Tja, en een wachtlijst van hier tot tokio.. Gewoon 0 kans. Ook particulier en vrije sector allemaal wachtlijsten. Wat een bagger.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:02 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Rot op met je koop. Huur! Geen gezeik, direct er in. We hebben al wat leuke eensgezinswoningen gezien met 5 kamers.
Doe eens link!quote:
Ik denk dat is voor de PP ga deze keer. Juist omdat het allemaal hetzelfde gelul in de ruimte is van die grote vier inderdaad.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:04 schreef Joene het volgende:
[..]
naar aanleiding van gisteravond , denk ik alleen maar wat moet ik in godsnaam stemmen, alles is even kut
Ik heb er slavink uitgelegd... (Ja, groot inkopen en dan invriezen he?)quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:05 schreef Luigi het volgende:
Overigens eten wij vanavond macaroni. Om het even wat toegankelijker te maken, he.
Maar dat is toch zonde van je stem?quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik denk dat is voor de PP ga deze keer. Juist omdat het allemaal hetzelfde gelul in de ruimte is van die grote vier inderdaad.
Witlofquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb er slavink uitgelegd... (Ja, groot inkopen en dan invriezen he?)
Ik gok iets van aardappeltjes, met... groente. Geen idee welke groente eigenlijk.
Den haag? Nee, ik ga niet terug.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja daahaag. Dan zit jij er straks in.
Komt ie: Lust ik niet.quote:
Helemaal niet. Hoe moet je anders kenbaar maken dat je die andere partijen zat bent?quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar dat is toch zonde van je stem?
Ook lekkerquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Komt ie: Lust ik niet.
Kan ook dat ik de slavink in stukjes hak, de aardappeltjes kook en daarna bak en ui erdoor.. mmmm.
En dan met doperwtjes! Succes verzekerdquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Komt ie: Lust ik niet.
Kan ook dat ik de slavink in stukjes hak, de aardappeltjes kook en daarna bak en ui erdoor.. mmmm.
Maar een feit is dat 1 van die grote straks wel aan de macht is.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Helemaal niet. Hoe moet je anders kenbaar maken dat je die andere partijen zat bent?
Ik wacht even dat interview af vanavond op FOK met de PP. Als me dat ook niet zint dan ga ik voor Geert.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:08 schreef Joene het volgende:
Als ik die doorberekeningen van het cpb kijk , ben ik geneigd om vvd of pvv te stemmen dit ivm huizenmarkt , en banenmarkt. Echter PVV is zinloos niemand wil (terecht) met wilders regeren. VVD voel ik me de afgelopen 1,5 jaar ook genaaid , maar de rest van de partijen kost gewoon onwijs veel geld aan de generatie na ons.
Ligt er maar net aan of ze na de verkiezingen nog groot zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar een feit is dat 1 van die grote straks wel aan de macht is.
Financieel gezien 1 van de beste keuzes tot 2017 volgens de cpb.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:10 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik wacht even dat interview af vanavond op FOK met de PP. Als me dat ook niet zint dan ga ik voor Geert.
We zullen het wel zien op 12 september.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar een feit is dat 1 van die grote straks wel aan de macht is.
PVV heeft behoorlijk afgedaan vind ik. Grote mond vooral, en als ze ooit zo groot worden en gaan regeren, dan hebben we helemaal een probleem.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:08 schreef Joene het volgende:
Als ik die doorberekeningen van het cpb kijk , ben ik geneigd om vvd of pvv te stemmen dit ivm huizenmarkt , en banenmarkt. Echter PVV is zinloos niemand wil (terecht) met wilders regeren. VVD voel ik me de afgelopen 1,5 jaar ook genaaid , maar de rest van de partijen kost gewoon onwijs veel geld aan de generatie na ons.
Waarom ? Omdat europa dat wil ? De hele wereld leeft toch op geld wat er niet is ?quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:10 schreef Troel het volgende:
Ondanks dat ik baal van alle bezuinigingen, hoop ik dat de nieuwe regering ook gaat bezuinigen. We moeten af van een begrotingstekort.
Met alleen maar bezuinigen help je je economie compleet naar de klote.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:10 schreef Troel het volgende:
Ondanks dat ik baal van alle bezuinigingen, hoop ik dat de nieuwe regering ook gaat bezuinigen. We moeten af van een begrotingstekort.
Maar wat mij betreft wel OVERAL bezuinigen. Alle takken zoveel procent eraf, niet alleen onderwijs en zorg. Laat ontwikkelingssamenwerking en cultuur/sport en noem maar op, ook maar inleveren
Nee, omdat je geen geld uit moet geven dat er niet is. Als we nu op die, of over die 3% gaan zitten, hoeveel wordt dat straks dan als er geen aardgas meer is?quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Waarom ? Omdat europa dat wil ? De hele wereld leeft toch op geld wat er niet is ?
En met niet bezuinigen de maatschappij...quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Met alleen maar bezuinigen help je je economie compleet naar de klote.
Geen Sp , niet de opvolger van Job , geen d66 , geen groenlinks .quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:12 schreef Armageddon het volgende:
In ieder geval geen SP. Dat gaat een regelrechte ramp worden.
Eens! Ik hou echt mn hart vast...quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:12 schreef Armageddon het volgende:
In ieder geval geen SP. Dat gaat een regelrechte ramp worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |