Maar het internet is vast afgebakendquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooie van die digitale dienstverlening is dat je meteen een linkje naar dit topic kan doorsturen.
Bellen en zeggen dat je ze gelijk mailt!quote:
trudy zit toch al aan de balie naast het depot uit dr neus te vreten. Lijkt me niet zo moeilijk om haar de sleutel te geven dat ze eens af en toe met mensen heen en weer kan lopenquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Woorden uit mijn mond. Helemaal mee eens
De overheid mag niet winstgevend zijn aangezien het een publieke dienst betreft. Ze moeten de belastingen dus zo laag mogelijk houden. Ruimere openingstijden betekent meer druk op het budget. Trudy gaat namelijk niet voor haar lol om 9 uur 's avonds op het depot zitten om mensen hun spulletjes terug te geven. Die wil ook onregelmatigheidstoeslag.
Kan best via de telefoon.quote:
Misschien zijn ze de extra sleutel kwijtgeraakt en die kunnen ze niet op normale tijden ophalen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:06 schreef Evie het volgende:
[..]
trudy zit toch al aan de balie naast het depot uit dr neus te vreten. Lijkt me niet zo moeilijk om haar de sleutel te geven dat ze eens af en toe met mensen heen en weer kan lopen
Goede TT
Speciaal voor jou, omdat jij ook speciaal bent.quote:
Dat zal het vast zijn iddquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Misschien zijn ze de extra sleutel kwijtgeraakt en die kunnen ze niet op normale tijden ophalen.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, omdat jij ook speciaal bent.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jammer van de missende spatiequote:Op maandag 27 augustus 2012 12:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toen ik je begin augustus hard wilde bashen, durfde je niet. Dus je doet het maar met hartjes.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:07 schreef Evie het volgende:
weg met die hartjes.. harde bashes wil ik
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toen ik je begin augustus hard wilde bashen, durfde je niet. Dus je doet het maar met hartjes.
Ja, ik zit mij er ook aan te ergeren. En ik erger mij helemaal DAT ER GEEN MOD IS OM ER IETS AAN TE DOEN. DIE ZIJN OOK NOOIT BEREIKBAAR.quote:
En hier is de verwachting toch echt wel 24/7 bereikbaarheidquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:09 schreef AirwiN het volgende:
Ja, ik zit mij er ook aan te ergeren. En ik erger mij helemaal DAT ER GEEN MOD IS OM ER IETS AAN TE DOEN. DIE ZIJN OOK NOOIT BEREIKBAAR.
Minstens, als iets wel digitale informatievoorziening is, dan is FOK het wel. Dat dit kan in Nederland.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:09 schreef Cue_ het volgende:
En hier is de verwachting toch echt wel 24/7 bereikbaarheid
Maar het ligt wel aan hun, niet aan mij!quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:10 schreef Cue_ het volgende:
Zo dat lucht op![]()
Maar eig is het gewoon jammer, maar helaas
komt straks vast wel goed![]()
Aparte bijnaam voor een penis. Als je 'm dan maar wel in Evie d'r mond inbrengt. Scheelt een hoop onzin hier.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:10 schreef Barbusse het volgende:
Ik wil ook graag een argument inbrengen. Mag dat?
preciesquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:10 schreef Cue_ het volgende:
Gewoon opdoeken!!! Want ze zijn niet nuttig
Alleen als je het met ontbloot bovenlichaam op de cam wilt doenquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:10 schreef Barbusse het volgende:
Ik wil ook graag een argument inbrengen. Mag dat?
HUN IS BEZITTELIJK VOORNAAMWOORDquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar het ligt wel aan hun, niet aan mij!
Ze bijt.. krijg je daarna meer onzin hierquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aparte bijnaam voor een penis. Als je 'm dan maar wel in Evie d'r mond inbrengt. Scheelt een hoop onzin hier.
DAT HADDEN DIE INSTANTIES WEL ES BETER KUNNEN VERTELLEN DAN.quote:
Daar weet Barb wel raad mee.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:13 schreef Evie het volgende:
Ze bijt.. krijg je daarna meer onzin hier
kutinstantiesquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
DAT HADDEN DIE INSTANTIES WEL ES BETER KUNNEN VERTELLEN DAN.
Hier zitten de leuke mensen. En de mensen die zich over van alles en nog wat op kunnen winden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:09 schreef rhubarbje het volgende:
Jeetje dit is wel de snelle sc he? Voor ik booschappen ging doen begonnen jullie ook al aan een vers topic
hun?quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar het ligt wel aan hun, niet aan mij!
fixed.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar het ligt wel aan hunnie, niet aan mij!
quote:
Ik twijfelde nog tussen hun en hullie.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:14 schreef twi het volgende:
Inderdaad, niet weten dat het "hunnie" is
quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:15 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb al drie uur zitten discussiëren over publieke instanties en hun bereikbaarheid en ben zelf niet heel productief geweest bij de commerciële instelling waar ik werk.
Ik kan die balie wel bemannen, denk ik
oooo ga je je fout niet toegeven?quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Subtiele bijdrage mijnerzijds voor een andere non-discussie.
mooi dan kom ik vanmiddag bij je langsquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:15 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb al drie uur zitten discussiëren over publieke instanties en hun bereikbaarheid en ben zelf niet heel productief geweest bij de commerciële instelling waar ik werk.
Ik kan die balie wel bemannen, denk ik
Weet dan wel dat ik zeker weten een gevalletje "paarse krokodil" van je ga makenquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:17 schreef Evie het volgende:
[..]
mooi dan kom ik vanmiddag bij je langs
Samen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:16 schreef Mystikvm het volgende:
Dan staan we samen op straat. Doe jij de avonddiensten bij Gevonden Voorwerpen?
weet wel zeker dat ik er dan een koop die in anaal bij je inbrengquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Weet dan wel dat ik zeker weten een gevalletje "paarse krokodil" van je ga maken
Ambtenaar in functie, pas op wat je doet!quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:18 schreef Evie het volgende:
[..]
weet wel zeker dat ik er dan een koop die in anaal bij je inbreng
hebben ze ook paarse opblaasmieren? Kan ik je daarna mooi mierenneuker noemenquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ambtenaar in functie, pas op wat je doet!
Vrouwen kunnen multitasken. Wel een goede reden waarom ze altijd harder moeten werken om hogerop te kunnen komen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat heb jij de afgelopen drie uur gedaan dan?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aparte bijnaam voor een penis. Als je 'm dan maar wel in Evie d'r mond inbrengt. Scheelt een hoop onzin hier.
Ik ben in ieder geval wel beter bereikbaarquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Alleen als je het met ontbloot bovenlichaam op de cam wilt doen
Liever een paarse krokodil. Zie je, zelfs bij zwembaden doen ze moeilijk met gevonden voorwerpen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:20 schreef Evie het volgende:
[..]
hebben ze ook paarse opblaasmieren? Kan ik je daarna mooi mierenneuker noemen
Nee, dat is omdat ze een half jaar thuis zitten wanneer ze hun rammelende eierstokkenprobleem hebben opgelost.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:20 schreef twi het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen multitasken. Wel een goede reden waarom ze altijd harder moeten werken om hogerop te kunnen komen.
Ideale situatie: Monique de directiesecretaresse haar aanbevelingsbrief dicteren terwijl zij tegelijkertijd onder mijn bureau haar promotie en die brief bij elkaar aan het verdienen is.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:20 schreef twi het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen multitasken. Wel een goede reden waarom ze altijd harder moeten werken om hogerop te kunnen komen.
gewerktquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat heb jij de afgelopen drie uur gedaan dan?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Ik ben in ieder geval wel beter bereikbaarHelaas heb ik geen sleutels gevonden
Dus we hebben een heel topic volgeluld om niks?quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:29 schreef Evie het volgende:
yeah sleutels zijn gevondenben ik even blij dat ze er niet mee naar de gemeente zijn gegaan
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Al die drukte voor niks.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:29 schreef Evie het volgende:
yeah sleutels zijn gevondenben ik even blij dat ze er niet mee naar de gemeente zijn gegaan
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vraag even bij de gevonden voorwerpen of ze nog drie uur van je tijd hebben liggenquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus we hebben een heel topic volgeluld om niks?
Vindersloon a 250 euro zal gezien de grote waarde die de bos heeft wel op z'n plaats zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:29 schreef Evie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jup nu is het alleen nog maar een principekwestiequote:Op maandag 27 augustus 2012 12:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus we hebben een heel topic volgeluld om niks?
Dacht het nietquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:24 schreef Evie het volgende:
werk je heel toevallig bij de gemeente ?
Tja ach.. je moet het iets noemenquote:
Ze krijgen wel een bloemetje en een zoentjequote:Op maandag 27 augustus 2012 12:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vindersloon a 250 euro zal gezien de grote waarde die de bos heeft wel op z'n plaats zijn.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vraag even bij de gevonden voorwerpen of ze nog drie uur van je tijd hebben liggen
wie heeft ze gevonden dan? hoop bekenden..quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Ze krijgen wel een bloemetje en een zoentje
Die zijn op debiele tijden open, dan kan ik nietquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vraag even bij de gevonden voorwerpen of ze nog drie uur van je tijd hebben liggen
quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al die drukte voor niks.Je bent een echte vrouw, moord en brand schreeuwen en uiteindelijk is er niks aan de hand.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Absoluut, al heb ik een voorkeur voor de exemplaren met een gezonde mate van zelfreflectie.quote:
Hahahahaquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
"Hier iets dat stinkt, en hier iets dat je wel in het water kan zetten, maar toch gewoon dood gaat."
... en ow ja, ook nog een bloemetje.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:33 schreef Murdera het volgende:
"Hier iets dat stinkt, en hier iets dat je wel in het water kan zetten, maar toch gewoon dood gaat."
quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... en ow ja, ook nog een bloemetje.
Als ik de vinder was had ik ze in de sloot getieft. Wat een krent ben jij zeg gezien de grote waarde van die bos sleutels.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Zo rijk ben ik niet he?!quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als ik de vinder was had ik ze in de sloot getieft. Wat een krent ben jij zeg gezien de grote waarde van die bos sleutels.
altijd roytjequote:Op maandag 27 augustus 2012 12:37 schreef Royco1 het volgende:
Wat is iedereen weer vriendelijk voor elkaar
ben jij familie van alexander ofzo?quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:38 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik hou van jullie allemaal squatvriendjes en squatvriendinnetjes #12SEPTD66
in squattende dames zeker?!quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Drommel krijgt per stem een commissie
Oooh, nicequote:Op maandag 27 augustus 2012 12:29 schreef Evie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe je sneeuwwitje van me de groeten als je haar zo tegen komt?quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:36 schreef Evie het volgende:
[..]
Zo rijk ben ik niet he?!![]()
Gelukkig heb jij ze dan ook niet gevondenDan had ik jou namelijk ook in de sloot getieft.. heeft minder waarde dan die sleutels
Lang leve het make-up-your-mind weerquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:00 schreef Samzz het volgende:
Kunnen de heren en dames weergoden even beslissen of het warm en droog wordt of koud en nat?
We komen er niet uit hierboven.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:00 schreef Samzz het volgende:
Kunnen de heren en dames weergoden even beslissen of het warm en droog wordt of koud en nat?
Dat is je 2ling zus toch?quote:
Omdat ik een ook een droom benquote:
Wat heb je nou liever, vrouwen helemaal ingepakt of vrouwen met luchtige zomerjurkjesquote:
Gemeentehuis is bijvoorbeeld ook een avondje open. Ik vind dat prima.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
En van bedrijven dat ze bestellingen na kantooruren bezorgen, en van loodgieters ed dat ze na 7 uur savonds langskomen.
Rozeroodquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik een ook een droom ben?
Of is het een belediging die ik niet kan vinden?
Ik wel maar Aphrodite denkt daar anders over.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat heb je nou liever, vrouwen helemaal ingepakt of vrouwen met luchtige zomerjurkjes.
Ja, dat weet ik. Maar is dat positief of negatiefquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Rozerood(Zus van sneeuwwitje)
[..]
Ik wel maar Aphrodite denkt daar anders over.
Ligt eraan, uit het wikipedia verhaal kan ik weinig opmaken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar is dat positief of negatief.
Stomme Aphrodite. Wel een mooie naam, trouwens.
The fuck.quote:Er wordt aangeklopt en Rozerood doet open, er staat een beer voor de deur en het dier gaat naar binnen. Hij zegt dat hij op wil warmen en moeder waarschuwt dat hij zijn pels niet moet schroeien.
De kinderen halen de sneeuw uit zijn pels en hij wordt een goede gast, ze slaan hem met een hazelaarstakje. Hij zegt dat ze hun vrijer doodslaan en de beer slaapt bij de haard.
Ja, dat las ik net ook even door en het wordt er allemaal niet duidelijker opquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ligt eraan, uit het wikipedia verhaal kan ik weinig opmaken.
[..]
The fuck.
Aphrodite is heul lief jaquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar is dat positief of negatief.
Stomme Aphrodite. Wel een mooie naam, trouwens.
IK!!!!quote:
tot nu toe ben Je niet meer dan een droomquote:
dat heb ik nog nooit gedaanquote:Of is het een belediging die ik niet kan vinden?
Zon!quote:
Zal ik doen,, al walgt ze van je rotkopquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Doe je sneeuwwitje van me de groeten als je haar zo tegen komt?
Je leeft duidelijk in een droom wereld
Slijmbalquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
IK!!!!
[..]
tot nu toe ben Je niet meer dan een droom![]()
En ik wil je een keer wakker kussen
[..]
dat heb ik nog nooit gedaan
Jaquote:
Hm denk dat het iets te maken heeft met kerels die je in je zij porren enzoquote:
Zo krijgt iedereen een beetje zn zinquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:00 schreef Samzz het volgende:
Bastardsquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:30 schreef Evie het volgende:
Hm denk dat het iets te maken heeft met kerels die je in je zij porren enzo
dit wil ik straks merken aan de pompquote:Het Noorse Statoil heeft een olieveld van hoge kwaliteit ontdekt in de Noordzee voor de kust van Stavanger. De opbrengst van het Geitungen-veld wordt geschat op 140 tot 270 miljoen vaten. Dat meldde het door de staat gecontroleerde oliebedrijf maandag.
Het veld ligt vlak bij het Johan Sverdrup-veld, dat vorig jaar werd ontdekt en 0,5 tot 1,2 miljard olievaten moet opleveren. Die vondst betekende de grootste ontdekking op het Noorse grondgebied tot nu toe. Het werk op het Geitungen-veld wordt gecombineerd met het Johan Sverdrup-veld, meldde Statoil.
Statoil heeft veertig procent van de aandelen in het olieveld in handen en voert de werkzaamheden uit. De overige partners zijn Petero met dertig procent, Det norske oljeselskap met twintig procent en Lundin Norway met de overige tien procent.
Pas op dat je zelf niet prikt aan dat spinnenwiel, geen 1 sprookjes figuur is dronken genoeg om je wakker te kussen. Daar kan geen drank tegen op namelijkquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Zal ik doen,, al walgt ze van je rotkop
Doe ik een keer lief en ben ik een keer eerlijk.... Weer niet goedquote:
Gaat vast niet gebeurenquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
dit wil ik straks merken aan de pomp
Denk dat er zat zijn die mij wakker willen kussen hoor, vergis je daar maar niet inquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Pas op dat je zelf niet prikt aan dat spinnenwiel, geen 1 sprookjes figuur is dronken genoeg om je wakker te kussen. Daar kan geen drank tegen op namelijk
Naïefquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
dit wil ik straks merken aan de pomp
Jawel, hoorquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Doe ik een keer lief en ben ik een keer eerlijk.... Weer niet goed
We zijn allemaal klootzakkenquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:36 schreef Evie het volgende:
[..]
Precies... en dan geven ze je nieteens aardbeientaartjesmannen..
De vraag is alleen of je door hen wakker gekust wil wordenquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:37 schreef Evie het volgende:
Denk dat er zat zijn die mij wakker willen kussen hoor, vergis je daar maar niet in
Spinnen is mannenwerk
Jou aardbeientaartjes geven omdat de sleutels uit jouw zak vallen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:36 schreef Evie het volgende:
[..]
Precies... en dan geven ze je nieteens aardbeientaartjesmannen..
Ja. Maar niet in NL.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
zo werkt dat toch / hoort het toch
Vind ik niet. Maar dat is misschien omdat ik te dom ben om te poepen.quote:
Poepen moet je ook niet onderschattenquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik niet. Maar dat is misschien omdat ik te dom ben om te poepen.
Dat is ook zo. Het is toch altijd eventjes goed kijken en inschatten in welke categorie het bruine kunstwerk valt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Poepen moet je ook niet onderschatten
He.. bloemetjes zijn kleurrijkquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Het is toch altijd eventjes goed kijken en inschatten in welke categorie het bruine kunstwerk valt.
Meestal niet idd..quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De vraag is alleen of je door hen wakker gekust wil worden
uhhuhhquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:38 schreef STING het volgende:
[..]
Jou aardbeientaartjes geven omdat de sleutels uit jouw zak vallen?vrouwen..
Je zult het er wel naar gemaakt hebbenquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:44 schreef Evie het volgende:
[..]
uhhuhh![]()
Maar ik heb blauwe plek op mn arm van porrende mannen
Dat moet haast wel als je er zelfs een blauwe plek aan overhoudtquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:47 schreef STING het volgende:
[..]
Je zult het er wel naar gemaakt hebben
ja ga slapen danquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Naïef.
[..]
Jawel, hoor. Kusjekroel en zulks.
Allemaal natuurlijk.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Zijn nou echt alle mannen onmogelijke wezens of alleen de eikels waar ik mee omga?
Whut?quote:
hoiquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Zijn nou echt alle mannen onmogelijke wezens of alleen de eikels waar ik mee omga?
Oké, okéquote:
Allemaal.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Mooi, dan ligt het iig al niet aan mijquote:
Nog een lijstje waarin jij met stip op 1 staatquote:
Hij heeft de negeerknop weer eens gevondenquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oké, oké.
[..]
Allemaal.
Was ist passiert?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:47 schreef STING het volgende:
[..]
Je zult het er wel naar gemaakt hebben
Ik was heul heeeeeuuuul lief en niet eens terug aan het porrenquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat moet haast wel als je er zelfs een blauwe plek aan overhoudt
Goddamnitquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog een lijstje waarin jij met stip op 1 staat
[..]
Hij heeft de negeerknop weer eens gevonden![]()
En dan bedoel ik niet dateding.
omg nog een hagenees ookquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whut?
Ik mag niet lief doen tegen die hagenees?
Wat heb ik nu weer gedaan?quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Evie alles leuk en wel hoor maar dat jij iemand niet mag is prima. Ik zou het alleen wel fijn vinden als je mij daarbuiten laat enzquote:
haters gonna hatequote:Op maandag 27 augustus 2012 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Nog een lijstje waarin jij met stip op 1 staat
Mij geen bier gebracht gisterenquote:
en dan staat ie niet eens boven mij?quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Hij heeft de negeerknop weer eens gevonden![]()
Schat, ik vind je geweldig maar laten we eerlijk zijn. Jij hebt (soms) het eikel-zijn naar een niveau getild!quote:
Zie ik er uit als een bezorgservice dan?quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mij geen bier gebracht gisteren
Wil je een eerlijk antwoord of heb je liever een aangename leugen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zie ik er uit als een bezorgservice dan?
Maakt niet uit, zelfs jij kan mijn dag niet meer verpestenquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil je een eerlijk antwoord of heb je liever een aangename leugen?
Ik vind best dat je dat kan doen. Eigenlijk.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zie ik er uit als een bezorgservice dan?
Heb je geneuktquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, zelfs jij kan mijn dag niet meer verpesten
hier schrik ik toch wel van.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Jij hebt (soms) het eikel-zijn naar een niveau getild!
Oh dus ik ben geen man?quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja waar en wanneer dan? Begin eerst wel netjes met een klein zacht kusje op je voorhoofd, en van uit daar zien we wel verderquote:
Je hebt je vergrootglas teruggevonden?quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, zelfs jij kan mijn dag niet meer verpesten
Grapjasquote:
Z;n sleutelsquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt je vergrootglas teruggevonden?
quote:
Je bent een schatjequote:
En dat is goed?quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:05 schreef Royco1 het volgende:
Op 15 september ga ik eindelijk The Outlawz ontmoeten
quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:05 schreef Royco1 het volgende:
Op 15 september ga ik eindelijk The Outlawz ontmoeten
Nu op MTV behind the scene's - Notorious BIG.quote:
De beef met Biggie is gesetteld he.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu op MTV behind the scene's - Notorious BIG.
Iets voor jou?
Ik ben het niet!!quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:11 schreef Royco1 het volgende:
Dus je begrijpt dat zelfs jij dit jaar niet meer kunt verpesten voor me Huppel
Je bent een eikel. Maar toch vind ik je liefquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:12 schreef rival het volgende:
[..]
laten we er iets aan doen!
[..]
ja wat is het nou
OutlawS OutlawZquote:
hoe doen we dat?quote:
Je bent zelf een eikel!quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent een eikel. Maar toch vind ik je lief
quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:14 schreef rival het volgende:
[..]
hoe doen we dat?
[..]
Je bent zelf een eikel!
Het een sluit het ander niet uit natuurlijk.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi, dan ligt het iig al niet aan mij
Iemand anders melde op een andere locatie in a galaxy far far away aanquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Zijn er hier nog mensen die msn gebruiken?
Ik wil even een logische verklaring voor het feit dat mijn msn opeens op een andere locatie heel ver hier vandaan werd aangemeld.
msn gebruik ik alleen via gewoon outlook.com zeg maar. geintergreerdquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Zijn er hier nog mensen die msn gebruiken?
Ik wil even een logische verklaring voor het feit dat mijn msn opeens op een andere locatie heel ver hier vandaan werd aangemeld.
shrekquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Iemand anders melde op een andere locatie in a galaxy far far away aan
oh ik ken ze wel hoorquote:
Even serieus. Dat kan toch alleen als iemand bewust aanmeldt?quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Iemand anders melde op een andere locatie in a galaxy far far away aan
Jaquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Even serieus. Dat kan toch alleen als iemand bewust aanmeldt?
Als je zekerheid wil, gewoon even je ww veranderenquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Even serieus. Dat kan toch alleen als iemand bewust aanmeldt?
Daar gaat het even niet om om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je zekerheid wil, gewoon even je ww veranderen
Je zal je in moeten loggen ja. Kan zijn dat er evt nog iets automatisch aanstond ergens?quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Daar gaat het even niet om om eerlijk te zijn.
Nee het is leuker!!quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je zal je in moeten loggen ja. Kan zijn dat er evt nog iets automatisch aanstond ergens?
En anders lijkt het me gehacked te zijn.
zonde!quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ga wel naar a'dam.. maar geen tijd
Hoe komt ze aan jouw ww dan?quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee het is leuker!!
Echt je lacht je rot!
De vriendin van een vriend van me is zo extreem jaloers dat ze behalve zijn msn, fb, wa enz ook MIJN msn (en vermoedelijk dus ook mijn fb) leest
Oh dan zal ik je maar niet meer zoveel naaktfoto's sturenquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee het is leuker!!
Echt je lacht je rot!
De vriendin van een vriend van me is zo extreem jaloers dat ze behalve zijn msn, fb, wa enz ook MIJN msn (en vermoedelijk dus ook mijn fb) leest
Oh ik vertrouw hem met mn leven en eigenlijk al mn ww's stonden op zijn pc in het geheugen.quote:
Ik ben blij dat je daar dan nu eindelijk mee stopt!quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dan zal ik je maar niet meer zoveel naaktfoto's sturen
Dat verklaart het dan welquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh ik vertrouw hem met mn leven en eigenlijk al mn ww's stonden op zijn pc in het geheugen.
Ja dan is opeens haar onzekerheid en jaloezie wegquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:22 schreef rhubarbje het volgende:
nou veranderen en dan is het ook weer opgelost
Dat verklaart dus vooral dat als hij op het werk is zij mijn shit aan het lezen isquote:
Wait, what?quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee het is leuker!!
Echt je lacht je rot!
Even een belletje doen naar die vriend van jequote:Op maandag 27 augustus 2012 14:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat verklaart dus vooral dat als hij op het werk is zij mijn shit aan het lezen is
Jaloerse vriendinnetjes, gotta love emquote:
Heb hem direct op de hoogte gebracht toen het gebeurde en heel logisch hij wil niet geloven dat zn vriendin zoiets doet natuurlijkquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Even een belletje doen naar die vriend van je
Nee, dank jequote:Op maandag 27 augustus 2012 14:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jaloerse vriendinnetjes, gotta love em
dat was toch niet je vraagquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dan is opeens haar onzekerheid en jaloezie weg
Dan moet hij haar uit de tent lokkenquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb hem direct op de hoogte gebracht toen het gebeurde en heel logisch hij wil niet geloven dat zn vriendin zoiets doet natuurlijk
is zij de enige in die plaats waar je word aangemeld die je kent?quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb hem direct op de hoogte gebracht toen het gebeurde en heel logisch hij wil niet geloven dat zn vriendin zoiets doet natuurlijk
Mijn vraag was toch ook niet hoe kan ik dat voorkomen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat was toch niet je vraag
plus het is niet jouw probleem verder zou ik zeggen
en al helemaal niet iets wat jij opgelost gaat krijgen dus kun je je er maar beter niet al te druk om maken
Ze wonen samen, hij zat op moment van aanmelden op zijn werk. Dan blijft er nog maar 1 over hequote:Op maandag 27 augustus 2012 14:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
is zij de enige in die plaats waar je word aangemeld die je kent?
anders is je bewijs ook wel dun vind ik
WTF :| Crazy bitch wtfquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee het is leuker!!
Echt je lacht je rot!
ik zit al zo'n 8 jaar niet meer op msn dus ik zou niet weten hoe het precies weer gegeven word maar als het een beetje is als facebook dan staat er; in de buurt van schubbekutteveen of een andere plaatsquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze wonen samen, hij zat op moment van aanmelden op zijn werk. Dan blijft er nog maar 1 over he
Nee er staat dan echt dat je bent aangemeld op [computernaam] en dat was dus zijn thuispcquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zit al zo'n 8 jaar niet meer op msn dus ik zou niet weten hoe het precies weer gegeven word maar als het een beetje is als facebook dan staat er; in de buurt van schubbekutteveen of een andere plaats
ik bedoelde dus: zijn zij de enige die je kent in schubbekutteveen want anders kan het iedereen zijn
plus mijn facebook zegt vaak dat ik in het dorp hiernaast zit terwijl ik dat niet zit maar dat ding is gewoon niet zo nauwkeurig
dan krijg ik allemaal berichtjes van waarom ben jij in dat dorp?
ja mensen zijn erg geïnteresseerd in mijn doen en laten
Bij msn kun je zien op welke computer er ingelogd wordquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zit al zo'n 8 jaar niet meer op msn dus ik zou niet weten hoe het precies weer gegeven word maar als het een beetje is als facebook dan staat er; in de buurt van schubbekutteveen of een andere plaats
ik bedoelde dus: zijn zij de enige die je kent in schubbekutteveen want anders kan het iedereen zijn
plus mijn facebook zegt vaak dat ik in het dorp hiernaast zit terwijl ik dat niet zit maar dat ding is gewoon niet zo nauwkeurig
dan krijg ik allemaal berichtjes van waarom ben jij in dat dorp?
ja mensen zijn erg geïnteresseerd in mijn doen en laten
Geeft niet!quote:
Fixed!quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:33 schreef Samzz het volgende:
Jaloerse vriendin die je een vriend afpakt.
Als ze je shit leest rekening mee houden en een of ander iets de wereld in brengen en alleen daar. En als je het dan via die kant hoort weet je het zekerquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geeft niet!
Zoals ik al zei ik zit ook te hopen op een andere logische verklaring.
Als het namelijk echt zo is dat zij mijn shit leest dan is het wel heel erg sneu gesteld
Neuh.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:36 schreef Evie het volgende:
[..]
Als ze je shit leest rekening mee houden en een of ander iets de wereld in brengen en alleen daar. En als je het dan via die kant hoort weet je het zeker
Lijkt mij ook niet.. dacht dat je zonder vertrouwen er maar beter mee op kan houden eigenlijk..quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh.
Ik heb gewoon medelijden met haar en ik hoop echt voor dr dat die jaloezie minder wordt. Echt gezond voor je relatie is het niet lijkt me.
Mag ook.quote:
"heb je het al gehoord over -de naam van dat wijf dat het leest-? Haar vriend heeft haar chlamydia gegeven maar durft het niet tegen haar te zeggen."quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:36 schreef Evie het volgende:
[..]
Als ze je shit leest rekening mee houden en een of ander iets de wereld in brengen en alleen daar. En als je het dan via die kant hoort weet je het zeker
Het ergste is nog.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet.. dacht dat je zonder vertrouwen er maar beter mee op kan houden eigenlijk..
Vet naar..
Zoiets idd.. al is het gemeen..quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
"heb je het al gehoord over -de naam van dat wijf dat het leest-? Haar vriend heeft haar chlamydia gegeven maar durft het niet tegen haar te zeggen."
Doet hij ook!!quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag ook.
Ik had verwacht dat hij meer waarde zou hechten aan jullie vriendschap.
Heb je al met haar erover gesproken? En waarom denk je dat ze dat leest?quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het ergste is nog.
Ze is echt een toffe meid en hij is helemaal wild van haar. En dit alles is zo fucking onnodig!
Dan weet haar vriend dus gelijk dat ze het leest, weet ze snel genoeg dat jij het weet, en leert ze misschien eens normaal te doen.quote:
Ik weet eigenlijk niet of dat wel zo'n goed plan is.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doet hij ook!!
Het doel is om binnenkort een keer met zn 3en om de tafel te gaan zitten. In eerste instantie was ik het helemaal eens met dat plan. En toen kreeg ik die melding op msn dat ik op 2 plekken was aangemeld.
Nu twijfel ik heel erg of een gesprek wel zin heeft.
afmelden op andere locatie en wachtwoord veranderen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doet hij ook!!
Het doel is om binnenkort een keer met zn 3en om de tafel te gaan zitten. In eerste instantie was ik het helemaal eens met dat plan. En toen kreeg ik die melding op msn dat ik op 2 plekken was aangemeld.
It's the only way.. of het nu zo lijkt of niet..quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of dat wel zo'n goed plan is.
Dan voelt het voor haar denk ik helemaal alsof jullie samenspannen
Daar ben ik dus ook bang voor inmiddels.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of dat wel zo'n goed plan is.
Dan voelt het voor haar denk ik helemaal alsof jullie samenspannen
praten praten praten.. anders spreek je met dr af een bak koffie te nuttigen en ergens alleen met dr te praten?quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar ben ik dus ook bang voor inmiddels.
Paar weken terug hele discussie via de whatsapp en blijkbaar stuurden hij en ik bijna hetzelfde appje naar haar. Dat werd ook al meteen als afgesproken werk gezien.
jezus wat een volwassen manier om met dit soort dingen om te gaanquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:36 schreef Evie het volgende:
[..]
ik denk dat het sowieso geen zin heeftquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doet hij ook!!
Dit lijkt mij een beter plan jaquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:42 schreef Evie het volgende:
[..]
praten praten praten.. anders spreek je met dr af een bak koffie te nuttigen en ergens alleen met dr te praten?
Mjah nadeel is alleen dat ze niet echt om de hoek wonen anders had ik dat allang gedaan.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:42 schreef Evie het volgende:
[..]
praten praten praten.. anders spreek je met dr af een bak koffie te nuttigen en ergens alleen met dr te praten?
Ik zou eerst een balletje opgooien om het zeker te weten voordat ik met haar zou gaan spreken ja!quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jezus wat een volwassen manier om met dit soort dingen om te gaan
[..]
ik denk dat het sowieso geen zin heeft
dit is iets wat alleen zij kan fixen en als jij met hem dat gesprek aan gaat is dat alleen een extra reden om het te zien als 'jullie samen tegen haar'
Dat idd.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:44 schreef rhubarbje het volgende:
ik zou uberhaubt niet meer met haar praten
zij is toch jou zaak niet? het is zijn probleem
ik zou aan hem duidelijk maken dat je graag vrienden met hem blijft maar dan bij jou thuis/in de kroeg etc omdat jij niet getekend hebt voor dit bizarre gedrag
dat hij er een relatie mee wil is zijn probleem niet het jouwe
Fight fire with gasoline.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jezus wat een volwassen manier om met dit soort dingen om te gaan
skype dr! Kan ze ook je intonatie zien als je een cam hebt!quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah nadeel is alleen dat ze niet echt om de hoek wonen anders had ik dat allang gedaan.
Ik wil het ook zeer bewust niet via de whatsapp doen want dat wordt toch verkeerd opgevat.
En ondertussen ben ik gewoon mn beste vriendje aan het kwijtraken
prima maar dan niet verbaasd zijn als iemand met een gasbrander je auto aan valt of zoquote:
Hij accepteert het niet!!quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat idd.
En als hij het maar allemaal accepteert en hierdoor dus jou (Huppel) kwijtraakt.. dan zegt dat genoeg over je vriend ook.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:45 schreef Evie het volgende:
[..]
skype dr! Kan ze ook je tieten zien als je een cam hebt!Goede vriendschappen komen wel weer terug.. die raak je niet zo makkelijk kwijt al lijkt het soms even zo..
Hij en z'n vriendin zijn de enigen die het kunnen oplossen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Hij accepteert het niet!!
We willen het gewoon opgelost hebben. Is toch van de zotte dat het contact tot 0 wordt teruggebracht omdat er iemand heeft besloten jaloers te zijn.
Ken het.. heb ik ook met een vriend van me.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij accepteert het niet!!
We willen het gewoon opgelost hebben. Is toch van de zotte dat het contact tot 0 wordt teruggebracht omdat er iemand heeft besloten jaloers te zijn.
Wacht wat? Dat lijkt je een logische reactie?quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
prima maar dan niet verbaasd zijn als iemand met een gasbrander je auto aan valt of zo
Waar ga ik tussen zitten dan?quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij en z'n vriendin zijn de enigen die het kunnen oplossen.
Dat jij er tussen gaat zitten heeft volgens mij weinig positief effect hoor.
heb jij american psycho lopen kijken oid?quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wacht wat? Dat lijkt je een logische reactie?
In dat geval kan je gewoon haar kop van haar romp scheuren, met een drilboor een gat in haar schedel maken en nachtenlang skullfucken.Hoef je niet verbaasd over te zijn.
het was een mooie hyperbool gebaseerd op de fire/gasoline beeldspraakquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wacht wat? Dat lijkt je een logische reactie?
In dat geval kan je gewoon haar kop van haar romp scheuren, met een drilboor een gat in haar schedel maken en nachtenlang skullfucken.Hoef je niet verbaasd over te zijn.
Nee.quote:
quote:
Praten lijkt me niet verkeerd. Spreek met dr af om iets leuks te gaan doen of doe het over skype! Dat is mijn advies. Als dat nog niet werkt dan zal hij het toch echt met haar zelf op moeten lossen.. en over een naar lange tijd tot de conclusie komen dat een benauwde overjaloerse relatie toch niks voor m wasquote:
ik lees iets over whats app en een gesprek aan gaan?quote:
Ow zo.. dat is anders praten. Maar hebben jullie elkaar eens ontmoet enzo?quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee.
Hij wil graag dat we gewoon met zn 3en gezellig een terras kunnen pakken bijvoorbeeld. Iets wat ik ook wel zie zitten en dus kwam hij met het voorstel om met zn 3en te praten.
In eerste instantie stond ik daar volledig achter, nu twijfel ik.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:49 schreef Samzz het volgende:
Hij moet het eerst met haar oplossen, lijkt me.
Zijn initiatief zijn oplossing. Ik zou het gewoon doen hups! Het kan er alleen maar beter op worden.. gok ik.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee.
Hij wil graag dat we gewoon met zn 3en gezellig een terras kunnen pakken bijvoorbeeld. Iets wat ik ook wel zie zitten en dus kwam hij met het voorstel om met zn 3en te praten.
misschien is dat gewoon geen optiequote:Op maandag 27 augustus 2012 14:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee.
Nou die WA begon met "goh meid ik hoorde dat je operatie goed is gegaan"quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik lees iets over whats app en een gesprek aan gaan?
dat vind ik toch best actief deelnemen in iemands relatie
cue heeft gelijk als je het mij vraagt: alleen hij kan zeggen dat ze moet kappen met zich aan stellen
van jou gaat ze toch niks aan nemen want jij bent evil
Jawel. Nogmaals het is een leuke meid, denk ik, als ze niet zo overdreven jaloers doetquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow zo.. dat is anders praten. Maar hebben jullie elkaar eens ontmoet enzo?
alles wat jij nu initieert is iets wat zij verkeerd op gaat vatten omdat ze dat nou eenmaal wilquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou die WA begon met "goh meid ik hoorde dat je operatie goed is gegaan"
En vervolgens kreeg ik een shitload aan jaloerse apps over me heen.
Kan niet zeggen dat ik dus ergens tussen ga zitten
en ik denk dat het er alleen maar erger door kan wordenquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:50 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Zijn initiatief zijn oplossing. Ik zou het gewoon doen hups! Het kan er alleen maar beter op worden.. gok ik.
Oke verder dus geen contact geweest op dat na?quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Nou die WA begon met "goh meid ik hoorde dat je operatie goed is gegaan"
En vervolgens kreeg ik een shitload aan jaloerse apps over me heen.
Kan niet zeggen dat ik dus ergens tussen ga zitten
Ze hoeft idd niet per se mijn beste vriendin te worden. Maar het zou leuk zijn als we op zijn minst normaal kunnen doen natuurlijk.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
misschien is dat gewoon geen optie
is toch niet erg
je hoeft het toch niet met alle partners te kunnen vinden
dat zou ideaal zijn jaquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze hoeft idd niet per se mijn beste vriendin te worden. Maar het zou leuk zijn als we op zijn minst normaal kunnen doen natuurlijk.
Ik denk het eigenlijk van niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:50 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Zijn initiatief zijn oplossing. Ik zou het gewoon doen hups! Het kan er alleen maar beter op worden.. gok ik.
Zou leuk zijn ja, maar ik zie er weinig kans toe. Zeker als ze jaloers is richting jouquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze hoeft idd niet per se mijn beste vriendin te worden. Maar het zou leuk zijn als we op zijn minst normaal kunnen doen natuurlijk.
Daar ben ik dus ook bang voorquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en ik denk dat het er alleen maar erger door kan worden
Ga nou slapen dan, kom ik je wakker kussenquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:33 schreef Samzz het volgende:
Jaloerse vriendin die je vriend afpakt.
Wut. (PS ik kreeg gister te horen dat ambulancegrappen niet zo leuk zijnquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moet je maar niet haar vriend af proberen te pakken met je operatie enzo.
Uhm lees eens goed chickquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moet je maar niet haar vriend af proberen te pakken met je operatie enzo.
Ja nee ik ken dat, van die mensen die een operatie nemen, maar alleen maar om vriendjes te stelen enzo!quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja nee ik ken dat, van die mensen die een operatie nemen, maar alleen maar om vriendjes te stelen enzo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |