Maar het internet is vast afgebakendquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooie van die digitale dienstverlening is dat je meteen een linkje naar dit topic kan doorsturen.
Bellen en zeggen dat je ze gelijk mailt!quote:
trudy zit toch al aan de balie naast het depot uit dr neus te vreten. Lijkt me niet zo moeilijk om haar de sleutel te geven dat ze eens af en toe met mensen heen en weer kan lopenquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Woorden uit mijn mond. Helemaal mee eens
De overheid mag niet winstgevend zijn aangezien het een publieke dienst betreft. Ze moeten de belastingen dus zo laag mogelijk houden. Ruimere openingstijden betekent meer druk op het budget. Trudy gaat namelijk niet voor haar lol om 9 uur 's avonds op het depot zitten om mensen hun spulletjes terug te geven. Die wil ook onregelmatigheidstoeslag.
Kan best via de telefoon.quote:
Misschien zijn ze de extra sleutel kwijtgeraakt en die kunnen ze niet op normale tijden ophalen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:06 schreef Evie het volgende:
[..]
trudy zit toch al aan de balie naast het depot uit dr neus te vreten. Lijkt me niet zo moeilijk om haar de sleutel te geven dat ze eens af en toe met mensen heen en weer kan lopen
Goede TT
Speciaal voor jou, omdat jij ook speciaal bent.quote:
Dat zal het vast zijn iddquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Misschien zijn ze de extra sleutel kwijtgeraakt en die kunnen ze niet op normale tijden ophalen.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, omdat jij ook speciaal bent.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jammer van de missende spatiequote:Op maandag 27 augustus 2012 12:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toen ik je begin augustus hard wilde bashen, durfde je niet. Dus je doet het maar met hartjes.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:07 schreef Evie het volgende:
weg met die hartjes.. harde bashes wil ik
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toen ik je begin augustus hard wilde bashen, durfde je niet. Dus je doet het maar met hartjes.
Ja, ik zit mij er ook aan te ergeren. En ik erger mij helemaal DAT ER GEEN MOD IS OM ER IETS AAN TE DOEN. DIE ZIJN OOK NOOIT BEREIKBAAR.quote:
En hier is de verwachting toch echt wel 24/7 bereikbaarheidquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:09 schreef AirwiN het volgende:
Ja, ik zit mij er ook aan te ergeren. En ik erger mij helemaal DAT ER GEEN MOD IS OM ER IETS AAN TE DOEN. DIE ZIJN OOK NOOIT BEREIKBAAR.
Minstens, als iets wel digitale informatievoorziening is, dan is FOK het wel. Dat dit kan in Nederland.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:09 schreef Cue_ het volgende:
En hier is de verwachting toch echt wel 24/7 bereikbaarheid
Maar het ligt wel aan hun, niet aan mij!quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:10 schreef Cue_ het volgende:
Zo dat lucht op![]()
Maar eig is het gewoon jammer, maar helaas
komt straks vast wel goed![]()
Aparte bijnaam voor een penis. Als je 'm dan maar wel in Evie d'r mond inbrengt. Scheelt een hoop onzin hier.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:10 schreef Barbusse het volgende:
Ik wil ook graag een argument inbrengen. Mag dat?
preciesquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:10 schreef Cue_ het volgende:
Gewoon opdoeken!!! Want ze zijn niet nuttig
Alleen als je het met ontbloot bovenlichaam op de cam wilt doenquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:10 schreef Barbusse het volgende:
Ik wil ook graag een argument inbrengen. Mag dat?
HUN IS BEZITTELIJK VOORNAAMWOORDquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar het ligt wel aan hun, niet aan mij!
Ze bijt.. krijg je daarna meer onzin hierquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aparte bijnaam voor een penis. Als je 'm dan maar wel in Evie d'r mond inbrengt. Scheelt een hoop onzin hier.
DAT HADDEN DIE INSTANTIES WEL ES BETER KUNNEN VERTELLEN DAN.quote:
Daar weet Barb wel raad mee.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:13 schreef Evie het volgende:
Ze bijt.. krijg je daarna meer onzin hier
kutinstantiesquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
DAT HADDEN DIE INSTANTIES WEL ES BETER KUNNEN VERTELLEN DAN.
Hier zitten de leuke mensen. En de mensen die zich over van alles en nog wat op kunnen winden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:09 schreef rhubarbje het volgende:
Jeetje dit is wel de snelle sc he? Voor ik booschappen ging doen begonnen jullie ook al aan een vers topic
hun?quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar het ligt wel aan hun, niet aan mij!
fixed.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar het ligt wel aan hunnie, niet aan mij!
quote:
Ik twijfelde nog tussen hun en hullie.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:14 schreef twi het volgende:
Inderdaad, niet weten dat het "hunnie" is
quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:15 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb al drie uur zitten discussiëren over publieke instanties en hun bereikbaarheid en ben zelf niet heel productief geweest bij de commerciële instelling waar ik werk.
Ik kan die balie wel bemannen, denk ik
oooo ga je je fout niet toegeven?quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Subtiele bijdrage mijnerzijds voor een andere non-discussie.
mooi dan kom ik vanmiddag bij je langsquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:15 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb al drie uur zitten discussiëren over publieke instanties en hun bereikbaarheid en ben zelf niet heel productief geweest bij de commerciële instelling waar ik werk.
Ik kan die balie wel bemannen, denk ik
Weet dan wel dat ik zeker weten een gevalletje "paarse krokodil" van je ga makenquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:17 schreef Evie het volgende:
[..]
mooi dan kom ik vanmiddag bij je langs
Samen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:16 schreef Mystikvm het volgende:
Dan staan we samen op straat. Doe jij de avonddiensten bij Gevonden Voorwerpen?
weet wel zeker dat ik er dan een koop die in anaal bij je inbrengquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Weet dan wel dat ik zeker weten een gevalletje "paarse krokodil" van je ga maken
Ambtenaar in functie, pas op wat je doet!quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:18 schreef Evie het volgende:
[..]
weet wel zeker dat ik er dan een koop die in anaal bij je inbreng
hebben ze ook paarse opblaasmieren? Kan ik je daarna mooi mierenneuker noemenquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ambtenaar in functie, pas op wat je doet!
Vrouwen kunnen multitasken. Wel een goede reden waarom ze altijd harder moeten werken om hogerop te kunnen komen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat heb jij de afgelopen drie uur gedaan dan?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aparte bijnaam voor een penis. Als je 'm dan maar wel in Evie d'r mond inbrengt. Scheelt een hoop onzin hier.
Ik ben in ieder geval wel beter bereikbaarquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Alleen als je het met ontbloot bovenlichaam op de cam wilt doen
Liever een paarse krokodil. Zie je, zelfs bij zwembaden doen ze moeilijk met gevonden voorwerpen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:20 schreef Evie het volgende:
[..]
hebben ze ook paarse opblaasmieren? Kan ik je daarna mooi mierenneuker noemen
Nee, dat is omdat ze een half jaar thuis zitten wanneer ze hun rammelende eierstokkenprobleem hebben opgelost.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:20 schreef twi het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen multitasken. Wel een goede reden waarom ze altijd harder moeten werken om hogerop te kunnen komen.
Ideale situatie: Monique de directiesecretaresse haar aanbevelingsbrief dicteren terwijl zij tegelijkertijd onder mijn bureau haar promotie en die brief bij elkaar aan het verdienen is.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:20 schreef twi het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen multitasken. Wel een goede reden waarom ze altijd harder moeten werken om hogerop te kunnen komen.
gewerktquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat heb jij de afgelopen drie uur gedaan dan?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Ik ben in ieder geval wel beter bereikbaarHelaas heb ik geen sleutels gevonden
Dus we hebben een heel topic volgeluld om niks?quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:29 schreef Evie het volgende:
yeah sleutels zijn gevondenben ik even blij dat ze er niet mee naar de gemeente zijn gegaan
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Al die drukte voor niks.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:29 schreef Evie het volgende:
yeah sleutels zijn gevondenben ik even blij dat ze er niet mee naar de gemeente zijn gegaan
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vraag even bij de gevonden voorwerpen of ze nog drie uur van je tijd hebben liggenquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus we hebben een heel topic volgeluld om niks?
Vindersloon a 250 euro zal gezien de grote waarde die de bos heeft wel op z'n plaats zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:29 schreef Evie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jup nu is het alleen nog maar een principekwestiequote:Op maandag 27 augustus 2012 12:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus we hebben een heel topic volgeluld om niks?
Dacht het nietquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:24 schreef Evie het volgende:
werk je heel toevallig bij de gemeente ?
Tja ach.. je moet het iets noemenquote:
Ze krijgen wel een bloemetje en een zoentjequote:Op maandag 27 augustus 2012 12:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vindersloon a 250 euro zal gezien de grote waarde die de bos heeft wel op z'n plaats zijn.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vraag even bij de gevonden voorwerpen of ze nog drie uur van je tijd hebben liggen
wie heeft ze gevonden dan? hoop bekenden..quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Ze krijgen wel een bloemetje en een zoentje
Die zijn op debiele tijden open, dan kan ik nietquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vraag even bij de gevonden voorwerpen of ze nog drie uur van je tijd hebben liggen
quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al die drukte voor niks.Je bent een echte vrouw, moord en brand schreeuwen en uiteindelijk is er niks aan de hand.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Absoluut, al heb ik een voorkeur voor de exemplaren met een gezonde mate van zelfreflectie.quote:
Hahahahaquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
"Hier iets dat stinkt, en hier iets dat je wel in het water kan zetten, maar toch gewoon dood gaat."
... en ow ja, ook nog een bloemetje.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:33 schreef Murdera het volgende:
"Hier iets dat stinkt, en hier iets dat je wel in het water kan zetten, maar toch gewoon dood gaat."
quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... en ow ja, ook nog een bloemetje.
Als ik de vinder was had ik ze in de sloot getieft. Wat een krent ben jij zeg gezien de grote waarde van die bos sleutels.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Zo rijk ben ik niet he?!quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als ik de vinder was had ik ze in de sloot getieft. Wat een krent ben jij zeg gezien de grote waarde van die bos sleutels.
altijd roytjequote:Op maandag 27 augustus 2012 12:37 schreef Royco1 het volgende:
Wat is iedereen weer vriendelijk voor elkaar
ben jij familie van alexander ofzo?quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:38 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik hou van jullie allemaal squatvriendjes en squatvriendinnetjes #12SEPTD66
in squattende dames zeker?!quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Drommel krijgt per stem een commissie
Oooh, nicequote:Op maandag 27 augustus 2012 12:29 schreef Evie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe je sneeuwwitje van me de groeten als je haar zo tegen komt?quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:36 schreef Evie het volgende:
[..]
Zo rijk ben ik niet he?!![]()
Gelukkig heb jij ze dan ook niet gevondenDan had ik jou namelijk ook in de sloot getieft.. heeft minder waarde dan die sleutels
Lang leve het make-up-your-mind weerquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:00 schreef Samzz het volgende:
Kunnen de heren en dames weergoden even beslissen of het warm en droog wordt of koud en nat?
We komen er niet uit hierboven.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:00 schreef Samzz het volgende:
Kunnen de heren en dames weergoden even beslissen of het warm en droog wordt of koud en nat?
Dat is je 2ling zus toch?quote:
Omdat ik een ook een droom benquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |