die oren zijn cutequote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:25 schreef CREADO het volgende:
[ afbeelding ]
Even een nieuw plaatje
6 losse,Rondje maken sluiten, dan 8 vasten, in elke vaste 5 stokjes, dan haaknaald eruit en achter in 1e insteken ( en dan lusje doortrekken) dan krijg je propje zeg maar, dat 8 keer met elke keer 3 losse tussen dat propje, dan op de 2e rand in elke 3 losse het 2 keer zo een propje maken, dan heb je er in totaal 16, en tussen elk propje weer 3 losse natuurlijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:47 schreef CREADO het volgende:
dottey: wat gaaf dat speldenkussen. zelfontwerp?
toverheks: wat is een popcornsteek ook al weer?? sorry kan het niet duidelijk zien
Misschien op deze beter, deze is al af is stukje kleiner ( had ik voor mijn kleindochter gemaakt)quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:47 schreef CREADO het volgende:
toverheks: wat is een popcornsteek ook al weer?? sorry kan het niet duidelijk zien
Goed onthouden want ik las het toevalig ook, volgens mij had Karin dat gedaan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:06 schreef EsseEi het volgende:
wow wat een waanzinnig mooie deken!!!!
en dat muisje is ook heel lief
alleen nog een grote rand grijs en mn lelijke deken is afhoe was t wassen nou? op 30 graden met wasverzachter en dan heeel eventjes in de droger??
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:09 schreef trui het volgende:
ik vind 'm ook nog steeds prachtig toverheks! in mijn herinnering was jouw popcorn square dezelfde als die van 't kussen dat spuuglokje maakte, maar wat ik nu zie is toch anders omdat je twee rijen popcorns om het rondje heen doet, toch? heb je een linkje naar het patroon? of is het een niet-gratis-patroon?
oh wacht ik zie nu dat je het zelf net helemaal beschreven hebt, sorry.
ik had een soort gelijk iets gezien en dat heb ik gewoon ongeveer onthouden en nageaapt..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:47 schreef CREADO het volgende:
Wat ik gedaan heb: op fijne was met wasverzachter en dan een kwartier in de droger op warm (ik heb een stand 30 min warm, dus die gebruikt en na een kwartier er uit gehaald)quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:06 schreef EsseEi het volgende:
wow wat een waanzinnig mooie deken!!!!
en dat muisje is ook heel lief
alleen nog een grote rand grijs en mn lelijke deken is afhoe was t wassen nou? op 30 graden met wasverzachter en dan heeel eventjes in de droger??
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:26 schreef CREADO het volgende:
Wow die deken is echt supergaaf!!! Is ie te koop? :-)
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:54 schreef EsseEi het volgende:
correctie, 2500 dollar (of waren t euro's?)
quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:24 schreef CREADO het volgende:
hahahah..en in euro's?? sorry dat kan deze arme stakker dan niet betalen.
bijna klaar : [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een van mijn eerste voor mijn kleine meid
[ afbeelding ]
Wat leuk dat je dat zegt!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:57 schreef trui het volgende:
he spuug, ik vind 't zo gezellig dat jij hier nu ook lekker vaak meekijkt & post.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |