6 losse,Rondje maken sluiten, dan 8 vasten, in elke vaste 5 stokjes, dan haaknaald eruit en achter in 1e insteken ( en dan lusje doortrekken) dan krijg je propje zeg maar, dat 8 keer met elke keer 3 losse tussen dat propje, dan op de 2e rand in elke 3 losse het 2 keer zo een propje maken, dan heb je er in totaal 16, en tussen elk propje weer 3 losse natuurlijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:47 schreef CREADO het volgende:
dottey: wat gaaf dat speldenkussen. zelfontwerp?
toverheks: wat is een popcornsteek ook al weer?? sorry kan het niet duidelijk zien
Misschien op deze beter, deze is al af is stukje kleiner ( had ik voor mijn kleindochter gemaakt)quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:47 schreef CREADO het volgende:
toverheks: wat is een popcornsteek ook al weer?? sorry kan het niet duidelijk zien
Goed onthouden want ik las het toevalig ook, volgens mij had Karin dat gedaan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:06 schreef EsseEi het volgende:
wow wat een waanzinnig mooie deken!!!!
en dat muisje is ook heel lief
alleen nog een grote rand grijs en mn lelijke deken is afhoe was t wassen nou? op 30 graden met wasverzachter en dan heeel eventjes in de droger??
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:09 schreef trui het volgende:
ik vind 'm ook nog steeds prachtig toverheks! in mijn herinnering was jouw popcorn square dezelfde als die van 't kussen dat spuuglokje maakte, maar wat ik nu zie is toch anders omdat je twee rijen popcorns om het rondje heen doet, toch? heb je een linkje naar het patroon? of is het een niet-gratis-patroon?
oh wacht ik zie nu dat je het zelf net helemaal beschreven hebt, sorry.
ik had een soort gelijk iets gezien en dat heb ik gewoon ongeveer onthouden en nageaapt..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:47 schreef CREADO het volgende:
Wat ik gedaan heb: op fijne was met wasverzachter en dan een kwartier in de droger op warm (ik heb een stand 30 min warm, dus die gebruikt en na een kwartier er uit gehaald)quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:06 schreef EsseEi het volgende:
wow wat een waanzinnig mooie deken!!!!
en dat muisje is ook heel lief
alleen nog een grote rand grijs en mn lelijke deken is afhoe was t wassen nou? op 30 graden met wasverzachter en dan heeel eventjes in de droger??
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:26 schreef CREADO het volgende:
Wow die deken is echt supergaaf!!! Is ie te koop? :-)
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:54 schreef EsseEi het volgende:
correctie, 2500 dollar (of waren t euro's?)
quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:24 schreef CREADO het volgende:
hahahah..en in euro's?? sorry dat kan deze arme stakker dan niet betalen.
bijna klaar : [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een van mijn eerste voor mijn kleine meid
[ afbeelding ]
Wat leuk dat je dat zegt!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:57 schreef trui het volgende:
he spuug, ik vind 't zo gezellig dat jij hier nu ook lekker vaak meekijkt & post.![]()
ohhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:16 schreef Angelof9 het volgende:
Als ik nu terugdenk aan mijn FV tijd, schaam ik me gewoon over hoeveel tijd ik daaraan verspilde!
Lollo is klaar! Het is gedoopt tot Lollo the Pooh, omdat hij een beetje op Winnie lijkt door z'n grote hoofd (ik vond het hoofd in het patroon te klein, dus ik heb het groter gemaakt). Ik ben uiteindelijk erg blij met hem, hij is cool!
[ [url=http://images4.ravelrycache.com/uploads/Angelof9/118182839/IMG_6246_medium2.jpg]afbeelding ]
[ afbeelding ][/url]
Ik houd helemaal niet van GS en andere 'aan elkaar gehaakte patroontjes', maar deze is erg tofquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:16 schreef Angelof9 het volgende:
Als ik nu terugdenk aan mijn FV tijd, schaam ik me gewoon over hoeveel tijd ik daaraan verspilde!
Lollo is klaar! Het is gedoopt tot Lollo the Pooh, omdat hij een beetje op Winnie lijkt door z'n grote hoofd (ik vond het hoofd in het patroon te klein, dus ik heb het groter gemaakt). Ik ben uiteindelijk erg blij met hem, hij is cool!
[ [url=http://images4.ravelrycache.com/uploads/Angelof9/118182839/IMG_6246_medium2.jpg]afbeelding ]
[afbeelding ][/url]
2 bollen elk van de twee hoofdkleuren en 1 bol elk van het wit en lila. En een kilo pak vulspulquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:19 schreef MizzEnroe het volgende:
Wat een leuke haaksels zie ik weer! Geweldig allemaal!
@Angelof: je hebt jezelf weer overtroffen, jeetje. Hoeveel bollen heb je zo ongeveer nodig gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |